Op de oude schijf staat een vorige versie van windows maar de belangrijke bestanden daar op kan ik wel gewoon backuppen. Moet de HDD daarna de prullenbak in of is de te maken door b.v. te formateren?
Wat betekent het dat een HDD niet kan "opspinnen" ? En is dit wel echt een probleem?
Nu nog even OCCT draaien dus.
EDIT:
OCCT geeft aan het begin aan dat hij bepaalde dingen neit kan doen omdat DIrect X 9 niet correct is geïnstalleerd (logisch want ik heb 10) en dat m'n kaart geen "CUDA" ondersteund. Maar ik heb wel gewoon de Small Data Set kunnen starten.
EDIT 2:
Hield er naar 2.5 minuten al mee op.. weet iemand hier raad mee?

Ziet er naar uit dat de cpu dus te warm wordt? En kan dit het "vriezen" van de pc veroorzaken?
Wat betekent het dat een HDD niet kan "opspinnen" ? En is dit wel echt een probleem?
Nu nog even OCCT draaien dus.
EDIT:
OCCT geeft aan het begin aan dat hij bepaalde dingen neit kan doen omdat DIrect X 9 niet correct is geïnstalleerd (logisch want ik heb 10) en dat m'n kaart geen "CUDA" ondersteund. Maar ik heb wel gewoon de Small Data Set kunnen starten.
EDIT 2:
Hield er naar 2.5 minuten al mee op.. weet iemand hier raad mee?

Ziet er naar uit dat de cpu dus te warm wordt? En kan dit het "vriezen" van de pc veroorzaken?
[ Voor 79% gewijzigd door Crankyslap op 03-07-2010 19:59 ]