Toon posts:

Android Software & Discussie - Deel 6 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 114.584 views

Anoniem: 270104

Matched: herinnering
Heb me ook een Desire aangeschaft, prachtig toestel!

Maar ik mis een degelijke kalender/agenda. De HTC agenda voldoet niet in mijn ogen.
Ik zoek een app waar ik herinneringen kan op instellen en waar ik notificaties van krijg op de tijd die ik ingesteld heb bij de herinnering. Iemand? :) Thx!

Anoniem: 8504

Niet echt een android applicatie, maar wel enorm handig is "http://www.markthisdate.com/"

Hiermee kan je allerlei activiteiten automatisch in je google/exchange (en andere) agenda plaatsen zodat je altijd op de hoogte bent en een herinnering krijgt wanneer er iets plaatsvindt..

Bijvoorbeeld alle nederlandse wedstrijden van het WK voetbal:

http://www.markthisdate.c...World_Cup_2010_10043.html

Werkt super makkelijk en er staat heel veel in!

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:12

MartNL

Anoniem: 8504 schreef op vrijdag 11 juni 2010 @ 09:00:
Niet echt een android applicatie, maar wel enorm handig is "http://www.markthisdate.com/"

Hiermee kan je allerlei activiteiten automatisch in je google/exchange (en andere) agenda plaatsen zodat je altijd op de hoogte bent en een herinnering krijgt wanneer er iets plaatsvindt..

Bijvoorbeeld alle nederlandse wedstrijden van het WK voetbal:

http://www.markthisdate.c...World_Cup_2010_10043.html

Werkt super makkelijk en er staat heel veel in!
Klopt heel makkelijk.
Heb het samen werken met google agenda .

• krijn1985
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-05 09:10
Geen matches
JoetjeF schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 08:35:
[...]

In de settings is een optie 'WiFi slow update rate', misschien dat deze optie helpt.
Als ik het me goed herinner was deze setting juist dat er een kortere time interval was in het updaten van de Wifi data. Er stond volgens mij ook bij dat je hierdoor meer batterij zou gebruiken en stond bij mij dus ook niet aan.

Ik heb het er gewon afgegooid want ik vond het ook niet heel belangrijk om te weten hoeveel data ik via wifi gebruik. Heb nu alleen nog callmeter NG erop..

• JoetjeF
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-11-2012

JoetjeF

Mo Chuisneoir

Geen matches
krijn1985 schreef op dinsdag 29 juni 2010 @ 09:43:
[...]

Als ik het me goed herinner was deze setting juist dat er een kortere time interval was in het updaten van de Wifi data. Er stond volgens mij ook bij dat je hierdoor meer batterij zou gebruiken en stond bij mij dus ook niet aan.
WiFi slow update rate
Update every hour. Require less power but less accurate
Het moet dus aanstaan om minder battery te verbruiken. Heb het helaas nodig omdat ik maar 500mb data limiet heb.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee