Ik had het eindelijk na een uur werk voor elkaar, de pc's in het netwerk werken weer,,,, maar
Vraag me niet hoe, In sommige gevallen ging de recovery anders dan bij de andere pc,.
In de veilige modus werden externe schijven door de computer wel herkend, zo ook de USB stick.
Zorg dat je aanlogd in de veilige modus als Administrator,
(Anders is kans is dat kopieeren knippen/plakken van alle gegevens of zelfs via het DOS scherm, of ook het eventueel uitpakken van bestanden niet goed wil werken)
Bij mij was het onmogelijk de svchost.exe te lokaliseren en terug te zetten zoals Mcaffee beschreef.
dus zorg dat je een SvcHost bestand hebt van een andere pc of derde partij.
Zorg iedergeval dat alle files zoals de svchost.exe, en de superdat van MCaAfee in ingepakt staan in een zip of RAR
Anders wordt het zonder pardon weer door de McAfee gewist van de USB,
zet ook als backup het bestandje van Breadfan op de stick
*
Delete nu in iedergeval de data folder van McAfee op de vaste schijf waar de boosaardige bestanden staan.
Je kan nu de gegevens vanaf de USB overkopieeren in dos, en direkt uitpakken naar de gewenste lokatie.
herstarten en alles werkt prima.
Mochten de uitgepakte bestanden toch gewist worden. of zomaar verdwijnen van de USB stick.
Kan je het bestandje van Breadfan gebruiken. dat blijft vreemd genoeg wel staan.
de DCOM foutmeldings/error verschijnt opnieuw waardoor windows een shutdown scherm geeft die 1 minuut aftelde en daarna het systeem herstarte.
Alles zag er weer normaal uit, behalve dat McAffee dan nu niet meer werkte.
Het netwerk deed het wel weer, dus ik heb ingelogd op de McAfee site, met het gegeven account
en heb van daaruit gekozen voor "McAfee verwijderen/ en of opnieuw installeren".
in 1 geval bleef McAfee hardnekkig, ik heb in dos de root directory van McAfee van naam gewijzigd, opnieuw opgestart in veilige modus.
Mc Afee werd dus niet herkend en opgestart.
en alle handelingen verder gedaan als beschreven.
Dank allemaal voor de steun en uitleg, en de bijdragen van de nodige bestanden,
Al deze dingen die ik noem waren al uitgedokterd door anderen op deze site.
Zonder dit Forum , en alleen aangewezen op de oplossing van McAfee, ....had ik het niet gered.
Ps nu nog het Register schonen, want het corrupte Data bestand van McAfee heeft dat veranderd in een puinhoop.
[
Voor 0% gewijzigd door
Anoniem: 356569 op 23-04-2010 11:03
. Reden: schrijffoutje, bedankt.... ]