Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Storing Vodafone? OverzichtLaatste deel

Pagina: 1
Acties:
  • 5.674 views

Onderwerpen

• Golivier
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 20-09-2012
Beste mede-tweakers,

even een vraagje... sinds vanmiddag (16.30), ervaar ik problemen met Vodafone. Bellen ging destijds nog wel, ware het niet met een grote hoeveelheid ruis. Dit was vreemd aangezien mijn telefoon (Nokia N900) aangaf dat hij gebruik maakte van een 3G verbinding. Rond 17.00 kon ik helemaal niet meer bellen, niet naar vast, niet naar mobiel, zelfs niet naar het Vodafone helpdesk nummer. Thuis aangekomen heb ik mijn tweede telefoon (ook een telefoon met als provider Vodafone) gecontroleerd. Zelfde resultaat, telefoon geeft aan dat hij gebruik maakt van een 3G verbinding, ware het niet dat ik geen contact krijg. Telefoon uitgezet, aangezet > maakt momenteel helemaal geen verbinding meer met een netwerk. Ik heb ook al beide telefoons geprobeerd te bellen met een vaste lijn, duurt een tijd en dan schakelt hij over naar de voicemail. Aan de locatie ligt het niet... vanmiddag toen het probleem zich voordeed was ik aan het werk in Alphen aan den Rijn, momenteel bevind ik mij in de buurt van Delft...

Vervolgens heb er een google uitgegooid en gekeken of er al iets bekend was op de Vodafone site, of Tweakers... zonder resultaat...

Mijn vraag is dan ook... weet iemand meer over netwerkproblemen / storingen bij Vodafone? Het lijkt mij toch niet dat ik de enige ben die deze problemen op dit moment ervaart...

Als iemand mij zou kunnen inlichten over eventuele problematiek, mijn dank is groot!

Golivier

EDIT: Met niet kunnen bellen, bedoel ik dat de telefoon waar ik mee bel, niet eens over gaat...

EDIT II: Volgens beide telefoons hebben ze verbinding met een 3G netwerk... krijg echter nog steeds geen contact. Internetverbinding (via Vodafone) werkt op dit moment ook niet... Vind het allemaal maar raar.

Golivier wijzigde deze reactie 20-04-2010 19:13 (9%)

• BPP
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-07 07:25
Wat een eikels dat ze je bij Vodafone niet willen helpen.... :/

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-06 19:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

quote:
BPP schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:45:
:? Zie nergens staan dat de topicstarter al contact heeft gehad met de helpdesk (hetzij via een vaste lijn of een andere GSM).

Is er al contact geweest met Vodafone? Mogelijk ben je toch de enige maar ben je, bijvoorbeeld, afgesloten vanwege reden X of Y?

Xbox Live: OctagonQontrol

• Bongoarnhem
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 16:53
Hier in Arnhem geen problemen ervaren.

• BPP
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 18-07 07:25
quote:
MAX3400 schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:48:
[...]

:? Zie nergens staan dat de topicstarter al contact heeft gehad met de helpdesk (hetzij via een vaste lijn of een andere GSM).

Is er al contact geweest met Vodafone? Mogelijk ben je toch de enige maar ben je, bijvoorbeeld, afgesloten vanwege reden X of Y?
Nou ja ik neem aan dat als mensen een probleem hebben het eerst bellen naar desbetreffend bedrijf ipv een topic te openen op tweakers. (iedereen kan wel even een telefoon regelen neem ik aan)

• Golivier
Bedankt voor de reacties!

Ik heb inmiddels met beide telefoons weer verbinding met het Vodafone netwerk... Ik kreeg meteen een aantal smsjes binnen die vertraging hadden, verzonden tijdstip komt niet overeen met daadwerkelijk tijdstip van ontvangen. Netwerkverbinding is op dit moment 2G en af en toe internet...

@BPP, nog geen contact opgenomen met de helpdesk, toen ik mijn eerste post neerplempte was het al bijna 19.00... Ik weet precies wat de openingstijden zijn van de helpdesk, vast niet 24/7. Mocht ik morgen nog ''rariteiten'' ervaren, neem ik wel contact op.

@MAX3400, geen idee waarom beide telefoons geen tot slecht verbinding hebben. De ene telefoon maakt gebruik van een abonnement, de ander van prepaid kaarten. Zoals het er nu uitziet wijst het toch op iets dat bij Vodafone speelt.

Wordt vervolgd...

• MAX3400
  • Registratie: mei 2003
  • Laatst online: 27-06 19:13

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

quote:
Onze klantenservice kun je van maandag tot en met vrijdag tussen 8.00 en 20.00 uur en op zaterdag tussen 8.00 en 18.00 uur als volgt bereiken:

* Mobiel: bel 1200
* Vaste lijn: bel 06 54 50 01 00
* Vanuit het buitenland: bel 1200 of +31 6 54 50 01 00

Bij verlies of diefstal kun je, als je een abonnement hebt, altijd bellen (ook buiten openingstijden) om je simkaart te laten blokkeren.

Xbox Live: OctagonQontrol

• scorpie
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:20

scorpie

Supra Addict

Ik had afgelopen dagen ook problemen op het Vodafone netwerk, ook omgeving Delft. Ik heb de helpdesk gebeld, maar die zeiden dat er geen problemen waren :? nouja, daar moet je ze dan maar op geloven natuurlijk.
Maar ik had precies dezelfde klachten, vol bereik met 3g, maar niemand kunnen bellen, internet was ook niet beschikbaar, en soms viel zelfs m'n hele netwerk eruit. Maarja, toen ik de helpdesk belde (met diezelfde telefoon), was er natuurlijk ineens niks aan de hand..

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

• Golivier
quote:
Bedankt!

Zelfs open tot 20.00, dat is netjes! Zal morgen even een telefoontje plegen.

@scorpie, heeeeel herkenbaar, idem hier. Ik ondervind echter pas sinds vandaag problemen... Gisteren was ik in Leiden en Den Haag, geen problemen daar... Vandaag Alphen aan den Rijn, Zoetermeer en Delft...werkelijk in iedere plaats was het vanaf een uur of 16.00 bagger.

Morgen Gouda... afwachten maar... Als het probleem plaatselijk is, of afhangt van het tijdstip, komen we daar snel genoeg achter :)

Golivier wijzigde deze reactie 20-04-2010 21:47 (49%)

• SmithNL
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 19-07 13:29
geen mobiel internet in Utrecht....

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• Golivier
Even een korte update.

Vanochtend vroeg geen verbinding of internet (regio Delft), bij Zoetermeer aangekomen was er opeens wel verbinding! Hele dag in Gouda gewerkt, geen problemen gehad, volop verbinding en internet. Tussendoor ook nog mijn prepaid telefoon gecontroleerd, deze had ook verbinding.

''Thuis'' aangekomen... driemaal raden... was de verbinding weer verdwenen!

Via een vast toestel contact opgenomen met Vodafone... Vriendelijk en behulpzame jongedame die mij te woord stond adviseerde mij eerst de batterij en simkaart uit mijn toestel te halen. Heb benadrukt dat het om twee afzonderlijke toestellen gaat die dezelfde problemen ervaren. Ze dacht niet dat er een storing zou zijn... maar ze ging dit wel even controleren... Enfin... er is een storing. Het hele UMTS netwerk in dit gebied kampt met problemen. Daarom lijkt het af en toe alsof ik volop 3G verbinding heb, terwijl deze er helemaal niet is! Het wordt verholpen...

Wat ik wel heel erg apart vind is dat na mijn telefoontje, beide mobiele telefoons over zijn geschakeld op een 2G netwerk... Zetten ze bij Vodafone iets om waardoor het hele 3G netwerk op non-actief gaat en beide telefoons wel gebruik MOETEN maken van het normale netwerk?

Wordt vervolgd...

• n00bs
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-07 20:38

n00bs

Het is weer Zomer!

Ik kan uberhaupt omgeving Leiden geen connectie maken met Vodafone Internet, collega weer wel.

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

• SmithNL
  • Laatst online: 19-07 13:29
quote:
SmithNL schreef op woensdag 21 april 2010 @ 14:40:
geen mobiel internet in Utrecht....
Na een herstart van m'n Desire werkte alles weer, maar als ik het zo lees zijn er ook daadwerkelijk problemen..?

Canon 760D // EF-S 15-85mm f/3.5-5.6 IS USM // EF 70-200mm f/4L USM -- My pictures @ airliners.net -- iPhone X -- DJI Mavic Air

• Golivier
quote:
SmithNL schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:43:
[...]

Na een herstart van m'n Desire werkte alles weer, maar als ik het zo lees zijn er ook daadwerkelijk problemen..?
Zo te zien zijn er wel degelijk problemen... of onderhoudswerkzaamheden, het is maar hoe je het wilt noemen ;) UMTS is in bepaalde delen van de buurt waar ik woon af en toe bereikbaar... Deels te verklaren vanuit de onderhoudswerkzaamheden (Zoetermeer, Rotterdam...). Ik heb vanochtend mijn telefoon maar ingesteld op het GSM netwerk. Weet ik in ieder geval dat ik ten alle tijden bereikbaar ben. Internet is er soms wel... soms niet... op dit moment is het VRESELIJK traag. Hoop dat vanavond alles weer naar behoren werkt!

@noobs, nog bedankt voor je post!

• Brad Pitt
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 22:55
quote:
n00bs schreef op donderdag 22 april 2010 @ 09:00:
Ik kan uberhaupt omgeving Leiden geen connectie maken met Vodafone Internet, collega weer wel.
Vaag! Hier in Wassenaar, toch érg dichtbij jou zou je zeggen ;), geen enkel probleem :/

Nickname does not reflect reality

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

quote:
Brad Pitt schreef op donderdag 22 april 2010 @ 11:58:
[...]

Vaag! Hier in Wassenaar, toch érg dichtbij jou zou je zeggen ;), geen enkel probleem :/
Ik heb het ook in het Legend topic gepost. Zag dat mijn instellingen spontaan gewijzigd waren op mijn Android heb deze hersteld met de Voda instellingen van de website, maar werkt ook niet. Moet dus iemand hebben met Android en Voda die al zijn instellingen wilt opnoemen om het een en ander uit te sluiten.

• Supershiva
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 21:37
Nog meer mensen hier nog steeds last van ?
Zit hier nu op Amstel Business Park, volgens de website van Vodafone zijn er geen werkzaamheden.
Alleen is het 3G ontvangst op m'n iPhone (wat voorheen altijd prima was) de laatste dagen volslagen ruk

• joep doei
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 18-07 16:16
Vodafone Zorgeloos Internet Blox is over de emmer. Als ik zorgeloos internet per sms wil aanzetten krijg ik een melding dat er een storing is. Dat klopt met de website, waar onder My Vodafone is aangegeven dat deze Bloxgeactiveerd is tot 26-4, en vandaag is het.... 27-4. Daar kan ik hem dus ook niet aanzetten. maar ondertussen is hij wel weer verlopen en zoals altijd ZONDER SMS-MELDING. Daar gaat mijn beltegoed weer.

http://serve.infoteur.nl

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PsycoHero
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 19-07 15:19
Delft, op dit moment geen data of gsm verkeer op mijn telefoon en van collega.
Nog meer mensen die iets merken?

3G tekentje is wel zichtbaar in display, maar data ophalen of telefoneren werkt niet.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
quote:
PsycoHero schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:22:

3G tekentje is wel zichtbaar in display, maar data ophalen of telefoneren werkt niet.
ja, ik.... locatie Berkel en rodenrijs
het is heel gek, op m'n prive telefoon werkt niks meer, maar op m'n zakelijke telefoon (ook vodafone) werkt het nog wel gewoon....

Shanquish wijzigde deze reactie 04-05-2010 12:53 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mastair
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 21-07 12:23
quote:
PsycoHero schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 12:22:

Hier ook Delft. Krijg alleen maar een kruisje door het bereik. Heb dus niks geen verbinding.

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
quote:
mastair schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:14:
[...]

Hier ook Delft. Krijg alleen maar een kruisje door het bereik. Heb dus niks geen verbinding.
en als ik 'm registreer op GSM only (dus geen dataverbinding) dan kan ik wel weer bellen/gebeld worden.
zodra ik WCDMA aanzet dan is het feest over...

grr.. en ik dacht serieus dat het aan m'n telefoon lag, dus ik heb 'm al; helemaal gereset naar factory defaults... :(

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 17:03
quote:
BPP schreef op dinsdag 20 april 2010 @ 19:45:
Leuke aanname, maar wat ben jij dan een eikel zeg. Hij heeft natuurlijk een topic aangemaakt omdat hij eerst wilde weten of andere een probleem hadden. Daarna zou ik ook pas contact opnemen met de helpdesk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PsycoHero
Mijn telefoon alleen op GSM (Android: alleen 2G gebruiken) zetten werkt ook hier in Delft!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mastair
  • Laatst online: 21-07 12:23
quote:
tiswat schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 13:22:
[...]

Leuke aanname, maar wat ben jij dan een eikel zeg. Hij heeft natuurlijk een topic aangemaakt omdat hij eerst wilde weten of andere een probleem hadden. Daarna zou ik ook pas contact opnemen met de helpdesk.
Je reageert op een bericht van 20 april, eikel. ;)

Ik zeg maar zo, ik zeg maar niks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Shanquish
  • Niet online
sinds een paar minuten doet ie het weer bij mij...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PsycoHero
Hier lijkt 3G ook weer te werken gelukkig... Ik was al vergeten hoe langzaam 2G is! ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: september 2007
  • Laatst online: 00:33

robbinonline

http://goo.gl/OKn06A

Vandaag hier geen 3G
Leiden, Noordwijk, Wassenaar

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0Henk 'm!

• tiswat
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 17:03
quote:
mastair schreef op dinsdag 04 mei 2010 @ 14:21:
[...]

Je reageert op een bericht van 20 april, eikel. ;)
En dat maakt wat uit want? De aanname was nog steeds gemaakt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• djcool
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 09-02-2014
vodafone heeft internet storing

Acties:
  • 0Henk 'm!

• h3rj4n
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 12-06 14:16
Nog steeds internet storing? Ik kan al vanaf vanmiddag niet meer gebruik maken van internet op mijn mobiel. Hij legt gewoon geen verbinding meer.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ornathon
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 15-03 12:05

Ornathon

PSN: igorvertus

Dacht even dat het aan de settings lag, vandaag aan lopen te pielen.
Hierbij bevestiging dat ik ook geen internet heb met Vodafone.

PSN4 igorvertus (Destiny) * Aprilia RSV * Suzuki GSX1300R

• Chris.nl
  • Registratie: augustus 2005
  • Niet online
Sinds een uur of 16:00 heb ik weer uitval van vodafone mobiel internet bemerkt vandaag gisteren.
Van Gelderland tot Overijssel helemaal niets..

• Crew One
  • Registratie: november 2003
  • Niet online
Ik en een vriend hebben ook geen internet tussen Zoetermeer en Den Haag

• Goof2000
  • Laatst online: 22:11
zie ook: Datadiensten Vodafone alweer down!
Gaat nu een beetje dubbel.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 20:18
Shit is er nu weer storing met aanmelden op het data netwerk?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Golivier
Geen problemen hier (regio Delft), volop 3G / HSDPA verbinding.

Wat betreft mijn eerste melding @ dit topic, de verbinding is de laatste tijd erg goed. Ik heb destijds drie keer de helpdesk gebeld... uiteindelijk is er een storingsmelding gemaakt. Binnen een week was alles weer dik in orde, bijna altijd 3G verbinding thuis. Kortom, chapeau Vodafone!

• Snoop
  • Registratie: februari 2004
  • Niet online
Hebben sommige mensen vandaag nog last gehad van het bereik? Ik heb al de hele dag (sinds het noodweer, maar dat is inmiddels al uren lang achter de rug) nog geen verbinding kunnen maken met het 3G netwerk.

Snoop wijzigde deze reactie 13-07-2010 01:10 (4%)

• Stukfruit
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

Stukfruit

Lekker!

Geen problemen hier. Alleen tijdens het noodweer zelf (op zaterdag, in het noord-westen) viel het even een klein half uurtje weg.

Tijdens en na het WK bleef de zaak 100% werken _/-\o_

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• freddyathlon
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 19:20

freddyathlon

McLaren Renault 2019 ;)

quote:
Snoop schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 01:10:
Hebben sommige mensen vandaag nog last gehad van het bereik? Ik heb al de hele dag (sinds het noodweer, maar dat is inmiddels al uren lang achter de rug) nog geen verbinding kunnen maken met het 3G netwerk.
Toestel al eens uit en aan gezet?

iPhone 8 Space Grey  iPhone SE 32GB Space Grey  Macbook Pro Retina 2015 13" ○ Canon EOS 80D ○ Renault Kadjar 2019 Black Edition

• PsycoHero
Delft, op dit moment geen dataverkeer op mijn foon, ook niet na uit en aanzetten. Wel 3G/H in beeld.
Jammer nu kan ik niet vertrouwen op Buien Alarm met de naderende storm... :(

• Shanquish
  • Niet online
quote:
PsycoHero schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:26:
Delft, op dit moment geen dataverkeer op mijn foon, ook niet na uit en aanzetten. Wel 3G/H in beeld.
Jammer nu kan ik niet vertrouwen op Buien Alarm met de naderende storm... :(
hier idem (Berkel en rodenrijs) :(

• Sabelhout
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 19-07 11:24
Hier idem (Den Bosch)....

.....

• not3pad
  • Registratie: februari 2006
  • Laatst online: 16-04-2012

not3pad

Enorm Sexy

Sinds 15:24 heb ik ook geen internet meer op mijn telefoon.
Hij geeft prima 3G/H aan, maar daar houdt het dan ook gelijk mee op.

Omgeving Gouda!

Update: Mijn gmail app werkt prima. Android Market werkt niet. Overige apps welke gebruik maken van Internet werken ook niet. (browser, twitter, facebook et cetera)

not3pad wijzigde deze reactie 14-07-2010 15:39 (37%)

ブライアンブライアン☆ナイトフィーバー

• TIGER79
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 19-07 16:06
geen dataverkeer mogelijk in Enschede... nu al bijna een uur...
Lijkt een sleectief iets te zijn, google deed het nog wel maar tweakers en talloze andere sites (en internet apps op mijn Android) weer niet... DNS problemen ofzow ?

TIGER79 wijzigde deze reactie 14-07-2010 15:33 (56%)

• jfk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21-10-2014
quote:
shameete schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 15:28:
[...]
hier idem (Berkel en rodenrijs) :(
En idem in Oosterhout (Nb.). Reset heeft niet geholpen, maar ik lees hier dat ik niet de enige ben.

• Fuske
  • Laatst online: 20:39
Zelfde hier af en toe verbinding

Android Market werkt niet..

scheisse

(omgeving Sittard)

Fuske wijzigde deze reactie 14-07-2010 15:45 (12%)

• Shanquish
  • Niet online
hier (Berkel) doet ie het ineens weer, maar geen idee voor hoe lang, het lijkt nogal fragiel

Shanquish wijzigde deze reactie 14-07-2010 16:03 (7%)

• mace
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21-07 11:13

mace

Sapere Aude

* meldt

Hier in Twente ook alleen zeer sporadisch verbinding.

• Fuske
  • Laatst online: 20:39
Verbinding lijkt alweer zijn te hersteld..
vreemd..

• PsycoHero
... en het werkt weer in Delft ! :D

• jfk
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 21-10-2014
O'hout ook weer OK.

• alex3305
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 20-07 11:01
Hier in Oss heb ik momenteel geen verbinding met Vodafone. Wel zie ik Vodafone 2G in mijn netwerklijstje staan, maar als ik deze selecteer krijg ik geen verbinding.

Update 18:45: Inmiddels weer een hele summiere 2G verbinding...
Update 18:50: Verbinding lijkt inmiddels hersteld naar 3G, alhoewel nog geen optimale - normale - verbinding.

Typisch dat KPN en T-Mobile niet beïnvloed zijn door het weer...

alex3305 wijzigde deze reactie 14-07-2010 18:50 (43%)

• Stukfruit
  • Registratie: oktober 2007
  • Niet online

Stukfruit

Lekker!

Dat was blijkbaar weer een storing in heel NL, hier werkte het vanmiddag ook half tot niet. Ik kon eigenlijk alleen nog op tweakers komen :P

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_

• MensionXL
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 20-07 21:57

MensionXL

Optimaliseren!

quote:
Stukfruit schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 19:23:
Dat was blijkbaar weer een storing in heel NL, hier werkte het vanmiddag ook half tot niet. Ik kon eigenlijk alleen nog op tweakers komen :P
Dat is toch het enige wat bereikbaar moet zijn? :+

Hier ook last gehad van de storing... Irritant inderdaad als je even Buienradar wilt raadplegen :P

Gratis hardware! - Goedkoop bellen via VoIP

• Bosmonster
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01:00

Bosmonster

*zucht*

Hier in Rotterdam nog steeds geen verbinding met Vodafone. Wel 3G in beeld, maar internet ho maar...

Gegevens gechecked, telefoon herstart.

Bosmonster wijzigde deze reactie 16-07-2010 15:38 (23%)

Error failed

• mcpswijnenburg
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 08-04 08:23
quote:
Bosmonster schreef op vrijdag 16 juli 2010 @ 15:37:
Hier in Rotterdam nog steeds geen verbinding met Vodafone. Wel 3G in beeld, maar internet ho maar...

Gegevens gechecked, telefoon herstart.
Zelfde probleem lijkt hier nu ook te gebeuren in Rotterdam nabij Leuvehaven. Echt irritant.

• mace
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 21-07 11:13

mace

Sapere Aude

Geen issues hier in het oooooostn :)

• denB
  • Registratie: mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2012

denB

Gamert

Verbinding is nog steeds wisselvallig. Maar je was gewaarschuwd. Ze zijn een upgrade aan het doen van 3Mbit naar 28mbit ofzo toch en dat dit kon leiden tot storingen en weg vallen.

Daily Vlog Diary

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-07 00:00
Sinds gisteren geen 3G in Utrecht (Kanaleneiland Zuid). Werd bevestigd door de klantenservice, zou als het goed is een "lokale storing" moeten zijn. Meer mensen last van?

• Bolk
  • Registratie: februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Lokaal? In omgeving Bergen op Zoom heb ik sinds gisterenacht ook geen data meer...

Bolk wijzigde deze reactie 22-07-2010 09:10 (8%)

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Tackleberry
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 20-07 00:00
quote:
Bolk schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:10:
Lokaal? In omgeving Bergen op Zoom heb ik sinds gisterenacht ook geen data meer...
Sinds vanmiddag is overigens het 3G signaal weer in orde. Werd ook wel tijd...

• Boss
  • Registratie: september 1999
  • Laatst online: 25-06 14:52

Boss

+1 Overgewaardeerd

Ik heb op dit moment een Vodafone storing. Zijn er nog meer mensen met dat probleem, omgeving Delft / Zuid Holland?

edit:

Hmmm... was blijkbaar een storing in mijn toestel. Na uit/aanzetten alles weer goed.

Boss wijzigde deze reactie 05-08-2010 11:47 (32%)

The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.

• anor
  • Laatst online: 23:51
Nog meer mensen in Vlaardingen waar bij het mobiele internet niet werkt?

Dit is sinds donderdagavond aan de gang, de klantenservice weet niets van een storing. Zowel ik en mijn vriendin hebben dit. Buiten Vlaardingen werkt alles gewoon weer.

Gisteravond in de vodafone winkel hadden ze ook meerdere klachten gehad hierover, maar zoals gezegd , de klantenservice wist nergens wat van af.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=59435&sid=52883

• Gardocki
  • Registratie: oktober 2000
  • Niet online
quote:
anor schreef op zaterdag 07 augustus 2010 @ 11:37:
Nog meer mensen in Vlaardingen waar bij het mobiele internet niet werkt?

Dit is sinds donderdagavond aan de gang, de klantenservice weet niets van een storing. Zowel ik en mijn vriendin hebben dit. Buiten Vlaardingen werkt alles gewoon weer.

Gisteravond in de vodafone winkel hadden ze ook meerdere klachten gehad hierover, maar zoals gezegd , de klantenservice wist nergens wat van af.
Hier precies hetzelfde @ Vlaardingen..

They made me do it.

• anor
  • Laatst online: 23:51
Ik had vanmiddag in de stad (centrum vlaardingen) wel gewoon internet. Kom ik thuis (west wijk) helemaal niets nada. Maandag maar WEER eens bellen.

https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=59435&sid=52883

• pven
  • Registratie: oktober 1999
  • Niet online
Per storing mag er een nieuw topic worden geopend, daarom gaat dit dumptopic op slot. :Y)

Telegram || Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || DM mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Apple

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True