Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
  • Laatst online: 17:35
Je gaat me nog eens veel tijd kosten vrees ik :D :D. Leuke groepchallenges ben ik wel voor in trouwens. Als er nog goede zombiemannen (of vrouwen) in the house zijn hoor ik het overigens ook graag (COD:IW) ;).

Nou ja zeg...

Morgen de PS4 Pro halen dus ik was aan het zoeken naar harde schijven omdat de 1TB langzaam wel sneller vol begon te raken. Daarbij had ik het rare idee in m'n hoofd dat ik een multiplayer systeem en een single player systeem wel iets vond. Eentje dan voorzien van een 2TB SSD (single player) die andere voorzien van een 2TB normale HDD. Enfin ik even kijken en ik zie opeens een 2TB Crucial MX300 bij Coolblue voor 139 euro. Chat was de hele tijd bezet dus een whatsappje gestuurd:

[quote]
[11:13, 9-11-2016] Coolblue Whatsapp: Hoi Typhone, wat leuk dat je interesse hebt in de Crucial MX300 2 TB. De prijs die op onze website klopt inderdaad. Kunnen we verder nog iets voor je betekenen?
[11:13, 9-11-2016] +31 6 *******: ehm ja
[11:13, 9-11-2016] +31 6 ********: weten jullie dat heel erg zeker?
[11:13, 9-11-2016] +31 6 ********: prijsverschil met de varianten op tweakers is 400+ euro
[11:34, 9-11-2016 ] Coolblue Whatsapp: Wij zien het verschil ook zeker Typhone. Echter is het op dit moment echt dit bedrag. Maar hij is wel tijdelijk uitverkocht en is de leverdatum onbekend. Wellicht gaat de prijs ook anders zijn als we ze weer op voorraad hebben. Dat kunnen wij je helaas niet verzekeren. Je kunt altijd je e-mail adres daar invullen, zodat we je op de hoogte kunnen houden zodra deze weer op voorraad is. Dan kan je altijd nog even kijken of de prijs nog steeds zoveel verschilt. Zo ja, grijp die kans zouden wij zeggen! Kunnen we verder nog iets voor je doen Typhone?
[quote]

Waarom die opeens uitverkocht was.... Dat was ik zellf:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
Overzicht bestelling
Uw bestelling bestaat uit de volgende producten:
Aantal  Omschrijving    Prijs   Totaal

14
    Crucial MX300 2 TB  

€

139,99

€

1959,86
Subtotaal   
€   
1959,86
Totaal  
€   
1959,86
Routebeschrijving & openingstijden
SSDcenter.nl vindt u op het volgende adres:

WTF!!!! :o 8)7 _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Typhone wijzigde deze reactie 09-11-2016 11:47 (82%)

• Juhrat
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 15:34
Om te beginnen dan :)

1) SALERG (6 Punten)
State of the Art (The Division)
All men Dream (Battlefield 1)
Last Man Standing (Battlefield 1)
Eyes Of A Men Who Wants To Run (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Raid the Arsenal (The Division)
Good With My Hands (The Division)

• Typhone
quote:
ralph075 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 09:38:
[...]

En? Heb je ze nog geleverd gekregen, alle 14 stuks?

Eerste order van 2 stuks is geleverd, order van 4 stuks staat on hold, order van 14 stuks staat ook in backorder.
Ik vrees dat die niet meer gaan komen en ik ben benieuwd wat er gebeurt nu ik een mail gekregen heb dat ik redelijkerwijs had kunnen weten dat de prijs foutief was. Ik heb het namelijk (inclusief link naar de tweakers pricewatch) check-check-dubbelcheck gevraagd en ze gaven aan verbaasd te zijn maar de prijs was toch echt de juiste.

• Butch_NL
  • Laatst online: 19-04-2018
Leuk, dat er weer een challenge is. Ik haal op het moment alleen niet zoveel Trophies doordat ik vooral met 1 spel bezig geweest ben (The Division). Ik tracht nu alle missies op Hard te doorlopen en ondertussen werk ik aan een ideale gearset. Ik zal de letterbak eens bij elkaar rapen op een later moment.

Wel tof dat ik inmiddels 4000 Trophies in de pocket heb, waarbij nummer 4000 Bling Bling! heet. Het heeft zo moeten zijn.

PSN ID: ConAir (geen anonieme requests s.v.p.)

• Dbm12
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 05-12 09:30
Nou mijn weekend is goed begonnen. Het werd eens tijd dat ik door mijn backlog van games ging.

Behaald:
Riptide GP2 (platinum)
Table top racing (platinum)
Overcooked (100%)
Gone home (100%)

Op naar de volgende backlog games!

Edit.
En deze zondag ook nog maar Grow home op 100% gezet.....

Dbm12 wijzigde deze reactie 13-11-2016 16:15 (12%)

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

• Homeland
  • Registratie: februari 2011
  • Niet online
quote:
LuPo schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:54:
De challenge loopt nog niet storm deze maand. :P
Hij is een stuk lastiger, vooral omdat je echt een flink aantal (of in elk geval de juiste) trophies nodig hebt.

• Typhone
quote:
niekvandermeer schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:43:
Ik ben nu nog volop bezig met Skyrim maar daar komen de trophies heel mondjesmaat binnen.
Ja 10 uur efforts erin voor 2 'lucky trophies'. Ik adopteerde per ongeluk een kind en ik deed iets met dawnguard. Ik was de oude versie nog gewend van de PS3 (zonder DLC) dus ik kon de trophies eerst niet direct vinden :D. Maar toen zag ik ze onder de DLC staan (bummerrr).
Gaat stiekem wel veel tijd in zitten maar goed, dat mag ook wel een keer :D

Waar zit trouwens het verschil tussen bij PSN Profiles de trophy card die je daar maakt en de variant die je als signature kan gebruiken? Die loopt standaard zo'n 20% achter (of die andere voor...)

Typhone wijzigde deze reactie 16-11-2016 09:45 (15%)

Bioshock Infinite op platinum behaald :) ,

Maar belangrijker... Ik sta eindelijk in de top 10 in de ranglijst :o

Ps4 account = JusttJD

• Juhrat
quote:
Juhrat schreef op donderdag 10 november 2016 @ 23:51:
Om te beginnen dan :)

1) SALERG (6 Punten)
2) FATALMIND (9 Punten)
Friends in High Places (Battlefield 1)
Avanti Savoia! (Battlefield 1)
Through Mud and Blood (Battlefield 1)
Agent Diaries (The Division)
Little Short For A Stormtrooper? (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Master Craftsman (The Division)
Incident Reports (The Division)
Nothing is Written (Battlefield 1)
Deconstructive Criticism (The Division)

3) JUHRAT (6 Punten)
Just A Scavenger (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Up to the Challenge (Battlefield 1)
Hello! Were You Looking For Me? (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Red Leader (Lego Star Wars: The Force Awakens)
A Long Time Ago.... (Lego Star Wars: The Force Awakens)
The Finder (Battlefield 1)

4) HANSSUH (7 Punten)
He's No Good To Me Dead (Lego Star Wars: The Force Awakens)
A Bag Full Of Explosives (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Networking (The Division)
Sound of thunder (Battlefield 1)
Skillz (The Division)
Up Close and Personal (Battlefield 1)
Hey! That's Miiiiiiine! (Lego Star Wars: The Force Awakens)

8)7

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 04-12 21:09
Gisteren Sleeping Dogs (PS3) op platinum gezet, dus nummertje 11 is in de pocket. Nu verder met Heavy Rain (tweede playthrough) en GTA V, die ook nog steeds uitgespeeld moet worden. Alleen verwacht ik deze twee niet op platinum te gaan zetten.

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

• Lasmibalsingh
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 17:11
Sommige spellen geven ook trofeeën in het Nederlands weer. Mag je ook de Nederlandse naam gebruiken?

PSN: KADR777

• Typhone
quote:
dvdkiwi schreef op zondag 20 november 2016 @ 14:23:
Begonnen aan CoD IW vandaag, eindelijk weer eens wat trophies binnenharken ;)
Wel even wennen na 8 jaar Battlefield.
Geef een gil als je voor de zombietrophies wil gaan :)

(ik ben bezig met skyrim maar maak direct tijd voor deze trophies)

Typhone wijzigde deze reactie 21-11-2016 07:29 (10%)

Komt goed!
Ik heb pas 1 tot 2 uur in CoD zitten dus moet eerst een beetje wennen aan de gameplay.
Zoveel opties/perks/rigs etc, ik word er gek van :P

Van wat ik lees ik zombies hetgene wat de platinum moeilijk maakt, maar wel zullen zien.
Ik ben wel erg benieuwd want ik heb nog nooit iets van zombies gezien of gespeeld.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 21-11-2016 09:16 (14%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• hanssuh
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 05-12 12:18
Komende maand word ik 35.
In het dagelijks leven werkzaam als technisch consultant (dus ook nog vaker buiten werk extra cursussen/workshops/studies),

Gamen is bij mij eigenlijk ook nooit over gegaan :). Als klein jochie al op vroege leeftijd mee begonnen op Commodore en Amiga. Wel minder geworden omdat ik tegenwoordig een gezin heb. Nu allleen nog met enige regelmaat op doordeweekse avonden.

Trophy hunten is bij mij voornamelijk ook gekomen om meer uit de games te halen ("uit" te spelen). Daarnaast is het vaker ook een uitdaging de moeilijkere trophies te scoren. Trophies die je moet grinden pik ik mee op weg naar platinum, maar is game afhankelijk. Als een game me niet ligt ga ik hem bijvoorbeeld niet 3x op verschillende moeilijkheidsgraden spelen. Verder eigenlijk alleen een hekel aan de "verplichte" multiplayer trophies in de vooral single player gerelateerde games (recentste voorbeeld wat ik speel Batman Arkham Origins). Als ik al besluit die mee te pikken dan worden ze "geboost" ;)

PSN ID: Hanssuh

Ik heb een beetje hetzelfde al jullie.
Ben zelf 27 jaren jong, maar als sinds de basisschool begonnen met gamen op de PS1(Ridge Racer was mijn eerste game ervaring op een console ooit) en sindsdien nooit meer van die "verslaving" afgekomen.

Had in de tijd van de PS1 en PS2 al dat ik games 100% wou uitspelen, alleen toen waren er uiteraard nog geen trophy's..
Merk wel dat ik me de jaren wat meer kieskeuriger word in games, zo speelde ik 5 jaar geleden vrijwel alles.... Maar heb ik nu toch een boel genres vaarwel gezegd.

Ook een beetje zoals Hanssuh zegt, ik ga geen games uitspelen als deze niet leuk is.
Maar gelukkig scoren games deze generatie toch vaak wel minimaal een 6je.
On-line trophy's laat ik vaak ook schieten, of ik ga met wat mensen van dit topic deze samen doen.
Heb het een beetje gehad met echt online gamen.

Gamen zal ik vermoedelijk ook blijven doen tot mijn vingers niet meer werken...

Trouwens wel een lekkere maand kwa trophy's tot nu toe.
245 trophy's behaald vanaf 1 november tot nu toe.
Verspreid over 5 games waaronder 3 platinums :+

Ps4 account = JusttJD

• Typhone
Ik heb nu een ernstig slechte maand met trophies :P. Veel tijd in Skyrim gestopt (Dawnguard DLC weggewerkt) maar gisteren toch even 4 trophies te pakken gehad in korte tijd. Nu kan ik weer verder met de normale flow en alle random zaken. In het weekend erg weinig tijd helaas dus volgende week pas weer door met COD:IW. Dan start tegelijk ook Watch Dogs 2 en neem ik Mafia 3 er weer bij. Ga gewoon een avond plannen per game zodat ze synchroon blijven lopen. Jullie zijn overigens een stuk ouder dan ik zo op het eerste gezicht zou schatten voor trophy hunters. Aan de andere kant zijn de andere hunters die ik ken ook allemaal rond de 30 dus zo apart is het ook weer niet ;).

Op Playstation trophies zijn de meeste 'boostpartners' gemiddeld 12 tot 17 jaar. Respect is daar vaak ver te zoeken. Zelf de trophy halen en de game leaven. Dan ben je een goor arrogant stuk vreten in mijn ogen. Aan de andere kant is dat de reden dat ik tegenwoordig extreem geskilled ben in zombies omdat ik daar alles zo'n beetje in m'n eentje heb moeten doen.

• dvd-linden
Zojuist waarschijnlijk de meest lastige trophy sinds lange tijd gehaald (een stuk lastiger dan de laatste paar platinums die ik gehaald heb). Het gaat om de trophy Untouchable van Sonic the Hedgehog: Episode 1. Voor deze trophy heb ik het laatste level moeten halen zonder ook maar 1 keer schade op te lopen. Dit level bestaat uit de 4 bosses (elk van iedere zone) met hieropvolgend nog een eindbaas. Heb er zeker een aantal uur over gedaan, maar dat gaf extra voldoening op het moment dat de gouden trophy verscheen. Deze game staat nu op 100%, dus ik kan verder met GTA V (verwacht de komende tijd niet zoveel trophies te halen).

• Typhone
quote:
Just_jan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 10:45:
[...]

Bedoel je niet op realistic.

Ik heb veteran al solo gedaan maar nog niet zonder deaths.
dus als je samen 100x wil dood gaan om uiteindelijk te halen..
Sign me up!
Was dat realistic ja? Ik weet dat er een trophy is (achievement voor 100% denk ik trouwens) dat je de game moet halen zonder dood te gaan. Ik ga er tijd voor vrijmaken in elk geval want dat is de make or brake variant die veel tijd kost :P. De rest kan op easy snel ff gedaan worden.
Ah je moet de game op realistic completen en op Veteran no Checkpoints :)

[edit-2]
Ik heb Realistic al behaald:
Full Circle
Complete Campaign on Hardened, Veteran, or Realistic.
27th Dec 2015
2:54:41 PM

Typhone wijzigde deze reactie 24-11-2016 11:33 (15%)

• dvd-linden
quote:
Alvanosa schreef op donderdag 24 november 2016 @ 12:18:
[...]

Nice, ik heb je een friend request gestuurd voor GTA V voor het online gedeelte.
Prima, zal je accepteren zodra ik weer online ben. Ik speel het alleen wel op de PS3, dus weet niet of dat voor het online gedeelte uitmaakt in het geval dat jij het op de PS4 zou spelen. En ik ga wel eerst de SP goed uitspelen (zit nu bijna op 60%).

• Typhone
quote:
Just_jan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:34:
[...]

Sign me up;).

Excuses voor dubbelpost...
Irritant via mobiel..
Hehe prima, ik ben wel voornamelijk in het weekend + avonden beschikbaar dus laat het je even op tijd weten. Wellicht, maar dat wordt schelden, kunnen we meteen op realistic alles doen. Ik weet niet precies wat het verschil met Veteran precies was maar heel erg groot was dat verschil niet. Even kijken of dat kan/mag bij de no deaths run. Dan heb jij er 2 in 1 klap namelijk (eigenlijk 3 als je de decorations meetelt).

• Butch_NL
quote:
OB1 schreef op donderdag 24 november 2016 @ 15:19:
[...]

Online is op zich wel leuk :) Heb je toevallig ook COD op de Ps3?
Welke deel van de COD serie? Ik heb er nog een aantal onaangeroerd liggen.
quote:
Just_jan schreef op donderdag 24 november 2016 @ 16:33:
[...]

Ik moet hem nog completen op de ps3.
Ik doe wel mee?
Ik speel zo nu en dan ook GTA V nog op de PS3. De Heists heb ik nog niet allemaal gedaan en verder ben ik ben ik nog niet op level 100 aanbeland. Wellicht kunnen we ergens een avondje plannen met zijn vieren.

• Homeland
  • Niet online
Eindelijk genoeg trophies om een naam te maken

ViperHD
V Virginia Virginia
I Iris Virginia
P Paris Virginia
E Explorer Skyrim
R Red Night Virginia
H Hero of the People Skyrim
D Dragonslayer Skyrim

7 punten als het goed is?
Assassing Creed Sydnicate op Platinum behaald.
Was toch weer een vermakelijke Assassins creed, wel een beetje een karig einde maar voor de rest was het weer de moeite waard.
Verheug me op de volgende..

Ps4 account = JusttJD

quote:
Raxious schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:46:
druk bezig met FF XV, ziet er niet heel ingewikkeld uit. Daarna beginnen met WD2

[afbeelding]
Mmmz, klinkt niet best. Ik had weer een echte zeldzame platinum zoals XIII verwacht.
Sowieso ga ik deze game zonder trophyguide doorspelen; we zien wel wat we gemist hebben als we 'm uitgespeeld hebben.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

quote:
MisterMichel schreef op maandag 28 november 2016 @ 20:37:
[...]

Ik vond het einde juist erg leuk.
spoiler:
Die afwisseling tussen de 2 hoofd karakters vond ik mooi gedaan.

Gelukkig heeft ieder weer zijn eigen smaak.
De 'vervelendste' trophy was toch wel die 2500 destructibles die je moest halen. Beetje onnodig rondjes rijden om lantaarns, marktkraampjes en bloembakken aan gort te krijgen.
Niet lezen als je Assassins creed syn nog niet heb gespeeld mensen.
spoiler:
Ik had nogal wat moeite met het Romantische stukje(voelde nogal geforceerd, en had eigenlijk nog wel iets verwacht dat ze in de problemen zouden komen omdat ze tegen de orders zijn ingegaan toen ze naar London kwamen.

Verder hoop ik dat er nu eindelijk eens een Assassins creed game komt die volledig om een vrouwelijke hoofdpersonage gaat :) .
En het waren 5000 objecten die je kapot moest maken...
Maar die trophy kreeg ik gewoon tijdens het gamen...Gewoon tijdens elke quest en side quest over de stoep rijden..

En vervloek die Sale actie nu in de PSN store :+ , backlog is meteen met zo'n 10 games gegroeid :+

Just_jan wijzigde deze reactie 28-11-2016 23:09 (7%)

Ps4 account = JusttJD

• Juhrat
quote:
Juhrat schreef op donderdag 17 november 2016 @ 11:05:
[...]
1.) SALERG (6 Punten)

2.) FATALMIND (9 Punten)
Friends in High Places (Battlefield 1)
Avanti Savoia! (Battlefield 1)
Through Mud and Blood (Battlefield 1)
Agent Diaries (The Division)
Little Short For A Stormtrooper? (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Master Craftsman (The Division)
Incident Reports (The Division)
Nothing is Written (Battlefield 1)
Deconstructive Criticism (The Division)

3.) JUHRAT (6 Punten)
Just A Scavenger (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Up to the Challenge (Battlefield 1)
Hello! Were You Looking For Me? (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Red Leader (Lego Star Wars: The Force Awakens)
A Long Time Ago.... (Lego Star Wars: The Force Awakens)
The Finder (Battlefield 1)

4.) HANSSUH (7 Punten)
He's No Good To Me Dead (Lego Star Wars: The Force Awakens)
A Bag Full Of Explosives (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Networking (The Division)
Sound of thunder (Battlefield 1)
Skillz (The Division)
Up Close and Personal (Battlefield 1)
Hey! That's Miiiiiiine! (Lego Star Wars: The Force Awakens)

8)7
5.) CONAIR (6 Punten)
Camera Obscura (Life is Strange)
Out of Time (Life is Strange)
Night Vision (Life is Strange)
Ambient (Life is Strange)
Incandescent (Life is Strange)
Rangefinder (Life is Strange)

6.) BOSLUIS (7 Punten)
Blowup (Life is Strange)
Operations (Battlefield 1)
Shutterbug (Life is Strange)
Light Leak (Life is Strange)
Used To Have A Bigger Crew (Lego Star Wars: The Force Awakens)
Image Stabilizer (Life is Strange)
Scout Enlistment (Battlefield 1)

7.) DBMNL (5 Punten)
Dark Room (Life is Strange)
Balance (Life is Strange)
Manually Exposed (Life is Strange)
New Points Record (Rugby 15)
Lenscrafted (Life is Strange)

8.) ALVANOSA (8 Punten)
Ambient (Life is Strange)
Long Droppie (Rugby 15)
Visionary (Life is Strange)
Anything Else? (Lego Star Wars: The Force Awakens)
New Tries Record (Rugby 15)
Operations (Battlefield 1)
Slideshow (Life is Strange)
Aleph (Virginia)

Nu ben ik toch echt klaar voor deze maand, 54 Punten _/-\o_

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 05-12 15:38
quote:
Juhrat schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:47:
[...]
Nu ben ik toch echt klaar voor deze maand, 54 Punten _/-\o_
Jammer genoeg een xboxer hier, had anders ook wel wat vol kun maken :9

Wel een leuk topic om te volgen overigens :)
Doe ik al stiekem een paar maanden, maar toch :9

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Juhrat
quote:
niekvandermeer schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:57:
[...]

Alvast gefeliciteerd :-D

Wel benieuwd naar hoeveel trophies je in totaal hebt gehaald deze maand.
Zojuist mijn TrueTrophies overzichtje ontvangen, exact 200 Trophies waaronder 4 Platinums :)
quote:
Juhrat schreef op donderdag 1 december 2016 @ 10:13:
[...]

Zojuist mijn TrueTrophies overzichtje ontvangen, exact 200 Trophies waaronder 4 Platinums :)
Heb ook 4 platinums behaald in de maand november :) .
Maar wel 265 trophies :) ..

Heb gemerkt dat trophies die met een J beginnen erg zeldzaam zijn :(

Zal vanavond de challenge van deze maand afsluiten en komend weekend de nieuwe eeop gooien (nog even bedenken :+ )

Just_jan wijzigde deze reactie 01-12-2016 10:48 (7%)

Ps4 account = JusttJD

• Dbm12
  • Registratie: januari 2007
  • Laatst online: 05-12 09:30
Eergister watchdogs 2 op platinum gezet. Was erg makkelijk moet ik zeggen had ik stiekem meer van verwacht. Eigenlijk net zo een trophy als in watchdogs 1 waarin the drinking games zat. Totaal ongerelateerd aan de game, maar toch ook wel weer erg lekker gevoel als je zo een trophy haalt.

Verder in november 115 trophies gehaald waaronder 3 platinum. Als ik dan lees dat andere 200+ halen vind mijn aantal weer enorm tegenvallen haha.

Ook goed om te zien dat mijn naam is behaald in het topic. Heb ik hem niet voor niets toegevoegd 😉

http://luxeofzuinig.blogspot.com/

Nou..
De winnaar van deze maand is met vlag en wimpel Juhrat geworden!!

Wat heb je gewonnen.... Een psn bon van 20 euro *O* *O* .

Ik zal je van het weekend een PM sturen met alles:).

Gefeliciteerd :)

Ps4 account = JusttJD

quote:
Typhone schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 09:31:
On a more personal note ;):

Hoe oud zijn jullie en wat doen jullie zoal in het dagelijks leven?
Te, en niet veel ;)

Ben inmiddels echt begonnen met leven schijnbaar, met de big 40. Qua werk zit ik in de it in de applicatie beheer hoek. Verder qua hobbies altijd er veel pool biljart gespeeld maar ook daar zit redelijk de klad in, want werken + reizen er naar toe kost al veel tijd, daarnaast probeer ik ook nog een beetje te sporten, en dan natuurlijk nog het gezinsleven. oftewel weinig tijd, weinig energie......en ik vind dat tv met films en series erg veel leuks biedt als alternatief voor gamen wat toch iig een van mijn grootste hobbies was en is.

Qua trophys & achievements......in het begin vond ik het niet boeiend, en eigenlijk nog steeds niet heel erg, maar ik merk wel dat als ik nu een retro game speel zonder deze opties dat ik het toch al minder leuk vind. Het zijn wel dingen om naar toe te 'werken', maar aan de andere kant het moet wel leuk blijven, ik hou niet van grinden of doelloos zoeken en......niets ten nadele van mensen die dit wel doen.......maar ik hou niet van boosten. Als ik 10x op rij moet winnen in sf wil ik dat ook echt halen, en niet mijn buddy bellen en hem 10x laten verliezen van me. Ik kan dan ook zeggen dat ik vrijwel al mijn achievements/trophiesh helemaal zelf gehaald heb muv van mp spul natuurlijk. Al hoewel dat afhankelijk van de game ook nog wel zou kunnen (zie de game in mijn sig de mp achievements hiervoor kan je in je eentje ook wel halen, al hoewel ik die idd wel met een maatje heb gedaan)

Dat gezegd hebbende.......bij bijvoorbeeld diablo 3 weet ik zeker dat ik met wat tijd zelf wel al mijn chars naar level 70 kan krijgen, als dat het enige is wat nog te doen is voor de plat straks, dan klop ik misschien toch wel hier aan :+

Verder een brede smaak in games. Ik geloof niet in sterrenbeelden en dergelijke maar 'ze zeggen' dat tweelingen een nogal leiden aan SAS (short attentionspan syndrome) en daar herken ik mezelf toch wel in, wat dus ook niet helpt in je echt vastbijten in een game om die cheevo's of trophy's te halen.

Ik moet zeggen dat ik de ranglijst hier ondanks al het hiervoorafgaande erg leuk vind, geen enkele illusie om (in deze fase van mijn leven, en wsl in mijn prime ook niet :P) hoog te kunnen gaan meedraaien. Maar in ieder geval die eerste plek opschuiven zou al een win zijn.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 14:15

spaceboy

emoties zijn voor mietjes

Juhrat, gefeliciteerd! Ik hoop een volgende challenge weer eens mee te doen! Heb mijn PS4 de afgelopen maand verwaarloosd.

Oh ja, die personal touch, grappig om eens te zien van de mensen hier.

Ik ben 38, werk als software developer en qua hobby's: series/films kijken, gamen, wielrennen, fietsen, tuinieren.

succes is een keuze

• Juhrat
quote:
Lasmibalsingh schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:51:
Gisterenavond The Last of Us op grounded niveau uitgespeeld. Wat een leuke maar soms ook frustrerende ervaring was dat zeg. Op grounded is ammo verbruiken echt het laatste wat je moet doen. Ik heb bijna het hele spel stealth gespeeld of bakstenen gegooid voor melee kills. Zo is het spel ook op zijn best.
Ik vermoed dat je niet de enige bent die The Last of Us deze dagen uit de kast haalt. Ikzelf kijk ook enorm uit naar het vervolg, zeer genoten van Deel 1 dus ben écht benieuwd.
quote:
Sagat schreef op maandag 5 december 2016 @ 09:03:
Ik zag dat 'reach level 70 in hardcore mode' van diablo 3 een gouden trophy was. Misschien moet ik me daar maar is op focussen voor de eerste. Ben 'al' level 19 ofzo :'( .
Die trophy is echt belachelijk simpel als je op easy speelt of normal blijft spelen.
Toegegeven, level 70 halen duurt even wat langer dan wanneer je op een hogere difficulty speelt, maar je zou echt nergens in de problemen moeten komen op de lagere levels.
Ik heb 'm gehaald met een Barbarian; was level 40-45 na het uitspelen van de story, daarna (lage) rifts en bounties gedaan tot ik level 70 was.

• Butch_NL
quote:
Just_jan schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 00:37:
[...]

Maar helaas kan niets Guns and Roses in het goffertpark overtreffen :+ :D
_/-\o_

offtopic:
Eerst maar eens zien of we aan kaarten kunnen komen

Over mijzelf: Werkzaam als jurist, 33 jaar. Naast een drukke fulltime baan, gezinsleven, sport- en sociale verplichtingen, besteed ik mijn schaarse tijd graag aan gamen, hardlopen, film en series kijken (een beetje zoals het verhaal van ralph075 dus).

Ik heb nu enkele games op 1 Trophy van de Platinum staan. Voor The Division moet ik alleen de kill 20 rogues nog. Een vervelende trofee. Vooral omdat ik pas twee Rogues heb omgelegd en nu de Darkzone solo ingaan kansloos is wanneer je het tegen een groep full geared Rogues moet opnemen. Is er wellicht iemand (level 30) die deze kan en wil boosten?

In mijn Trophy-backlog zat ook nog Disney Sing It en daar hoef ik er ook nog maar eentje, dus ik ga die toch ook nog maar even voltooien.

Voor de rest wil ik Life is Strange ook nog even afronden, maar vrije tijd is wel schaars de laatste tijd.

• Juhrat
quote:
Butch_NL schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:15:
[...]
Ik heb nu enkele games op 1 Trophy van de Platinum staan. Voor The Division moet ik alleen de kill 20 rogues nog. Een vervelende trofee. Vooral omdat ik pas twee Rogues heb omgelegd en nu de Darkzone solo ingaan kansloos is wanneer je het tegen een groep full geared Rogues moet opnemen. Is er wellicht iemand (level 30) die deze kan en wil boosten?
Voor The Division heb ik vermoedelijk volgende week wel tijd, momenteel heb ik het érg druk maar vanaf de 15e ben ik beschikbaar.

• Typhone
Ik zag dat Jan ook begonnen was (of in elk geval bezig was) met Skyrim gisteravond. Ik ben met de Daedric Artifacts bezig (beruchte glitch trophies) maar volgens mij is dat gewoon een kwestie van handmatig een nieuwe save maken (ik heb er 107 inmiddels...) voor elke quest en je kunt je gang gaan. Ben met de beruchte missables bezig maar die gaan vooralsnog gewoon goed. Nog 6 stuks en dan kan ik dat hoofdstuk achter me laten.

Voor ons trophyhunters zijn dat toch wel met afstand de meest irritante trophies: grote missables die ver in een game kunnen plaatsvinden. Ik had in de tijd dat ik nu met Skyrim bezig ben zeker 3 andere games kunnen platinummen. Dan nog loop ik nog steeds het risico dat ik de platinum nu zou mislopen (herstart) als ik 1 of 2x niet oplet. Het zou verboden moeten worden.

La liste de wannabe-platinum wordt er niet kleiner op:

- Far Cry 3
- Far Cry 4
- Far Cry Primal
- Dying Light
- Metro 2033 + nog een variant
- F1 2016
- COD: IW
- COD: BO3
- Uncharted 3
- Uncharted 4
- Fallout 4
- Bioshock Remastered
- Darksiders Remastered
- Watch Dogs 2
- The Last Guardian
- Rise of the Tomb Raider
- The Last of Us
- The Witcher 3
- Dragon Age Inquisition
... alles wat ik nu nog vergeet :D
... en de 21(!) gesealde PS3 games (Nier, LA Noire o.a.)

• Typhone
quote:
Just_jan schreef op donderdag 8 december 2016 @ 09:47:
[...]

Inderdaad ook gisteren begonnen aan Skyrim..
Ben nu eerst eventjes een paar dagen aan het rondlopen, eexploren en leveren.
Ga daarna beginnen aan de deadric quests.
Wel al 1 quest gestart omdat er anders zo'n giant ergens de questgever vermoord als je te lang wacht.... Dus daar ben ik direct heen gegaan..

Voor elke quest inderdaad een manual save maken.... voor de rest abuse ik de Quick save als een malle :P

Gaan wel weer heel wat uurtjes inzitten vermoed ik de komende weken.
W00t w00t, welke quest is dat? Pas op dat je Dawnguard DLC (als je die hebt) meteen moet gaan doen (vanaf lvl 10) omdat de vampiers anders belangrijke questgivers kunnen killen. Daar gaan een smerige 10-15 uur in zitten. Bij mijn weten heb ik die nog niet gedaan :P. Bevestig het even please hahaha:

Typhone wijzigde deze reactie 08-12-2016 10:09 (13%)

• Typhone
Er zijn een paar missable trophies:

- Daedric quests als je de verkeerde killed of niet killed.
- Civil War Trophy als je bepaalde questlines te laat doet (War Hero dacht ik)
- Dawnguard zorgt ervoor dat vampieren random attacks doen. Als daar een belangrijke questgiver tussen zit dan ben je el sjarro.

Mijn hoogste skill (2-handed op dit moment) zit nu op 92. Die komt dus nog wel op 100. Verder ben ik redelijk gelijkmatig omhoog gegaan met alles. Een tip die ik je nog wil meegeven. Google even de Locket of St. Jiub. Als je toch met dawnguard aan de slag gaat moet je die zeker niet (!) laten liggen. Sell ook geen armor die je krijgt van de Thieves Guild. Doe je dat op het verkeerde moment zul je moeten reloaden.

Verder ben ik een langzame gamer merk ik al (sinds november op level 45) en speel als een Redguard warrior.

• Lasmibalsingh
Gisterenavond een Firefly journey voltooid op TLoU multiplayer. Wat duurt zo'n reis lang man, ik denk zo'n 80 a 90 potjes! Je krijgt ook nog op het einde meerdere challenges die je moet halen anders mag je weer op nul beginnen, gelukkig had ik ze op een of ander manier toch kunnen halen.

Nu resteert alleen nog de Hunter journey voor TLoU platina.

• Homeland
  • Niet online
Gisteren The Order 1886 uitgespeeld, in 1 playthrough meteen voor de platinum gegaan, hele tijd netjes de collectables opgepikt, tot ik dus de laatste ineens miste. Met chapter select (uitgebreider dan verwacht, in elke missie kan je de verschillende checkpoints pakken) had ik die zo, toen nog een paar specifieke kills maken voor de ontbrekende trophies. Alles bij elkaar makkelijk te doen en best vermakelijke game, qua verhaal niet zo bijzonder maar het ziet er echt waanzinnig goed uit.

Heb volgens mij de voorstelronde gemist tot nu toe, 28 jaar, eind januari mijn afstudeeronderzoek afronden dus op het moment wat minder tijd om te gamen. Sowieso wisselt het nogal, mijn vriendin woont in Portugal dus als ik daar zit, of zij is hier dan blijft de PS4 uit (oke, heel soms spelen we een paar potjes Frozen tegen elkaar, soort van guilty pleasure). Af en toe blijft de PS4 dus voor een week of paar weken uit, en afgelopen zomer voor een mooie 2 maanden, al gaat dan de PS Vita wel mee.

Richt me qua trophies vooral op wat enigszins haalbaar is, grinden wil ik tot een minimum beperken en meestal speel ik vooral de verhaallijn uit en kijk dan nog even wat daarnaast makkelijk te halen is qua trophies. Nog even een cliche "trophy waar ik het meest trots op ben", de Driveclub platinum, daar zit veel tijd in maar voelde eigenlijk nooit als grinden, een van mijn favoriete games ooit.

• Typhone
Alle missable/possible glitched trophies van Skyrim in de pocket. Wat @Just_jan allemaal doet weet ik niet maar die levelde een factor 30 sneller dan ikzelf zag ik al ^^.
Anyway Dark Brotherhood + College quests nog en dan de mainquestline even afmaken en een nieuwe shiny platinum erbij :)

• Typhone
quote:
Just_jan schreef op maandag 12 december 2016 @ 22:35:
[...]

:+ .
Ben nu Level 76...
Ben zelf ook wel een beetje verbaasd dat het zo snel gaat hoor, de verschillende soorten draken die je tegenkomt vanaf level 65 zijn wel awesome hoor 8) .
Maar moet nu alleen nog de Companions quest en de Main quest en dan heb ik de platinum.
Moet nog wel Dragonborn en heartfire doen voor de 100%.
Hoeveel uren heb jij erin zitten in de afgelopen dagen? Ik een schamele 7 afgelopen week :P
quote:
Typhone schreef op maandag 12 december 2016 @ 23:16:
[...]

Hoeveel uren heb jij erin zitten in de afgelopen dagen? Ik een schamele 7 afgelopen week :P
Uhmmmm.
Teveel :P .
Zit al een paar dagen goed ziek thuis dus kan eigenlijk niets anders dan een beetje gamen en tv serie kijken.
Dus denk dat ik zeker wel 8 uur uur per dag heb gespeeld.en dat keer 4 dagen...
Dus deze week wel 32 uur :+

Alleen ben tegen een probleem/glitc aangelopen..
Ik kan geen dragon souls meer absorberen... dus even kijken of ik alle shouts kan leren.

Just_jan wijzigde deze reactie 13-12-2016 00:36 (13%)

Ps4 account = JusttJD

Als je écht goed ziek bent dan lig je in bed. :P

• Typhone
quote:
LuPo schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 09:24:
Als je écht goed ziek bent dan lig je in bed. :P
Hoe zieker je bent hoe meer platinums jouw kant op komen. Laatste keer dat ik griep had (dec, 2010) heb ik de eerste Medal of Honor platinum gehaald! _/-\o_

• Lasmibalsingh
Vandaag TLoU remastered op 100% completion gezet. Zeer toffe spel alleen het online gedeelte is wat onevenwichtig en duurt super lang als je het doet zonder potjes te skippen.

• DUBWiSE
  • Registratie: mei 2015
  • Laatst online: 10-10 21:53

DUBWiSE

Feeling irie

Deze week God of War 1 op de PS3 platinum gehaald! Opzich niet echt moeilijk, op de Challenge of the Gods trophy na dan. In de kerstvakantie m'n controllers maar eens een reparatiebeurt geven :/.

Dat brengt me op 7 platinums dit jaar, in totaal heb ik 15. Dus ik heb de smaak te pakken gekregen :9 Wat is jullie eindejaars resultaat?

Verder vroeg ik me of jullie na het behalen van een platinum het spel direct aan de kant leggen, of nog even doorspelen om bv. alle collectibles te halen? Bij God of War 1 hoef je bijvoorbeeld God mode niet te spelen voor platinum, maar het levert je nog wel 2 secrets op.
Ik raak The Last of Us nog geregeld aan.
Even een paar potjes MP, gisteren nog toevallig.

Was ook bezig met F1 2016, maar daar heb ik last van een trophy die glitch't, dus daar ben ik meteen klaar mee.
Nu denk ik maar eens verder met 7 days to die(Word nogal een lang project zo).
Al vaker gevraagd, maar heeft iemand hier interesse om deze samen te doen?

Zoals jullie ondertussen wel hebben gemerkt is er in December geen challenge.

In Januari gaan we weer verder, maar dan met een dubbele challenge.
1 Maandelijkse challenge
1 Langlopende challenge.

Just_jan wijzigde deze reactie 16-12-2016 12:28 (21%)

Ps4 account = JusttJD

• Typhone
Vanavond de langverwachte platinum (verwacht ik) binnen van Skyrim! Op twee of drie trophies na alles gefixed en dan ben ik blij met dit mini monsterproject. Daarna Watch Dogs 2 oppakken (vond 1 al erg vet) en dan gaat het plezier met COD:IW beginnen. Wat er daarna komt zie ik dan wel ;)

[edit]
En Platinum it is!!! _/-\o_

Typhone wijzigde deze reactie 20-12-2016 08:39 (6%)

20+ AAA titels liggen die ik nog moet/wil spelen.

En wat speel ik, Stardew Valley op de ps4.... Helemaal verslaafd eraan.
Wat een topgame

Ps4 account = JusttJD

• Butch_NL
Deze week twee games op Platinum gezet: Life is Strange en Disney Sing It. Bij de laatste zat alleen een grind Trophy in om in totaal 150 Songs op 3 sterren te clearen. Gek genoeg was dat zo'n game, die ooit aan de kant is gelegd om weer een nieuwe game te recenseren. Even doorbijten en de Platinum was binnen geweest. Bij deze is het alsnog geregeld! :)

Ik moet nog één trophy van FF XV, maar het vissen in deze game is zo tof dat ik al 10-15 uur niks anders doe en voorlopig ook niet gá doen.
Dus die ene trophy komt nog wel een keer ;)

• Typhone
Ik begin morgen weer aan een nieuwe game. Zit nog even in post-orgasmische-platinum-fase (geen idee hoe ik het anders moet noemen hahaha). Na lange platinums kan ik mezelf nooit direct aansporen meteen te switchen naar een nieuwe game. Vanavond snookeren en morgen aan de slag met een durvertje....binnen 1 week COD:IW platinummen? :P

• Lasmibalsingh
Ik heb de f1 2016 platina al een aantal dagen maar ik wil Justt_jan toch nog even bedanken voor het meehelpen aan de online trofeeën.

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07:21
Dit weekend ga ik beginnen aan Trackmania Turbo, ik ben benieuwd of ik die op platinum kan krijgen.
Dat gaat volgens mij erg pittig worden. :P

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

quote:
ralph075 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 23:08:
[...]

Wat is er zo leuk aan, dat vissen? (Oprechte vraag overigens)
Ik ga eens wat gameplay opzoeken
Dat moeilijk uit te leggen, maar ik zal het proberen:
Het proberen te vangen van alle 100(!) verschillende vissen, het vinden van de juiste lure voor elke vis, het uitzoeken welke vissen zich in welke wateren bevinden en soms ook het uitzoeken op welke dagdelen ze bijten, daar begint het mee.
Dan het vangen van de vissen zelf; De kleine visjes zijn geen uitdaging meer, de middelgrote ook niet, maar de grote vissen ben je soms 5 tot 15 minuten mee bezig om binnen te halen en als je iets te gehaast bent of even niet oplet breekt je lijn en ben je 'm kwijt. Soms is het laten bijten van vissen al een lastig proces, omdat je niet alle soorten aas op dezelfde manier moet laten bewegen (trial en error, geen uitleg ingame).

Noctis (de hoofdpersoon) laat altijd trots de vangst zien, incl maat en gewicht. Voorbeeld. Als je ziet dat je weer een nieuw record vwb lengte hebt binnengehaald ben je toch weer blij.
Als Noctis zijn hengel neerlegt om de vis met 2 handen uit het water te tillen weet je dat je sowieso iets groots hebt gevangen. Maar pas als de complete party (4 man) het water in springt om de vangst op te tillen weet je dat je een monsterlijk grote vis hebt gevangen!

Voor mij zit de uitdaging in het proberen te vangen van alle 100 verschillende soorten. Er staan in de game soms borden bij de vis spots waarop staat welke vissen zich onder andere in dat water bevinden, meestal gaat het om 2 of 3 verschillende soorten die benoemd worden (vaak zitten er meer, soms ook niet).
Tel je al die borden bij elkaar op dan kom je misschien op een 20-30 verschillende vissen, meer niet.
De overige 70-80 mag je dus gewoon lekker zelf uitzoeken, wat ook een uitdaging op zich is.
Ook het vinden van de vis spots mag je gewoon zelf doen. Ze zijn te herkennen aan een (kleine) houten stijger bij het water, maar sommigen zijn goed verstopt en liggen op punten van de map waar je nooit komt.
Een nieuwe spot ontdekken en uitzoeken wat daar zit, dmv het proberen van verschillende lures, blijft leuk.

Dus ja, ik vermaak me prima met de fishing minigame in Final Fantasy, erg leuk en goed uitgewerkt :)
Maar ik hoor ook genoeg mensen die er niks aan vinden. Prima, ieder zijn ding.
Twee voorbeelden van grote vissen die ik gevangen heb: Een grote catfish en een grote karper.

*je krijgt er geen trophy voor of iets dergelijks, dus het is puur "vrije tijd" :P

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 07:21
De eerste trophies van Trackmania zijn binnen, geen idee of deze platinum er ooit gaat komen aangezien ik al moeite had om de eerste 10 tracks op goud te krijgen. Hopelijk is het een kwestie van wennen. :) Net als eerdere delen die ik op de pc heb gespeeld wel een super leuke game.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

quote:
dvdkiwi schreef op zaterdag 24 december 2016 @ 10:50:
[...]

Dat moeilijk uit te leggen, maar ik zal het proberen:
Het proberen te vangen van alle 100(!) verschillende vissen, het vinden van de juiste lure voor elke vis, het uitzoeken welke vissen zich in welke wateren bevinden en soms ook het uitzoeken op welke dagdelen ze bijten, daar begint het mee.
Dan het vangen van de vissen zelf; De kleine visjes zijn geen uitdaging meer, de middelgrote ook niet, maar de grote vissen ben je soms 5 tot 15 minuten mee bezig om binnen te halen en als je iets te gehaast bent of even niet oplet breekt je lijn en ben je 'm kwijt. Soms is het laten bijten van vissen al een lastig proces, omdat je niet alle soorten aas op dezelfde manier moet laten bewegen (trial en error, geen uitleg ingame).

Noctis (de hoofdpersoon) laat altijd trots de vangst zien, incl maat en gewicht. Voorbeeld. Als je ziet dat je weer een nieuw record vwb lengte hebt binnengehaald ben je toch weer blij.
Als Noctis zijn hengel neerlegt om de vis met 2 handen uit het water te tillen weet je dat je sowieso iets groots hebt gevangen. Maar pas als de complete party (4 man) het water in springt om de vangst op te tillen weet je dat je een monsterlijk grote vis hebt gevangen!

Voor mij zit de uitdaging in het proberen te vangen van alle 100 verschillende soorten. Er staan in de game soms borden bij de vis spots waarop staat welke vissen zich onder andere in dat water bevinden, meestal gaat het om 2 of 3 verschillende soorten die benoemd worden (vaak zitten er meer, soms ook niet).
Tel je al die borden bij elkaar op dan kom je misschien op een 20-30 verschillende vissen, meer niet.
De overige 70-80 mag je dus gewoon lekker zelf uitzoeken, wat ook een uitdaging op zich is.
Ook het vinden van de vis spots mag je gewoon zelf doen. Ze zijn te herkennen aan een (kleine) houten stijger bij het water, maar sommigen zijn goed verstopt en liggen op punten van de map waar je nooit komt.
Een nieuwe spot ontdekken en uitzoeken wat daar zit, dmv het proberen van verschillende lures, blijft leuk.

Dus ja, ik vermaak me prima met de fishing minigame in Final Fantasy, erg leuk en goed uitgewerkt :)
Maar ik hoor ook genoeg mensen die er niks aan vinden. Prima, ieder zijn ding.
Twee voorbeelden van grote vissen die ik gevangen heb: Een grote catfish en een grote karper.

*je krijgt er geen trophy voor of iets dergelijks, dus het is puur "vrije tijd" :P
Ik wil nog steeds een keer beginnen aan FFXV..
Heb er erg veel zin in, maar ik weet dat er de komende maanden veel DLC voor uit gaat komen.
En dit spel wil ik wel gewoon meteen compleet spelen, dus daarom wil ik aan de andere kant eventjes wachten..

Kijken hoelang ik dat wachten volhou.

Ps4 account = JusttJD

• Harsh Critic
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 02-12 12:54
Volg dit draadje al een tijdje. Seriously impressive hoe sommige mensen zoveel Platinum trophies hebben binnen geharkt. =P

Ben sinds de laatste paar maanden meer bezig om games wat meer volledig uit te spelen. Inmiddels heb ik Battlefield 1, FFXV en Dragon Age Inquisition op platinum afgerond. De volgende patient zal waarschijnlijk Dishonered 2 worden.

Mijn PSN score begint nu langzaam net genoeg te worden om in de top 50 te komen, dus ik zal binnenkort even een PM'tje sturen. :)
Hard bezig met Stardew Valley, maar vrees dat dit geen platinum gaat worden.

Er zitten een aantal trophies in die mij teveel frustratie gaan opleveren.
Ga lekker dit spel zo ver mogelijk uitspelen en dan leg ik hem weer lekker weg.
Heb er al zo'n 100 uur in zitten en net 20% van de trophies :+

Ps4 account = JusttJD

• spaceboy

spaceboy

quote:
Just_jan schreef op vrijdag 30 december 2016 @ 16:34:
Hard bezig met Stardew Valley, maar vrees dat dit geen platinum gaat worden.

Er zitten een aantal trophies in die mij teveel frustratie gaan opleveren.
Ga lekker dit spel zo ver mogelijk uitspelen en dan leg ik hem weer lekker weg.
Heb er al zo'n 100 uur in zitten en net 20% van de trophies :+
Same here. Ik twijfel alleen wel waar ik stop. Heb nu 2 koeien en 3 kippen en heb eigenlijk wel het idee dat het mooi is geweest. Het is wel een lekker spel tijdens Top 2000. Niet teveel nadenken.

succes is een keuze

Acties:
  • +1Henk 'm!
quote:
Just_jan schreef op zaterdag 31 december 2016 @ 13:20:
[...]

Ben nu ook bezig met de Comminity Centre run.
Moet nu nog 2 Legendary vissen en dan heb ik ze allemaal.
En nog 12 Artifact/Minerals voor de Museum, maar moet ook nog 8.5 Miljoen dus dat komt t.z.t wel.
Geld gaat nu wel rap trouwens, heel mijn greenhouse vol met Ancient fruits staan, dus zodra ik deze elke 7 dagen kan plukken dan regent het geld :+

Maar Stardew Valley is voor mij samen met 7 Days to die de game van het jaar :)
Alleen ben er nu wel helemaal klaar mee..
Vind de gameplay helemaal super.

Maar om alle trophies te halen, dat is zo frustrerend.
Bijvoorbeeld om alle artifacts te halen, dat is puur RNG gebonden.
Dus of je heb binnen een paar dagen alles binnen, of je kan een jaar dit spel spelen en je heb nog niets.
En daar heb ik zo'n hekel aan.

Rij nu al 2 dagen op mijn paard rond door de wereld om dingen op te graven, met 0 resultaat....
Vind grinden niet erg, vind dat iets tijdrovend is niet erg..
Maar iets waar je totaal geen invloed op heb zoals RNG....Nee.... :P

Ps4 account = JusttJD

Ik moet alle zombie trophies nog maar heb er nog steeds geen tijd voor ;)

Gisteren Final Fantasy XV op platinum gezet (nummertje 40) maar nog niet klaar met die game,
ik wil nog even alles doen wat er in de game te doen valt ;)

• Typhone
Haha grappig, mijn volgende platinum is ook nummertje 40 ;) Ik mag hopen dat die deze week komt in de vorm van COD:IW.
Daarna Watch Dogs 2, FF XV, Rainbow Six (backlog...)

• Typhone
quote:
Just_jan schreef op maandag 2 januari 2017 @ 16:36:
[...]

Nee,

De DLC van BO3 zijn allemaal Zombie trophies,
-Haal wave X.
-Gebruik dit wapen.
-En meer van zulke dingen.

Gewoon een beetje hetzelfde zoals de main game zombie trophies.
In principe met 2 of meerdere personen best wel te halen in een dagje. :)

Vind het zo lelijk staan als ik straks bo3 op platinum heb en toch staat er maar 50% :P
Die zombies nooit gedaan (realiseer ik me nu pas) maar dat gaat wel lukken dan :). Ik heb wellicht nog een 3e persoon (een Belg) die 100% zeker meedoet als we voor trophies gaan. Dan nail je ze wel.
Heb mijn voorwerk gedaan voor Diablo, al mijn missende 12 trophy's in een excel sheet gezet. Lijkt me wel leuk om af te werken, echter ik wil deze game niet spelen waar mijn kids bij zijn dus gebonden aan de avond uren en dan wil ^) vaak graag samen een filmpje doen aargh. Overdag nu een beetje bezig met Titan attacks...die geen plat heeft, maar wel kind vriendelijk is en ook makkelijk pick up and play is (sommige games wil je niet in korte sessies spelen iig ik niet), spel is ook lekker uitdagend voor mij dus dat vind ik ook leuk.

marathon mode, legacy levels complete, to do regular world 3,4 (done 1,2,5,6)

• Typhone
quote:
Just_jan schreef op maandag 2 januari 2017 @ 17:36:
[...]

Is goed :) .

Ik ben vanaf een uurtje of 7 vanavond on-line, dan kunnen we wel beginnen als je wilt.
En anders moet je maar eventjes een berichtje sturen wanneer je dit wil doen :)
Vanavond even BO3 installeren als ik er weer ben. Gisteren tot 00:40 bezig geweest met de trophies: 3 stuks gehaald in Zombies in Spaceland en enkel de Soul Key hebben we gemist omdat we al te ver gevorderd waren in de game (level 37). Op een gegeven moment rondgelopen met 30k tussen de zombies door. Dat is wel naiz overigens!
Nu alleen de Soul Key nog en dan wat random trophies uit de weg ruimen (ik was niet scherp tijdens mijn ziekte) en dan is ie platinum. BO3 zou een erg erg mooie extra aanvulling zijn. _/-\o_

Lang geleden dat ik gezondigd heb in mijn slaapritme voor trophies trouwens. Ik voel de zilveren trophy nabonken in mijn hoofd en in mijn oogleden :Z :Z .....maar totally worth it >:)

Typhone wijzigde deze reactie 03-01-2017 08:59 (9%)

• Typhone
Gisteren met Just_Jan een begin gemaakt om Black Ops 3 te doen zonder deaths. Dat valt in principe mee maar de voorzichtigheid die je moet hebben is wel zenuwslopend. Aan de andere kant is de Personal Decorator trophy de meest underrated trophy die ik ken. Je zou zonder problemen 5-6 trophy's (minimaal zilver) kunnen maken maar ze vonden het leuk om dit allemaal in 1 trophy te verpakken. Wat een ongelofelijke BITCH deze trophy. Anyhow het begin is gemaakt dus de platinum gaat er nu (toch nog) komen.

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:13
Gisteravond heb ik Stories: The Paths of Destinies op platinum gezet. Best wel vermakelijk maar moet eerlijk bekennen dat het al vrij vlug 'meer van hetzelfde' werd.
Ben nu weer verder aan het gaan met The Witcher. Eens kijken of het me gaat lukken deze op platinum kan krijgen dit jaar. Ach, ik heb nog zo'n 359 dagen :)

Ik heb zelf een voorzichtig doel gezet om mijn completion rate boven de 60% te krijgen dit jaar. (Staat nu op 53%). Ik heb enkele games in mijn lijstje staan waar ik maar 1 of 2 trophies van gehaald heb terwijl ik de games zelf best wel gaaf vond maar door andere prioriteiten nog niet echt aan toe gekomen ben. Denk hierbij bijvoorbeeld aan Wasteland 2 en Lego: Marvel Super Heroes.

Ook heb ik nog enkele games waar ik maar een paar trophies hoef te behalen voor de platinum. Knack en Diablo 3. Eens kijken of het me gaat lukken die laatste trophies ook nog binnen te harken. Aan beide games heb ik al erg veel plezier beleefd en ik ervaar het nu nog zeker niet als grinden als ik daar verder mee ga.

PSN ID: MrMichel_75

Lijst weer helemaal bijgewerkt.

-Aantal nieuwe mensen erbij.
-Aantal mensen weg gehaald die al jaren niet meer op tweakers te vinden zijn.
-Ranglijst bijgewerkt.
-Alle profielen ge update.

Mocht er iets nog kloppen, geef het eventjes aan :)

Ps4 account = JusttJD

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 13:13
quote:
Just_jan schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:50:

-Ranglijst bijgewerkt.

Dank je wel voor de update!

Ben weer een paar plaatsjes gestegen zie ik :)

PSN ID: MrMichel_75

• spaceboy

spaceboy

quote:
Just_jan schreef op maandag 9 januari 2017 @ 23:50:

-Ranglijst bijgewerkt.

Shit. Uit de top 10. Als ik klaar ben met Stardew Valley ga ik weer een keer zitten voor wat trophies...

succes is een keuze

quote:
Lasmibalsingh schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:59:
Ik neem een pauze met het jagen op trofeeën.

Het gevoel kwam al een tijdje opzetten maar bij de laatste reeks van platinas heb ik veel te weinig genoten van de spellen. Het voelde keer op keer aan als een verplichting om de trofeeën te halen.

Ik ga nu gewoon bepaalde spellen die ik al op platina heb gezet maar die ik daarna niet meer heb aangeraakt weer opnieuw spellen zonder trofeeendruk. Weer terug gaan naar de wortels waarom ik aan het spelen van videogames begonnen ben, voor het vermaak.
Dat hebben we allemaal wel eens een keer gehad hier ;) .
Heb nu gelukkig het punt bereikt dat ik het leuk vind om trophy's te halen en games te spelen.

Een tip die ik je wil geven.
Leg je geen druk op om een game op platinum te halen, maar gewoon zo ver mogelijk.
En natuurlijk spelen wat je leuk vind en hoelang je het leuk vind :) .

Ik ben de vorige week dus ook weer bezig geweest met BO3, maar ik heb zo'n hekel aan de MP van c.o.d tegenwoordig dat ik maar 4a5 potjes kan spelen op een dag voordat ik "gooi controller door kamer" neigingen krijg.
Dus daar doe ik elke week een paar potjes en dan kom ik uiteindelijk op level 55 en platinum :) .

Gewoon doen waar je plezier in heb ;)

Ps4 account = JusttJD

• Typhone
quote:
Beakzz schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 03:20:
[...]

Nee bedoelde ik niet. Gewoon dat het niet eens online te checken is. Een Trophy vrij bestaan zeg maar :)

Inside maar even gepakt als eerste game van het jaar on uit te spelen. Lekker kort en goed dus dat ging alvast als vanzelf :)

Edit : Lol zie nu pas dat ik hier helemaal niet moet zijn. Dacht dat ik in het PS4 topic zat. Sorry O-)
Ik wil net zeggen volgens mij zit je hier dan akelig verkeerd :P.

De grote BLOPS3 grind zit er bijna op. Playstation hele tijd aan moeten laten staan vanwege tijd tekort en interruptions. Als je serieus voorzichtig bent is doodgaan zelfs een hele kunst op veteran. Van missie 4 t/m 10 geen 1x doodgegaan, gisteravond even gekeken hoe de laatste missie was en toen meteen in het begin een keer doodgegaan maar dat was verder niet erg.
Daarna de jaren '60 maar even induiken met Mafia 3 (ook al is die ernstig slecht).

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 17:16
MP van AC is eerste geweest van beroerde multiplayer in spellen stoppen om season passes te verkopen. Ik beschouw alle Assassin's Creed spellen als 100% uitgespeeld als ik de sp uit heb. Die multiplayer mag optiefen. :)

Inmiddels op 121 Platinums (althans op de Xbox omgeving) 3 en PvZ GW2 komt er rap aan. Misschien BF3 ook maar dan moet die jet missie een keer meevallen. Wat een kloterij is dat zeg.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

• Mooyal
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 15:06

Mooyal

Project Cars

quote:
spaceboy schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 13:26:
Ok, ik stop bij deze officieel met Stardew Valley. Voor mijn eergevoel ben ik tot Full House (getrouwd, 2 kinderen), Millionaire (1 miljoen verdiend) en Beloved Farmer / Popular (iedereen vindt me tof) gegaan. De grind van "alle vissen vangen, nog 100x de mijnen in voor de monsters en de verschrikkelijke "alle artifacts" laat ik aan me voorbij gaan. :-)

Zou wel goed kunnen dat als hij nog 'n keer (crossplay) op de Vita verschijnt dat ik dan verder ga. Heb me er kostelijk mee vermaakt (net geen 100 uur) voor 15 euro.

Wat nu... Tomb Raider dan maar...
Tomb Raider staat ook nog op mijn lijstje, maar ben nu bezig met Xenoverse 2 en met FC Primal

PSN ID: Mooyini http://psnprofiles.com/Mooyini

• Typhone
Ik kan geen accolades meer zien van BLOPS 3. Dit is het laatste grindfest wat ik doe, daarna helaas Rainbow Six nog (terrorist defend missies zzzzZzzZzz) en dan is het puur fixatie op de backlog. Rustig doch op tempo Watch Dogs 2 en de rest. Al veel onregelmatigheden gehad afgelopen weken waardoor het trophy hunten damage oploopt. Vriendin ziek, PC's kapot, vliegwiel van m'n M6 kapot gegaan en zo gaat het liedje door. Maar ach, we komen er wel.

M'n stuur ligt ook alweer 3 maanden stof te happen dus de racegames verdienen eigenlijk ook een kans!
Keuzes, keuzes, keuzes :P
quote:
dvdkiwi schreef op dinsdag 17 januari 2017 @ 15:50:
Mooi dat niemand stilzit hier, stelletje fanatiekelingen :P

Zelf van het weekend begonnen aan The Witcher 3 GOTY. Dat wordt nog een lange weg te gaan vwb de platinum; heel wat missable trophies ook las ik :D
Valt in principe wel mee.
Zolang je zorgt dat je een lijstje heb van waar je je Gwent kaarten kan halen.
En 1 bepaalde side quest de juiste keuze maakt(de quest line van de trophy "Assassin of Kings"), dan zit je volgens mij wel goed.

Just_jan wijzigde deze reactie 17-01-2017 16:27 (4%)

Ps4 account = JusttJD

• Jumpman
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 05-12 13:44
Vanvond de twee NFS: Rivals Multi Player trophies gekregen van wheeler. Top!

Moest eerst de game installeren, toen patchen, toen verplicht de eerste tutorial doen en toen deden de EA Servers raar, uiteindelijk gelukt. :) Straks nog de grote grind naar de level 60 cops en racer.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Bosluis
  • Registratie: december 2005
  • Niet online
Daarom denk ik dat ik even in dat spel moet komen, ben ook bezig met Driveclub dus moet ook wel wennen. Had tijden NFS niet gespeeld tot ik bericht kreeg van Wheeler om even die online trophies te halen, dat is gelukt nu nog een keer verder met de andere trophies.

• Mrsrd13
  • Laatst online: 16:08
Ik moet nog vier trophies en dan heb ik The Witcher 3 platinum. Wat een heerlijk spel is het toch.

• Alvanosa
  • Registratie: januari 2012
  • Laatst online: 05-12 18:06
quote:
dvdkiwi schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 14:35:
d:)b

Toffe game, maar op het oog een aardig werkje om de missable trophies en/ of kaarten goed in de gaten te houden...
Mij is het gelukt, dan moet het jullie zeker lukken. ;) Ik ga maar weer eens verder met Final Fantasy X, want ik moet en zal deze platinum krijgen. Net als GTA V. Enkel is GTA wel een proyect voor de lange tijd.

Alvanosa wijzigde deze reactie 19-01-2017 15:12 (20%)

PSN: Alvanosa

• Mrsrd13
quote:
Alvanosa schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:11:
[...]

Enkel is GTA wel een proyect voor de lange tijd.
Ik ben een trotse eigenaar van de GTA 5 platinum trophy. Is niet echt een lastige platinum, kost alleen zoveel tijd. Ik heb geluk dat ik GTA Online dagelijks speel met vrienden, waardoor level 100 worden geen straf is geweest.

• Jasphur
  • Registratie: augustus 2015
  • Laatst online: 04-12 17:38
Misschien moet ik eens wat meer mijn best doen voor Platinum trophies :P

Lorem ipsum dolor sit amet | PSN: Jasphur | Discogs Collectie | Untappd: jasperroeken

• Butch_NL
quote:
Just_jan schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 15:45:
Gisteren zelf Sniper Elite V2 een beetje opgeschoond in mijn lijst.
Nu beginnen aan Tomb Raider op de PS3..

Eventueel hier nog mensen die hiervan ook nog de MP trophies moeten(anders laat ik die lekker achterwege).
Van Sniper Elite V2 of van Tomb Raider? Ik heb beide games. Laatstgenoemde heb ik alleen niet geïnstalleerd meer, na het behalen van de Platinum.

Zelf Mantis Burn Racing op Platinum gezet. Van level 40 naar 50 moest ik wel even grinden. Alleen Veteran season moet ik nog voltooien, maar ik weet nog niet of ik dat ooit nog zal doen.

Aangezien Platinum Trophy numero 50 in de buurt komt, zit ik te dubben of ik Red Read Redemption, DIRT 3 of GTA V daarvoor zal aanwenden. Alle 3 de games vragen echter nog wel de nodige uren.

Voor The Division nog 1 trofee benodigd. Kill 20 Rogues en die is in je eentje in de Darkzone best wel lastig om te behalen. Ik hoop dat iemand me daarmee kan helpen. O-)

• Mrsrd13
quote:
Butch_NL schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 11:59:
[...]

Voor The Division nog 1 trofee benodigd. Kill 20 Rogues en die is in je eentje in de Darkzone best wel lastig om te behalen. Ik hoop dat iemand me daarmee kan helpen. O-)
Volgens mij heb ik The Division nog wel ergens liggen. Heb hem zelf al wel platinum
quote:
Wieriemaster schreef op vrijdag 20 januari 2017 @ 18:42:
Ik ben zelf geen fanatieke gamer, maar ik zou wel graag een platinum trophy willen hebben. Iemand een suggestie van een game waar dit relatief simpel te behalen is? :)
Wat voor games heb je/hou je van?

Er zijn games die tijd kosten en relatief simpel zijn (zoals bv Final Fantasy XV en Far Cry 4) maar er zijn ook games die weinig tijd kosten én simpel zijn.
Je eerste platinum moet er wel een zijn waar je een beetje trots op kunt zijn cq plezier aan hebt beleefd imo ;)
(mijn eerste platinum was Burnout Paradise, na het aanschaffen van een veel te dure PS Eye voor die ene mugshot trophy.
Daarna de camera nooit meer gebruikt :') )

• wheeler
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 02-12 13:09
Mijn snelste platinum ooit en de PSN plus game van deze maand: Day of the Tentacle remasterd. Aangezien ik orginele game destijds wel heb gespeeld, heb ik deze via walkthrough gedaan. Een hele bak trophies in paar dagen erbij :P

Flickr PSN

Gooi er maar nog een mijlpaal bij.

Platinum van Uncharted 1(ps4 remake) net behaald, en precies de platinum trophy zorgde ervoor dat ik level 22 werd(Heerlijk als dat precies zo gebeurd :) )

Viel uiteindelijk wel mee met de moeilijkheid(Heb het spel daarna ook nog op Brutal uitgespeeld voor de extra gouden trophy en er zat maar 1 echt moeilijk frusterende plek in).

Op naar Uncharted 2 :)

Ps4 account = JusttJD

• Mrsrd13
quote:
Just_jan schreef op maandag 23 januari 2017 @ 00:50:
Gooi er maar nog een mijlpaal bij.

Platinum van Uncharted 1(ps4 remake) net behaald, en precies de platinum trophy zorgde ervoor dat ik level 22 werd(Heerlijk als dat precies zo gebeurd :) )

Viel uiteindelijk wel mee met de moeilijkheid(Heb het spel daarna ook nog op Brutal uitgespeeld voor de extra gouden trophy en er zat maar 1 echt moeilijk frusterende plek in).

Op naar Uncharted 2 :)
Gefeliciteerd. Ik heb de Uncharted games ook nog klaarliggen om platinum te halen. (De backlog is oneindig groot) Ben nu bezig om XCOM 2 platinum te halen. Dat gaat wel even duren denk ik. Ben daarnaast ook nog bezig met F1 2016 en Project Cars. Van mij mag het wel en paar maanden duren voordat het maart is. (Horizon: Zero Dawn)
Vanmorgen even op het werk wat PSN Profiles bekeken. (Slow work day).
En het viel me op dat er toch veel mensen zijn die games/trophies verbergen op hun profiel.

En het merendeel daarvan zie je dat ze dat doen om hun completion rate hoger te krijgen.
Ik verbaas me toch daarover.

Het is toch "leuker" om ook je "fouten" in je profiel te zien staan.
Ook een aantal van deze lijst, dan zie je een hoog % staan, en dan kijk je wat dieper in het profiel en dan zie je dat ze 20 games hebben verborgen met 10% :P

Ik zie het juist als motivatie als ik die lage % games in mijn lijst zie staan om deze alsnog weg te werken.

Snap het dan ook niet echt dat mensen dan doen.
Dan kan je toch niet "trots" zijn op je hoge % ?

Of zie ik het verkeerd :P

Ps4 account = JusttJD

• XelleratioN
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 02-12 22:02
quote:
dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:35:
[...]

Ben ik helemaal met je eens. Ik wist niet eens dat je iets kon verbergen.

Zo heb ik bijvoorbeeld Fifa 13 erin staan, waar ik ooit 1 trophy van heb gehaald omdat mijn stiefbroertje dat spel bij zich had en wij die op mijn PS3 (dus mijn account) hebben gespeeld. In die tijd was ik nog niet met trophies bezig, maar ik zou deze zo graag willen kunnen verwijderen, omdat ik het spel zelf nooit gehad heb. Tevens heb ik Guitar Hero 5 en Guitar Hero: Metallica erin staan waarbij ik van beiden maar enkele trophies gehaald heb, omdat ik beide spellen in mijn eentje een blauwe maandag gespeeld heb. En niet zo heel lang geleden heb ik nog via PS Plus NBA2K16 uitgeprobeerd; enerzijds omdat ik basketbal en dan vooral de NBA erg tof vind en anderzijds omdat ik al over zoveel delen lyrische reviews heb gelezen. Achteraf gezien natuurlijk stom, want dit is geen game waar ik me volledig in ga verdiepen en waar ik dus maximaal maar een aantal trophies van gehaald heb. Dan heb ik ook nog the Playroom die ik ooit per ongeluk heb opgestart, geen enkele trophy van heb gehaald, maar die wel in mijn lijst staat. En als laatste, Fifa 16. Die kreeg ik bij mijn PS4, maar heb ik uiteindelijk ook niet zoveel gespeeld zoals ik ooit met Fifa 12 bijvoorbeeld wel gedaan heb. Dit zijn 6 games op een totaal van 46 games met percentages van 10% of lager. Bovendien zijn het geen games die ik mezelf snel zie verhogen, dus wat dat betreft verpesten ze mijn completion rate best wel erg. Maar goed, het is zoals het is en door nu wat meer op te letten en alleen nog maar games te spelen waarvan ik zeker weet dat ik ze ver uit wil spelen hoop ik mijn completion rate ooit nog richting de 75% te krijgen.
Die Playroom kun je handmatig uit je trophy lijst verwijderen (mits hij nog op 0% staat).

Is mij ook gebeurd en heb hem eraf kunnen halen! :P

• Typhone
Deze week komt ie! Black Ops 3 platinum! Na gisteren 2 uurtjes grinden op de wapens en dat gaat zelfs ultrasnel als je op het juiste moment je wapen leegt op zo'n infinite spawn plek. 1 kill per seconde ongeveer.
Dan nog 2 missies accolades halen en wat random exo-suit rotzooi en 1 van de bruutste platinums ooit is eindelijk een feit.

• Mrsrd13
quote:
dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:12:
[...]

Ow, serieus. Dat zou wel top zijn. Weet je toevallig nog hoe dat moet of staat dat gewoon onder opties als je daarop klikt in je trophy-lijst?
Je kunt gewoon op je PS4 naar Trophys gaan en met behulp van de optie knop de "game" verwijderen.

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
XelleratioN schreef op maandag 23 januari 2017 @ 14:47:
[...]

Die Playroom kun je handmatig uit je trophy lijst verwijderen (mits hij nog op 0% staat).

Is mij ook gebeurd en heb hem eraf kunnen halen! :P
quote:
dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 15:12:
[...]

Ow, serieus. Dat zou wel top zijn. Weet je toevallig nog hoe dat moet of staat dat gewoon onder opties als je daarop klikt in je trophy-lijst?
Dit kan met alle games die in jouw trophy-lijst staan, zolang je er nog geen enkele trophy voor hebt binnen gehaald (0%). Via het menu op de PS4 in het tropy-overzicht kan je deze verwijderen (dit is ook iets anders dan games met een laag percentage verbergen).

• ralph075
  • Registratie: maart 2009
  • Niet online
quote:
dvd-linden schreef op maandag 23 januari 2017 @ 17:12:
[...]

Ja, dat snap ik. Alleen vind ik het dus jammer dat ik dit van Fifa 13 bijvoorbeeld niet kan doen, omdat ik deze game niet in mijn bezit heb en ooit 1 keer gespeeld heb terwijl ik ingelogd was op mijn account. Helaas voor die wel een trophy behaald, maar die zou ik ook het liefste verwijderd zien. Alhoewel ik ook wel weer snap dat dit een heel ander verhaal is, omdat die trophy natuurlijk in het systeem verwerkt is.

Wat betreft the Playroom, die ik op 0% heb staan, wist ik het niet. Dus bedankt voor de tips, die verwijder ik met alle liefde namelijk.
Je kan Playroom ook even doorspelen natuurlijk, ik kreeg hem vrij snel op 96% ;)

Die 1-2% games zijn inderdaad wel jammer, daar heb ik er ook een paar van. Maar ja, het is maar een spelletje (pun intended :) ). Velen zullen er een paar van zulke tussen hebben (als ze die niet hebben verstopt).

• Typhone
Veel mooier zijn zeer zeldzame trophies uit de main game. Iemand die Vanquish platinum heeft staan samen met Ninja Gaiden Sigma 2 die toont wel wat aan. Games om de trophies (Sound Shapes, Goat Simulator) zijn alle trophy hunters wel bekend maar zeggen niet zoveel. Completion rate ben ik helemaal nooit mee bezig maar sinds ik wat selectiever speel (zie mijn trophy list) staan er veel meer 100%'s en platinums tussen.
Skyrim 100% nah, nog wat andere games nah. Simpel omdat het mij de uren niet waard is.

Dat is overigens geen waardeoordeel naar mensen die dat wel doen. Je kan mij voor gek slijten dat ik met 1 gouden trophy al meer dan 60 uur bezig ben en zo heeft iedereen wel wat. Wat Voxalizer zegt ben ik het wel mee eens behalve dat ik de moeite niet eens neem games te hiden. Toch zijn er een paar banished volgens mij maar het zij zo: met oud en nieuw ooit dance star oid gespeeld maar die game heb ik niet eens. Neefjes hebben wel eens games meegebracht (oom Typhone had een PS3) en die rommel staat er ook tussen. Het zij zo :).

PS:
Het is ooit begonnen omdat ik games duur vond. In die tijd lag mn financiële situatie heel anders dan nu en was €60 voor een game serieus geld. Toen besloot ik (in den beginne waren er niet eens trophies op de PS3!!!) de games maar maximaal uit te spelen met die trophy lijstjes erbij. Dan haalde ik er alles uit en vond ik het het geld waard. Ik vond de box cover van Uncharted er altijd duf uitzien...totdat ik het spel ooit speelde voor het eerst. Met open mond staan kijken naar dialogen, soundtrack, graphics en met stomheid geslagen. Ik kwam toen goed en wel van zeer serieus PC gamen af CS:Source uit een grote bekende 'clan'. Daar ging in die tijd al serieus geld in om. Nu heb ik er maling om, trophies zijn net als sport: knop omschakelen van mijn drukke baan naar rust en kalmte. Vive la zen modus ^^

Typhone wijzigde deze reactie 23-01-2017 23:46 (28%)

Pagina: 1 2 3 ... 18

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Smartphones

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True