Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• timmie271
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 12:34
Tweakmans schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 14:02:
Toevallig, ik heb deze week ook de kaap van 2000 trophies overschreven (maar dan wel op 73 games). :)
7000 achievements hier met 192 games :)
dvdkiwi schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 14:26:
[...]

Oh dat hoeft ook zeker niet hoor, iedereen moet lekker spelen en najagen wat ie zelf wil.
Het gemiddelde van 5 trophies per game viel me gewoon op, zeker omdat we de meerderheid hier toch wel redelijk tot vrij fanatieke trophy hunters zijn ;)
Als je door de lijst van zijn games scrolt kun je er zo 50 weghalen doordat er geen trophies in gehaald zijn :P
Verder zie ik aardig wat games die blijkbaar een keer opgestart zijn en na 1-3 trophies alweer gestopt is met het spelen ervan.

En dat laatste geef ik je ook wel gelijk in hoor :)

XBOX live: timmie271 add me for FM7 and other games :)

• Exorcist
  • Registratie: maart 2002
  • Niet online
timmie271 schreef op zondag 13 oktober 2019 @ 14:44:
[...]

7000 achievements hier met 192 games :)

[...]
Ach, ik zit op 8077 op 690 games en dan heb ik sporadisch ook nog 's games verwijderd die al heel lang op 0 stonden (ooit in de PS3/Vita/PS4 gedaan en niet/nooit gespeeld). Completion rate interesseert me werkelijk 0,0. Trophies en achievements vind ik leuk, zolang ik het leuk vind om een trophy of achievement te halen. Dát is voor mij van belang en niet zozeer iets maar spelen om iets te halen. Plezier boven het moeten, altijd.
Ik vind het wel grappig om soms te kijken hoeveel games ik heb gecomplete op de Xbox One. 212 games van de 248, waarvan ik ooit nog van plan ben om een game of 6 op te pakken om te completen.

Er is echter 1 game die mijn completion rate qua achievements volledig de nek om doet. Namelijk Halo master chief. Ik heb slechts 12 van de 600 achievements :/. Die game alleen al scheelt 7% van in totaal 13,5% van de achievements die ik op de One niet gehaald heb. :P

----------------

Gisteren Yooka Laylee and the impossible lair gecomplete. Erg toffe game! Aanrader voor 2D platformliefhebbers.

Verder lig ik op schema om volgende week woensdag Forza Horizon 4 weer op 100% te hebben :P.

360Gamertag.....PSN ID

timmie271 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 08:22:
[...]

Die heb ik dan weer op 99.99% staan :+
Alleen 2x World of tanks in het lijstje hebben staan is wat minder....

[...]

Horizon 4 is toch deze week op 100% te zetten? Of is het nog winter? Zelf kwam ik 3 daily challenges tekort in de zomer dus kan wachten tot volgende serie...
Het is nu nog winter. Donderdag start het laatste seizoen. :)

360Gamertag.....PSN ID

timmie271 schreef op maandag 14 oktober 2019 @ 09:38:
[...]

Dus ik moet nog een week langer wachten om te beginnen aan die laatste achievements :'( :'(
Begin er pas aan als je zeker weet dat je die dailys kunt completen. Anders is het zonde van je tijd :)

360Gamertag.....PSN ID

Darksiders III platinum :)
Het had sneller gekund als ik de eerste run gelijk op apocalyptic had gedaan maar in ng+ met alle maxed out upgrades was het ook wel te doen. Daarnaast was ik vanwege de Dark Souls achtige speelstijl ook wel wat huiverig om gelijk op moelijk te beginnen.
Nu nog een ng++ run op easy voor de fun.

Eerste playthrough op easy: ca 30 uur.
Ng+ op apocalyptic: ca 10 uur.
Acceptabele speelduur voor een Darksiders platinum.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 15-10-2019 13:14 (16%)

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• spaceboy
  • Registratie: februari 2001
  • Nu online

spaceboy

op grote hoogte

Dennis585 schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 07:55:
2100 trofeeën en level 15 gehaald nu.

[Afbeelding]
Wow... Ik dacht dat MIJN completion rate bagger was!!? _/-\o_

Toch leuk dat je meedoet, man!

succes is een keuze

Na 4 weken lang elke dag Forza Horizon 4 opstarten heb ik de Encore! achievement :) Eindelijk weer op 100% :P. Blijft een supertoffe game om zo nu en dan weer te spelen met nieuwe content. Volgens mij is het alleen nu wel de laatste keer dat er nieuwe achievements bij zijn gekomen?

Verder gisteren A Plague Tale op 100% gezet. Wat een toffe game is dat zeg. Echt een heel mooi / creepy sfeertje en een verhaal wat ik wel kon waarderen.

Vandaag ook nog de collectibles en Jack upgrade achievements gehaald in Gears 5.

Fijn zo'n weekje vrij voor mijn backlog achievements :P

360Gamertag.....PSN ID

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 05:40
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:05:
Na 4 weken lang elke dag Forza Horizon 4 opstarten heb ik de Encore! achievement :) Eindelijk weer op 100%
Ik heb m inmiddels ook gehaald waardoor ik de Forza serie eveneens weer op 100% heb staan. 8) Ik schrok wel even aangezien de achievement pas een paar minuten later unlockte.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Exorcist
  • Niet online
Twixie schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:52:
[...]

Niet alleen completion rate maar ook en vooral aantal trophies per game is best wel laag. Ik dacht dat ik al laag zat, want ik haak eigenlijk wel te vaak af met veel games, maar lijkt alsof jij nog minder volharding hebt :).
En zijn die paar dagen met tien verschillende versies van FIFA en PES puur voor de trophy hunt ? O-)
Gezien @Sagat me tagde :) , als ik even naar mezelf kijk:

Ik sta op 31,46% completion over 693 games.

Ik heb een enorme berg met spellen, véél te veel om allemaal 100% te gaan doorlopen. Sowieso speel ik voor de lol en niet om iets 100% te halen, vind ik doodzonde van m'n tijd. Trophies en achievements haal ik dan ook alleen als ik ergens nog wel voldoening uit haal, iets op 100% zetten is niet mijn doel en dus ook geen voldoening.

M.a.w. heeft weinig met volharding te maken, puur met een andere kijk op games en het spelen ervan.
Als ik puur naar mezelf kijk ervaar ik het weer anders.
Het is niet zo dat ik elke game die ik speel platinum wil halen, dat doe ik enkel als ik de game ook écht de moeite waard vind en er geen vervelende trophies aan hangen. Knack was voor mij het omslagpunt, sindsdien jaag ik geen trophies meer na die meer frustratie dan voldoening opleveren. Al viel het daarvoor ook wel mee hoor, kan me niet echt heel vervelende trophies herinneren. Moeilijke (zoals GoW op Hard of Killzone 2 op Elite) wel maar moeilijk is niet hetzelfde als frustrerend.

Deze generatie ben ik vooral selectiever geworden in het kopen van games; waar ik op de PS3 alles kocht wat me wel leuk leek koop ik op de PS4 alleen games waarvan ik weet dat ik ze écht leuk ga vinden. Al met al speel ik dus minder games maar steek wel meer tijd in de games die ik heb en omdat ik ze écht leuk vind zijn trophies ook niet vervelend om te halen.
Heeft een game toch vervelende trophies (zoals in Red Dead 2) dan laat ik die voor wat ze zijn en daarmee af.

Dus ja, ik jaag nog steeds trophies na maar nee, niet elke game moet per se platinum.
En omdat ik selectiever ben geworden heb ik ook niet een hoop games staan waarvan ik enkel de single player uitgespeeld heb.
Tel dat bij elkaar op en de completion rate zal nooit erg laag geraken. En dat heeft, net als bij @Exorcist niet heel veel met volharding te maken maar puur met een andere manier van games spelen.

PSN ID/ XBL= zuperkiwi // Kunnen we alsjeblieft een beetje op de spelling letten? // Flickr

• Twixie
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 13:27
Exorcist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 09:56:
[...]
M.a.w. heeft weinig met volharding te maken, puur met een andere kijk op games en het spelen ervan.
Ja, heb ook niet gezegd dat er iets mis mee was. Nogmaals, ik speel eigenlijk ook zelden games helemaal uit. Al is dat de laatste paar jaar wel verbeterd, maar is dan nog vooral door PS+ met hun Indies die je vaak in 10u of minder kunt uitspelen :). Hoedanook is 5 trophies per game wel heel laag natuurlijk, want gewoon een game een paar uur proberen is meestal al genoeg om daar aan te geraken.

Platinum is voor mij ook geen must, al is het wel leuk om alles afgevinkt te krijgen. Maar soms haak ik ook wel af. Zo ben ik stilgevallen met Trackmania Turbo zo'n 13 races voor de platinum. Misschien moet ik die toch nog eens proberen want zou direct wel mijn meest uitdagende platinum zijn :p.

Net zoals jullie ook niet zoveel tijd, en een probleem waar ik vaak tegen bots, is dat als ik ineens 2 weken stil lig met een game, ik er al zodanig uit ben (zowel qua controls als qua verhaal) dat ik er tegen op zie om er weer mee verder te doen. Daardoor dus ook wel wat titels waar ik toch al serieus aan begonnen was, of zelfs behoorlijk ver was, maar toch ineens helemaal stilgevallen ben (TLoU, Portal, Talos Principle, ...). Dat is inderdaad misschien zelfs niet eens een kwestie van volharding maar meer (gebrek aan) continuïteit. Ik vind dat zelf wel zonde eigenlijk want dat waren steevast ook zeer goede games.

Ben nu begonnen aan HZD en is duidelijk ook weer zo een game dat je geen poos moet laten liggen onderweg of je bent er helemaal uit. Hopelijk geraak ik toch tot het einde bij deze :) (ook al omdat ik in die 25+ jaar gamen eigenlijk nog nooit een RPG uitgespeeld heb 8)7 ).
Exorcist schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:13:
[...]
Gebeurt maar heel zelden dat ik een spel achter elkaar speel en dan uitspeel, ik heb 5 jaar over Thief gedaan bijv.
Dat komt gewoon door die achterlijke lange laadschermen in die game :+
Een van de redenen dat ik Thief nooit op 100% heb gezet.

360Gamertag.....PSN ID

• Exorcist
  • Niet online
Twixie schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 12:53:
[...]

Maar heb jij dan niet het probleem dat het heel moeilijk is de draad weer op te nemen, en niet gewoon vanaf 0 weer te herbeginnen ? Dat heb ik toch ook al paar keer gedaan... veel later game weer opnemen en gewoon herbeginnen en dan wel in 1 rit uitspelen. Zo was ik eens ongeveer halfweg stilgevallen met Beyond Good & Evil. Paar jaar later terug opgepikt en beslist van gewoon vanaf 0 terug te herbeginnen. Ik verschoot er van hoeveel zaken ik al vergeten was :). Gelukkig die keer dan wel tot het einde doorgespeeld.

Dat is overigens niet typisch voor games bij mij. Met TV series of film sequels heb ik eigenlijk hetzelfde. Ik kijk liefst alles in 1 rit door. Ik begin dan ook nooit aan een serie zonder dat al alle seizoenen beschikbaar zijn. Beetje dezelfde redenering als met mijn games. Als ik een reeks een jaar later terug moet oppikken ben ik al zodanig veel vergeten van wat ik al gezien heb, dat ik eigenlijk liever herbegin.
Jazeker wel, je moet weer in het verhaal komen, de controls weer leren etc. etc. Ik heb er mee leren leven :+ want de ene week kan ik zin hebben in spel A, de andere week in spel B en tussendoor vaak vrienden over de vloer waardoor ook de meest random games aan bod komen voor weet ik het welke consoles allemaal.

Vandaar dat ik spellen liever kort en goed zie dan lang en uitgesmeerd. Ik heb de laatste twee AC's dit jaar uitgespeeld maar heb geen enkele cutscene gezien, noch heb ik ook maar 1 side quest gedaan :X

• timmie271
uchiha tijntje schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 18:05:
Na 4 weken lang elke dag Forza Horizon 4 opstarten heb ik de Encore! achievement :) Eindelijk weer op 100% :P. Blijft een supertoffe game om zo nu en dan weer te spelen met nieuwe content. Volgens mij is het alleen nu wel de laatste keer dat er nieuwe achievements bij zijn gekomen?
Hoop het wel, maar blijft Forza he :+
Zelf kan ik vanavond 17u beginnen aan de laatste achievements omdat ik de 1e 4 daily's mistte...
Vandaag ook nog de collectibles en Jack upgrade achievements gehaald in Gears 5.
Hier ook samen met insane dus campaign staat op 100% alleen nog flink wat multiplayer wegwerken :Y)

En conpletion ratio is weer onder 90% gedoken door Gears 5 :'(
Zal nog wat worden als ik oddessey opstart :+

Acties:
  • +11Henk 'm!
Gisteren The Golf Club 2019 op platinum gezet:

Op zich niet heel lastig, kost alleen wat tijd maar dat maakt bij zo'n leuke game niet uit :)
Een hole-in-one is de lastigste trophy denk ik, daar heb ik er na 60-70 uur speeltijd slechts 2 van.
Nu wordt het toch eens tijd om Sekiro op platinum te gaan zetten.

@timmie271 Human Fall flat krijgt er weer eens voor de verandering een level bij met bijbehorende achievements. :)

360Gamertag.....PSN ID

• exactor it
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 14:20
Slay the spire ook?

Voor iedereen behalve @uchiha tijntje (die het live meemaakte): Slay the Spire staat hier op 100%. Echt een dijk van een game.

Dutch: That is a fine place for it, the best...

exactor it schreef op woensdag 6 november 2019 @ 19:09:
Slay the spire ook?

Voor iedereen behalve @uchiha tijntje (die het live meemaakte): Slay the Spire staat hier op 100%. Echt een dijk van een game.
Klasse prestatie! _/-\o_

Ik las een tijdje terug dat ze wel bezig zijn met een vierde class... dus crossed fingers!

uchiha tijntje wijzigde deze reactie 06-11-2019 20:54 (13%)

360Gamertag.....PSN ID

• Typhone
  • Registratie: mei 2011
dvdkiwi schreef op zondag 27 oktober 2019 @ 08:46:
Gisteren The Golf Club 2019 op platinum gezet:

[Afbeelding]

Op zich niet heel lastig, kost alleen wat tijd maar dat maakt bij zo'n leuke game niet uit :)
Een hole-in-one is de lastigste trophy denk ik, daar heb ik er na 60-70 uur speeltijd slechts 2 van.
Nu wordt het toch eens tijd om Sekiro op platinum te gaan zetten.
* Typhone kijkt zeer jaloers

Wat betreft die discussie hierboven kan ik me ook wel bij @dvdkiwi aansluiten eigenlijk.
Ik heb een shitload games nog in het plastic liggen omdat ik alles kocht wat ik wilde maar vaak bleef hangen in games die ik leuk vond. Dat heeft met trophies jagen een groot probleem -> tijd is er simpelweg niet en de zin net zo goed niet wanneer het saaie trophies zijn of érger nog wanneer de game saai is.

Gevolg is dat ik me wel ga instellen op bepaalde games en die ook platinum haal. Modern Warfare (easy platinum) haal ik tussen neus en lippen door wel een keer omdat ik nu nog geen zin heb in de SP. Just Cause 4 ligt ook nog op de plank maar ik werd gek van die motionblur die in die game zit. Die komt dus nog. Straks een paar keer lekker lang weekend vrij en dan kan ik de mooie dingen in het leven combineren -> gamen, trophies halen, mountainbiken en golfen (écht golf). Love it :) _/-\o_
Sekiro - Shadows Die Twice op platinum gezet.
Nu wordt het tijd voor iets makkelijkers zoals Farming Simulator 19 ;)

Aquire all skills.
Moest 16 skillpunten grinden in ng++, was met ruim 2 uurtjes gebeurd. Had ik ervoor gekozen om ng+3 in te gaan dan was grinden niet nodig geweest.

dvdkiwi wijzigde deze reactie 07-11-2019 15:54 (9%)

Ik heb gisteren Lonely Mountains: Downhill gecomplete (zover mogelijk, want er zijn 4 achievements die niet geunlocked zijn en daar komt een patch voor).

Ben nummer 3 op truachievements :P

Echt een hele toffe game en kan hem zeker aanraden. Hij is gratis via Gamepass.

360Gamertag.....PSN ID

• exactor it
Ik vond er geen klap aan. :)

Modern Warfare is uitgespeeld. Prima campaign! (Wel erg kort en makkelijk allemaal. Als ik 8 uur gespeeld heb is het veel. Maar zeker vermakelijk om te doen en geen irritante zombies.)

En dat is dan, tromgeroffel, game nummer 200 met alle achievements (buiten dlc want dat vind ik suf).

exactor it wijzigde deze reactie 10-11-2019 22:24 (27%)

• Donstil
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 14:18

Donstil

Grab them by the 🐈.

Ik heb ook net Call Of Duty op platinum gehaald, moest er toch wel wat levels opnieuw voor doen.
8 uur heb ik niet gered in ieder geval.

Nu spec ops nog en dan is hij pas echt 100%

Donstil wijzigde deze reactie 10-11-2019 23:47 (3%)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• dvd-linden
  • Registratie: augustus 2011
  • Laatst online: 10:58
Gisteravond de grounded difficulty (hoogste moeilijkheidsgraad) van The Last of Us: Remastered uitgespeeld. Moet zeggen dat er een aantal lastige stukjes in zaten, maar dat het al met al best goed te doen was. Denk dat ik Uncharted op crushed difficulty soms frustrerender vond. Ik dacht van tevoren dat ik de listen mode echt zou gaan missen, maar dat viel al met al reuze mee. Denk dat de game op deze manier spelen uiteindelijk ook wel toffer is.

Wel leuk trouwens, kreeg gisteren binnen een aantal seconden 7 trophies binnen. Altijd lekker :D.

Nu nog verder met Left Behind op de survivor difficulty en dan vrijdag of Star Wars of Pokémon maar eens aanschaffen (of wordt het toch Luigi's Mansion 3 of Death Stranding... spannend haha).

Edit: Ow ja, en heb gisteren ook mijn 2000e trophy binnengehaald door het uitspelen van The Last of Us. Op naar de 2500!

dvd-linden wijzigde deze reactie 11-11-2019 12:09 (7%)

PSN ID: dvd-linden | Youtube: dvd-linden

Gister al even kort 10 second ninja weer aangezet, en vandaag nog even verder gegaan en iig wereld 3 uitgespeeld, helaas met HEEL veel vallen en opstaan en maar een D ranking ipv van de X die ik nodig heb maar.......het beviel wel weer heel erg goed, zou ik dan toch ooit mijn sig moeten gaan bijwerken? :D

Verder helemaal verslingerd aan de retro achievements, dat spelen ' maar' 60.000 mensen, maar toch geinig dat ik inmiddels bijna in de top 7000 zit na krap 3 maandjes spelen :*) maar goed zal jullie daar niet meer vermoeien en alleen mijn ps of xbox successen vermelden!

10 second ninja DONE

• dvd-linden
Momenteel ben ik nog bezig met Star Wars Jedi: Fallen Order en afgelopen vrijdag heb ik, redelijk impulsief, Celeste aangeschaft voor de Switch. Ik wist helemaal niet dat deze game ook beschikbaar was op andere consoles. Nou is het in mijn optiek een heerlijke game voor op de Switch, maar ik vind hem tot nu toe zelfs zo tof dat mocht die een keer voor een leuke prijs voorbij komen op PSN ik hem ook voor mijn PS4 aan ga schaffen. Het is namelijk een super toffe platformer die flink uitdagend is, dus daar wil ik met alle liefde tijd in gaan steken om een platinum trophy voor te behalen (en uiteraard zonder gebruik te maken van de assistmode @uchiha tijntje.

In mijn optiek echt een aanrader voor iedereen die van een uitdagende platform game houdt.

dvd-linden schreef op maandag 2 december 2019 @ 13:27:
Momenteel ben ik nog bezig met Star Wars Jedi: Fallen Order en afgelopen vrijdag heb ik, redelijk impulsief, Celeste aangeschaft voor de Switch. Ik wist helemaal niet dat deze game ook beschikbaar was op andere consoles. Nou is het in mijn optiek een heerlijke game voor op de Switch, maar ik vind hem tot nu toe zelfs zo tof dat mocht die een keer voor een leuke prijs voorbij komen op PSN ik hem ook voor mijn PS4 aan ga schaffen. Het is namelijk een super toffe platformer die flink uitdagend is, dus daar wil ik met alle liefde tijd in gaan steken om een platinum trophy voor te behalen (en uiteraard zonder gebruik te maken van de assistmode @uchiha tijntje.

In mijn optiek echt een aanrader voor iedereen die van een uitdagende platform game houdt.
Celeste is inderdaad echt een prachtig spel, met ontzettende tight controls, maar o zo lastig.. Juist vanwege de assistmode ook echt voor iedereen speelbaar. :)

De laatste levels zijn echter wel onwijs moeilijk. Daar heb ik echt de nodige uurtjes in gestopt en volgens mij heb ik voor 2 secties even de gamespeed aangepast. Ik wilde mijn controller nog heel houden :+.

De achievements zijn echter wel allen te halen ongeacht of je de assistmode aan hebt staan of niet. Als dat niet zo was, had ik uiteraard doorgebikkeld. :P

360Gamertag.....PSN ID

Met Death Stranding is platinum nummer 63 een feit. Wat een ontzettend toffe game!
Een hele simpele platinum maar een ontzettend lange zit, gelukkig is de gameplay dermate tof dat het geen moment verveelde en absoluut niet als een grind aanvoelde. Bij de meeste single player games ben ik na de platinum wel klaar maar grote kans dat ik gewoon lekker pakketjes blijf bezorgen :P

• Raem
  • Nu online
Ik heb voor het eerst een 80% completion rate. Bij de eerst volgende nieuwe game die ik start ga ik er weer onder, maar goed. :P
Mijn Forza Horizon 100% completion gaat er aan met de volgende update:

https://www.trueachieveme...ealed-for-forza-horizon-4

Leuke gratis DLC volgens mij, maar de achievements zijn ronduit irritant en vind ik niet passen bij de vorige DLC achievements, die voornamelijk niet PvP gericht waren, of minimaal in teamverband. Ik speel Forza Horizon enkel op casual basis dus een overwinning zal er nooit inzitten...

Maarjah, het niet halen van deze DLC, de irritante Fifa FUT mechanics zorgen voor een existentiele achievement crisis... :P

360Gamertag.....PSN ID

Platinum #64 is binnen: Farming Simulator 19 :)
Na 300+ uur op dezelfde map was ik er wel een beetje klaar mee dus de laatste 2 (anders zeer tijdrovende) trophies er even snel doorheen gejaagd.
Daarmee is de lijst met te halen platinum games gelijk flink opgeschoond, eigenlijk heb ik nu alleen GT Sport nog te doen en het enige wat daar nog rest is level 50 worden.

dvdkiwi schreef op zaterdag 14 december 2019 @ 16:44:
Platinum #64 is binnen: Farming Simulator 19 :)
Na 300+ uur op dezelfde map was ik er wel een beetje klaar mee dus de laatste 2 (anders zeer tijdrovende) trophies er even snel doorheen gejaagd.
Daarmee is de lijst met te halen platinum games gelijk flink opgeschoond, eigenlijk heb ik nu alleen GT Sport nog te doen en het enige wat daar nog rest is level 50 worden.
Is die 300+ uur serieus? :P Pff respect ouwe farmer! :o

Ik ben nu bezig met de volgende games:

-Fifa 20
-My Friend Pedro
-Arise A simple story
-The talos principle
-Another Sight
-Final Fantasy VIII

Alleen Fifa 20 is gewoon kut (met andere woorden, ik verlies te vaak :P). My Friend Pedro is top, maar wel tricky met alle S-ranks. En de overige games zijn niet zo heel lastig volgens mij.

Daarna ga ik denk ik weer aan Metro Exodus beginnen. Ik ga hem toch nog een kans geven nadat ik het na een paar uur opgegeven had. :)

Ik baal wel van de nieuwe achievements van Forza Horizon 4. Had hem graag op 100% gezet, maar deze achievements zijn voor mij te lastig. Ik eindigde altijd steevast bij de laatste 4 :P.

360Gamertag.....PSN ID

• Typhone
Ik ben met project Red Dead Redemption 2 bezig :). Op één na alle missable trophies al in de pocket maar volgens mij gaat dat nog wel een bitch worden!
Ben benieuwd of ik me kan aanzetten het te halen tot het einde.

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

op grote hoogte

Typhone schreef op woensdag 18 december 2019 @ 15:00:
Ik ben met project Red Dead Redemption 2 bezig :). Op één na alle missable trophies al in de pocket maar volgens mij gaat dat nog wel een bitch worden!
Ben benieuwd of ik me kan aanzetten het te halen tot het einde.
Ik zie RDR2 elke keer weer liggen, maar denk steeds "Pffff.... het dúúrt zo lang!" (en vervolgens ben ik al weken met Assassin's Creed Odyssey bezig) :P

succes is een keuze

• DikkeBMW
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 03-02 01:32

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Zo. Heel lang niet meer hier gepost! Weinig meer gegamed een hele tijd, even niet meer zo veel zin in.
Een tijd ook fifa gespeeld, maar helaas ben ik daar echt niet goed genoeg voor om er plezier aan te hebben.

Een tijd geleden de AC Ezio bundel gekocht en zojuist wel AC2 geplat! Misschien xie PS Plus motocross game als volgende. Of de volgende AC. Eens kijken.

RDR had ik van begin af aan met een oog op missable trophies gedaan. Ik had toen een bug waardoor ik de treasure hunter skill niet kon maxen dus sowieso een hele nieuwe save voor 100% nodig had. Toen was me de zin vergaan en ben ik gestopt :+
Misschien ooit...

fookin mad fer it

• Typhone
Ohja dat weet ik nog dat je dat vertelde. Waar ging dat precies mis bij jou? Dan weet ik wanneer ik de sjaak ben :+

• DikkeBMW
  • Registratie: november 2015
  • Laatst online: 03-02 01:32

DikkeBMW

Dikke BMW jongens!

Typhone schreef op woensdag 18 december 2019 @ 22:53:
Ohja dat weet ik nog dat je dat vertelde. Waar ging dat precies mis bij jou? Dan weet ik wanneer ik de sjaak ben :+
Wanneer weet ik niet meer. Ik zou ook niet weten of het tijdsgevoelig is.

Het ging om de Poisonous Trail map. Ik had Map 1 gevonden, maar die was ineens weg uit mn inventory. Kon m ook niet opnieuw kopen bij de Fence. Op de locatie waar de schat lag kon ik toen niet interacten...

fookin mad fer it

dvdkiwi schreef op vrijdag 20 december 2019 @ 15:03:
[...]

Everybody's Golf is fantastisch! Echt één van de leukste games die in de laatste jaren heb gespeeld :)
Hoe bedoel je "ik zal niet ver komen"? De career mode is op zich niet zo heel lastig; het is lekker arcade allemaal en hoewel je wel rekening moet houden met wind, terrein en dergelijke is het geen golf sim.
De platinum is (op 3 condors na) ook niet zo heel lastig.
Snel afgeleid en ik meen me een post te herinneren dat jij een paar lastige trophies tegengekomen was, maar ik ga het zien, wil ook stiekum kijken of ik dit decennium nog mijn sig eindelijk mag updaten :D

10 second ninja DONE

Pfff ben nu bezig met Fifa... Een van de FUT achievements is om ik Divisie 4 terecht te komen. Lukte me met de vorige Fifa nog wel oké. Maar nu is snelheid echt de belangrijkste factor in Fifa. En de spelers die snel zijn, zijn ook echt megaduur ingame. Ben nu divisie 6, bijna divisie 5. Dus hoop langzaam aan richting divisie 4 te kruipen.

Maarja, My Friend Pedro, Aery en Wandersong zijn 100%. En als het goed is komt er dit weekend een patch van Lonely mountains waardoor de achievements gefixt worden en die dus ook op 100% staat. :)

360Gamertag.....PSN ID

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 december 2019 @ 07:31:
Pfff ben nu bezig met Fifa... Een van de FUT achievements is om ik Divisie 4 terecht te komen. Lukte me met de vorige Fifa nog wel oké. Maar nu is snelheid echt de belangrijkste factor in Fifa. En de spelers die snel zijn, zijn ook echt megaduur ingame. Ben nu divisie 6, bijna divisie 5. Dus hoop langzaam aan richting divisie 4 te kruipen.

Maarja, My Friend Pedro, Aery en Wandersong zijn 100%. En als het goed is komt er dit weekend een patch van Lonely mountains waardoor de achievements gefixt worden en die dus ook op 100% staat. :)
Wie speelt er dan ook tot half 7 door met Fifa _O-
Al speelde ik half 6 door met Gears of War 4 :P

Hier nu onderweg naar de 91% completion percentage :)

• skreppiedoe
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 05:40
uchiha tijntje schreef op donderdag 12 december 2019 @ 07:19:
Mijn Forza Horizon 100% completion gaat er aan met de volgende update:
Er is nog hoop voor je,ik ben zelf ook niet 1 van de snelste maar ik heb zojuist de 100% score weer hersteld. Ik had veel geluk en heb de moeilijkste 2 achievements van The Eliminator in hetzelfde potje gehaald...nl de Heads Up en Underdog achievements. Eerst met de Mini een head to head race gewonnen van een lvl 6 Bentley Bentayga en met diezelfde wagen de finale gewonnen! 8)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Twixie
  • Laatst online: 13:27
Nog net op tijd een Platinum gescoord in 2019 :D. En met Horizon Zero Dawn is het eigenlijk ook wel mijn eerste echte toptitel die ik complete. Ook mijn eerste open-wereld en eerste RPG game op mijn palmares. Games met heel veel vrijheid schrikken me altijd wat af, maar HZD bood me op dat vlak wel de perfecte balans. Qua Platinum valt hij eigenlijk ook wel mee en waren enkel sommige Time Trials echt challenging.

• timmie271
Ziezo AC odyssey nog net voor het nieuwe jaar op 100% gezet :)

Verder staat halo MCC nu op 696/700 en GoW4 op 134/164 komend jaar gaan we weer vrolijk verder :)

• Tweakmans
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 17-02 21:18
Laatst Overcooked (co-op) met het broertje op 100% gezet. Ik had er al veel goeds over gelezen, maar toch was het een onverwacht leuke en grappige game. Had niet gedacht dat ik ooit "Waar blijft die sla? Mijn hamburger is allang klaar!" zou brullen tijdens het spelen.

De sequel (die wel een platinum heeft) komt later zeker nog in huis, maar eerst even wat stoom afblazen... :)

Tweakmans wijzigde deze reactie 30-12-2019 19:06 (4%)

• Raem
  • Nu online
Laatste platinum van het jaar gehaald met A Plague Tale. (Nr. 82). Op naar de 100 in 2020!

• Tweakmans
De eerste platinum van 2020 is binnen: Guacamelee 2 (moest de game nog uitspelen in hard mode).

Erg leuke (en soms erg uitdagende) platformer, net als zijn voorganger. Aanrader!

• dvd-linden
Tweakmans schreef op maandag 30 december 2019 @ 19:05:
Laatst Overcooked (co-op) met het broertje op 100% gezet. Ik had er al veel goeds over gelezen, maar toch was het een onverwacht leuke en grappige game. Had niet gedacht dat ik ooit "Waar blijft die sla? Mijn hamburger is allang klaar!" zou brullen tijdens het spelen.

De sequel (die wel een platinum heeft) komt later zeker nog in huis, maar eerst even wat stoom afblazen... :)
Ik heb oudejaarsavond voor de eerste keer Overcooked gespeeld. Ben naar een vriend toe gegaan en we hebben tot ongeveer 00:00 gespeeld en vervolgens vanaf 01:00 hebben we weer gespeeld tot ruim na 04:00. Echt een heerlijke game en echt gelachen. En denk dat als je hem met nog meer personen speelt het nog chaotischer en grappiger kan worden. Had er ook altijd al goede dingen over gelezen en gehoord, maar dat het zulke erge fun zou zijn wist ik niet. Aankomend weekend maar eens proberen om elk level op 3 sterren te zetten.

Overigens gaan wij Overcooked 2 ook zeker spelen!

• Tweakmans
@dvd-linden Erg herkenbaar! :P

Tweakmans wijzigde deze reactie 02-01-2020 20:33 (4%)

Acties:
  • +11Henk 'm!
Het heeft even geduurd maar op de laatste dag van mijn vakantie (kids bij opa en oma en mevrouw sagat moest al weer aan het werk, dat helpt voor deze dingen wel :P )

*drumroll*
https://tweakers.net/ext/f/7TXnqOJjPDRazSG5Sdi6jKI4/full.png

Helaas 'maar' een gouden bekertje en geen plat, maar ben er toch erg blij mee :*)

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:45:
Het heeft even geduurd maar op de laatste dag van mijn vakantie (kids bij opa en oma en mevrouw sagat moest al weer aan het werk, dat helpt voor deze dingen wel :P )

*drumroll*
[Afbeelding]

Helaas 'maar' een gouden bekertje en geen plat, maar ben er toch erg blij mee :*)
Nice!!! Werd ook wel tijd hoor! :D

360Gamertag.....PSN ID

Laatste 2 levels vielen relatief mee, maar doordat die eerdere zo lastig waren zag ik er flink tegen op. Blijf het iig een leuke game vinden en ik zou er bijna interesse in speedrunner door krijgen (icm met tijd/zin/energie gebrek, blijf ik echter ver weg van dit fenomeen).

En doorzetten, euh ja wat ga ik nu doen? En andere long term doorn in mijn oog is dat ik bit trip runner niet gemaxed heb. wellicht die serieus oppakken als ' volgende' doel, en verder laatste half jaar veel lol gehad met retro games icm met de retro achievements. Combinatie van gratis games en 10tallen jaren aan keuze zijn niet heel erg goed voor iemand als ik die nogal snel afgeleid is ;) maar wel leuk dat ik daar iemand heb die net als ik ook niet heel veel tijd heeft waardoor het interessant is om te kijken of ik die bij kan halen.

Als de keuze er echt is, zien je jullie het waarschijnlijk weer (voor een lange tijd :+ ) in mijn sig!

10 second ninja DONE

• Raem
  • Nu online
Sagat schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:48:
En doorzetten, euh ja wat ga ik nu doen?
Als je van doorzetten en onmogelijke trophies houdt, kun je verder gaan met Trials Fusion. :D

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-02 21:08
dvdkiwi schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 11:50:
[...]

Wat dacht je van Diablo III op platinum zetten >:)
Pfft, afgezien van die 500 bounties, vond ik dat echt een super spel om op platinum te zetten. Ja, het kost je wat tijd, maar echt moeilijk is die niet.

Ik ben zelf nu bezig met Red Dead Redemption 2. Maar veel verder dan het verhaal ga ik niet komen denk ik. Prachtige verhaal vertelling, geweldig mooie graphics en muziek/geluid. Heerlijk om van punt A naar B te mogen hobbelen op een paard en te genieten van de mooie omgeving. Maar: wat een rot controls en stompzinnige dagelijkse bezigheden zoals een baal hooi verplaatsen of hout hakken. Nu doe ik die op zich wel regelmatig tussendoor gewoon omdat er een 'puntje' op de map is wat om aandacht vraagt. Ook kan ik regelmatig niet schieten om een of andere duistere reden. Kogels heb ik wel, maar als ik richt voor een headshot, reageert het spel niet op R2 - ofwel niet schieten.
Ik zet door met het spel puur vanwege het verhaal want daar geniet ik wel enorm van en daarom bijt ik maar even door de lijst van minpunten. Ik snap zelf niet waarom dit spel zulke goede recensies heeft gekregen.

PSN ID: MrMichel_75

• Exorcist
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 3 januari 2020 @ 10:45:

*drumroll*
[Afbeelding]

Moet 't eigenlijk niet zeggen na al die tijd, maarreh, je kunt hem natuurlijk ook op de Vita nog een keertje gladjes overdoen hé >:)

Congrats man, wou dat ik jouw doorzettingsvermogen had!

/Kleine update hier: na Days Gone op plat. te hebben gezet 2x een simpele plat erbij, Football Game. Zal ik verder niet over uitweiden :+ . Nu bijna aan het eind van Life is Strange 2, welke wél de moeite waard is. Heb uiteraard geen guide gevolgd dus na afloop maar even kijken wat er nog te halen valt aan gemiste collectibles.

Exorcist wijzigde deze reactie 04-01-2020 00:14 (24%)

Zojuist Bloodstained op 100% gezet, althans de credits zijn nu aan het lopen en daarna hopelijk alle achievements binnen. Het was wel een grind zeg! Ik zat na 15 uur ofzo bij de eindbaas en heb daarna nog eens 10 uur ofzo alle items en shards moeten verzamelen. En kwam er gisteren achter dat er twee achievements gewoon niet unlocked waren voor het verslaan van 2 bosses... Gelukkig had ik nog een paar savegames die qua timing wel goed uitpakten, maar je zou maar eens alles op 1 save doen... :P

Vond het op zich een prima game, maar de 100% is echt teveel grinden. :)

Gelukkig over 3 maandjes een echte goede metroidvania spel spelen, namelijk Ori!

360Gamertag.....PSN ID

Oke, nu 2019 klaar is ben ik even gaan kijken naar de lijst met mijn gespeelde games.

Wat zijn jullie top 3 completions waar jullie het "trotst" op zijn of het meest leuke vonden om te halen?

Mijn top 5 (kon niet kiezen uit een top 3) in 2019 zijn:

-Below. Deze game werd erg gemengd ontvangen. Ook hier op tweakers. Ook ik heb nadat ik hem een paar uur gespeeld had "weggelegd" totdat ik hem na 3 maanden weer op had gestart om te kijken of ik toch niet nog een paar achievements kon halen. Ik was echter ineens compleet hooked en heb het toen in 3 dagen volledig uitgespeeld. Ik weet niet precies waarom, maar ik had bij Below een soortgelijk gevoel als bij de 1e Dark Souls. Verloren zijn, willen weten hoe de wereld nu in elkaar zit en wtf je aan het doen bent. Ik vind het ook moeilijk om onder woorden te brengen. Deze review verwoord dat een stuk beter. :) https://www.polygon.com/r...eview-xbox-one-windows-pc

De game is met haar rogue like opzet ook wel wel pittig en daarmee ook een lastige completion.

-Outer Wilds. Dit is mijn Game of the Year. En niet alleen van mij maar deze game staat in vele top 10 lijstjes van beste games uit 2019. Echt wat een topper! Voor iedereen die ook maar een beetje van een avontuur en exploration houdt is dit echt een aanrader. Geen moeilijke completion maar wel enorm tof. Hij zit in Gamepass!

-Hollow Knight. Wat een briljante maar medogenloze game. Darks Souls in 2D. De 100% completion is een van de moeilijkste dingen die ik ooit heb gedaan in een game. Je moet alle bosses tot in de perfectie door hebben wil je de boshrush halen... 42 bosses Ook in Gamepass! Als de opvolger (Silk Song) niet op de xbox komt ga ik een switch halen... Briljante game.

-Sekiro. Ook een zeer toffe game. En uiteraard een van de pittigste games van dit jaar maar uiteindelijk master je de game en versla je de eindbaas zonder ook maar gehit te worden :P. Dat is de kracht van Fromsoftware games!

-Ashen. Een Dark Souls achtige game met een ontzettend toffe sfeer, waarbij de (anonieme) coop modus echt een gevoel van saamhorigheid brengt. De game uitspelen op Cissna mode was echt een uitdaging en wellicht zelfs moeilijker dan alle Fromsoftware games. Vraag @justifire maar!

Oja, Trials Rising is een goede runner up!

360Gamertag.....PSN ID

Mijn top 2 completions uit 2019:

-Sekiro. From levert in mijn ogen de tofste game tot nu toe af. Ik hou van Japanse sfeertjes.
Had wel behoorlijk wat moeite met de reguliere eindbaas in ng en de Shura baas in ng+.

-Death Stranding. Een pareltje, zowel visueel als qua verhaal en gameplay. Verveelde geen moment.
Erg simpele maar tijdrovende platinum.

Meer games uit 2019 heb ik niet gekocht/gespeeld ;)

Let op de , hij speelt TEGEN Mbappe, niet met.

10 second ninja DONE

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Shit nooit geweten dat Niet alle games een Platinum trophy hebben. Zet ik net Shakedown Hawaii op 100% krijg ik niets 8)7

• Donstil

Donstil

Grab them by the 🐈.

Iets wat ik helemaal niet wilde leren :P
Ik moest gewoon die trophy hebb0n.
uchiha tijntje schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:57:
Oke, nu 2019 klaar is ben ik even gaan kijken naar de lijst met mijn gespeelde games.

Wat zijn jullie top 3 completions waar jullie het "trotst" op zijn of het meest leuke vonden om te halen?

Mijn top 5 (kon niet kiezen uit een top 3) in 2019 zijn:
(Willekeurige Platinum trophy volgorde)
1. AC Odyssey (inclusief alle DLC)
2. Modern warfare
3. Days gone.

Nu zoek ik een nieuwe Platinum game, ik ga voor StarWars Jedi Dinges denk ik.

• Raem
  • Nu online
uchiha tijntje schreef op maandag 6 januari 2020 @ 14:57:

Ik ben niet echt van de hele moeilijke platinum trophies, dus niet echt trots op één. Maar de volgende vond ik leuk om te doen:

- Dragon Quest 11
- Kingdom Hearts 3
- Yooka Laylee and the Impossible Lair

Oke, en wel een klein beetje trots op The Last of Us (PS3). Alles gehaald voordat de servers ermee stopte en de matchmaking was waardeloos. Dus trots dat ik dat heb volgehouden. :P

• exactor it
Top 3:

1. Slay the Spire. Kaart spellen vind ik niks aan. En ook echt niet. Niet zoals ik RPGs niks aan vind (Mass Effect 2 en The Witcher 2 en 3 waren wel bijvoorbeeld wel tof. De rest muf.) maar echt totaal niet. Behalve Slay the Spire.
Dit is het tweede* spel dat ik ooit gespeeld heb, waarbij ik op basis van de combinatie ervaring en gevoel optimale keuzes kon maken. Ik heb er zat gespeeld waarbij dat kon door ervaring en kennis. Het is veel zeldzamer dat ik in een flow kom te zitten in een run. Dat ik had ik bij deze game. Ik kon ook niet halverwege een run stoppen om hem een dag later weer op te pakken. Dan snapte ik niet hoe mijn deck werkte. Als ik er in zat, was mijn concentratie op 100%. Ik heb echt genoten van het spelen van het spel.
De achievements waren ook echt achievements waarbij je een idioot goede deck moest bouwen. Als dat allemaal samen kwam en je bijvoorbeeld een boss in 1 turn neerhaalt, had ik echt een kick. In een kaartspel. Echt bizar. :)

Nummers 2 en 3 zijn gewoon prima games. Niks meer, niks minder.

2 Hollow Knight. Niet eens alles unlocked en toch een goede tweede. Super sfeer en een fijn gevoel als je progressie maakte. Verder wat @uchiha tijntje zei.

3 Modern Warfare. Gewoon een dertien in een dozijn casual shooter maar dan wel de beste van die dertien. Ouderwets CoD met afwisselende missies zonder fancy space onzin. Heerlijk om filmische over the top actie af te wisselen met de silenced sniper missie, de clear een House missie en de veel te grote sniper missie. (Jedi Knight had hier ook kunnen staan maar ik had net iets meer lol met Cod.)

*Kingdom of Loathing was de andere. De meeste browserbased RPGs met een humoristische schrijfstijl hebben geen diehard speedrunner community. KoL wel. Ik heb een jaar of drie niets anders gespeeld en een aantal jaar aan de top van de leader boards gestaan. Ook bij dit spel werd ik volledig in de flow van een run getrokken. /kanslozegeblaatovereenspelwaarveelteveelureninzijngaanzittenuit

• spaceboy
  • Nu online

spaceboy

op grote hoogte

exactor it schreef op maandag 13 januari 2020 @ 19:00:
Top 3:

1. Slay the Spire. Kaart spellen vind ik niks aan. En ook echt niet. Niet zoals...
Gave tip. Heb hem op mijn lijstje geschreven als volgende mogelijke aankoop. Volgens mij ga ik die ook wel waarderen. Ben op dit moment nog heel druk met Darkest Dungeon. Ook zo'n relatief oud spel (2017 geloof ik) die eigenlijk tegen mijn principes veel te duur is (25+ euro), maar waanzinnig goed en ondergewaardeerd. Weliswaar geen kaartspel, maar ik denk dat dit spel veel meer aandacht verdient dan het heeft gekregen. ;-)

Maar goed, ik keek mijn trophies van afgelopen jaar door en ze zijn eigenlijk niet om heel trots op te zijn. Ik zou wel graag een paar specifieke platinums willen halen, maar degene die je eigenlijk graag wilt zijn óf te moeilijk óf kosten gewoon teveel tijd. Ik wil met pensioen. :P

succes is een keuze

• wheeler
  • Registratie: juli 1999
  • Laatst online: 31-01 14:46
Dennis585 schreef op maandag 20 januari 2020 @ 10:31:
[Afbeelding]

Een A-rank waar ik trots op ben in PUBG.
Ik probeer met iedere game A of S rank te halen. Nu heb ik Shadow of the Tomb raider uitgespeeld maar de rang blijft op B staan. Heb echt geen zin om game op hard nog een keer uit te moeten spelen dus nu stiekem DLC gekocht in de hoop dat het alsnog naar A gaat 8)7

Flickr PSN

God of War III Remastered platinum gehaald :)
Ik had de game al platinum op de PS3 en de game uitspelen op Titan mode geldt nog steeds als één van de twee moeilijkste trophies die ik ooit gehaald heb (de andere is Killzone 2 op Elite).
Gelukkig bestaat er bij de Remastered versie zoiets als een Titan mode glitch (infinite health, alle wapens maxed out) waar ik deze keer dan ook dankbaar gebruik van heb gemaakt. Het enige lastige waren de challenges die, als ik ze zou moeten raten, ergens tussen de 7 a 8 zitten qua moeilijkheid.

Ondertussen ook bezig om Flap Master te halen in Goat Simulator; die qua moeilijkheid niks onder doet voor God of War. Input en hitboxes zijn echter zo ontzettend slecht dat de challenge meer aankomt op geluk.

Haha, ja heeft me ook teveel tijd van mijn leven gekost :p

360Gamertag.....PSN ID

• exactor it
Het is ook een simulatiespel he. Geiten zijn best slecht in het bedienen van mobiele telefoons. Vooral vanwege hun hoeven. Het moet allemaal wel realistisch blijven.

Ook hier uren vergooid aan die idiote challenge. :)

Het is wat rustig de laatste tijd ja.

Ben zelf bezig GT Sport naar level 50 te grinden voor de laatste trophy en gebruik daarvoor de elastiekjesmethode als ik lig te slapen. De hoeveelheid xp om tot level 50 te geraken is werkelijk ongekend, op de normale manier zou dat nog meer dan een jaar gaan duren.
Morgen valt Subnautica in de bus dus heb ik weer iets om naar toe werken.

• UnderAVoidSky
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14:12
Mede Trophy-hunters, jeuj d:)b

Voor dit jaar staat op de planning:
1. Afwerken van:
- PUBG (staat op 84%, verdomde glitched trofeeën)
- Destiny 2 (alleen prestige raid nog completen)
- Lego Batman 3 (deze ooit verwijderd omdat ik de plaats nodig had lol)
- RDR2 eens verder aan beginnen als ik de zin vind(staat op 2%, irriteert me mateloos haha)
en mocht ik tijd genoeg hebben Fallout 4 ook eens terug boven het stof halen.

2. Starten van:
- God Of War
- Battlefield V
- Spider Man
- Sniper Ghost Warrior Contracts
- Days Gone
- Wreckfest

Durf nogal eens vergeten dat ook mijn dagen maar 24u hebben en ik niet alles kan combineren :|

Mijn top 3 van 2019 was:
1. Cities: Skylines (echt uren mee geamuseerd, lang geleden dat ik nog zo genoten heb van een game)
2. Call Of Duty: Modern Warfare (gaf me eindelijk terug een beetje een normaal/old school gevoel)
3. Tom Clancy's: The Division 2 (grote fan van de serie, ondanks dat Ghost Recon breakpoint een grote teleurstelling was)

Ik volg mijn stats vooral via PSNP (https://psnprofiles.com/UnderAVoidSky) en TrueTrophies (https://www.truetrophies.com/gamer/UnderAVoidSky)

UnderAVoidSky wijzigde deze reactie 29-01-2020 11:23 (96%)

• Raem
  • Nu online
dvdkiwi schreef op dinsdag 28 januari 2020 @ 02:15:
Het is wat rustig de laatste tijd ja.

Ben zelf bezig GT Sport naar level 50 te grinden voor de laatste trophy en gebruik daarvoor de elastiekjesmethode als ik lig te slapen. De hoeveelheid xp om tot level 50 te geraken is werkelijk ongekend, op de normale manier zou dat nog meer dan een jaar gaan duren.
Morgen valt Subnautica in de bus dus heb ik weer iets om naar toe werken.
Haha, dat verklaart waarom je zo veel online bent! Ik heb eenzelfde soort actie gedaan voor Guitar Hero Live om 1 miljoen strums te halen. Een accuboor langzaam laten draaien met een garde erin die tegen de gitaar tikte. Moet toch iets overhebben voor die platinum trophy he. 8)7

Raem wijzigde deze reactie 29-01-2020 11:22 (18%)

• MisterMichel
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 20-02 21:08
Raem schreef op woensdag 29 januari 2020 @ 11:19:
[...]

Haha, dat verklaart waarom je zo veel online bent! Ik heb eenzelfde soort actie gedaan voor Guitar Hero Live om 1 miljoen strums te halen. Een accuboor langzaam laten draaien met een garde erin die tegen de gitaar tikte. Moet toch iets overhebben voor die platinum trophy he. 8)7
Hahaha, geweldig! Hoe kom je erop. _O-

Zelf ben ik sinds een paar weken bezig met Elder Scrolls Online. Dat is nou niet echt een game om vlug even wat trophies binnen te halen. Dat doel heb ik ook compleet opzij gezet en ben gewoon aan het genieten van het spel. Ondertussen iets van 50+ quests gedaan, level 24 geworden en in totaal maar in 2 hele kleine gebieden en 2 grote gebieden geweest. Nog heel veel gebieden meer te ontdekken (klein en groot). Dit is een spel om gewoon de tijd voor te nemen en niet als doel te hebben om maar vlug even een platinum te halen.

PSN ID: MrMichel_75

• dvd-linden
Gisteravond de platinum behaald van Star Wars: Jedi Fallen Order. Dit was niet bepaald moeilijk en op psnprofiles is dan ook te zien dat zo'n 38% van de spelers de platinum trophy behaald heeft. Nou heb ik de game wel op de hoogste moeilijkheidsgraad gespeeld (en dat leverde ook wel een paar uitdagende momenten op), maar al met al vond ik de moeilijkheid reuze meevallen. Bloodborne vond ik echt een stuk pittiger.

Nu maar eens kijken waarmee verder te gaan. Detroit Become Human, South Park: the Fractured but Whole of Nioh of toch Hollow Knight/Bloodborne op platinum gaan zetten. Ik neig momenteel het meeste naar Detroit.

• UnderAVoidSky
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 14:12

Platinum #63: God Of War.

Heerlijke game, onbegrijpelijk dat ik deze zo lang heb laten liggen.
Grafisch heel sterk, sfeer en verhaal waren ook echt top.
Ondanks de grote hoeveelheid collectibles stoorde ze mij niet echt in deze game, zeker omdat je door die collectibles de hele map ontdekte.

Het enige wat me wat vreemd viel waren de Valkeries. Ik begrijp dat deze moeilijk te verslaan zijn, maar ik snap niet waarom deze zo veel moeilijker waren dan de bosses in de story (welke echt wel heel erg zwak waren eigenlijk).

• Satom
  • Laatst online: 06:47

Satom

Verzamel ervaringen

https://preview.redd.it/8kuisevz41i41.png?width=960&crop=smart&auto=webp&s=5bf70f5427e20ec7b7b17bfc481f1a4732a85376

Wat een game en wat mij betreft goed uitgevoerd. Ik had de Mayor edition een tijdje geleden in de sale gekocht en op de 1001 nights trophy na was het niet een hele lastige game :)

• GRDavies75
  • Registratie: december 2014
  • Laatst online: 12:35

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Platinum 24 binnen, Journey to the savage planet. Een relatief lage moeilijkheidsgraad, first person platformen is niet het platform daarvoor, maar het spel is relatief vergevingsgezind.
De humor is geweldig en je kan het met een vriend spelen. 4 trophies geloof ik kan je alleen in coop spelen en er is geen random matchmaking, dus je moet iemand vinden die dit ook leuk vind.
Ander pluspunt is dat je overal en nergens moet zoeken, als je alles wilt vinden, de makers zijn best wel goed in het verstoppen in "plain sight", maar je hebt upgrades die je leven een stukken makkelijker kunnen maken.
Pagina: 1 ... 16 17 18

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True