Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• samuelsan
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 13-08-2015
Op korte termijn zullen deze 2 android telefoons in Nederland worden aangeboden. De N1 is via de grijze import reeds te verkrijgen. Op de Desire zal nog een klein maandje moeten worden gewacht.

Wat zijn nou de verschillen tussen deze telefoons? Ik heb begrepen dat de hardware gelijk is maar softwarematig en qua updates. Omdat de N1 van google zelf is verwacht je hier sneller updates voor, maar weegt dat op tegen de Sense interface? Is er een mogelijkheid om de Desire te voorzien van de N1 updates?

En hoe zit het met de kinderziektes van de N1? Wanneer ik deze importeer uit de states, kan ik dan wel gebruikmaken van alle normale functionaliteiten (in de auto bellen, internetten, op een fatsoenlijke manier smsen etc.)

De N1 kan ik nu voor ongeveer € 500,- laten verschepen naar Nederland. Wat verwachten jullie dat de prijs wordt van van de Desire? En wanneer google de N1 uitbrengt, wat verwachten jullie dan dat de prijs wordt.

Kort gezegd ben ik op zoek naar een op de bovenstaande punten onderbouwd advies of ik moet wachten op de juiste telefoon of nu moet toeslaan in de grijze import
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Games

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True