Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• greenlizzard
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Matched: sena
Zojuist de SENA Ultra Slim Leather Pouch aangeschaft.

Erg goede reviews, hoge kwaliteit leer, opening bij de speaker (zodat je hem nog wel hoort), ideaal voor als je hem in je broekzak wilt dragen.

Na het gebruik van een 20% off coupon (lang leve Google) kostte het me omgerekend slechts €25,22 inclusief shipping rates (Fedex 2-4 business days).

Heb overigens voor de standaard zwarte uitvoering gekozen.

greenlizzard wijzigde deze reactie 30-03-2010 01:05 (5%)

• CultFreak
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 13-10 12:57
quote:
greenlizzard schreef op dinsdag 30 maart 2010 @ 00:43:
Zojuist de SENA Ultra Slim Leather Pouch aangeschaft.

Erg goede reviews, hoge kwaliteit leer, opening bij de speaker (zodat je hem nog wel hoort), ideaal voor als je hem in je broekzak wilt dragen.

Na het gebruik van een 20% off coupon (lang leve Google) kostte het me omgerekend slechts €25,22 inclusief shipping rates (Fedex 2-4 business days).

Heb overigens voor de standaard zwarte uitvoering gekozen.
Dat is een mooie inderdaad.

Overigens ook hier te koop, maar niet op voorraad:
http://www.smartphonecentre.nl/sena-ultraslim-voor-nexus-one

CultFreak wijzigde deze reactie 30-03-2010 13:19 (10%)

Bier = beter

• greenlizzard
  • Registratie: november 2003
  • Laatst online: 12-10 17:32
Veel toekomstige Desire-eigenaren zijn, zo te lezen, op zoek naar een manier om hun nieuwe aanwinst het best te beschermen tegen krassen en andere gevaren van buitenaf. Afgelopen week heb ik zelf wat online zoekwerk gedaan en kwam daarbij uit bij de SENA Ultra Slim leather pouch. Twee dagen later werd mijn bestelling in een keurige verpakking door Fedex thuis afgeleverd. Natuurlijk heb ik de Desire nog niet in mijn bezit, maar ik hoop dat deze productreview bij kan dragen aan een weloverwogen keuze.

Wanneer je op zoek gaat naar bescherming voor je telefoon heb je de keuze uit verschillende producten, zoals pouches, cases, screenprotectors, en alles daar tussenin. Voor mij vielen de kunststof cases, die je om je telefoon heen vouwt, direct al af. Heb je een mooie, slanke telefoon, doe je er een lelijk log hoesje omheen. Goede bescherming, maar het oog wil ook wat. Mijn eisen waren simpel. Dezelfde luxe uitstraling als de telefoon zelf, genoeg bescherming om het dragen van de telefoon in je broekzak krasloos te overleven, en voor het draaggemak, een zo compact mogelijke vormfactor. En dat is precies wat de SENA ultra slim is. Flinterdunne, handgemaakte bescherming, gemaakt van een hoge kwaliteit Italiaans leer (Napa).

De SENA Ultra Slim wordt geleverd in een luxe uitziende verpakking, met daarin vanzelfsprekend het lederen hoesje. Daarnaast bevinden zich in de verpakking nog een mini handleiding, en als leuke extra, een rood gekleurd stoffen hoesje. Wellicht voor vrouwen om de telefoon makkelijk terug te vinden in hun toch al overvolle handtassen.

De ultracompacte pouch is gemaakt uit twee stukken leer die met de hand aan elkaar zijn gestikt, met aan de bovenzijde het merk, SENA, gedrukt. Het leer heeft een mooie nervenstructuur die de luxe extra benadrukt. Geen broekclip, maar een simpel, strak, design. De binnenkant is gemaakt van een soort suèdeachtig materiaal dat de telefoon tegen krassen beschermt en de telefoon op zijn plek houdt. Volgens andere reviews is de pouch in het begin wat strak, maar vormt deze zich naderhand mooi om de telefoon. Overall doet het materiaal, ondanks de dikte, vermoeden goed bestand te zijn tegen slijtage.

De SENA Ultra Slim is leverbaar in tien verschillende kleuren. Zelf heb ik gekozen voor de zwarte versie, welke naar mijn mening, het beste bij de HTC Desire zal passen. Wanneer je de lederen case via de originele website van SENA besteld (senacases.com), ben je inclusief verzendkosten circa 25 Euro kwijt (prijs na gebruik van online coupon). Mocht je beslissen deze ultracompacte pouch aan te schaffen, kies dan voor de Nexus One versie, welke dezelfde afmetingen heeft als de Desire.

De SENA Ultra Slim is gemaakt voor diegenen die op zoek zijn naar een compacte, doch stijlvolle, bescherming van zijn of haar nieuwe telefoon. De één kiest voor “looks”, de ander voor bescherming. SENA heeft gekozen voor de gulden middenweg. Nog een paar dagen wachten en dan kan ik hopelijk zelf ondervinden hoe het product in gebruik is. Voor afbeeldingen kun je terecht op de website van SENA of Google (de review neemt zonder afbeeldingen al voldoende ruimte in). Mochten er vragen zijn, stel ze gerust (heb overigens geen enkele band met de maker of een verkopende partij).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Prijzen en abonnementen graag hier en niet in dit topic.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Autosport

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True