Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdispert
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21-05 11:50
Ik wil graag deze laptop kopen link maar kan je er ook een beetje spelletjes op spelen.

Kan ik er Need for Speed Pro street op spelen.

Kan ik er left4dead op spelen.

alvast bedankt.

[ Voor 10% gewijzigd door Valdispert op 23-01-2010 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Question Mark
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:48

Question Mark

Moderator SSC/WOS

F7 - Nee - Ja

Freecell en patience zullen er vast wel op draaien. :)

Maar nu even serieus, kijk naar de opgegeven systeemeisen voor de spellen die je graag wilt spelen en hou deze naast de specs van de laptop. Lijkt me dat je dan wel een redelijke inschatting kunt maken.

MCSE NT4/2K/2K3, MCTS, MCITP, CCA, CCEA, CCEE, CCIA, CCNA, CCDA, CCNP, CCDP, VCP, CEH + zwemdiploma A & B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paultje3181
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-06 22:32
Wat voor spelletjes wil je? Het merendeel van de spellen zul je erop kunnen spelen, maar wellicht niet alle moderne spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdispert
Paultje3181 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:22:
Wat voor spelletjes wil je? Het merendeel van de spellen zul je erop kunnen spelen, maar wellicht niet alle moderne spellen.
Kan ik er Need for Speed Pro street op spelen.

Kan ik er left4dead op spelen.

zal dit kunnen een van die spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 208019

Spellen zoals Warcraft 3 zal je wel kunnen spelen. Maar de GPU is niet genoeg om moderne spellen echt redelijk te kunnen spelen naar mijn mening :p

edit: Left4dead kan het denk ik wel draaien opzich als je alles op z'n laagst doet?

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 208019 op 23-01-2010 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mendel129
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:36

mendel129

Radioactivator

http://www.notebookcheck....-GMA-X4500MHD.9883.0.html

Het antwoord dat je zoekt staat onderaan die pagina...

Bringer of heat, food and silence!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdispert
ik zal is kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
Als het goed is heb ik dezelfde videokaart als jij, en als dat zo is (ik controleer het straks wel even) dan kan je in ieder geval zeggen dat CoD2 er nauwelijks op draait :X

edit: ah, ik heb de GMA 4500MHD, waar jij de 4500M hebt. Ik weet niet of het veel uitmaakt.
Je kan er in ieder geval niet veel mee :P

[ Voor 28% gewijzigd door TrekDude101 op 23-01-2010 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valdispert
Anoniem: 208019 schreef op zaterdag 23 januari 2010 @ 15:25:
Spellen zoals Warcraft 3 zal je wel kunnen spelen. Maar de GPU is niet genoeg om moderne spellen echt redelijk te kunnen spelen naar mijn mening :p

edit: Left4dead kan het denk ik wel draaien opzich als je alles op z'n laagst doet?
oke bedankt voor je hulp
maar nog een vraagje zou need for speed pro street kunnen op low

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:12

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica