Ik woon in het verzorgingsgebied van Caiway (rond Gouda). Caiway stopt in stappen met het doorgeven van het analoge signaal. Als alternatief bieden ze DVB-T over de kabel aan (echt). Via mijn settopbox maak ik gebruik van het DVB-C signaal, maar voor mijn MCE deed ik dat met het analoge signaal.
Ik heb een VistaView Saber HB-220 dual hybrid DVB-T analogue kaartje gekocht. Installeren gaat prima. Maar dan MCE. Wanneer ik kies voor het instellen van een signaal doorloop ik de volgende stappen:
Instellingen -> instellen TV signaal
Dan kies ik voor Antenne, DVB-T, geen settopbox, twee tuners configureren, terug naar TV instellingen
Vervolgens kies ik voor 'zoeken aanvullende kanalen' en de opdracht zoeken.
Er worden na een paar minuten geen kanalen gevonden. Ik heb de kabel op een splitter zitten. Ook zonder de splitter worden er geen kanalen gevonden. Heeft iemand al succesvol zijn DVB-T signaal ontvangen van Caiway op zijn MCE?
Ik heb een VistaView Saber HB-220 dual hybrid DVB-T analogue kaartje gekocht. Installeren gaat prima. Maar dan MCE. Wanneer ik kies voor het instellen van een signaal doorloop ik de volgende stappen:
Instellingen -> instellen TV signaal
Dan kies ik voor Antenne, DVB-T, geen settopbox, twee tuners configureren, terug naar TV instellingen
Vervolgens kies ik voor 'zoeken aanvullende kanalen' en de opdracht zoeken.
Er worden na een paar minuten geen kanalen gevonden. Ik heb de kabel op een splitter zitten. Ook zonder de splitter worden er geen kanalen gevonden. Heeft iemand al succesvol zijn DVB-T signaal ontvangen van Caiway op zijn MCE?