Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• 318238
  • Registratie: september 2009
  • Niet online

MAG

Een nieuwe multiplayer First Person Shooter exclusief voor de PS3. Met als unieke eigenschap 256 spelers tegelijkertijd op 1 slagveld. Geen single player (wel een training modus) maar een permanente oorlog tussen drie fracties om het winnen van contracten. Er is heel veel te vertellen over deze game en gaat veel verder dan je average FPS, dus de info die hier staat is heel beperkt maar geeft hopelijk wel een idee.

256 spelers
MAG blinkt uit door het grote aantal gelijktijdige spelers, om in de 256 player modus te komen dien je eerst een bepaald level te halen. Dit voorkomt dat je gelijk in het diepe gegooid wordt. In het begin kan MAG nogal chaotisch overkomen en je rol in het geheel onduidelijk. Door met simpele gamemodes te beginnen leer je hoe alles in elkaar zit en kan je in de uiteindelijke 256 gaming mode actief meespelen.

Fracties
In MAG zijn er drie fracties; Raven, het hi-tec leger met een superslick modern uiterlijk; S.V.E.R. de bikkelharde vechters met opgelapte wapens; en Valor, de badass soldaten zoals we die in vele games zien. Afhankelijk van welke fractie je kiest past de game zich qua uiterlijk en muziek aan je fractie aan. De menu interface en de ingame&menu muziek past precies bij de fractie waarvoor je speelt.

Gamemodes
In MAG zitten verschillende gamemodes die je unlockt naarmate je uplevelt. Dit betekend dat je begint met de eenvoudiger 16vs16 levels zoals Sabotage waarbij er maar twee objectives zijn. Uiteindelijk kom je bij de dominion mode waarbij het een slagveld is van 128vs128.

Mappen
De mappen in MAG zijn enorm groot en erg gedetailleerd met veel objecten voor cover en flank manoeuvres. Er zijn flink wat uurtjes spelen voor nodig voor je echt de mappen goed doorkrijgt, maar de verdeling van squads, de routes naar objectieven maakt dat de chaos beperkt blijft.

Unlocks/Customization
MAG is ook uitgerust met een unlock systeem. In MAG verdien je punten die je kan uitgeven aan kit customization. De zaken die je wilt unlocken mag je zelf uitkiezen, met als beperking dat je sommige items pas later kan unlocken, hiervoor dien je eerst 'lagere items' te kopen. De customization van je kit mag je helemaal zelf bepalen, wil je een engineer met heavy armor en een lichte machinegun dat kan. Of een medic met een sniper rifle, geen probleem. Dit is compleet door jezelf te bepalen. De limiet is het aantal punten dat je kan uitgeven binnen 1 customization. Dit voorkomt dat je ineens een supersoldaat maakt die alles kan.

Grafisch
De levels zijn gigantisch met ontzettend veel detail. Tijdens de beta is de grafische kwaliteit steeds hoger geworden. Er waren nog wel wat popups en bij grotere objecten zag je nog wel wat texture repetitie maar door de grote kwam het op mij grafisch erg prettig over.

Clan: Gathering of Tweakers

Uiteraard is GoT ook aanwezig in MAG. Meld in dit topic dat je mee wilt doen met je psn id, of registreer je op de website http://got.myclanwebsite.com/ We hebben members in de PMC's Raven, Valor en SVER.

318238 wijzigde deze reactie 11-02-2010 11:26 (7%)

• 318238
  • Niet online
Nah Bram koop jij hem maar niet, ik heb het niet zo op cheaters

Chaos ontbreekt door de opzet van de levels. Het kan wel chaotisch overkomen in het begin maar als je doorhebt hoe het allemaal in elkaar zit verdwijnt de chaos. Het mooie aan MAG is vooral de diepgang, er zit gewoon zoveel in, veel ook gejat maar daar is een mooi spreekwoord voor.

318238 wijzigde deze reactie 22-12-2009 11:52 (21%)

• 318238
  • Niet online
quote:
Tussen 4 en 10 Januari is voor iedere PS3 eigenaar de mogelijkheid om MAG te spelen, waren de eerste 4 beta fases private. De laatste beta, fase 5 zal een open beta worden. De cliënt is vanaf morgen te downloaden maar de servers gaan pas op op 4 Januari. De gamemodes Sabotage en domination zullen beschikbaar zijn. Ondertussen is de game goud gegaan voor Amerika en Azia en wordt de laatste hand gelegd aan de Europese schijfjes.

• 318238
  • Niet online
Toch denk ik dat deze game niet aan zal slaan bij heel veel jeugdige spelers, het is niet rechttoe rechtaan. In het begin komt het redelijk chaotisch over en als je dan de tijd er niet in steekt om te begrijpen hoe het spel in elkaar zit dan zie ik er nog wel een aantal afhaken met de komende beta. Gelukkig houd je dan de spelers over die je juist in deze game wilt hebben.

• 318238
  • Niet online
quote:
himlims_ schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:32:
begrijp uit jouw schrijven dat je de beta gespeeld hebt; hoe zit deze met de ping??
Ja dat vond ik nog wel het meest opmerkelijke van MAG, Amerikanen, Japanners, alles kwam je tegen, nu merkte je heel soms wel dat je bij dat soort spelers de hit detectie misschien iets minder was. Maar echt lag was eigenlijk afwezig. Het is natuurlijk anders dan bij een COD aangezien ook MAG gebruik maakt van dedicated servers die ergens in een datacentertje staan. Dit laat het allemaal soepel lopen.

• 318238
  • Niet online
Nah ja, het was een besloten beta, phase 2/3 en 4. Phase 5 is een publieke beta. Maar zelfs in de besloten beta hadden we al volle servers.

• 318238
  • Niet online
De mappen zijn zo ontworpen dat je 1 aanvallende fractie en 1 verdedigende fractie hebt. Wordt beetje lastig met drie teams :) .

Deze thread is trouwens waanzinnig qua info over MAG: http://community.eu.plays...s-please-read/m-p/9134510

Mocht je de beta willen beginnen zou ik die echt lezen, ik voorzie een hoop spelers toch afhaken vanwege het niet snappen van het spelletje.

• 318238
  • Niet online
quote:
Postius schreef op maandag 04 januari 2010 @ 16:15:
Een mix van Battlefield en Call of Duty. Eens kijken dan maar :).

Over wel of niet aanslaan bij jeudige spelers, dat heeft er geen fuck mee te maken, het ligt aan de mensen. Veel "oudere" gamers hebben hier simpel weg de tijd en of het geduld niet voor als ze een simpel spelletje willen spelen, en wie heeft die tijd wel?......

En ik newbie guide is ook niet echt goed of wel? Staan alle skills en perks (van call of duty :9 ). Maar verder weinig nuttige uitleg alleen een opsomming. Maar voor een beetje shooter veteraan ziet her er allemaal vrij rechttoe rechtaan uit.
Ik zou eerst het spelletje eens spelen voor je aannames doet, misschien snap je dan wat er mee bedoelt wordt. In de guide staan ook de gamemodes uitgelegd en er komen geen skills en perks in MAG voor.

Ik dacht begrepen te hebben dat er voor de fase geen key nodig is en volgens mij zijn de servers nu gestart, ik ga straks ff kijken.

• 318238
  • Niet online
Mij lukte de training ook niet, sabotage werkt wel.

• 318238
  • Niet online
Volgens mij is deze beta fase om het operationele server platform te testen, dus we zullen nog wel wat hikjes krijgen is mijn vermoeden.
Update-je: Het gaat volgens mij niet helemaal goed met de serverts, niemand kan joinen.

318238 wijzigde deze reactie 04-01-2010 19:21 (24%)

• 318238
  • Niet online
Hey guys,

We're aware of the problem -- working on it high priority.

--------------------
Jeremy Dunham
Sr. Comm Manager, Zipper Interactive
--------------------

• 318238
  • Niet online
Klein bietje gespeeld. Speelt weer lekker maar heb wel iets meer last van lag dan in beta4. Denk dat ze het server platform nog aan het optimaliseren zijn.

• 318238
  • Niet online
Net een paar potjes gespeeld en nu al lvl 10. Dat is wel prettig want nu heb ik wel mijn basis uitrusting. Tip: probeer zo snel mogelijk de resucitation te pakken (kost je 4 punten), helaas doen veel gasten 'bleed out' waardoor je ze niet kan reviven. En reviven is echt een must in deze game en levert veel punten op, dus niet te snel op 'bleed out' drukken er is misschien nog wel iemand die je kan helpen.

Het schieten wordt er beter op nadat je wat extra stability opties aan je wapen toevoegd en dat je meer bullets nodig hebt om dood te gaan vind ik wel ok. Krijg je toch wat spannender vuurgevechten dan in MW2 waar het zien-dood is.

• 318238
  • Niet online
Die 1.11 krijg ik weg door een paar keer opnieuw te proberen, na 2x/3x lukt het wel.

• 318238
  • Niet online
lol worran, de meeste zien het spel net voor het eerst. Het heeft een paar weken in de beta geduurt voor iedereen het door kreeg. En sabotage is behoorlijk overzichtelijk. Ik krijg behoorlijk wat punten met reviven als ze maar niet op bleedout klikken. En het mikken....mja ik weet niet waar je mee schiet, maar je zal toch eerst wat moeten unlocken om een beetje relaxed wapen te krijgen. Ik ben nu lvl15 en het gaat prima, heb nu al een paar ribbons met '30 kills with a machinegun'.

• 318238
  • Niet online
Training modus staat uit.

• 318238
  • Niet online
Deze beta is volgens mij gewoon een loadtest.

• 318238
  • Niet online
mja met zulke grote mappen zullen ze ergens op moeten beperken :P Ik vind het nog meevallen, toch wel redelijk wat bumpmapping effecten e.d. Alleen soms zie je texture repetitie, dat is wel minder....Het kan ook nog zijn dat ze de download behapbaar wilden maken, hij is al zo groot. Met nog betere textures zou het nog meer downloaden zijn...Dus misschien op BR dat het beter is.

• 318238
  • Niet online
quote:
Listed below are the most common errors/issues that users have reported so far:

Stats not updating [Ongoing - Doesn't happen to everyone - still investigating]
Some Sub-Level 10 Players can access Domination [Ongoing - fix soon]
Player-created Groups cannot chat with each other [Ongoing - Doesn't happen to everyone - still investigating]
Error 5:5 – Unexpected Disconnection at any time after logging into the game Fixed - May happen occassionally simply due to chance
Error 10:4 – Player can’t connect to the authentication server to play the game Fixed - May happen occassionally simply due to chance
Error 11:1 – Player can’t connect to the game universe after joining a queue Fixed - May happen occassionally simply due to chance
Error 13:5 – Player can’t connect to the game server Fixed - May happen occassionally simply due to chance

Of course, there are some smaller issues that have been reported as well, but the ones listed above are the most frequent and important. Naturally, your next question is likely, “what are we going to do about it?”

The short answer is, “All we can.” We’re working tirelessly to ensure that these challenges are met and overcome as soon as possible. Throughout the day, we’ve been adding patches to our servers to improve existing and previous issues as well, and will continue to do so until they are resolved. Don’t worry about downloading anything extra – these are fixes we make directly to the server itself.

• 318238
  • Niet online
Toch is het bizar, de game krijgt behoorlijk veel commentaar maar dat is allemaal van mensen die het kort gespeeld hebben. Wat dat betreft zie je dat de gaming wereld erg casual is geworden, ergens tijd in steken wordt gezien als negatief. En dat is best jammer, een game als MAG geeft uiteindelijk veel meer voldoening.

Zelfs IGN heeft een bagger artikel erover : http://uk.ps3.ign.com/articles/105/1058793p1.html
En als je dan leest dan hebben die editors niet meer dan een half uur gespeeld, dus nooit lvl 10 gehaald en dus nooit domination gespeeld...

318238 wijzigde deze reactie 08-01-2010 12:22 (28%)

• 318238
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 08 januari 2010 @ 12:34:
Wees eerlijk, beetje elke respectabele FPS heeft grenaat onder 1 knop, geen cycle ernaartoe en dan gooien.
Ik zou echt niet weten waarom? Ja, het is makkelijker, maar ik vind het geen echte gameplay requirement. Tijdens het schieten ineens magisch binnen een milliseconde een granaat tevoorschijn toveren, pin eruit, en gooien maar...En dat met 1 knop...handig, maar niet nodig.
quote:
En mijn grootste irritatie, die hun dus ook was opgevallen:
[...]
Even with a heavy kit equipped (allegedly offering you protection out the wazoo at the cost of mobility) when you encounter an opponent, one of you will die in the next three seconds.
Ik heb zelf eigenlijk precies het tegenovergestelde, in mw2 of bfbc ben je echt zo dood. In mag heb ik dat veel minder, zit soms in minutenlange vuurgevechten, dat is 1 van de dingen die ik juist zo gaaf vind. Je moet wel opletten dat je niet teveel in het open staat, want dan schieten ze van alle kanten op je en ga je idd heel snel dood (ook al denk je dat je tegenover 1 persoon staat).

Probleem is idd toegankelijkheid, maar die effort heb ik er graag ingestoken en betaald me nu uit.

• 318238
  • Niet online
Maar het werkt dus wel, maar misschien niet voor jou.

Ik snap alleen niet helemaal wat je met dit bedoelt?
quote:
Andere games lossen dat op door kleine groepen te gebruiken of verplicht bepaalde aspecten samen te moeten doen (of juist te motiveren).
Dat doet MAG juist, je hebt teams, platoons en dan de compagnie, inclusief chain of command. De motivatie om samen te werken komt door de 'frago'. Je krijgt bonuspunten voor reviven, objectives, repairs etc.

• 318238
  • Niet online
Ach ik heb ook mijn minpunten voor deze game, alleen dat zijn andere dan die van synergyx. Mbt teamkillen vind ik bijvoorbeeld irritant dat als je een objective opblaast en er staan wat van je teammates omheen dat die dan tellen als teamkills :X . Ik vind upper level snipers veel te krachtig ( duikt! ) . Dat kniven en reloaden is inderdaad iri maar ook wel logisch. En er zullen nog wel wat dingetjes zijn maar ben ondertussen toch wel een behoorlijke MAG fanboy geworden.

Overigens wat ik briljant vind is de proximity chat. Geweldig om je enemies of gasten naast je gewoon te horen praten.

318238 wijzigde deze reactie 08-01-2010 18:52 (11%)

• 318238
  • Niet online
Volgens mij als je dpad omlaag drukt kan je selecteren dat je je chat wil muten (r1 of r2 daarna of iets dergelijks).

• 318238
  • Niet online
quote:
mobygo76 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 09:25:
Ik had spel ge-preordered bij Amazon, maar toch weer geannuleerd. Ik vind het best een leuk spel. Alhoewel de indeling van de controls erg wennen is. Verder vind ik het geluid heel vlak, zeker in vergelijking met bf:bc of Cod. Maar de echte reden van mijn annuleren is dat de previews op onder andere IGN niet goed zijn. Hierdoor verwacht ik ook dat de servers niet gevuld gaan worden. Daardoor denk ik dat de game heel snel in de budgetbak terecht komt. En dan koop ik hem wel ;). 1 maand na MAG komt BF:BC 2 ook al, dus ik denk dat het gauw over is voor MAG.
Meen je nu serieus dat je de preview van IGN gelooft?!?! Die gasten hebben niet meer dan een half uur gespeeld (dit zeggen ze ook zelf in het artikel), ze verwachten een MW2 spel en dat is MAG niet. Ze hebben dus ook nooit de domination mode gespeeld. Eentje beweerde zelfs dat die teamkillen het leukst vond en dat noemt zich editor. Iedereen die de beta wat langer gespeeld heeft ziet dat het artikel veel te kort door de bocht is.

Voor diegene die het niet gezien hebben, dit is nou echt een noob preview: http://uk.ps3.ign.com/articles/105/1058793p1.html

• 318238
  • Niet online
quote:
mobygo76 schreef op maandag 11 januari 2010 @ 13:18:
hier zijn ze ook niet gelukkig http://www.psfocus.nl/3_12954_MAG_(hands_on).aspx

. Ik zeg ook niet dat ik ze geloof, ik vind het ook wel een geinig spel. Alleen als het niet verkocht gaat worden dan houdt het op.
Ach je krijgt gewoon een ander soort spelers in MAG dan in MW2 en persoonlijk vind ik dat eigenlijk prima :)

• 318238
  • Niet online
In de closed beta duurde het zo'n 3 weken voor je het eerste echte samenwerken en tactiek zag. Dat was overigens wel weer compleet weg met de open beta, ik denk dat het 'levellen' daarmee te maken heeft. Iedereen wil eerst genoeg scoren om zijn uitrusting compleet te hebben. Maar na 3 weken zag je wel interessante potjes ontstaan en intensieve battles.

• 318238
  • Niet online
Beta 5 stats (1 week):
quote:
Here’s what we have:

Before the end of the beta on January 10, there were well over a million downloads (860,000 in North America alone) of the MAG beta client worldwide.
Of the 619,000+ people who gained at least one point of experience, 52,846 of them qualified for Squad Leader, 10,249 people qualified for Platoon Leader, 3,181 warriors made it all the way to OIC, and a mere 143 diehard soldiers made it to the level 60 experience cap.
The breakdown of PMC preference ended up like this: Valor – 38.7%, Raven – 37.2%, SVER – 24.1%
Who won the Beta 5.0 Shadow War? Despite their smaller numbers, SVER took the Sabotage war – barely edging out Raven. Meanwhile, Valor took the Domination title; narrowly escaping a loss to Raven’s flock.
More than 225 years worth of battles were played out over the week — with an average of 3.2 hours played per person.
For the third beta period in a row, of all PSN users who participated in our testing phase, chennault2424 was the most prolific – he earned nearly 110,000 XP; making his grand total for the last three testing periods in excess of 360,000 experience points.
Though chennault was the top guy, the remaining Top 5 list of players included My_Digital_Enemy, gomi-bukuro (jp), basquasher (jp), and Behike (jp).

• 318238
  • Niet online
Ik duik gewoon woensdag de mediamarkt of een gameshop in, heb daar eigenlijk altijd meer vertrouwen in dan dat pre-order gedoe.

• 318238
  • Niet online
Wat ik begrepen had uit de beta was dat Raven nogal vol eenlingen/kiddies zat. Ik heb zelf het meest gespeeld in SVER en ik denk dat ik daar ook weer voor ga, het wordt iig SVER of Valor. Ik ben alleen bang dat Valor alleen maar US gasten zijn.

Je kan je keuze natuurlijk ook laten afhangen van welke schoen je mooi vindt: http://www.coryrepp.com/p...n-series-valor-raven-sver :)

318238 wijzigde deze reactie 25-01-2010 14:29 (26%)

• 318238
  • Niet online
Ondertussen heeft de officiele MAG site een update gekregen (www.mag.com, er zijn offie forums open (http://forums.mag.com/mag/). En er is een aardige site die je kan gebruiken voor je loadouts (http://www.maggametools.com/).

• 318238
  • Niet online
Ik ben eruit, ik ga toch eerst voor Valor en wel om deze reden; De red dot sight, die is zo verschrikkelijk ugly bij sver :)

• 318238
  • Niet online
quote:
2DeF_WoDy_x schreef op dinsdag 26 januari 2010 @ 13:55:
Ik heb een vraag over deze game. Hij trekt mijn interesse enorm alleen paar puntjes vraag ik me af!
kan je kiezen in welke squad je zit (8 man) bijvoorbeeld met ps3 vrienden? Of word je gwoon onderverdeeld?
Als ik het goed heb; Je maakt een groep en met deze groep wordt je binnen 1 squad ingedeeld, dus dan wordt je niet opgesplitst.

• 318238
  • Niet online
Als je niet samenwerkt scoor je ook geen XP, je zal wat moeten doen voor je team of jouw squad objectives om een beetje te kunnen scoren. Eenlingen komen snel tot inkeer.

• 318238
  • Niet online
Hij is al uit. Ik heb hier nu een collectors editie liggen, die was net zo duur.

• 318238
  • Niet online
quote:
outcast within schreef op woensdag 27 januari 2010 @ 16:02:
Ik ben erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
Het samenwerken / de einzelgangers / de microfoonlozen / de leavers / de verpesters / de lag / hoe snel je een game hebt
Ja in de winkel, de collectors editie maar ik zie er niet direct bij welke, zou je dat kunnen kiezen, zo maar ff kijken.

• 318238
  • Niet online
@Oxigeon, dat van die dubbele xp heeft niets te maken met waar de squad leader is. Het gaat om de 'frago' , dat is het objective van je squad, deze kan wel door de squad leader worden bepaald. Je herkent het frago door de objective met een vierkant randje eromheen/geaccentuurd dus. Als je in de buurt bent van de frago of je killed enemies in het frago gebied dan krijg je een frago bonus :) , oftewel die dubbele score. Dat geldt ook voor reviven (resucitation) en daar kan je flink mee scoren als je medespelers niet gelijk op (X)bleed out klikken. Voor reviven moet je wel de upgraded medikit hebben.

Ik speel bij Valor en ben nu lvl 9 door reviven en de LMG (met af en toe een objective pakken).

318238 wijzigde deze reactie 28-01-2010 10:40 (7%)

• 318238
  • Niet online
Als je unlocks niet bevallen dan heb je zogenaamde respec punten, ze staan rechtsbovenin het skill scherm. Die kan je gebruiken om al je XP opnieuw te verdelen, hier moet je wel erg zuinig mee zijn.

318238 wijzigde deze reactie 28-01-2010 22:46 (9%)

• 318238
  • Niet online
Heh, mijn psn nick is DutchDopey ...

• 318238
  • Niet online
De lichtblauwe driehoekjes zitten in je squad.

• 318238
  • Niet online
heh, ik zit met mijn neus (30cm) afstand op een 28 inch tv. Maar die SL die kan je dus niet herkennen volgens mij :( . Maar als je naar het frago rent dan kom je hem vanzelf wel tegen :D

• 318238
  • Niet online
quote:
MazeWing schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 08:54:
Ik ben nu SVER maar misschien toch voor Raven gaan als er wat meer nederlanders online komen. Wat ik wel raar vind ik dat ik de stemmen via de headset best zacht hoor terwijl het volume op maximaal staat. Verder hoor ik ook nog regelmatig stemmen via de speakers en niet via de headset.

Beetje vreemd allemaal....
Is niet vreemd, dat is juist heel cool, dat heet proximity chat. Wat iemand roept in zijn mic. hoor je ook over de ingame geluiden als je dichtbij genoeg staat. Dit geldt voor zowel friend en enemy, dus als jij bij spawn wegloopt dan hoor je ook gasten (ingame, dus niet over headset) praten.

Als je nu echt iets leuks wilt doen dan ga je achter een enemy sniper staan en dan roep je 'turn around' voor je hem knived.

• 318238
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op vrijdag 29 januari 2010 @ 13:42:
[...]

Was het niet tussen al het grafisch geweld van de shooters, dat CS en TF nog steeds meeste gespeeld werden online? :P

Toch nu maar MAG gehaald, vanavond proberen en anders morgen retour voor wat anders. Is kadobon nog ergens goed voor :)
Als je um een paar uurtjes probeert ga je het niet relaxed vinden. Het is best simpel, vraag aan diegene die hem kort gespeeld hebben dan krijg je een negatieve reactie op MAG, diegene die hem langer gespeeld hebben vinden het een coole game.

• 318238
  • Niet online
Mja ik zit in Valor maar ben nu lvl 19 :S Heb nu niet zo'n zin om te switchen naar raven, ik lvl me wel op naar 60 :D, dan kan ik switchen.

• 318238
  • Niet online
quote:
Thorgrem schreef op zaterdag 30 januari 2010 @ 14:04:
[...]

Sinds vandaag kan ik ook de doden weer opwekken. :p \Maar moet eerlijk zeggen dat het enige potjes tot nu toe waar ik die skill had zo ontzettend gaotisch (de kogels vlogen je overal om de oren) was dat ik er maar weinig tijd voor heb gehad. Sommige gevechten zijn behoorlijk hard tegen hard en voor een groot deel frontaal. Wel mooi. :)
Ja sommige snappen nog niet dat als je die bunkers opblaast (en ja dat kan pittig zijn) dat je dan ook het spawnpunt weghaalt. Als je dat dus niet doet blijf je maar tegen elkaar opbeuken.

• 318238
  • Niet online
Volgens mij duurt het nog wel een week of 2/3 voordat je echt de mooie potjes gaat zien, was in de beta ook al zo. Sommige simpele modes zoals acquisition worden nog helemaal niet begrepen, dat je de hekken of blokades dicht moet houden e.d. Maar goed dat komt wel :)

• 318238
  • Niet online
Ik heb gisteren weer zo'n smile met die proximity chat. Best chaotische aanval maar het lukt me om een charge op de bunker te zetten. Ik knal er nog 1 neer maar een paar sec. voor de charge afgaat komt uit de bunker een shotgun gast en die knalt me neer, er lopen er nog 2 bij hem en terwijl ik daar lig te bleeden hoor ik dus door mijn speakers die enemy gast roepen 'DONT WORRY I GOT IT!' en een seconde later BOEM...Bunker weg, vijand weg en ik lachen...

Ik heb wel last van erg zwakke SL's, die niet goed omgaan met de frago's, erg irritant en die verder ook weinig sturing geven... Ik hoop dat dit beter wordt.

• 318238
  • Niet online
quote:
Timmor schreef op maandag 01 februari 2010 @ 14:25:
tja..... ik zou m'n Valor char kunnen deleten en een Raven aan kunnen maken voor de GoT clan...
Ook Valor hier, maar met mijn lvl 26 ga ik echt niet switchen nu :) Dan maar op naar de 60... _/-\o_

• 318238
  • Niet online
Ik heb in de beta die acoustic locator aangeschaft, die moet je dus ook in je loadout opnemen. Ik had er helemaal niets aan :D en ik ben een fanatieke minimap tjekker. Maar goed dat kan voor iemand anders beter uitpakken, het schijnt snipers wel te helpen maar daar heb ik toch een t....hekel aan :) Ik wist niet eens of je dat ding aan moest zetten ofzo, maar het schijnt als je hem in je loadout opneemt dat het gelijkt werkt.

• 318238
  • Niet online
Nou, ik dacht ik ga ook maar eens SL spelen in domination, die andere SL's waren toch zo prut dat ik niet veel erger kon wezen. Ik vind mezelf dan ook geen SL daar ben ik veel te bot voor. Maar goed, die cluster bommen he...OMG...Dat je ineens zo'n lijstje links in je beeld hebt staan met wie je allemaal opgeblazen hebt :D Dat maakt toch wel een verschil hoor met aanvallen.

• 318238
  • Niet online
Ik gebruik een fragfx tegenwoordig (ik vind het eigenlijk nog steeds een vorm van cheaten) en ik ga best hard ermee. (lvl 30 in MAG tijd 13:04:26 )

• 318238
  • Niet online
Volgens mij zit er een auto-knife feature in als je erg close combat bezig bent.

• 318238
  • Niet online
Ik speel met de fragfx (en ik vind het eigenlijk cheaten), gebruik de volgende instellingen: Ingame sens. op 60 (zowel x als y as). En op de fragfx (se v.2) , het wieltje tussen 3/4. Nu was ik met PC gamen ook al een speler met een lage sens, komt nog uit de quake railgun tijd :D, en met die instellingen gaat het erg lekker.

• 318238
  • Niet online
Bram1984, ik vind het nog steeds cheaten, zoals ik zelf ook aangeef. In mijn email wisseling met jou heb ik ook aangeven dat ik erop zou over stappen, dus deze reactie van jou is nogal dramatisch. Ik ben nog steeds van mening dat er een 'equal playing' field zou moeten zijn, en zoals ik jou destijds ook verteld heb ga ik mezelf niet laten ownen door een muis dus zal ik er ook op moeten overstappen.

Overigens had ik naar aanleiding van onze discussie deze post gemaakt op ps3 forum, gewoon om te kijken hoe de verhoudingen lagen. En naar aanleiding van de reacties heb ik besloten er 1 te kopen. Ik werd uitgelachen dat ik er nog geen had.

Sympathiek overigens dat je me zo in diskrediet probeert te brengen zonder wederhoor. En nogmaals zoals je in mijn opmerking over die fragfx ook ziet ben ik niet van mening verandert.

318238 wijzigde deze reactie 04-02-2010 12:20 (6%)

• 318238
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:13:
En enkel als je echt goed kan spelen met zo'n Frag ding, kan je mischien voordeel halen tov die controller, maar vanuit het oogpunt 'dit is PC gaming', die zeikerts hebben dan waarschijnlijk nooit FPS op hoog niveau gespeeld, laat staat met zo'n fragfx gespeeld.
Ik heb competitve gespeeld op de pc, met BF vietnam zelfs met een clan 8e van de wereld geworden. in een EA worldtournament, met BF2 regelmatig in top 5 van clanbase gestaan. Het verschil met een controller of muis spelen is voor mij dan ook gigantisch. Ik ga als een trein in MAG, tjek mijn stats, bijv. score vs tijd. Met Sver had ik een kdr van 2.4 terwijl ik een rusher ben, met Valor ligt dat een stuk lager maar de scores die ik haal met een fragfx had ik nooit met een controller kunnen halen.

• 318238
  • Niet online
quote:
bram1984 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:38:
[...]
Tuurlijk gaf je aan dat je er zelf ook een zou nemen. :O
Daarom kwam je zo enorm geïrriteerd over, en verdedigde je bij hoog en laag je standpunt. En nu er zelf een gebruiken. :+

Als je jezelf maar gelooft, toch?
Als jij mij kan aangeven waar ik van standpunt ben verandert dan hoor ik dat graag! Zelfs in het berichtje waar ik instellingen aangeef heb ik aangegeven dat ik het nog steeds cheaten vind! Houd anders gewoon je mond.

• 318238
  • Niet online
quote:
2DeF_WoDy_x schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:44:
[...]
Hahaha dit is wel grappig dus als iemand cheats zou gebruiken bij een spel en jij zou eraan kunnen komen zou je ze ook gebruiken? Dat is wat je mijn inziens nu zegt..

Ik vind fragfx geen cheat, dan zijn racestuurtjes enzo ook cheats. Ben blij dat ze voor iedereen de ps3 zo interessant mogelijk maken..

Ik ga ook kijken of ik aan MAG kan komen voor een zacht prijsje..
Nee, ik ben op de pc gestopt vanwege het cheaten en ik had geen zin om helemaal met gamen te stoppen. Daarom baal ik helemaal van die fragfx, we hadden op de console een kans op een equal playing field. Nu hoop ik maar dat die fragfx achtige dingen gemeengoed worden zodat het weer fair is.

• 318238
  • Niet online
quote:
amahusu schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:42:
[...]
dude, je hele redenering slaat als een tang op een varken 8)7

je gaat eerst anderen afbranden omdat ze een fragfx gebruiken, zegt zelfs dat je dat cheaten vind en dan ga je er toch zelf een kopen (onder druk? :')) en dan hier lopen braggen hoe goed je wel niet bent met muis.

en vervolgens doen alsof er niets aan de hand is en het allemaal aan Bram1984 ligt :?
Je moet leren lezen. Ik ben het nog steeds niet eens met die fragfx, en het ligt nog steeds aan users als bram1984 die bij hoog en laag beweren dat het geen cheaten is.

Dan loop ik te braggen?!?! Ik loop niet op te scheppen, ik geef aan hoe groot het verschil is tussen een controller speler en fragfx speler om aan te tonen dat het cheaten is....

• 318238
  • Niet online
quote:
bram1984 schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:49:
[...]
Ik hou m'n mond verder. Je hebt jezelf al belachelijk genoeg gemaakt.
wat wordt je volgende stap bram, als er wallhacks op de ps3 beschikbaar komen is dat gewoon jouw manier van spelen en mag dat? (yup, ik kan ook lullig doen).

• 318238
  • Niet online
quote:
amahusu schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 12:59:
[...]
dude kap eens met die onzin, want volgens mij heb je niet door hoe erg je jezelf voor schut aan het zetten bent.

iemand uitmaken voor cheater, en dan zelf eraan meedoen, maar dan wel je vingertje naar die ander blijven wijzen, get a life.

zoals eerder aangegeven, fragfx en fragnstein zijn hardware accesoires die worden erkend door sony. Het hele principe is exact hetzelfde bij racestuurtjes voor bijvoorbeeld GT5. Ja je hebt er voordeel mee, maar het is

- beschikbaar voor iedereen
- je modificeert niks aan het spel of console zelf
- het is geen 'instant' skill boost ofzo, mensen die goed zijn met een dualshock maken je nog steeds zo makkelijk af als voorheen, maw het vergt ook gewoon skill om met een fragfx te spelen, net zoals het skill vereist om met een joypad te spelen.

punt. ik ga hier geen woorden meer aan vuil maken O-)
Ow dat is het, je gebruikt er zelf ook 1. Weet je wat pas triest is, een fragfx gebruiken en dan zeggen dat het niet zoveel uitmaakt. Ik gebruik een fragfx maar kom er tenminste eerlijk voor uit dat het je een enorm voordeel geeft.

• 318238
  • Niet online
quote:
Zhalix schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 14:02:
[...]
Is ook interessant :D vooral als je met een volle squad probeert in te breken om een auto te stelen! Alleen moeten we nog een goede manier vinden hoe we dat het beste kunnen doen... *cough* turrets dang..
Wat ik nog niet gezien heb maar wat we met een clan in bf wel deden tegenover vehicles, iedereen neemt een RPG. Als 8 mannen die rockets op de turret schieten aan het begin ben je van de turret af, of het je lukt 8 man tegelijk te laten schieten is je uitdaging :D

• 318238
  • Niet online
quote:
sanderander schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 15:47:
[...]
Nee, maar mijn buurjongetje van 14 die alleen nog maar met controllers heeft gegamed, kán niet met een muis spelen hoor.

Wat zijn je MW2 stats dan nu?
Ik kan me voorstellen dat als je het een gewend bent dat je dan lastig speelt met het ander, maar een muis is sneller accuraat. Ik wil dat best uitproberen.

Mw2 heb ik sinds uitkomen MAG beta fase 3 niet meer gespeeld :D Maar kijk in de MAG stats 'find player' hoe lang ik gespeeld heb en welk lvl ik nu heb.

• 318238
  • Niet online
quote:
sanderander schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 16:02:
[...]
Ik heb zelf geen bijzonder hoge stats op MW2, een k/d ration van tegen de 1.1.
Ik had wel hogere stats dan dat volgens mij, is dat eigenlijk online ergens te zien? Zal vanavond eens kijken.
quote:
Jij leeft gewoon op de roze wolk in de hoop dat iedereen op de PS3 met hetzelfde controllertje speelt? Je weet toch dat er al jaren allerlei 3rd party hardware wordt gemaakt? Komop zeg, naieveling. Race Stuurtjes, Arcadefighterstick, allerlei varanten op de dualshock, etc, etc...

Cheaten is 30-0 scores in MW2 dmw wallhacks, aimbots en dat soort zaken. Wat wij doen is gerommel in de marge en ik blijf gewoon een middenmoter, meer niet, dus waar maak je je druk over.
Mja, noem het een roze wolk. Ik heb veel competitive op de pc gespeeld en op een gegeven moment was je langer bezig je server te configgen en te adminnen om te zorgen dat je niet tegen cheaters speelde, vandaar mijn aversie. Dit is voor mij ook de dood geworden van competitive gamen wat nu slechts een niche is.

Het is pas sinds kort dat ze echt populair worden die fragfx & fragnstein en ik ben er dan ook mee gestopt me er druk over te maken :) ik doe gewoon mee....

• 318238
  • Niet online

Dit is dan met schieten (59 kills), healen, objectives (en fragfx )..
(mijn nick is dus dutchdopey)

• 318238
  • Niet online
quote:
Zhalix schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 21:12:
[...]
Bunkers neerhalen gaat toch net een stapje anders :P De bunkers moet je perse met een pakketje opblazen, maar om dat te planten heb je ongeveer een seconde nodig.. dan ben jij al dood en komt de tegenstand de boel weer veilig stellen
Het ging ook om de turrets, het is zo lastig om in de buurt te komen als dat ding staat te rammelen bovenop.

• 318238
  • Niet online
quote:
Zhalix schreef op donderdag 04 februari 2010 @ 23:26:
[...]

Die zijn deel van de bunkers, niet kapot te krijgen! :Y)
Ik geloof 6 raketten en de turret is down (bunker dus niet, alleen turret). Er zijn nog wat andere wapens waar het ook mee kan maar dat is wel erg gevaarlijk en duurt lang.

• 318238
  • Niet online
Maar die kost toch 5 punten? Mij een beetje te duur, moet wel op de centjes letten :)

• 318238
  • Niet online
Net die automatische sidearm aangeschaft, dan moet je geen plakkerige vingers hebben, binnen 1 1/2 sec. is die leeg geschoten...pffrrrrttttt ,leeg.

• 318238
  • Niet online
quote:
Marcks schreef op zaterdag 06 februari 2010 @ 18:45:
[...]
Klopt, je moet absoluut niet sprayen met dat ding. Als je niet accuraat bent, moet je geheid midden in het duel herladen en is het einde verhaal. Krijg je wel voldoende lood on target, dan is het een zeer degelijk wapen voor de korte afstand. Inderdaad, je magazijn is razendsnel leeg, maar je tegenstander is minstens zo snel tegen de vlakte.
Wat ik me afvraag is of die 'refire time' die ik aangeschaft had om bij die automatisch pdw te komen ook meetelt, ik dacht dat die alleen voor je pistool was. Misschien is die zonder 'refire time' iets trager. Ik wil nu de geluidsdemper zodat ik met die PDW wat sneaky akties kan doen en de LMG gewoon gebruiken om te beuken.

• 318238
  • Niet online
quote:
Vonturk schreef op maandag 08 februari 2010 @ 08:39:
Bij welke level/rang kan je orders uitdelen en airstrikes uitvoeren ?
Vanaf lvl 15 kan je squad leader worden, daarna moet je leadership points verzamelen als squad leader waardoor je platoon leader en uiteindelijk OIC kan worden....als ik het goed heb begrepen.

• 318238
  • Niet online
Ik heb die poisened gas resistance maar die is ook wel uber. Ik heb zeker een sec. of 10 de tijd in een gaswolk om een objective te activeren of onschadelijk te maken voordat ik HP verlies. In combinatie met die explosive specialist (zo heet die d8 ik), lukt dat makkelijk,

• 318238
  • Niet online
Weer wat ontdekt, klinkt misschien ontzettend noob maar ik had het zelf nergens gezien. Als je gespawned bent in de bunker (dus na het aftellen) dan kan je kiezen waar je eruit spawned. Je ziet zo'n gele ronde kolom en dat is de locatie waar je eruit stapt, als je rondkijkt dan verplaatst de kolom zich.... Kan erg handig zijn als er wat enemies rondlopen die de bunker zitten te pesten.

• 318238
  • Niet online
quote:
Silvin schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 13:50:
[...]
Heeft iemand trouwens al ervaring met de Poison Resistance? Ik overweeg het aan te schaffen maar wil eigenlijk weten hoe goed het werkt.
Het werkt goed genoeg, je bent niet ineens onkwetsbaar maar je krijgt er wel tijd genoeg door om je dingen te doen. Het is wel grappig omdat je om je heen mensen in paniek ziet wegrennen en jezelf dwars door die groene rook heenstapt om iets te activeren e.d.

• 318238
  • Niet online
Hobby-en!!! Een blender wipje, kijken of ik er een banner van kan maken.

• 318238
  • Niet online
Ik denk wel dat als ze LMG nerven dat hij totaal geen nut meer heeft, het is nu niet zo dat je ergens kan gaan liggen en knallen maar, dat hou je nog geen seconde vol.

Plaatje (als iemand dat GoT logo ergens heeft, in vector formaat of transparante bitmap, dan plak ik hem wel op dat model, maar ik kon geen goede vinden). Ik ben zelf ook nog niet tevreden over de tekst.

• 318238
  • Niet online
quote:
Timmor schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 12:04:
[...]
LMG ammo naar 200 ophogen, meer dmg, veel minder acc.
Maar je kan niet stil gaan staan/liggen, als sniper ver weg lukt dat al moeilijk maar je valt enorm op als lmg schutter. Als die acc. omlaag gaat wordt die nutteloos.

• 318238
  • Niet online
Als ze die lmg nerven kom je er helemaal niet meer doorheen, als je ziet hoeveel kills je soms moet maken om een bunker of een toren te pakken dan gaat dat mis zonder lmg. In sabotage is dat waarschijnlijk anders, maar op domination gaat dat als aanvaller echt niet werken. Daarbij gaat het voor short range sowieso niet werken want dan moet je hem heel erg inaccuraat maken. Ik zou er iig flink van balen. Daarbij, dan moeten ze aan sniper ook bullet drop, wind etc toevoegen, als er iets makkelijks is in MAG dan is het wel snipen. En zo kan je aan de gang blijven :)

• 318238
  • Niet online
Ok, dus dan hebben we GOT (dat is Raven) en GOT-Valor (dat is ...), was er nu ook al GOT-Sver ?

• 318238
  • Niet online
Ik vraag me af of die met de directives te maken heeft ook al staat die ook nog apart vermeld. Ik heb er iig iets van 2100 punten op staan en ik heb wel wat directives potjes gespeeld.

• 318238
  • Niet online
M'n hart ff uitgestort op fokgames, weer een of andere maloot van een reviewer die nog geen 5 uurtjes heeft gespeeld en dan denkt een goede mening te hebben over MAG....zucht.

• 318238
  • Niet online
Ja spelen...serieus. Pas na 10 uurtjes MAG (op z'n minst) begint alles op z'n plek te vallen...Daarvoor is het best wel een struggle.

• 318238
  • Niet online
Er komt een patch aan die dat gaat oplossen las ik.

• 318238
  • Niet online
Is er nog behoefte om de MAGGOT :) clan wat uit te breiden? Want dan zouden we iets aan recruiten moeten gaan doen.

• 318238
  • Niet online
Ik ga me ff populair maken :) .... Sniperen is useless en wel hierom:
quote:
discardedjoker wrote:
Ok think about this. It takes about 10 seconds to reswpond{ average} and an other 10 seconds to get back to the frago. That means as a sniper you need to kill more then 1 person per 20 seconds. That means over 60 kills for a sabo, acq and over 90 for a dom. If your going under these numbers you are a total wast of time!
En met deze aantallen compenseer je net om daadwerkelijk bij te dragen moet dat dus nog meer zijn.

• 318238
  • Niet online
quote:
OPSLAGHOND schreef op maandag 15 februari 2010 @ 13:18:
[...]
Daar ben ik het dus niet mee eens.
Een sniper die op afstand iemand kan uitschakelen voordat deze gevaarlijk kan worden is minstens zo belangrijk als de mensen die als fragmeat zichzelf voor zoveel mogelijk enemies gooien.
De positie van de sniper en wie er gekilled wordt zijn bepalend of de sniper wel of niet bijdraagt aan het team.
Als je als sniper dan ook nog eens niet als laatste staat qua kills dan is het in mijn ogen sowieso niet erg.
Ik zie liever 1 goede sniper dan 2 waardeloze meatpuppets.

Die prioriteitsbonus tikt heel erg lekker aan in combinatie met healen.
Bij sabotage lekker als medic bij je objective rondrennen en je krijgt dubbele punten.
Dus 10 exp. voor revive +10 prioriteitsbonus = 20 exp. per revive (of 10 per kill).
Mja ik denk dat het erg verschilt of je sabotage speelt of domination. Maar uiteindelijk ben ik van mening dat je als sniper altijd minder waard bent dan iemand aan de frontlinie, dat zit gewoon in de getallen zoals die gast die ik quote al aangaf.

Ik speel zelf eigenlijk het meest domination en daarin heb je echt niets aan snipers, de SVER domination mappen zijn al zo pittig om aan te vallen en als je dat dan doet met een nog kleiner squad omdat snipers achter blijven hangen kan je het helemaal wel schudden.

• 318238
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op maandag 15 februari 2010 @ 15:57:
Ook in aquisition of domination pik ik toch flink wat kills, wissel naar support, weer terug en verder. Denk eerder dat de persoon van de quote te vaak is neergemaait door een sniper :P
Nou ik denk dat zijn sommetje wel de goede richting ingaat en dat het dus wel klopt. Ik deel zijn mening wel daarin, ik vind snipers ook niet irritant om door neergeschoten te worden, dat gebeurt maar zelden in domination. Maar het is gewoon de verzwakking van je squad tijdens een aanval. Ik snap sowieso niet hoe dat dan gaat met reviven en snipers, hoe kan je als je nu 100m achter de linie ligt iemand reviven?

• 318238
  • Niet online
quote:
himlims_ schreef op maandag 15 februari 2010 @ 17:51:

overigens geeft het plaatsen van een waypoint geen extra fraggo-bonus op dat stuk
Maar als je als SL aan het begin de frago op de bunker zet (in dom.) dan krijg je voor zowel de burnoff tower en de bunker frago...het schijnt een bugje te zijn maar het is wel handig.

• 318238
  • Niet online
Het is wel een beetje 'wij van wc eend' :)

Mijn ervaring komt uit competetive battlefield matches op clanbase...Een sniper bij de tegenstander was een standaard win, je moet gewoon mensen aan de frontlinie hebben en hoe meer hoe beter.

De keren dat ik in domination door een sniper geraakt ben zijn op 1 hand te tellen. Er zijn gewoon teveel objecten in die grote maps waardoor je als tegenstander makkelijk een plekje kan vinden waar die sniper je niet kan raken, ik zelf ga ook nooit in het zich zitten.

En je zal altijd zien dat als je met 5 man aanvalt dat net die laatste man kan activeren/deactiveren, als je als sniper achteraan hangt dan mis je dat dus. Maar enieweej, vaak deze discussie gevoerd want er zijn altijd mensen die willen snipen en ze zijn altijd van overtuigt dat hun kills de belangrijkste zijn...Ik ben het daar alleen niet mee eens :)

• 318238
  • Niet online
quote:
SinergyX schreef op maandag 15 februari 2010 @ 19:40:
'competetive battlefield matches op clanbase' :?

Ah, in BF BC2 had je ook al zo'n afkeer tegen snipers. Jij vind het niets, de rest wel. Einde discussie.
lol 'de rest' ?

In bfbc2 is het juist omdat ze zo effectief zijn trouwens.

318238 wijzigde deze reactie 15-02-2010 20:09 (9%)

• 318238
  • Niet online
Ja fuckerdefuck moest ik weg ff mijn gf onderhouden, morgen nog maar een keer proberen :S

• 318238
  • Niet online
quote:
Marcks schreef op maandag 15 februari 2010 @ 23:01:
't Is dat mijn console bij Sony ligt voor een nieuwe Blu-ray-drive. Als je mij in actie zag, was je overtuigd. :+
Er zijn heel sporadisch idd snipers die lastig kunnen zijn dus misschien ben jij er zo 1 :D en dan alleen in sabotage, dan is het speelveld toch wat beperkter en kan je als sniper een behoorlijk veld bestrijken. Maar ik heb er niet echt last van als aanvaller. In domination is het gewoon anders, die mappen zijn gewoon niet goed geschikt voor snipers. Het eind doel zit zelfs in een gebouw dus dat maakt helemaal lastig.

• 318238
  • Niet online
Ik vind er toch wel hele relaxte dingen tussenstaan... Misschien dat dit puur 'code' aanpassingen zijn en dat balans en map aanpassingen er nog niet tussen staan.

• 318238
  • Niet online
quote:
himlims_ schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 13:31:
die APC's kun je poppetjes in dood schieten, kwam ik ook vd week pas achter. Hoe het precies werkt :? een onbeschadigde schoot ik er een 'uit' met een rocket. Die kill kon niet zijn gemaakt omdat zijn APC al zoveel dmg had :? - een van de vele mysteries in mag zullen we maar zeggen :+)
Ik heb dat ook wel meegemaakt maar wat er volgens mij gebeurt is dat ze dan net uitstappen.

• 318238
  • Niet online
Freaky shit! Ik ben toch maar steeds SL aan het spelen in dom. Heb ik toevallig een goed squad tegen Sver, binnen 2 min. eerste bunker plat, nog geen minuut later de 2e ernaast, maar even later zijn die bunkers weer up!

Ik denk nog, dat is snel. Dus maar weer opnieuw, 1e bunker na wat gekloot weer plat maar ik ging dood, respawn en is die bunker alweer up!!!! Dus dat is binnen 30 sec. ofzo. WTF!

• 318238
  • Niet online
Die C4 dingen heb ik ook een tijdje gebruikt maar ze zijn te makkelijk te verwijderen, 1 nade en je krijgt een kettingreactie aan explosies als ze bij elkaar staan. Daarom zie je veel gasten ook eerst een nade naar het controlpanel gooien voordat ze er naartoe lopen, dat schakelt eventuele claymores uit.

• 318238
  • Niet online
quote:
himlims_ schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 11:02:
Die anti-tank mijn is ook zo asociaal duur/waar om mee te nemen, maar is ook kill-waardig (zo'n APC is toch snel weg hoor daarmee). Gebruik die explosion detector niet meer omdat die C4 dingen meestal op dezelfde plaatsen terug komen. Als je dat weet kun je er rekening mee houden, en er een shotje op lossen en foetsie C4. Denk wel dat die gas-granaatjes nuttiger zijn; die zijn breeder inzetbaar (bijna iedere map/situatie wel van pas) Echter scoor je er weinig kills mee.

//edit - iemand is bezig de maps in ketchup te bouwen; http://forums.mag.com/mag...scussion&thread.id=269398

[afbeelding]
Ik dacht 2 mijnen voor zo'n apc, ze zijn in dom. alleen lastig te plaatsen. Die gasgranaatjes gebruik ik veel, krijg je wel veel assists voor. Ze zijn echter net te zwak, zelfs al ligt ie voor de control panel kunnen ze deze vaak toch nog uitschakelen.

Dat van die levels in ketchup is wel erg cool.

• 318238
  • Niet online
quote:
Ben jij Kraanwater? Ik zag gisteren wel ineens een GOT Kraanwater in mijn squad zitten...En wij deden het wel goed op dom. tegen SVER :) We hadden als enige ons objective veroverd ... Maar het is wel leuk om SL te zijn als er een stel wildvreemden doen wat je aangeeft, alleen jammer van die *kuch* *kuch* snipers die toch achter bleven hangen :D Ik voel me af en toe net een verloskundige... "PUSH PUSH you need to PUSH to the objective" :D

• 318238
  • Niet online
quote:
Niet om het een of ander maar die gast zou met elk wapen zo ownen volgens mij.

• 318238
  • Niet online
In de beta was die combi om bugs aan de devs door te geven.

• 318238
  • Niet online
Nee MightyMike82 trekt de Valor kar, bij hem kan je je aanmelden.
Pagina: 1 2

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True