Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

http://tweakers.net/ext/f/AaODFx3K1OsRcn82yRNbjqQS/full.jpg

Welkom in het HTC HD2 accessoires-topic!

Dit topic is bedoeld om te discussieren over accessoires voor de HTC HD2.
Men kan elkaar hier ook wijzen op aanbiedingen / accessoires voor de HTC HD2.
Ook kunnen hier vragen gesteld worden over de desbetreffende accessoires en gebruikerservaringen.

Hierin worden HTC HD2 accessoires opgenomen die bekend staan om hun kwaliteit.
Wilde alleen originele HTC accessoires plaatsen, maar zal dit uitbreiden met goede 3rd party muk.

Begin eens met kijken op de speciale HTC HD2 accessoires-site
Mocht daar niks tussenstaan dan kijk je even op eBay of even in de PriceWatch!

Voor TechTalk / specificaties / reviews / gebruikerservaringen en andere posts
die niet direct te maken hebben met accessoires en dergelijke moet je hier zijn: HTC HD2
Voor vragen over abbo's en losse prijzen kun je hier terecht: HTC HD2 levertijden- en abonnemententopic

-TS is made by CLB-

CLB wijzigde deze reactie 05-11-2009 11:04 (88%)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• BrokenRules
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20-09 18:23

Wel goed idee, zo in de back cover....

• basst85
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-12 07:39
Dit beschermhoesje is wel een mooie:
http://www.htcaccessorystore.com/uk/p_htc_item.aspx?i=189819

HTC HD2 Optional Leather Pouch PO S511

Ik heb nu zo'n standaard Pouch waar ik de HD2 in moet schuiven, niet echt handig vind ik.
Heb even bij de PDAshop gevraagd of ze dit product ook gaan leveren vanaf december. (wacht nog op antwoord)

• indofk
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 12-12 23:35
quote:
turbojonny schreef op donderdag 12 november 2009 @ 11:37:

Brodit heeft hem nu op zijn site geplaats, met onderschrift "Coming Soon"

deze dus ;)

indofk wijzigde deze reactie 16-11-2009 20:17 (67%)

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 13-12 08:24
Zijn er nou eigenlijk al normale bureau-cradles voor de HD2 beschikbaar? Dus zoiets:

Maar dan voor de HTC HD2 natuurlijk.

The devil is in the details.

• Pinobigbird
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 13-12 22:14

Pinobigbird

doesn't share food!

quote:
Ik vind een kant-en-klare autolader met micro usb toch fijner dan een combi. Ik kwam deze tegen:

Slechts € 3,49 incl. verzendkosten op www.devilpower.nl .

Deze lader heeft ook niet zo'n enorm blok eraan hangen dat je bij sommige autoladers ziet.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
http://kattenoppasleiderdorp.nl

• Sick Nick
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 13-12 21:44

Sick Nick

Drop the top!

Ik heb zo'n autolader (dan niet van belkin en geen irritant blauw lampje, gewoon een zwart rondje met een usb plug). Ideaal want die kan lekker blijven zittne in de 12v plug, oprolsnoertje erin en gaan met de banaan.

• Rowdy.nl
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 12-12 11:18

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

quote:
Sick Nick schreef op woensdag 09 december 2009 @ 22:02:
[...]

Ik heb een merkloze, gekocht bij bigdennis.com voor 2.99

http://www.bigdennis.com/...-p-14852.html?language=nl

Beetje jammer dat de verzendkosten meer kosten dan het ladertje zelf.

Heb net op ebay ook een HD2 specifieke autohouder gekocht, 13 pond inclusief verzenden. Voor dat geld krijg ik een zuignap-zwanenhals ding, een autolader en de houder voor de telefoon zelf. De houder gaat op m'n brodit pro-clip (speciaal voor de slk) die ik in de auto heb zitten, de rest gaat in de kast en nog ben ik goedkoper uit dan een losse brodit passieve houder kopen :P
Deze waarschijnlijk, die heb ik iig besteld. Voor net geen 15€ incluis verzendkosten kan ik me geen bult vallen... :)

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=350288425116

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

• Smarron
  • Registratie: oktober 2000
  • Nu online

Smarron

The bend

quote:
Gratje schreef op donderdag 31 december 2009 @ 17:03:
ik ben nog op zoek naar een goed hoesje voor mijn HD2.

had bij smartphoneshop de brando silicon case gekocht;
http://www.pdashop.nl/pro...silicon-case-htc-hd2.html

maar deze is inmiddels weer terug. op het plaatje was het niet te zien.
maar de 2 sensoren werden afgedekt langt de speaker bovenin.
dus ging mijn schermbeveiliging niet aan tijdens het bellen.
inmiddels geld terug gekregen.
maar nog geen hoesje.

wie heeft wel goede ervaringen met hoesjes. mogen van leer of silicone zijn.
Deze heb ik vandaag ontvangen en er wordt niks afgedekt voor zover ik kan zien:

-=Asus Nexus 7 (2013)=- -=Samsung Galaxy A70=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

• basst85
  • Registratie: juni 2009
  • Laatst online: 04-12 07:39
Ik heb vandaag dit setje vanuit Duitsland binnengekregen:

Heb het voor 2,04 euro (+2 euro verzendkosten) gekocht (had het hoogste bod) via deze Ebay shop:
http://stores.shop.ebay.nl/ozgeeks__W0QQ_armrsZ1

Het hoesje past goed, het enige minpuntje is dat de sensoren boven het scherm bedekt worden.
De screenprotector heb ik nog niet gebruikt.

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

Vandaag het USB-oplaadstation ontvangen. Er zit ook een AC-adapter bij met EU-stekker, maar die gebruik ik niet. Ook nog een doorzichtig plastic pennetje wat wellicht wat makkelijker werkt. Dat moet ik nog even uittesten. Blauw ledje en je hebt de mogelijkheid om een extra accu op te laden. Mooi dingetje!

En wat echte plaatjes:

Smarron wijzigde deze reactie 06-01-2010 18:11 (19%)

• Paling1
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik heb zojuist deze (klik) besteld bij DE... Kost hier toch weer een stuk minder dan bij die linkjes op pagina 2... enne natuurlijk geen verzendkosten... 8)

• Paling1
  • Registratie: juni 2001
  • Niet online

Paling1

R 8.5

Ik heb op de 12e wat spulletjes bij netimes besteld en op de 20e was mijn pakketje er al!!!
Ik heb 2 desktop cradles besteld, 1 voor thuis en 1 voor op mijn werk:

Die dingen zien er zeer netjes uit. Redelijk zwaar en met een paar antislip dopjes eronder. Moet mijn HD2 nog binnen krijgen maar die zal vast wel passen...

Ik heb ook een siliconen en een resin soft case besteld en 2 antiglare screenprotectors... Ziet er allemaal netjes uit!
Tweakers die nog een apart / handgemaakt / customized hoesje willen raad ik eBayer wiwaycn aan!

Heeft vele soorten hoesjes, je hebt de keuze uit vele materialen, sluitingen, ponsingen and so on!
En dat voor 'n prijs van zo'n 40 dollar inclusief verzending oftewel een kleine 3 tientjes in euro's, echt top!

Vandaag mijn tasje binnengekregen, weliswaar niet voor de HD2, maar toch:

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• madsoldier01
  • Registratie: januari 2010
  • Laatst online: 28-03-2017
Vandaag in de Mediamarkt een riemtasje gekocht van Samsonite. Verkrijgbaar in zwart leder of zwarte stof. De binnenkant is oranje of groen. Mijn dochter vond het verry hip. Het is eentje dat je aan je riem kan hangen terwijl je de riem aanhebt. dit is heel praktisch. de HD2 past er perfect in. Voor 18€ heb ik het gekocht.Op internet vind je het iets goedkoper. info: maat 120x65x17
gezocht op google: klik

• SilencerNL
  • Registratie: juli 2002
  • Nu online

SilencerNL

No remorse

Ik heb gisteren mijn Brodit autohouder binnengekregen. Het is mijn eerste Brodit en ik moet zeggen dat de kwaliteit absoluut niet tegenvalt! Helaas was er geen fatsoenlijke clip van Brodit voor de plek waar ik mijn telefoon wil hebben, dus heb ik de houder aangesloten op een HR-Richter zuignapje, de Banana 2 die erg sterk is en totaal niet trilt!

Na wat schroef- en soldeerwerk heb ik de Brodit netjes kunnen inbouwen. De kabels heb ik netjes weggewerkt achter mijn dashboard. Ik heb namelijk een hekel aan kabels die zichtbaar over je hele dashboard hangen!

SilencerNL wijzigde deze reactie 05-02-2010 13:05 (1%)
Reden: Plaatje even ge-resized

Don't dream your life, live your dreams!

• Smirnoff
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06-12 09:33
Vandaag heb ik na 10 dagen mijn bestelling binnen gekregen van Netimes.com, waaronder de
Desktop Cradle W/ 2nd Battery Charger For HTC HD2.

Het is sowieso plastic (geen metaal mocht je dit denken), en het is geen robuust zware cradle.
Dus indien je de HD2 optilt uit de cradle, til je de cradle dus mee op. (gewoon even vasthouden, maar misschien slijt het nog). Verder is het gewoon een nette cradle, en voor het geld..... kan je niet teveel klagen. Hieronder wat foto's:

Smirnoff wijzigde deze reactie 11-02-2010 14:50 (17%)

• Dark Angel
  • Registratie: augustus 2002
  • Nu online

Dark Angel

Corvette LS Power

Deze week mijn Piel Frama hoes binnen gekregen. _/-\o_
Ben er zelf erg tevrede mee. De afwerking is perfect percies zoals ik hem wou hebben.
Alle knoppen zijn goed te bereiken. En voor de audio stekker is ook een goede opening gemaakt.

De audio aansluiting.

In de klep nog plek voor 3 pasjes.

ook de binnenkant is perfect afwerkt.

Dit was het maandje wachten wel waard. :9~

|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl

• mr_willes
  • Registratie: september 2002
  • Laatst online: 11-12 10:04
Ik ben niet zo goed met elektriciteit dus nog even een paar aanvullende vragen:

- Betekend dit dus ook dat als je de standaard meegeleverde lader gebruikt voor andere micro-usb apparaten dat die daar schade van kunnen ondervinden?

- Een cradle met een USB aansluiting zou ik kunnen laten snelladen door de meegeleverde adapter te gebruiken om de usb van de cradle niet aan de pc te hangen maar in het stopcontact te pluggen. Met adapter bedoel ik onderstaande:

- Is het veel werk om onderstaande om te bouwen voor snelladen? (Ik heb een maat die wel handig is met een soldeerbout O-) )

• Smarron
  • Nu online

Smarron

The bend

quote:
vanpeltje schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 17:16:
Heeft iemand een mooi (silicoon-)case kunnen vinden? Ik vind alleen maar lelijke goedkope hoesjes die er niet uit zien met de HD2.
Ik heb zelf deze. Tevens gekocht voor mijn tante en nichtje die ik eerder al had kunnen overtuigen om een HD2 te nemen en geen iPhone 3GS 8) . Geen klachten, mooi hoesje en goede pasvorm. De telefoon beweegt nu ook niet meer op je bureau als je ermee bezig bent (vanwege de camera die uitsteekt).

http://cgi.ebay.nl/ws/eBa...iewItem&item=250580834835

Mooie actie ontvangen via email:

Adapt Active Car Holder

€ 17.45 incl. verzending.

Smarron wijzigde deze reactie 19-02-2010 15:18 (14%)

• LemonC200
  • Registratie: januari 2009
  • Laatst online: 07:50
Er is iets waar ik heel bang voor ben op internet zie je veel mensen met gebroken glas. Tik maar is op ''google HTC HD2 broken screen''. Het scherm is dan wel krasbestendig maar het breekt snel erg jammer dat htc geen gorilla glas heeft gebruikt dan hadden we dit hele gezeur niet. |:(
Ik heb zelf besloten een rubberized hard case te bestellen. Verder heb ik er standaard al een invisible shield op zitten. Ik heb al zo'n Jelly case maar die beschermt de voorkant nauwlijks

Het voordeel aan deze case lijkt mij dat het scherm er wat dieper in ligt. Verder kun je de hard case altijd dicht laten dus als je tegen een tafel aanloopt. Of je toestel op de grond valt raakt het de randen en breekt je scherm niet. Helaas zal dit wel iets minder comfortabel werken maar ja. Trouwens voor mensen die denken dat een lederen hoes werkt. Hier iemand op xda-dev die zijn HTC liet vallen met het lederen hoesje open vanuit de auto. Zelf denk ik dus dat het scherm de meeste kwetsbare kant is omdat het valk op het toetsel ligt en er niet ingegoten is. Wat denken jullie of zijn er betere alternatieven.

• atjong
  • Registratie: maart 2007
  • Niet online

atjong

90km/h-astronaut

Heeft iemand ervaring met deze bluetooth keyboards van DX? Werken ze op de HD2?

• gomperd
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 11-12-2013
Ik ben voor mijn HD2 op zoek naar een fietsoplader met houder. Heeft iemand ervaringen met een fietsoplader voor je (smart-)phone?

Er zijn voor de Iphone (sorry voor het vloeken in de kerk) al oplossingen en ook voor Nokia telefoons heb ik al oplossingen gezien:
- http://www.iphoneclub.nl/...etslader-voor-iphone-uit/;

- http://www.allaboutphones...omt-met-fietsoplader.html.

Iemand al ervaringen hiermee of liever met alternatieven hiervoor? Ik zit namelijk op een dood spoor. In principe wil ik gewoon een sterke fietshouder met een kabeltje die gewoon op het dynamo kan worden aangesloten. Lijkt me sterk dat in Nederland fietsland nog niemand ervaringen hiermee heeft.

gomperd wijzigde deze reactie 23-03-2011 12:41 (49%)

... Een wijze uit is ook ooit als uilskuiken begonnen ...

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische voertuigen

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True