• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste medetweakers,

Ik weet dat heel veel mensen hier een 8800GTX / 8800Ultra hebben en ik wil toch eens vragen over jullie inzichten. Mijn hele online vriendenclub heeft bijna een G80 kaart nog en ze beginnen ineens als vliegen uit de lucht te vallen :/ ? Vooral GTX en Ultra varianten. Ook in onze winkel, Paradigit, komen er in meerdere mate klanten terug met deze videokaarten.

De problemen variëren van geen beeld tot groene strepen tot random vastlopers van pc/driver.

Iemand een idee wat er precies aan de hand is en of dit opgelost (waarschijnlijk niet) of veel beter: voorkomen/uitgesteld kan worden? Ik ken namelijk nog veel mensen in mijn directe omgeving (myself included) die er een goede duit voor gespaard hebben en dit euvel liever voor zijn, hoe groot de kans ook is. Maar een gewaarschuwd mens telt voor twee!

--- edit ---
De oventruc d:)b
Cassius in "Het doodgaan van G80GTX/Ultra kaarten"

[Voor 8% gewijzigd door Cassius op 12-05-2010 08:41]

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ik zag hier inderdaad ook vaker topics en opmerkingen voorbij komen wat betreft dit phenomeen. Ik heb helaas geen exacte cijfers, alleen een technische dienst die zegt "dat die kaarten nu met bosjes uit de lucht vallen". Dat kan ik vast met een korrel zout nemen, maar vanavond belde toevallig een vriend van me omdat zijn GTX dood was (groen beeld en strepen). Aangezien dat zeker de vijfde is in mijn toch al geen grote kringen in twee maanden vond ik dat erg opmerkelijk.

Vooral de hoofdoorzaak erachter zou ik graag achter komen; zou het hitte zijn?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Geen idee hoe lang dat zou volhouden inderdaad, maar het is een bijzonder topic.

Anyway, jullie denken dat het dus ook ligt aan de grote temperatuurs schommelingen en het daarbij kapot gaan van de verbindingen?

[Voor 63% gewijzigd door Cassius op 08-09-2009 00:53]

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ik kan je garanderen dat er een duidelijke stijging te zien is in het aantal kaarten dat dood gaat - maar ik kan dus geen getallen geven (heb ik ook niet). Misschien dat er hier mensen zijn die ergens op een RMA werken waar dit soort dingen langs komen en wat licht op de situatie kunnen schijnen?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ik heb het trouwens niet over kaarten met aftermarket cooling en overclocks, dit gaat juist over standaard / stock kaartjes.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Anoniem: 304087 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:05:
Als je die kaartjes laat verstoffen gaan ze idd kapot,
Hiernaast is er een hd3870 voorige week kapot gegaan, ook vergeten
stof vrij te maken denk ik, zolang de temps goed zijn en er word niet te veel
mee overgeklokt dan gaan die kaarten normaal gesproken wel een stuk
langer mee.
Niet helemaal waar, veel kaarten hebben ook weinig stof. Het kan zijn dat stof het probleem verergerd, maar "normaal gesproken gaan ze langer mee" is niet waar. Er gaan er ook kapot die er nog piekfijn uitzien (op verhoging gestaan en geen rokers als gebruikers).

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Anoniem: 304087 schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 10:38:
[...]
Je mag er tog wel van uit gaan dat zo'n kaartje net zo lang me kan gaan als de 6600gtx / ultra,
Er zijn er iig nog genoeg 8800ultra's die nog wel in sli goed zijn werk doen en koel blijven.
Jammer dat ik mijne niet meer heb, die deed het ook nog gewoon na 3 jaar
Blijkbaar niet. De kaarten vallen nu bovengemiddeld uit, vandaar dit topic. Je kan het wel niet geloven, maar zoek GoT en internet / andere fora er maar eens op na. Verwachting of geen verwachting, de G80 kaarten lijken het nu nogal zwaar te krijgen.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ik heb het hier niet over nVidia aanklagen of een nVidia-slander campagne, dat heeft hier niets mee te maken. Ik probeer er gewoon achter te komen waardoor het komt; om vervolgens te zien of het ook te voorkomen / uitstellen is voor mensen die nu een G80 kaart gebruiken. Als het dus het soldeer probleem zou zijn, dan is het niet specifiek dat die kaarten niet heet mogen worden - maar dat ze tussen idle en load niet van die enorme verschillen moeten krijgen in temperatuur.

Toch lijkt een aftermarket koeler me dan de enige oplossing om de deltaT laag te houden?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Volgens mij wordt iedere stock 8800TX / Ultra tijdens flink gamen wel 80 graden. Maar inderdaad, ik heb ze niet gezien met goed gemonteerde aftermarket cooling.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Gebakken 8800 kaarten moet je uiteraard niet doorverkopen, het zou puur voor jezelf zijn of als tweakertest :) . Maar los daarvan, denk je dat de 'voorkomende / uitstellende' oplossing dan toch aftermarket cooling is? Het lijkt er wel op. Ik maak bijvoorbeeld gebruik van een HR03-Plus en heb -nog- nergens last van.

Zijn er vergelijkbare gevallen bekend van een batch videokaarten die het ineens begeven? En dan heb ik het niet over de 8400/8600 kaarten in laptops - want dat is officieel erkend. Maar iets waar tweakers ook achter zijn gekomen? 9800Pro's en XT's gingen toch ook ineens allemaal over de flos bijvoorbeeld, waarbij het een zeer voorkomend fenomeen was dat die ruitvorming koelers er ineens mee op hielden.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Depep schreef op dinsdag 08 september 2009 @ 12:58:
Ik weet niet of dit wel zo'n probleem is voor nVidia. Het product doet het een hele tijd goed en gaat uiteindelijk kapot. Noem mij eens een product waarbij dit niet het geval is. De vraag is alleen of de periode die het mee gaat acceptabel is. Als je het mij vraagt wel. De enige reden dat al die kaarten niet al lang vervangen zijn is dat nVidia met de 8800 reeks een hele sterke reeks heeft neergezet, die nu nog steeds goed mee kan. Normaal is een kaart van 2 jaar oud eigenlijk al niet de moeite meer om je druk over te maken.
Een TV die 2 jaar geleden bijna 600 euro kostte is nu ook niet meer de moeite :? ... of een uber goede magnetron? De 8800GTX en Ultra kaarten kostten echt een flinke duit hoor, we hebben het hier niet over 100 euro.

arf, had ik beter kunnen editten.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ik heb die van mij op 14-04-2008 pas gekocht hoor in de aanbieding, dus ik heb nog wel garantie.

Had jij de stock koeler RaJitsu? Weet je iets qua temps en gamen?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
En jawel, ik heb er weer eentje.

XFX 8800GTX (sticker zegt 10/06, weet niet of dat de 10e week of de 10e maand is) 768MB stock.

Geeft strepen / gekleurde blokken / scherm vol met groene stippen.

Ik ga hem eens bakken, zal het documenteren. Weten mensen de "maak datum" van hun kaarten toevallig?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ik ga trouwens voordat ik de kaart in de oven test, eerst XFX eens een mail sturen hierover bellen (mail reageren ze niet). Ben wel erg benieuwd of ze het serieus oppakken of dat een random helpdeskmedewerker me zo snel mogelijk afwimpelt.

XFX kennende, gok ik het laatste.

[Voor 16% gewijzigd door Cassius op 12-09-2009 10:33]

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ow crap, in mijn enthusiasme heb ik ook alle koelpads van het ram/vrm/nvio opgefrommeld. Ik dacht echt letterlijk toen ik een balletje aan het rollen was "die dingen zijn wel dik". Nu lees ik overal dat je die koeler niet opnieuw kunt plaatsen zonder dat daar thermal double-conductive tape tussen zit.

Arf, dat spul is volgens mij precies 1mm dik, iemand een idee :> ?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
offtopic:
In mijn enthusiasme inderdaad off topic gegaan, tweaker bloed kriebelt bij deze methode. Aaanyway.

Ik denk namelijk dat wanneer een oplossing als "bak je kaart" zoveel succes oplevert, je bijna durft te concluderen dat het onderliggende probleem dus met hitte opgelost moet kunnen worden. En dan kom je gewoon uit bij de soldeerverbindingen.

Of zijn er nog meer dingen die een flinke portie hitte kan verhelpen?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Oplossing: veel kaarten worden weer levend na voor 10 minuten gebakken te zijn op 200 graden voorverwarmd.

Terugkijkend probleem: dat kan alleen soldeerproblemen oplossen.

Voorkomen: soldeerproblemen ontstaan door grote temperatuurswisselingen die de kaart ondergaat tussen idle en load (delta t). Deze moet zo klein mogelijk gehouden worden, wat vaak het makkelijkste is door de load temp omlaag te krijgen. Aftermarket koeler lijkt dan een mogelijke oplossing, misschien wel de enige.

De vervolg vraag, en ik denk waar dit topic het meeste om draait, heeft iemand nog ergens "recht" op bij dit soort problemen? Of is 2 jaar netjes de garantie en is het daarna tough luck? Ook al terwijl we kunnen laten zien dat het aan soldeer productie ligt aan de hand van ervaringen alom? Hoe ga je hier netjes mee om?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Anonnymous, ligt er aan of je een beetje airflow hebt en wat de core werd voordat je de koeler verving. Als de temp nu ineens een stuk hoger ligt; zul je het even anders/opnieuw moeten doen :) . Misschier meer of minder pasta.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Geen dank, ik was niet degene die het het eerst probeerde - maar blij dat het topic heeft geleid tot twee weer werkende kaarten.

Nog steeds geen mail terug van XFX en telefoon nummer in Rotterdam wordt niet opgenomen. Ik denk omdat ze zien dat ik mobiel particulier bel ofzo of ik heb een oud nummer.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
-The_Mask- schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:53:
Zijn een paar dingen waar je op moeten letten.
Niet de magnetron gebruiken. :p
Niet op metaal leggen, doe er dan bak papier tussen.
En soldeersel naar boven toe gewezen dus GPU naar onder.
Vind het juist vreemd dat de GPU naar onderen zou moeten ... Soldeersel zit vooral onderop de kaart, maar als dat toch heet wordt dan vallen er toch 'zwaardere' componenten vanaf als je hem met de GPU naar beneden erin plaatst? Als je hem recht erin plaatst dan blijft dat soldeer toch wel plakken of zit ik verkeerd :/ ?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
sain onez schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:15:
ik heb me oude 8800gtx ook terug gekregen van een vriend die hem in zijn systeem had zitten, hij heeft al wat vervangends, dus deze gaat de oven in :P

Zitten er niet adhesive pads onder de koeler, en kunnen die herbruikt worden, of moeten die vervangen, Cassius hoe had jij dat opgelost, nadat je ff niet oplette, en alles eraf gepeuterd had!?
Ik heb -letterlijk- 15 minuten geleden mijn pakketje op het postkantoor binnen gehad. Met daarin:
Phobya Wärmeleitpad Ultra 5W/mk 100x100x2mm :) .

Gekocht voor 17 euro bij aqua tuning, ga er mijn eigen G80GTX ook mee refitten. Kaart gaat nu als test de oven in, ik heb zoals verwacht niets gehoord van XFX. De service bij die jongens is echt om te huilen. Voortaan voor mij gewoon weer EVGA :) .

Edit: kaart zit nu in de oven, 10 minuten bakken :9
Edit2: kaart is gebakken, zie niets vreemd of raars, stinkt ook niet erg (had hem heel goed schoongemaakt). Nu laten afkoelen.

[Voor 9% gewijzigd door Cassius op 22-09-2009 18:07]

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Nou ik heb dus 2mm besteld waarbij stond "dit materiaal kan 50% worden ingeduwd" - maar dat is dus bullshit. Standaard maakt de core dan geen contact meer. Dus heb ik ze nu allemaal doormidden gesneden (dat duurde een uur) en nu zit de kaart in elkaar. Ik denk dat ik hem morgen even in mn bak hang.

Bestel dus geen 2mm, maar 1mm! (het liefst 1.2mm, maar 1mm werkt ook!).

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
dubbel, nvm :X

[Voor 80% gewijzigd door Cassius op 23-09-2009 15:41]

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Omg haha, ik lach me dood. Wat was ik skeptisch ten opzichte van dit bakgedoe, maar het heeft -ook- bij mij gewerkt :/ :p .

Foto's:

Kaart gestript en aan het schoonmaken met ArtiClean kit

Alle rotzooi die eraf komt in mijn brooddoosje :9

De core, de standaard A2 productie revisie (model uit 10e maand 2006)

Helemaal schoon, zo schoon is die kaart nog nooit geweest :>

Opstelling, kaarsrecht afgemeten (wilde niet dat iets verschoof door zwaartekracht)

Tien minuten hierin na voorverwarming!

Deurtje open laten staan om af te koelen (er liggen gelukkig geen onderdelen op het bak papier :X )

Helemaal strak ge-refit met nieuwe coolpads :Y !

Het bewijs :D ! Mijn eigen GTX XT ligt bovenop met de HR-03 Plus koeler, terwijl je een 8800GTX in mijn machine ziet zitten en GoT open ziet staan :) !

Even een dik uur CoD4 gedaan op 1680x1050x32 + 60Hz Vsync + 4xAA + 16xAF + Alles op highest temp log van de maximum waarden:

GPU Core Clock [MHz] - 576.0
GPU Memory Clock [MHz] - 900.0
GPU Temperature [°C] - 85.0
GPU Temperature [°C] - 77.0
PCB Temperature [°C] - 64.0
Fan Speed [%] - 70
Fan Speed [RPM] - 1749

Validation: http://www.techpowerup.com/gpuz/bkxkm/

Hiervoor toen de kaart artifacte en vastliep werd hij dik 94 graden tijdens ongeveer dezelfde load. Maar er zat stof in en die rommel koelpads. Nu idle draait de kaart weer binnen tien minuten op 56°C - purrrfect.

Ik ben een tevreden tweakert, had moeite om te geloven dat het waar was. Enfin, als je de kaart heel goed schoon maakt, stickers en rotzooi verwijderd, dan kan er weinig misgaan in die oven en wie niet waagt die niet wint. Olé :) !

[Voor 7% gewijzigd door Cassius op 12-05-2010 08:44]

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
prodigy schreef op woensdag 23 september 2009 @ 22:30:
die zwarte pads lijken me een beetje aan de dikke kant of ligt dat aan mij ?
btw waar heb je die vandaan ?
Lees eens een paar posts omhoog - hint: Cassius in "Het doodgaan van G80GTX/Ultra kaarten"

Aquatuning dus :) .

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Als je de stock koeler verwijderd en je laat de witte pads zitten, kan je die gewoon later terugplaatsen. Zorg er wel voor dat je van te voren even de kaart even stresst met gamen, rthdribl of furmark. Als de kaart goed warm is zet je de pc uit en verwijder je de kaart, schroefjes en koeler - hij laat dan veel makkelijker los als hij net warm is geweest :) .

Je zult wel nieuwe koelpasta voor de core nodig hebben ja.

Uiteraard vermeld ik alles eerlijk bij die veiling, ik raad iedereen dat hier ook aan om te doen. Laat tweakers geen marktplaats worden, maar hou het niveau op peil :Y !

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Inderdaad, deze oplossing betreft voor zover we weten echt G80 serie kaarten (8800GTS320, 8800GTS640, 8800GTX768, 8800ULTRA768) en misschien ook lagere derivaten (8400/8600) - deze stonden er bekend om dat de soldeerverbindingen het begaven. Als je dat probleem weet, dan weet je de oplossing ook. Maar een random videokaart erin gooien die kapot is heeft denk ik een stuk minder zin, al heb je weinig te verliezen.

Zorg ervoor dat je de kaart echt -HELEMAAL- stript en dat er geen oude condensatoren op zitten. Stickers, pasta, stof, vet- of vingerafdrukken; allemaal weghalen met schoonmaak alchohol of ander middel. Verder geduld hebben met afkoelen en rustig laten ventileren. Weinig risico dan een leuke tweaker test rijker :) .

[Voor 3% gewijzigd door Cassius op 25-09-2009 09:44]

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Boxman schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 10:21:
[...]@ Cassius; stickers kun je gerust laten zitten. Ik heb die er nooit afgehaald - simpelweg omdat het bij die kaarten onmogelijk was - en bij die temperatuur gebeurt er nog niks mee. Stof gaf ook geen problemen (ik ben gewoon lui ik weet het, maar het levert iig resultaten op). Koelpasta uiteraard wel weghalen.
Stickers verkleuren, maar als ze opkrullen en er zit plakspul onder gaat dat bij 200c flink bakken/stinken. Stof weet ik ook niet zo zeker of het verstandig is; maar luiheid siert I guess ;) .

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
skelleniels schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 14:59:
[...]
Wie zegt dat de kaart gewoon niet te warm werd en dat hij daardoor begon te artifacten. Als het natuurlijk al bij opstart van de pc is in de bios zou het natuurlijk wel kunnen kloppen.
Ding artifacte bij post/bios al op 40 koele graadjes, dus nee dat was het niet ;) .

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ik had de oven uiteraard ook netjes voorverwarmd.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
kutkip schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 15:00:
[...]
Mooi he ik had ook mijn EVGA 8800GTS 640 opgestuurd, was net iets meer dan twee jaar oud, en ook een gloednieuwe 9800GTX+ terug gekregen. Zit ook weer 10 jaar garantie op als je hem weer registreert. _/-\o_
Maar ik vind het zo jammer dat EVGA geen ATi levert :'( ... ik wil zo graag een 5850 kopen met zulke goede service en een step-up programma als EVGA - maar dat lijkt de enige te zijn in Europa met deze voorwaarden. Asus heeft wel 3 jaar garantie op hun kaarten, maar die service is altijd maar een beetje aangekloot. Krijg je van die mailtjes met "dear friend ... " :O ...

Ofwel EVGA ga eens ATi leveren :( !

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Klopt, als er binnen 24u geen reactie was heeft je lichaam het netjes opgelost. Veel te veel mensen onderschatten dat lopende pak van ons :) .

Jammer dat je bak actie niet gelukt is, maar je had hem aan kunnen zien komen ... volgende keer iets beter voorbereiden ;) .

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
twiFight schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 13:22:
Ik heb 'toestemming' gekregen om mijn kaart op te sturen. Dus ben benieuwd wat voor 'n reactie ik krijg. Hij wordt opgestuurd naar EVGA, die schijnen wel aardig te zijn met garantie (ondanks dat je volgens hun moet registreren binnen 30 dagen voordat je 2 jaar garantie krijgt, wat bullshit is natuurlijk. Gelukkig loopt mijn garantie via de winkel.)
Ik dacht dat als je binnen 30 dagen registreerde je 10 jaar garantie kreeg en recht had op het Step-Up programma, weet je dat zeker van die 2 jaar?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Ik dacht gelezen te hebben dat XFX alleen US 10 jaar had en hier twee, maar dat EVGA juist ook in Europa 10 jaar had na registratie. Ik zal het even kort navragen *pakt tel*.

http://www.evga.de/warranty/

Minimaal 2 jaar, bij sommige producten 10 jaar en sommige 3 jaar - maar altijd meer dan 2 jaar na registratie. Mijn videokaart toen (GTS320) kreeg 10 jaar (-AR op het einde) :) .

[Voor 25% gewijzigd door Cassius op 26-10-2009 13:50]

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Welkom in het "nVidia en de toekomst..." topic, waar mensen precies dezelfde zorgen hebben.

Maar de garantie afhandeling van EVGA is echt goed - niets dan fijne ervaringen mee. En 1 jaar via die shop is onzin - puur een indekker tegen teveel kosten van producten die binnen 1 en 2 jaar de geest geven. Daar hoeft geen lange discussie over te zijn :) . En ik vind 8 jaar extra garantie voor een registratie van 5 minuten juist erg prettig, maar dat ben ik dan ;) .

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
5850ftw, maar ga je proberen de kaart te bakken of?

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Maar dat is het hem net, ze zijn allemaal net meer dan twee jaar oud - zucht :f .

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Inderdaad, ik sta niet in voor de gevolgen van andere GPU's dan de G80. Of beter nog, voor geen enkele gevolgen :p !

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
KoffieNT schreef op zaterdag 17 april 2010 @ 18:38:
[...]

Yup, ik heb nu een coax kabel (de signaaldraad zeg maar) gebruikt, en: Hij werkt weer :)

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb er wel een bende van gemaakt, maar ja.

Zometeen effe wat testjes doen.
Supercool :D . Dus als componenten eraf vallen hoef je niet eens de hoop op te geven haha. Bungelen er leuk bij - even tapeje ertussen dat ze elkaar niet kunnen kortsluiten en dan ergens goed vastmaken en gamen maar :D !

Mijn 8800GTX doet het nog steeds goed, ik kan het niet geloven. Wordt nog steeds iedere dag met plezier op gegamed - zo'n oventrucje spaart echt bakken met geld uit :p .

[Voor 11% gewijzigd door Cassius op 18-04-2010 10:08]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online
Ik heb gewoon 200 graden gedaan 10 minuten, geen problemen. Hetelucht.

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Frietjemet je slaat de plank gewoon mis. Die kaarten hebben we niet 'zogenaamd' zien overlijden ... die gaven gewoon keihard artifacts tijdens boot. Dit terwijl kaarten van ATi uit dat tijdperk die even warm worden fijn verder pruttelen zonder enkel probleem.

Dat heeft niets met pro-nv of pro-amd te maken ... maar alles met slecht materiaal dat niet kan tegen de grote temperatuurschommelingen die dat soort videokaarten meemaakten.

En het is grote onzin dat iedereen iedere maand die kaart zou moeten afstoffen omdat het anders zijn schuld is. Dat zal je ook nergens op de websites van of nv of amd terug vinden omdat het keihard bs is. Ik stel voor dat je elders onzin gaat verkopen :) .
Bazvv schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:45:
Mijn 8800 ultra was gerepareerd door ASUS maar is na 1,5 maand weer kapotgegaan, zucht.
Bakken :> !!11

[Voor 13% gewijzigd door Cassius op 09-09-2010 11:29]

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online
Het gaat gewoon om G80/G92 serie kaarten, niet om specifiek merk/variant. De kaarten met dergelijke cores, vooral de G80, vertonen heel vaak deze problemen.

De meeste mensen deugen!

Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee