• Worran
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

DiRT 2 will feature a roster of contemporary off-road events, taking players to the most diverse and challenging real-world environments. This World Tour will have players competing in aggressive multi-car and intense solo races at extraordinary new locations, from canyon racing and jungle trails to city stadium-based events.

To be powered by the third generation of the EGO™ Engine’s award-winning racing game technology, DiRT 2 will benefit from tuned-up car-handling physics system and new damage engine effects. It will also showcase a spectacular new level of visual fidelity, with cars and tracks twice as detailed as those seen in GRID.

DiRT 2’s garage houses a best-in-class collection of officially licensed rally cars and off-road vehicles, specifically selected to deliver aggressive and fast paced racing. Covering seven vehicle classes, players will be given the keys to powerful vehicles right from the off. In DiRT 2 the opening drive is the Group N Subaru; essentially making the ultimate car from the original game the starting point in the sequel and the rides just get even more impressive.

In addition to the World Tour, DiRT 2 will come complete with full online functionality that will be core to the overall experience, with head-to-head competitive online play and new social features to engage the racing community. Prepare for mud, gravel, dust and dirt too in DiRT 2, coming september 2009.

screensshots

previews

gamespot:http://www.gamespot.nl/pr...?game=4045&id=10588&cat=1
IGN:http://xbox360.ign.com/objects/949/949705.html

gameplay vidoe's
http://www.youtube.com/watch?v=2uvJKX6yTwM
http://www.youtube.com/watch?v=pl62AIblDdg (dit is een replay versie erg mooie)
http://www.youtube.com/watch?v=HPO_WvkA60c

officiële website

http://www.codemasters.nl/games/index.php?gameid=2998
http://www.dirt2game.com/

release date:september 2009!

[Voor 3% gewijzigd door Worran op 19-06-2009 18:32]

always under construction

• Worran
  • Niet online
aangezien er nog geen dirt 2 topic was,bij deze , zal in de loop van de tijd nog updaten ectr,

• Worran
  • Niet online
prima is indd een beetje netter ja d:)b

• Worran
  • Niet online
ik hoop ook dat deze game uber wordt, is nog de enigste game waar je nog een beetje serieus kan rally rijden , de andere games zoals sega rally, is nou niet echt mijn ding ,

• Worran
  • Niet online
de demo komt als het goed is in september, dus net voor de release van de game

• Worran
  • Niet online
http://www.gametrailers.c...clusive-utah-dirt-2/52928

nieuwe vidoe, begin wel weer bang te worden voor de besturing :X

• Worran
  • Niet online
mja, ik vond bij dirt 1 de besturing te direct , als je na links stuurden dan vloog je (letterlijk) ook na links , na mijn mening ietsje te snel

mja, we zien wel , die water effect's :9

• Worran
  • Niet online
och jee, het ziet er allemaal fluppy fuffy uit , ala need for speed menu's , ik denk niet dat we ook maar iets in de serieuse richting hoeven te denken , kwa rallye

merja evengoed leuk voor af en toe te ragge

• Worran
  • Niet online
cool, kan niet wachten , gelijk even kijken morgen :) ben heel benieuwd wat ze er van gemaakt hebben

[Voor 30% gewijzigd door Worran op 19-08-2009 17:03]

• Worran
  • Niet online
ik vraag het me ook af , ik heb het idee, dat het meer een fun racer is geworden

merja, ik zie morgen wel , niet te hopen dat het een teleurstelling wordt :/

• Worran
  • Niet online
de pc versie is uitgesteld , die komt pas later , ze wilden per se dx11 erin hebben, dus dat duurt nog wel even

• Worran
  • Niet online
en waneer komt die beschikbaar voor silver?

ik zie dat je weer perse gold moet hebben, ik dacht dat je met silver ook demo's kon downloaden?

edit: zie het al , dan maar een week wachten :'(

[Voor 15% gewijzigd door Worran op 20-08-2009 14:12]

• Worran
  • Niet online
zAo schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:23:
[...]

Wtf, wat een crap man. Lang leve het geweldige Live. :z

Maargoed; ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar die demo na het zien van dat filmpje. Zou je echt geen verschil voelen tussen los zand en de zijkanten van het parcours?
niet zo heel mooie nee, en om nou alleen voor een demo 10 euro live te pakken , gaat mij iets te ver :P

• Worran
  • Niet online
zAo schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 14:43:
[...]

Nee hoor, ik heb zowel een 360 als een PS3, maar gewoon een hekel aan zulke onzinnige pesterij. Dat is het naar mijn mening. Een ander zal het zeer tactvolle marketing noemen :z

Ik heb heb overigens een journalist horen zeggen dat het rijden meer op GRID lijkt; dat zou ik niet heel erg vinden :)
gelijk heb je :Y ik trap er niet in , wacht wel een weekje, nu met de prijsdaling van de ps3 gaat de xbox bij mij toch de deur uit >:)

• Worran
  • Niet online
niemand nog de demo gespeeld? ben wel benieuwd na ervaringen , en vooral hoe het stuurt :>

• Worran
  • Niet online
Henkus schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 06:57:
[...]

Gewoon even een live id aanmaken en een nieuw profiel op je x-doos ( als je de demo perce wilt chekken)

Je krijgt dan nl. automatisch 1 maand gold gratis.
thanks wist ik niet , gelijk even proberen d:)b

• Worran
  • Niet online
ik had niet een rally sim verwacht . maar toch wel iets meer dan dit , ziet er redelijk uit ja, alleen kon het water ,en de cracks in de ruit me niet echt overtuigen , besturing is iets beter dan deel 1 , maar aan de andere kant heeft het te veel fun gehalte voor mij , de 2 races in de demo heeft eigenlijk niets met rally kampioenschap te maken , maar goed, hoop wel dat het erin zit anders is het niets meer dan een fun racer , en dat is jammer

wacht even af op de full game , kijken welke races kampioenschappen erin zitten

• Worran
  • Niet online
mja, dat was deeltje 1 ook al , er is op zich weinig veranderd , alleen de besturing is ietsje beter geworden

ik denk dat we een rallye sim wel kunnen vergeten (voor altijd :/ )

[Voor 24% gewijzigd door Worran op 22-08-2009 10:00]

• Worran
  • Niet online
lijkt wel flatout in een nieuw jasje :X

• Worran
  • Niet online
nFo schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 11:53:
[...]

:') Wel is flatout gespeeld ?
:')
ja veel te veel

• Worran
  • Niet online
quote:93% Games Master UK
For all its glamorous, "radical!" makeover, DiRT 2 is still the best handling rally game in the business. [Oct 2009, p.66]qeuote:

ja nogal wiedes , het is ook de enige game

:P

• Worran
  • Niet online
precies, en daarom koop ik de game dus ook niet, zie wel een keer als de game in een budget bak ligt

voor mij de teleurstelling van 2009 :/

• Worran
  • Niet online
Pandemic schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 14:52:
Ik vind het een super race spel.

Enige wat ik niet begrijp: Het ziet er bij mij echt niet uit zoals in al die video''s en screenshots. Vooral als ik naar het wegdek kijk lijkt net net alsof ik in de zon kijk; een glimmende zandweg. Ik zie helemaal geen detail in de weg. Niet dat het lelijk is, maar gewoon absoluut benaderend wat ik die filmpjes op youtube zie.

Ik speel op 1920x1080 met alles op high en 4AA; zou toch voldoende moeten zijn? Of moet ik hem op ultra high zetten voor al die details?
? je bedoeld dirt 1 , want ik zie niet in hoe je ultra settings op je xdoos kan instellen (of de ps3)

• Worran
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:35:
[...]

Dit is überhaupt de enige rally game die nog uit gaat komen, je kunt wel proberen Richard Buns Rally te scoren voor de originele xbox.
grand turismo 5 ;)

• Worran
  • Niet online
Pandemic schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 15:44:
[...]

Bah ik heb inderdaad dirt 1. Domme ik. Ruilen dan maar.
de pc versie komt pas in december , dus daar moet je even geduld mee hebben :)

• Worran
  • Niet online
zitten er nou ook nog rally stages in, dus alleen tegen de tijd , van andere ? of zit dit er niet meer in?

• Worran
  • Niet online
oohhhh, ik dacht eigenlijk dat de echte rally proeven eruit waren gesloopt, en dat je alleen nog maar rally cross en wat scheuren met buggy's en vrachtwagens had

• Worran
  • Niet online
NC83 schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:44:
[...]

Weer slecht onderzoek gedaan dan want er zit echt wel genoeg tijdproeven in hoor.
druk,druk,druk ;)

maar hij staat in de bestelling *O*

• Worran
  • Niet online
Gopal schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:41:
[...]

Jij bent de topicstarter en je hebt het spel niet? Slecht...sleeeeeccchhtttt! :P
ja , als ik eens meer tijd had :/ ;)

dinsdag krijg ik um binnen :Y

moet mgs 4 nog uitspelen , fallout 3 , gt5 proleuge

,,, zucht

[Voor 11% gewijzigd door Worran op 20-09-2009 19:57]

• Worran
  • Niet online
Phusebox schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:11:
Ik zat zo net in de auto en toen schoot me te binnen wat ik mis in deze game: regen stages... Er gaat niks boven een rally door het bos in de regen, met die frantic ruitenwissers.... jammer.
dat begrijp ik ook niet helemaal, zal wel teveel tijd kosten denk ik,

sneeuw mis ik sneeuw!!! :/

• Worran
  • Niet online
moet zeggen dat er genoeg gewone stages in zitten, oke geen wrc , maar daar koop ik grand turismo 5 wel voor tegen die tijd

wel jammer dat je de replays niet kan opslaan , al met al is het toch een erg goede game, terwijl me de demo helemaal niet kon boeie :?

• Worran
  • Niet online
Lazy schreef op woensdag 30 september 2009 @ 15:22:
_O_ Dallenbach Special _O_

Ook wanneer je online rijdt, laat je 9/10 keer iedereen die in een andere auto rijdt flink stof happen.

IMHO hadden ze de Colin Mcrae tour pas beschikbaar moeten stellen wanneer je echt alles uitgespeeld hebt. Ik kreeg namelijk wel een beetje het gevoel dat ik klaar was na de cutscene/eerbetoon.
en dat is nou precies waarom de fun eruit gaat, want iedereen gaat of met die auto rijden, of stoppen ermee

• Worran
  • Niet online
verwacht 4-12-2009 ,zie ik bij de shops staan

• Worran
  • Niet online
ik vind malasyia eigenlijk het leukst , lekker door de modder en waterpoolen scheuren :)

• Worran
  • Niet online
nou als dat de systeemeisen echt zijn , dan is het niet mis , dan zullen ze weinig pc versies verkopen lijkt me zo

ben dan toch wel reuze benieuwd hoe het op mijn systeem draait

• Worran
  • Niet online
naja, dan maar een weekje later, heb um toch al voor de ps3 :)

• Worran
  • Niet online
volgens de laatste berichten komt dirt 2 voor de pc op 3 december uit in de eu :)

• Worran
  • Niet online
minimum specs

Minimum Specifications:
OS
o Microsoft Windows XP, Vista or Windows 7
Memory
o 1GB (2Gb for Windows Vista)
Processor
o Intel Pentium 4 3.0Ghz
o AMD Athlon 64 3400+
Video Card
o ATI Radeon X1500
o NVIDIA GeForce 6800
HDD Space Required
o 10GB

• Worran
  • Niet online
Anoniem: 328747 schreef op zondag 06 december 2009 @ 12:37:
Tjah zou kunnen maar ik wil bewijs hebben dat ik wel echt gebruik er van maak want dat weet ik dus niet.
Of kan ik het weten an de glans op de auto's ? wat je niet hebt bij ultra high met een 4870x2 dat weet ik namelijk niet ?
wat boeit het? je ziet het niet eens , dus zo geweldig is dx11 niet

net zo veel verschil tussen dx9 en 10 ,

als je dx 11 hebt geïnstalleerd ,en als het goed is doet die dat bij de installatie van dirt , dan maak je daar ook gebruik van, je kan namelijk niet dx10 installeren, en daarnaast nog eens dx11

• Worran
  • Niet online
Anoniem: 328747 schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:41:
Hoe weet jij dat dx11 niet geweldig word het staat nog maar in zijn kinder schoenen en dirt 2 is niet een opgeboud op dx11 die echte dx11 games moeten nog komen en daar is wel heel duidelijk een verschil te merken qwa gfx tegenover dx9 en dx10. Je moet wel ff wat verder gaan kijken voor je gaat zeggen dat dx11 niet geweldig is.
En gfx boeit mij wel degelijk daar voor game ik ik game niet voor een verhaal of om het spel zelf k wil pracht en praal in een game zien en het verhaal en game play staat voor mij op de 2e en 3e plaats.

Jah zulke gamers zijn er idd ook al zal het niet veel zijn

Verder kan je wel dx10 en dx11 zamen instaleren en dx9 en zelf8 kunnen er ook nog wel bij.
Zie bvb benchmarks progamma's crysis en een heleboel andere games
ik vind dx 11 nou niet echt een derde wereld wonder nee, znet zoals dx10 dat niet is ,

je dx8 9 10 dll's, blijven staan ja , maar als jij dxdiag runt, dan staat daar dx11, en niet dx 9 10 11 ;)

als jij vervolgens dx 10 installeert , dan staat daar dx 10 , en niet 8 9 10

• Worran
  • Niet online
f1boy_077 schreef op zondag 06 december 2009 @ 15:57:
[...]

Zo veel verschil zit daar niet in. Beetje hetzelfde wat directx10 heeft ook weinig verschil.

Waarom doen ze geen vergelijking met een console en de pc. Het gaat altijd over de directx versie.
Zelfde geld is de graphic beter op de ps3 dan op de pc.
ik heb dirt 2 op de ps3 , en de demo heb ik gespeeld op de pc, als je heel eerlijk bent, dan kan ik alleen maar zeggen dat de pc versie als enige de resolutie en aa, met zich mee heeft ,verder zit er echt weinig verschil in, het ziet er op de pc, wat scherper uit

• Worran
  • Niet online
dat zijn camera's

die hebben ze in echte rallye tracks ook

• Worran
  • Niet online
Bullus schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 12:26:
Heb ontdekt dat ik het alleen op die camera stand hebt, op cockpit view/ front/back view enzo heb ik er geen last van, tijdens de replay.
Mij lijkt me dat het geen special effect is, omdat het tijdens de replay gebeurd.
dat zijn camera's die naast de track zijn geplaast , het is de bedoeling dat je door het zand de camera kapot stuift zeg maar

op de hood camera , en in de cockpit heb je dat indd niet nee

• Worran
  • Niet online
Acid_Burn schreef op woensdag 16 december 2009 @ 23:51:
Wat een heerlijk spel :) Alleen dat racen in die grote trucks vind ik zelf niet zo fijn, maar goed het hoort erbij. Klassieke rally met bijrijder vind ik het leukst. Wat ik wel jammer vind is dat je replays niet kan opslaan.

Had nog wel een aardige crash vandaag :P
http://temp.theglasseye.nl/flashvideo/dirt2_crash.html
fraps ;)

• Worran
  • Niet online
1,8 gb voor 1,22 minuut 1920x1080

vind het opzich wel meevallen , het is maar net hoeveel ruimte je nog hebt :)

je kan de bestanden ook nog met virtualdub compressen , dan worden ze een stuk kleiner

maar replays kunnen opslaan was wel beter geweest ja

• Worran
  • Niet online
http://www.youtube.com/watch?v=2-oOanf1TgE

1.9 gb :P

duurde wel even ja :/

[Voor 5% gewijzigd door Worran op 17-12-2009 14:34]

• Worran
  • Niet online
zit er niet in helaas O-)

trouwens , het gekke is als ik fraps inschakel , dan dropt de framerate van 46 na 18 :X

• Worran
  • Niet online
Acid_Burn schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:04:
[...]

Ik heb hier 1.57GB voor 46 seconden op (op 30 FPS) 1600x1200. Dan mag ik wel een 2TB schijf hebben, maar het is gewoon niet practisch. Ligt dat nou aan youtube of gaat die playback niet echt smooth?
nee , dat klopt, ben nog aan het uitzoeken waaraan dat ligt ,

als ik fraps inschakel , dan zakt de framerate aanzienlijk , van 40 na 18 bijvoorbeeld, en gaat langzaam weer omhoog

• Worran
  • Niet online
ze zijn vrij kort ja , meer dan 2 minuten is een uitzondering ,

wel jammer ,mja volgend jaar komt er een echt wrc rally spel als het goed is

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee