Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spyware Protect 2009

Pagina: 1
Acties:

• Stekeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-11 16:36

Stekeltje

Nothing to see here move along

Topicstarter
Ik was aan het surfen op internet toen opeens dit (spyware protect 2009) programma zichzelf had geinstalleerd, nu zegt het om de 10 seconden:
Windows security Alert.
Daarna komt er een groter scherm met bla bla aanval van port [ip adres] en dan zegt tie dat ik de full version moet kopen.

Maaaarrr daar heb ik dus geen zin in. Wie kan me helpen met het blokken van deze grote onzin ik heb avg gelijk gedraait en die is nu aan het scannen (al 6 uur). Maar waarschijnlijk is het daarna nog niet opgelost.

Ik word hier echt knetter gek van.

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:32

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Kon wel eens een Anti Virus 2009-variant zijn. Je hebt gelukkig al door dat het grote onzin is :P

Spyware Protect 2009
Afbeeldingslocatie: http://nl.pcthreat.com/images/spywares/1232626198.png

Anti Virus 2009
Afbeeldingslocatie: http://nl.pcthreat.com/images/spywares/1214481750.png

Lijkt wel verdacht veel op elkaar ;)
Bron: http://nl.pcthreat.com/parasitebyid-7563nl.html
Spyware Protect 2009 prijst zichzelf aan als een effectief hulpmiddel voor het verwijderen van spyware, maar alles wat het doet is u laten geloven dat u besmet bent met grote aantallen spywarebedreigingen om zijn programma “met licentie” aan te kunnen bieden.

Zodra u bent besmet krijgt u grote hoeveelheden pop-ups en systeemwaarschuwingen te zien van denkbeeldige spywarebedreigingen die op uw computersysteem gevonden zouden zijn. Om deze denkbeeldige bedreigingen te verwijderen en uzelf te “beschermen” wordt u omgeleid naar de website van Spyware Protect 2009 of een andere bedrieglijke website om uiteindelijk de volledige versie van de bedrieger Spyware Protect 2009 aan te schaffen.

De probeerversie van Spyware Protect 2009 is tevens in staat om een valse computer systeemscan uit te voeren en een lijst met veiligheidsrisico’s weer te geven die op uw computer gevonden zouden zijn. Deze bedreigingen worden niet verwijderd tenzij u eerst de “licentie” voor het programma Spyware Protect 2009 koopt.
Het heeft weinig zin om Spyhunter te downloaden zoals daar wordt aangegeven. Eronder staat dan ook ..
* Spyhunter scanner, dat op deze site gepubliceerd wordt, is uitsluitend bestemd om gebruikt te worden als detectiehulpmiddel. Om de verwijderfunctie te kunnen gebruiken dient u de volledige versie van SpyHunter aan te schaffen.
Probeer het eens met MalwareBytes ..

http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Afbeeldingslocatie: http://www.warezrocker.net/uploads/posts/2008-07/1216620456_malwarebytes-anti-malware-1.22.jpg

d:)b

[ Voor 121% gewijzigd door Alfa Novanta op 10-03-2009 07:20 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• sander1989
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 27-11 07:01
Had gister avond ook die onzin op mij pc gekregen, met Ad Aware weg kunnen halen ook al kosten dat wel even tijd.
Alleen moet nog andere virusscan denk ik want mijn Virusscan enterprise(mcafee) is ook verouderd meld mijn pc, is versie 8.0 maar updaten heeft geen zin. :?

............................

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Dat is de oude engine. Heeft wel gewoon de nieuwste definities, maar is daarom nog wel verouderd. Je moet hem opnieuw downloaden en installeren. Huidige versie is 8.7

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

• Stekeltje
  • Laatst online: 28-11 16:36

Stekeltje

Nothing to see here move along

Topicstarter
ing._Buttje schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 07:07:
Kon wel eens een Anti Virus 2009-variant zijn. Je hebt gelukkig al door dat het grote onzin is :P

Spyware Protect 2009
[afbeelding]

Anti Virus 2009
[afbeelding]

Lijkt wel verdacht veel op elkaar ;)

[...]

Het heeft weinig zin om Spyhunter te downloaden zoals daar wordt aangegeven. Eronder staat dan ook ..

[...]

Probeer het eens met MalwareBytes ..

http://www.malwarebytes.org/mbam.php

[afbeelding]

d:)b
Dankje voor deze zeer nuttige post :)! Ik ben de trial version nu aan het downloaden, hopelijk ben ik er zometeen vanaf. Hartstikke bedankt alvast ^^

[ Voor 15% gewijzigd door Stekeltje op 10-03-2009 22:42 ]

Verwijderd

Of gewoon Avast! Home installeren;-) in het nederlands, lekker gratis en werkt super goed;-)

• Splinter Cell
  • Laatst online: 30-11 11:48

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Dan ben ik altijd toch wel benieuwd, op wat voor website's je dan surft? ;)

Laat superantispyware er ook even heen scannen.
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:44:
Of gewoon Avast! Home installeren;-) in het nederlands, lekker gratis en werkt super goed;-)
Bij Avast mag je wel tig keer klikken:

Afbeeldingslocatie: http://xona.com/postattachments/avast_blocks_alexa_2.png

Draai er gewoon even een proefversie van 15 dagen, van Norton Internet Security 2009 overheen.

[ Voor 87% gewijzigd door Splinter Cell op 11-03-2009 00:00 ]

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-11 14:32
Splinter Cell schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 23:15:
Dan ben ik altijd toch wel benieuwd, op wat voor website's je dan surft? ;)

Laat superantispyware er ook even heen scannen.

[...]

Bij Avast mag je wel tig keer klikken:

[afbeelding]

Draai er gewoon even een proefversie van 15 dagen, van Norton Internet Security 2009 overheen.
Leuk geluidje daarbij ook hé :P gelukkig kun je dat uitzetten.

Verwijderd

Ik heb vanavond helaas ook het 'programma' spyware protect 2009 op mijn laptop mogen begroeten. Heb eerst met de virusscanner (Avira) de hele computer gescand, maar deze kon niets vinden. Vervolgens heb ik MalwareBytes gedownload en deze vond het programma volgens mij wel. Net de laptop opnieuw opgestart en geen popups en meldingen meer! Maar toch nog vraag:

Heb ik door deze actie het hele 'programma' verwijderd, of moet ik nog aanvullende stappen ondernemen? Las nl. op andere sites best wel ingewikkelde verwijderingsprocedures...
Alvast dank!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Volgens mij ben je er dan wel :)

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-11 01:54
Ik zou graag willen weten hoe jullie dit opgelopen hebbben.

Welke os hebben jullie?
Dus van website's of van software installeren?
Wat hebben jullie aan beveiliging gedaan op je pc?
Welke software gebruiken jullie om je pc schoon te maken?
Pagina: 1