Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:39
Op dit moment hebben we een dvd-speler (Viewfun T70E) met geïntegreerd scherm voor in de auto. Dit werkte redelijk maar de laatste tijd hebben we steeds vaker last van dvd's die niet goed gelezen worden. Dit wordt nog een keer verergerd omdat dochterlief het binnenklepje afgebroken heeft (met beveiliging van laser) waardoor het afspelen regelmatig onderbroken wordt omdat je b.v. over een hobbel gaat. :(

Nu zit er op de dvd-speler een AV-in (video met mini-jack aansluiting) mogelijkheid dus ik ben eigenlijk op zoek maar een mediaplayer welke ik hierop aan kan sluiten om de dvd-problematiek te omzeilen.
Heeft iemand ervaringen met het gebruik van een mediaplayer in de auto? Kun je dit gemakkelijk op bestaande schermpjes aansluiten?
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen en reacties.

• tering-jantje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 01:39
'n Kikje, niemand enig idee?

Verwijderd

ik heb het zelfde probleem ben je er al uit?

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:18
De Onda VX545HD of Teclast M50HD zijn een paar voorbeelden van goede kwaliteit en goedkope MP4 spelers met TV-OUT en een FM transmitter (muziek uitzenden die je met je autoradio kan oppikken).

[ Voor 3% gewijzigd door chim0 op 18-07-2009 08:01 ]