Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Tweakblogs onderverdelen naar onderwerp.

Pagina: 1
Acties:
  • 2.309 views

• AtleX
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex

Indelen naar onderwerp heeft als nadeel dat 1 Tweakblog over meerdere onderwerpen kan gaan, mijn veel te rustige Tweakblog bevat zowel tech als non-tech als persoonlijke dingen, hoe wil je die dan indelen?

AlexKamsteeg.nl - Automotive Photography

• AtleX
  • Registratie: maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex

Die heb ik al, maar die kan ik zelf bepalen? Hoe wil iemand anders daar dan op kunnen gaan filteren over alle blogs heen? Want ik kan een categorie 'PHP' hebben, terwijl iemand anders zijn PHP-artikelen onder 'development' oid stopt.

AlexKamsteeg.nl - Automotive Photography

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True