Alles bijgewerkt en gefixed.
redactieblog: Gamen, de bron van al het kwaad
->Wat er is gebeurd in Duitsland is verschikkelijk
Wat er is gebeurd in Duitsland is verschrikkelijk
WhatPulse 1.6
hebt getypt in vergelijkING met andere gebruikers en teams.
en is hetDE data in WhatPulse.wpw door de ontwikkelaars
Let er wel op dat je eerst doet pulsen
Let er op dat je eerst pulst oid, doet pulsen bestaat niet...
Mozilla Firefox 3.1 bèta 3
De nieuwe testversie is hier in voor Windows, Linux en Mac OS X in diverse talen te downloaden.
Anoniem: 247379
In het WWW 20 jaar geleden nieuwsbericht: "Ze stelde eind 1990 het Hypertext-project onder..."
Tenzij Robert Cailliau of Tim Berners-Lee een geslachtsoperatie hebben ondergaan en voorheen vrouw waren, denk ik dat hier "Ze stelden" moet staan.
Tenzij Robert Cailliau of Tim Berners-Lee een geslachtsoperatie hebben ondergaan en voorheen vrouw waren, denk ik dat hier "Ze stelden" moet staan.
Op onderstaande link staat een bereik van 24-105m en ik denk dat het mm moet zijn 
pricewatch: Nikon Speedlight SB-800 (38m @ ISO100, 24-105mm, i/D-TTL, 4xAA)
nieuws: Epic lanceert nieuw experience-systeem in Gears of War 2
->worden toegegevoegd.
worden toegevoegd.
Software update: BorderMaker 4.0
moet zijnHet prorgamma is in Java geschreven...
Het progamma is in Java geschreven...
Applicatie maakt bestanden versturen via bluetooth mogelijk op iPhone
Moet dit niet zal laten zien of zal tonen zijn?... dat Apple volgende week zal laten tonen.
Alles weer aangepast, behalve
Dat ligt iets ingewikkelder met templates en formules, maar is gemeld.vizion88 schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 14:07:
Op onderstaande link staat een bereik van 24-105m en ik denk dat het mm moet zijn
Hands-on: Netgear Digital Entertainer Elite EVA9150
onscreen lijkt me waarschijnlijk iets meer van toepassing...
Een klassiek online-keyboardHet ingeven van tekst gebeurt overigens via een klassiek online-keyboard, maar met de cijfertoetsen op de afstandsbediening kunnen - net als op een mobieltje - ook letters worden ingevoerd.
Artikel: nieuws: JVC rust navigatiehulp uit met afneembaar scherm en motion sensing
Fout:
Fout:
Moet zijn:[...]geïntegreerde navigatiesytemen in zijn geheeel uit auto's haalt.[...]
[...]geïntegreerde navigatiesytemen in zijn geheel uit auto's haalt.[...]
Gamen, de bron van al het kwaad
keel -> keelgat?Posters met een jongetje, zittend op de bank met een spelcontroller in zijn knuistjes en vergezeld van de tekst “Risk An Early Death, Just Do Nothing" zijn de grote gamepartijen flink in het verkeerde keel geschoten.
meuk: Wine 1.1.17
meuk: Wine 1.1.16
meuk: Wine 1.1.16
De database met applicaties die onder Wine werken, als dan niet met behulp van enkele kleine aanpassingen
[ Voor 16% gewijzigd door siepeltjuh op 14-03-2009 12:29 ]
Can`t live without the mods
Halverwege tweede alinea:
Eind derde alinea:
Deze was al gemeld door Domovoi, maar ik zie hem nog steeds...Ze stelden eind 1990 het Hypertext-project onder de naam WorldWideWeb of W3 voor.
Eind derde alinea:
Laatste alinea:Het dataverkeer per seconde was toen al het equivalent van het hele oeuvre van Shakespeare.
Volgens mij moet dat zijn "met zowel een commerciële of vrijwillige achtergrond" of "met zowel een commerciële of als een vrijwillige achtergrond".Wereldwijd leveren duizenden ontwikkelaars - met zowel een commerciële of vrijwillige achtergrond - op dagelijkse basis nieuwe code aan
[ Voor 29% gewijzigd door robvanwijk op 14-03-2009 16:25 . Reden: Derde puntje toegevoegd ]
nieuws: Hybride JVC Everio X-camera komt deze zomer uit in Nederland
Beetje bijzondere zin in mijn ogen, vooral het deel na komma is nogal bijzonder opgebouwd en er missen een paar woordenOok is het volgens de fabrikant mogelijk om in slowmotion-modus beelden tot 600fps te schieten, terwijl als er gefilmd wordt in 1080p-modus tegelijkertijd ook 5-megapixelfoto's weg te schrijven naar de sdhc-kaart.
nieuws: Evga brengt watergekoelde GTX295 uit met kloksnelheid van 720MHz
Ik zou even naar laatste zin van het artikel kijken.
Ik zou even naar laatste zin van het artikel kijken.

[ Voor 14% gewijzigd door Jungian op 14-03-2009 14:31 ]
0.0
De troep is weer opgeruimd
Abort Retry Fail?
meuk: KeePass Password Safe 2.07 bèta
"Zaterdag de tweede bètarelease van de opensourcepasswordmanager KeePass Password Safe 2.0 uitgekomen."
-->
"Zaterdag is de tweede bètarelease van de opensourcepasswordmanager KeePass Password Safe 2.0 uitgekomen."
"Zaterdag de tweede bètarelease van de opensourcepasswordmanager KeePass Password Safe 2.0 uitgekomen."
-->
"Zaterdag is de tweede bètarelease van de opensourcepasswordmanager KeePass Password Safe 2.0 uitgekomen."
plan: Tweakers.net kondigt karmastore aan: features verdienen met karma
Link klopt niet[...] werden oorspronkelijk geïntroduceerd op de HCC Dagen [...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
nieuws: Linux-kernel viert vijftiende verjaardag
In dat jaar natuurlijkOm datzelfde jaar werd ook de Linux-mascotte Tux aan het publiek voorgesteld.
Je kan maar beter geen signature hebben dan een inhoudsloze.
plan: Tweakers.net kondigt karmastore aan: features verdienen met karma
Een klein bedrijfje dat afhankelijk was.quote: tweede alinea, eerste zin...in een tijd dat Tweakers.net een kleine bedrijfje was die voor zijn inkomsten grotendeels afkomstig was van een ingestorte advertentiemarkt.
Moet zijn: hier vind je.quote: voorlaatste alinea, laatste zinHier vindt je tevens een grafiek waaruit je globaal kunt afleiden hoeveel punten je in het afgelopen jaar hebt verzameld.
nieuws: Australiër behaalt wereldrecord met zelfgebouwde 747-simulator
De Australische vliegfanaat Matthew Sheil heeft voor zijn tot in detail nagebouwde Boeing 747-cockpit een vermelding in het Guiness World Records-boek gekregen. Hij zou de duurste homebrew vluchtsimulator ter wereld hebben gebouwd.
De Australische vliegfanaat Matthew Sheil heeft voor zijn tot in detail nagebouwde Boeing 747-cockpit een vermelding in het Guiness World Records-boek gekregen. Hij zou de duurste homebrew vluchtsimulator ter wereld hebben gebouwd.
Daar moet nog een punt achter (ja sorry he, ik had een excuus nodig om op de 42e pagina van dit topic te postenDe Sidn en het Steunpunt Acquisitiefraude hebben een waarschuwing uitgegeven voor mogelijk frauduleuze praktijken van de firma Network Mediagroup. Diverse houders van .nl-domeinen zouden verdachte aanmaningen hebben ontvangen
ik hoop dat de moderatie FAQ niet als 'statische text' beschouwd wordt; anders had ik graag geweten waar ik de volgende tikfoutjes kan melden:
reviews: Tweakers.net moderatie faq
'Strategisch stemmen door een beoordeling hoger of lager te gegeven [...]' -> 'Strategisch stemmen door een beoordeling hoger of lager te geven [...]'
en verder:
Hoofding: 'Pagegaaimodden' -> 'Papegaaimodden'
Indien dit hier niet thuishoort (waar dan?), mijn excuses
edit: @willemdemoor: goed om te weten
reviews: Tweakers.net moderatie faq
'Strategisch stemmen door een beoordeling hoger of lager te gegeven [...]' -> 'Strategisch stemmen door een beoordeling hoger of lager te geven [...]'
en verder:
Hoofding: 'Pagegaaimodden' -> 'Papegaaimodden'
Indien dit hier niet thuishoort (waar dan?), mijn excuses
edit: @willemdemoor: goed om te weten
[ Voor 4% gewijzigd door 3phemeral op 15-03-2009 12:46 ]
Alles weer fixed, en @ 3phemeral: jouw meldingen horen hier gewoon thuis hoor
nieuws: Kinetic combineert Core i7 met hd-dvd
En zit ik nu in het verkeerde topic te posten?
Dat moet dan HD-DVD zijn. Of is dit puur cynisme?De optische drive kan echter ook met de nog niet doodverklaarde blu-ray-schijfjes en dvd-media overweg.
En zit ik nu in het verkeerde topic te posten?
[ Voor 10% gewijzigd door PD2JK op 15-03-2009 15:34 ]
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen4
Goede topic, maar niet fout: dat moet gewoon dvd zijn. Het is geen cynisme, maar blu-ray en dvd zijn, in tegenstelling tot hd-dvd, nog niet dood
Meuk: BS.Player 2.36 build 988
"Vrijdag is versie 2.35 van BS.Player uitgekomen."
2.35 moet 2.36 zijn
"Vrijdag is versie 2.35 van BS.Player uitgekomen."
2.35 moet 2.36 zijn
* Rataplan signaleert copypastewerk, corrigeert, denkt dat hij dat ook kan en opent Spel- en tikfoutjes - en dus *geen* andere foutjes - deel 31
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
Lees eerst de topicstart!
Wat we niet in dit topic willen zien:
- Opmerkingen over de inhoud van de teksten,
- Suggesties voor een andere stijl of alternatieve manier van schrijven,
- Fouten in teksten die niet van de redactie komen (alle statische teksten, bijvoorbeeld op het inlogscherm, indexpagina van de Pricewatch, etc.), en
- Meldingen waar discussie over mogelijk is.