Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #15

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 22.553 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Joss schreef op maandag 29 december 2008 @ 20:04:
Nee, Daffie heeft wel een punt ;) 600 is het minimum, daar VER onder zitten heeft geen nut, want het wordt aangevuld... Tenzij je van plan bent een zware engine/gb combinatie te nemen, of helemaal geen efficiency test wilt verspillen natuurlijk.
Nee is wel correct maar het scheelt toch hoor. Dat het aangevuld wordt vind ik persoonlijk geen probleem. Doel is voor mij steeds om zo snel mogelijk of zelfs vanaf het begin van het seizoen aan 600kg te kunnen starten. Biedt toch al wat voordelen tov wagens die meer wegen. Maar ik ken de situatie van René maar verder uitweiden is niet noodzakelijk 8). Hebben immers wat info en tips uitgewisseld _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door nvidia op 29-12-2008 20:19 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

*O* Hoppatee, Racingday!! *O*

Door "ziekte"nog weinig kunnen doen, dus later meer.... :r

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een leuke race gehad op Old hockenheim, gestart als 9e met droog weer, maar na 53 minuten zou het gaan regenen.. leuke strategie bepaling voor iedereen..

de meeste gingen voor een 3 stopper (eentje had zelfs een 1 stopper geplanned..hij kwam tot 28 ronden ..OOF.. ongelofelijk: 191 km.. zo´n 140 liter in de tank en gaan maar!)

ik had een 2 stopper geplanned. 1 keer voor droog, en als het ging regenen mijn 2e stop naar intermeds met een vollere tank en hopen dat de banden het houden tot het einde...en dat deden ze!

gefinished als 5e.. 2e keer punten binnengehaald!

1e race: 10
2e race: 10
3e race: 12
4e race: 10
5e race: 8
6e race: 9
7e race: 5

Financieel gaat het nu ook voor de wind. Driver op 190 dpr, en langzaam begin ik het spelletje te begrijpen..

leuk leuk leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm 3e in quali....4e in race :< (2 banden klappers...) mediums gingen niet al te lang mee zucht :P

mgoed, sta in ieder geval goed op koers, momenteel 7e in het kampioenschap kan goed meekomen met de top3...maar wil 4e worden dit seizoen, dus alles gaat volgens de planning :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik sta wonderbaarlijk op het magische Monaco op P5! Mijn lage shift_delay zal er waarschijnlijk wel iets mee te maken hebben. Sta op een 2 stopper, eerste stint is iets korter maar ik gok dat anderen ook op 2 stopper staan en ik denk toch te kunnen profiteren door iets vroeger binnen te komen. Het is misschien een rare redenering maar als je ziet naar de weersomstandigheden zal je het misschien snappen ;).

Ik denk dat er misschien nog een man of 2/3 voor kan komen. Een top-6 zou vandaag heel mooi zijn! Mijn driver zou dan een mooie fles verdienen voor zijn nieuwjaar :+ *O* !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik sta 3e op Monaco in C2G3 en ben benieuwd wat de race me gaat brengen. Monaco is altijd interessant omdat een 1-stopper net zo goed kan winnen als een 3-stopper, afhankelijk van de omstandigheden. En dan zit de 2-stopper er ook nog tussen als kanshebber 8)7

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Laatst online: 28-08 15:08
Zo, vanavond gaat weer, net als afgelope week, een kansloze race worden. Duidelijk te zien valt dat er een hoop de laatste upgrade hebben gedaan. Op de lichtst mogelijk strategie sta ik 10e in de Q so far, 0.5s van de #1.

Deze laatste 7 races zijn voor mij cruciaal in de zin dat ze mijn volgend seizoen C1 bepalen: wordt het geld besparend achteraan bungelen of met redelijk suppliers volgend seizoen toch nog meedoen voor de punten? We zullen zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Zo, even het vervolg van vanmorgen...

Ik heb vanmiddag de boel er ff doorgejast, en start op een 13e plek. Teamy start maar 2 plekken voor me, die zou beter moeten kunnen....

Good luck to you all!!

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndrewF
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-07 21:02
Is er een verschil in het rijden van practice laps met versleten onderdelen? (DRP & Setup?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
AndrewF schreef op dinsdag 30 december 2008 @ 18:19:
Is er een verschil in het rijden van practice laps met versleten onderdelen? (DRP & Setup?)
Enkel setup, een heel klein beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
*O* 2e geworden in Monaco *O*

Had alleen 1e moeten worden om in de cup door te gaan, of iig voor Christian moeten eindigen, maar goed, je kunt niet alles hebben natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-08 22:54

Jopster

trotse papa x4

Halve race geblocked en uiteindelijk 6e geworden. Ik heb nog een upgrade achter de hand, maar betwijfel of ik hem ga gebruiken. Ik weet niet of het me veel gaat brengen, want ik ben al een tijdje met volgend seizoen bezig. Strijd om de 3e plaats is nog aardig spannend bij ons, dus het zou nog wel mogelijk moeten zijn.

Teamy kreeg helaas gb problemen, maar in tegenstelling tot mij kon hij daar de race gewoon mee uitrijden zonder al te veel schade. Bij mij al 2 keer gebeurd dat ik geen versnelling meer had en geen kant meer op kon.

[ Voor 25% gewijzigd door Jopster op 31-12-2008 07:46 ]

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Jopster schreef op woensdag 31 december 2008 @ 07:45:
Halve race geblocked en uiteindelijk 6e geworden. Ik heb nog een upgrade achter de hand, maar betwijfel of ik hem ga gebruiken. Ik weet niet of het me veel gaat brengen, want ik ben al een tijdje met volgend seizoen bezig. Strijd om de 3e plaats is nog aardig spannend bij ons, dus het zou nog wel mogelijk moeten zijn.

Teamy kreeg helaas gb problemen, maar in tegenstelling tot mij kon hij daar de race gewoon mee uitrijden zonder al te veel schade. Bij mij al 2 keer gebeurd dat ik geen versnelling meer had en geen kant meer op kon.
Yup, gearbox problemen maar toch redelijk door kunnen rijden. Wat wel ruk is, is dat ik voor meneer Baer had kunnen eindigen op een 8e plaats.....
Ik had gehoopt je bij te kunnen houden, aangezien we in het begin aan het stuivertje wisselen waren...

Nog even dit, mocht iemand me vandaag zoeken, ga op het geluid af... Het ziet er een beetje uit zoals dit...

oh ja, en zoiets als deze is hier in ontwikkeling, maar helaas nog niet klaar...

Zal wat worden met een flinke verkoudheid en knallende koppijn... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* 1e geworden op monaco *O*

Het was weer een leerzame race wat betreft de bandjes,heb alleen nog steeds niet ontdekt wanneer de inters en de wets gebruikt moeten worden, :$ ga nu niet lachen ( nvidia ) ik heb ze in de race allebei gebruikt en qua tijd zat er niet veel verschil in.Wat de race betreft wordt het saai er zijn er weinig die mee kunnen komen.
Ik zit eigenlijk op 1 persoon te wachten maar ??????? :Y komt hij op tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Verwijderd schreef op woensdag 31 december 2008 @ 09:27:
*O* 1e geworden op monaco *O*

Het was weer een leerzame race wat betreft de bandjes,heb alleen nog steeds niet ontdekt wanneer de inters en de wets gebruikt moeten worden, :$ ga nu niet lachen ( nvidia ) ik heb ze in de race allebei gebruikt en qua tijd zat er niet veel verschil in.Wat de race betreft wordt het saai er zijn er weinig die mee kunnen komen.
Ik zit eigenlijk op 1 persoon te wachten maar ??????? :Y komt hij op tijd.
Proficiat met de overwinning Ton

Ik heb je toch gezegd vanaf wanneer inter/wets te gebruiken? Ik heb gegokt en verloren door door te rijden op inter, maar het verlies in derde deel van de race was te groot. Maar toch een mooie 6e plaats binnen gehaald. P5 zat er zeker in, als het zelfs P4 niet was. Toch netjes gereden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

*O* Hoppatee, happy newyear's day!! *O*

Good year to you all!! :P

edit: iedereen nog steeds laveloos ofzo? :P

[ Voor 29% gewijzigd door andrestouwe op 01-01-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
andrestouwe schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 01:24:
*O* Hoppatee, happy newyear's day!! *O*

Good year to you all!! :P

edit: iedereen nog steeds laveloos ofzo? :P
*O* Happy newyear!!!! *O*

Gij gek, boeren niet allemaal normale gasten hé. Wie zit er om dat uur (1:30) achter zn PC. Ik ben net wakker om te gaan studeren si (math) .... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*O* -O- Allemaal de beste wensen voor 2009 -O- *O*

En Steven we hebben geen medelijden met je want dan had je maar eerder een vak moeten leren,had je nu gewerkt wat weer inhoud dat je vrij bent met de feestdagen en kan uit slapen waardoor je weer s`nachts weer op het forum kan,tenzij je weer gaat feesten want dan heb je weer enz............
Je heb er ook bij die moeten werken ( zo als ik )en dan zit je er op de gekste tijden te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

nvidia schreef op donderdag 01 januari 2009 @ 10:26:
[...]

*O* Happy newyear!!!! *O*

Gij gek, boeren niet allemaal normale gasten hé.
Nope, mij normaal noemen beschouw ik als een belediging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Zo, eerste race van dit jaar, en meteen maar eens iets geprobeerd. 6e tot nu toe op de grid, ik teken voor een plekkie bij de eerste 10 op de grid. Nu maar hopen dat m'n WU data me niet voor de gek heeft gehouden.....

Teamy staat zoals gebruikelijk voor me op de 2e plek tot nu toe, zal vanmiddag eens kijken of ik kan helpen hem in de top 3 van het klasement te houden.. :P

Good luck to you all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

andrestouwe schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 07:41:
Teamy staat zoals gebruikelijk voor me op de 2e plek tot nu toe, zal vanmiddag eens kijken of ik kan helpen hem in de top 3 van het klasement te houden.. :P
Dan moet je al je boostlaps gebruiken in het begin en blocking/overtaking op 100 zetten. :P

Tussen al dat motor geweld houden we ons aardig staande op dit circuit. Ik denk namelijk niet dat er mensen op minder stops staan hier. Goed om te weten met nog een upgrade in het vooruitzicht.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Ik sta momenteel op een 5e stek maar ik denk niet dit te houden tot einde van de race. Ik sta volgens mij tov iedereen rond mij op en stop meer. Ik rij vandaag op het bloedhete Kuala Lumpur en wil het proberen op een 3 stopper mediums. Hierdoor hoop ik snelheidswinst te hebben tov mijn concurrenten en zo toch voordelig uit het gevecht te komen. De in/out is immers niet zo lang dus dit zou wel eens in mijn voordeel kunnen spelen.

In het slechtste scenario start ik op P7 maar ik hoop toch stand te houden en een mooie race te rijden. Als ik net zoals vorige race op P6 kan staan, dan teken ik daar onmiddelijk voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-02 10:29
Iedereen al het beste gewenst voor 2009!, en voor de Tukkers: veul geluk in'n tuk!

Mijn voorbereiding voor de race ging waardeloos: ik rijd voor het eerst op Fuji, ik kwam bij de P niet hoger dan 93% DRP en kreeg nauwelijks info over mijn suspension.

In W en Q de DRP nog naar 96% gekregen, maar ik sta nu 11e op de grid, en er moet nog een man of 8 kwalificeren. Het wordt een regenrace dus ik ga wel zwaar van start, hopenlijk is de rest lichter en kan ik er nog een paar inhalen, maar ik heb er een hard hoofd in... of zou dat nog van de drank zijn?

Nothing is foolproof for a sufficiently talented fool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren 5de geeindigd in de race van Montreal. Ik denk dat daar op mijn plaats sta, jammer genoeg, voor dit seizoen. Volgende race is in kyalami. Gaat een snelle race worden niet echt mijn ding ;( . Achja, kunnen ons beter rustig voorbereiden op het nieuwe seizoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Ik begin sterk te geloven in het upgrade/revision=bad luck verhaal.
Vorig seizoen 3 engine upgrades, 2 maal na de upgrade pech gehad.
Dit seizoen 2 engine upgrades, 2 maal na de upgrade pech gehad. Tevens 1 gearbox upgrade en ook die race had ik pech.

Deze race is echt een drama. Slechte kwali (12e op zowat de lichtst mogelijke strategie), een slechte start, een driver error in de 2e ronde, een in/outlap die 2.5s langer was dan de mensen vlak voor me (op een pitlane van 8s!), daardoor vast komen te zitten achter 2 stoppers en vervolgens als het kersje op de taart een engine failure, maar de coureur blijft natuurlijk vechten tot het einde opdat ik een goed beschadigde wagen op een kansloze positie mag aanschouwen! :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Wat is me dat in C2G1, 11/22 man heeft problemen met zijn wagen. Ongeloofelijk gewoon voor woorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er ook weer eens en nog gelukkig 2009

maare heb bonje met teamgenoot , hij staat al het hele seizoen 1st enne heeft al 7 races gewonnen....

dus ik wou ook een race probere te winnen en had ,, let teammate pass '' uitgedaan
dat was dus probleem, ik reed 1st hij 2de en hij reed vervolgens me achtervleugel eraf :( .

hij is uitgevallen en ik kon nog de race uitrijden maar viel in de laatste ronde van de 3de naar de 7de plaats door banden ploff :'(

verder sta ik het seizoen 6de en heb voor het eerst podiums gehaald en fastest laps :D

dus beetje mijn beste seizoen nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

nvidia schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 18:39:
Wat is me dat in C2G1, 11/22 man heeft problemen met zijn wagen. Ongeloofelijk gewoon voor woorden...
Was een slagveld inderdaad. Wonder boven wonder, bleef mijn gb gespaard. :)

Weer goede zaken gedaan met P4. Weer terug op P3 in het kampioenschap, maar er strijden ongeveer 5 man voor die plaats. Binnenkort toch nog maar even een upgrade doen om te kijken of ik het daarmee kan halen.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
kieknwatwort schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 15:44:
Iedereen al het beste gewenst voor 2009!, en voor de Tukkers: veul geluk in'n tuk!

Mijn voorbereiding voor de race ging waardeloos: ik rijd voor het eerst op Fuji, ik kwam bij de P niet hoger dan 93% DRP en kreeg nauwelijks info over mijn suspension.

In W en Q de DRP nog naar 96% gekregen, maar ik sta nu 11e op de grid, en er moet nog een man of 8 kwalificeren. Het wordt een regenrace dus ik ga wel zwaar van start, hopenlijk is de rest lichter en kan ik er nog een paar inhalen, maar ik heb er een hard hoofd in... of zou dat nog van de drank zijn?
En ook de race was bagger... ik denk dat ik de verkeerde regenbanden had gekozen, of de verkeerde strategie, of beide...
Met veel moeite en het nodige geluk leek ik uiteindelijk toch nog 3e te gaan worden, toen ook het brandstofverbruik hoger bleek dan gedacht en ik vlak voor de finish zonder benzine kwam te staan... uiteindelijk 6e geëindigd. ik denk dat een kampioenschap er niet meer in zit, ik sta nu tweede met 23 punten achterstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-09 13:41

Darkasantion

Just keep swimming!

kieknwatwort schreef op vrijdag 02 januari 2009 @ 21:47:
[...]

En ook de race was bagger... ik denk dat ik de verkeerde regenbanden had gekozen, of de verkeerde strategie, of beide...
Met veel moeite en het nodige geluk leek ik uiteindelijk toch nog 3e te gaan worden, toen ook het brandstofverbruik hoger bleek dan gedacht en ik vlak voor de finish zonder benzine kwam te staan... uiteindelijk 6e geëindigd. ik denk dat een kampioenschap er niet meer in zit, ik sta nu tweede met 23 punten achterstand.
In de muur geeindiging als 18e :( , terwijl ok op weg was naar een 15e plek, en miss hoger :|

Maargoed, qua financien verdien ik nu per race wel ruim 1.5 Miljoen, en kan dus lekker aanspekken voor volgend jaar C4, hoewel ik nog niet weet of ik dan voor de top 5 ga, of een seizoen "rust" neem, om erna vol ervoor te gaan.

[ Voor 14% gewijzigd door Darkasantion op 02-01-2009 23:50 ]

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Een seizoen "rust" in C4? Het moet niet gekker worden met dat geld sparen zeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-08 19:19
hehe, ik heb een redelijke kans om naar c3 te gaan, ik sta nu 3e met evenveel punten als de 2e. Volgens de regels zouden top 3 naar c3 gaan, maar in praktijk is dat meestal top 5?(omdat veel groepen in c4 niet gevuld zijn moeten anderen het volmaken?)

Ik doe het de laatste tijd niet echt goed en kom maar niet op het podium, de komende race wordt ook niet veel, heb slechts een drp van 88% en het is 40 graden, Die combi is nie ideal voor mijn pirelli bandjes en de overige van de top 5 hebben dunlop. De nummer 4 of 5 zouden mij nog voorbij kunnen gaan op den duur.

nu is de stand
1: 64 punten
2: 61 punten
3: 61 punten (ikke)
4: 56 punten
5: 50 punten.

Zit nu te denken wat ik met mijn coureur moet doen, hij is nie echt super goed of zo, maarja door een noob fout heb ik hem aan het begin van seizoen al nieuw contract gegeven.
Wanneer ik niet promoveer dan houd ik hem wel voor nog een seizoen c4, maar mocht ik wel promoveren dan zit ik wel te twijfelen of ik niet een nieuwe moet nemen met een 200+ drp.
mijn desginer en marketing man heb ik al wel gekozen. Mijne is nu noga duur en niet echt hoge waardering, die nieuwe zijn stukken goedkoper en ook beter :)

[ Voor 8% gewijzigd door jazzVL op 03-01-2009 12:13 ]

"If u do something do it with style, or do it at all."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
jazzVL schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 12:11:
hehe, ik heb een redelijke kans om naar c3 te gaan, ik sta nu 3e met evenveel punten als de 2e. Volgens de regels zouden top 3 naar c3 gaan, maar in praktijk is dat meestal top 5?(omdat veel groepen in c4 niet gevuld zijn moeten anderen het volmaken?)
Top 6 á 8 geloof ik. Inactievelingen in C3 worden verwijdert en die worden aangevuld met extra promoties vanuit C4, inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
ah zo, hmmm toch alvast kijken hoe ik c3 in kan gaan, de kans was al redelijk aannemelijk toen ik van top 4 a 5 uitging, met de huidige vooruitzichten kom ik zeker wel in top 6. denk dat ik iig wel met 30 mil + het seizoen kan afsluiten.
dus wordt even kijken hoe ik het nieuwe seizoen in kan gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Joss schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 09:20:
Een seizoen "rust" in C4? Het moet niet gekker worden met dat geld sparen zeg :|
Mijn probleem is dat ik dit seizoen in de 1e 8 races alles eraan heb gedaan om mijn onderdelen zo goedkoop mogelijk te maken om te overleven, en nu dan eindelijk weer aan het werken ben aan de Efficenty/gewicht, maar dat ik volgend seizoen wel 10% van die effectiviteit boven de 40 kwijtraak, en qua driver middenmoot ben. Beng gewoon beetje bang ervoor om weer naar C3 te gaan na dat jaartje C4 om het dan weer niet te redden :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Darkasantion schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:47:
[...]

Mijn probleem is dat ik dit seizoen in de 1e 8 races alles eraan heb gedaan om mijn onderdelen zo goedkoop mogelijk te maken om te overleven, en nu dan eindelijk weer aan het werken ben aan de Efficenty/gewicht, maar dat ik volgend seizoen wel 10% van die effectiviteit boven de 40 kwijtraak, en qua driver middenmoot ben. Beng gewoon beetje bang ervoor om weer naar C3 te gaan na dat jaartje C4 om het dan weer niet te redden :X
ik snap dit niet...
je moet zelfs in C3 altijd financieel quitte kunnen draaien! Je moet gewoon beginnen met een financiële planning.
Zelfs als je iedere race kwalificeert en finisht als 25e, verdien je 6.65M. Met 6 sponsors moet je ook 3M per race kunnen krijgen, dus je budget is 9.65M per race.
Volgens mij heb jij een waardeloze driver met een DRP van 175, ik weet niet wat je hem betaalt per race, maar voor minder dan 2M per race met je iets beters kunnen vinden. (Dan moet je dus ook beter dan 25e kunnen finishen ;) )
OK, zeg even 2M voor je driver, 0.8M voor je staff, 1.6M gem. voor parts, 3.25M voor je suppliers, 1.7M voor D en CD, kost je dus 9.35M per race... oftewel je draait 3 ton positief per race. En dan heb je nog hele dure suppliers gekozen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap dit niet...
je moet zelfs in C3 altijd financieel quitte kunnen draaien! Je moet gewoon beginnen met een financiële planning.
Zelfs als je iedere race kwalificeert en finisht als 25e, verdien je 6.65M. Met 6 sponsors moet je ook 3M per race kunnen krijgen, dus je budget is 9.65M per race.
Volgens mij heb jij een waardeloze driver met een DRP van 175, ik weet niet wat je hem betaalt per race, maar voor minder dan 2M per race met je iets beters kunnen vinden. (Dan moet je dus ook beter dan 25e kunnen finishen ;) )
OK, zeg even 2M voor je driver, 0.8M voor je staff, 1.6M gem. voor parts, 3.25M voor je suppliers, 1.7M voor D en CD, kost je dus 9.35M per race... oftewel je draait 3 ton positief per race. En dan heb je nog hele dure suppliers gekozen.
[/quote]

ik betaal zo'n 3,6M als ik alle parts koop WTF 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:58

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:29:
Dat moet je dan ook niet doen :P

Heb vorige race maar 4 van de 10 onderdelen vervangen. Zal deze race wel iets meer zijn, maar veel meer dan 2,2M per race geeft ik niet uit aan onderdelen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op zondag 04 januari 2009 @ 13:29:
Als je even in de OP zoekt naar Polls en dan part costs, dan zie je ongeveer welke onderdelen de meeste mensen niet elke race bestellen ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Joss op 04-01-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Joss schreef op zondag 04 januari 2009 @ 14:52:
[...]

Als je even in de OP zoekt naar Polls en dan part costs, dan zie je ongeveer welke onderdelen de meeste mensen niet elke race bestellen ;)
Service van de zaak: Joss in "Het F1Time (Online Formule1 Management) ..."

Dan zie je ook dat die 1.6M door mij nog een zeer voorzichtige schatting is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 21:25
Je kunt in C3 ook geld verdienen. Ik rijd met de top mee en heb al meer als 20mill verdient dit seizoen. Ik laat ook geen tests liggen.

Ohja, en me driver is 1.3mill, dus dat telt misschien ook wel een beetje mee.

[ Voor 23% gewijzigd door Kroketje op 04-01-2009 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
F1Time is alweer de hele middag plat... :O

[ Voor 186% gewijzigd door kieknwatwort op 04-01-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
kieknwatwort schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:34:
Word nog grappig, wilde vanavond eigenlijk alle voorbereidingen doen. Ben morgen pas tegen 22.00 thuis van m'n werk, en heb eigenlijk weinig zin om dan alles nog te gaan doen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
kieknwatwort schreef op zondag 04 januari 2009 @ 16:34:
Niet echt de hele middag. Was een moment dat ie weer up was. Zal wel een sneeuwstorm zijn in Timboektoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Ik test de site ieder kwartier:

DAILY UPTIME AND PERFORMANCE SUMMARY

f1time.com
----------------------------------------------------------------------
date uptime dns connect request ttfb ttlb

2009-01-03 98.95 0.238 0.401 0.401 1.370 1.370
2009-01-02 98.95 0.190 0.353 0.353 1.320 1.320
2009-01-01 100.00 0.183 0.348 0.348 1.364 1.364
2008-12-31 100.00 0.205 0.370 0.370 1.387 1.387
2008-12-30 100.00 0.179 0.376 0.376 1.363 1.363
2008-12-29 100.00 0.251 0.417 0.417 1.404 1.404
2008-12-28 100.00 0.259 0.424 0.424 1.404 1.404
2008-12-27 100.00 0.243 0.440 0.440 1.429 1.440
2008-12-26 100.00 0.200 0.365 0.365 1.151 1.151
2008-12-25 100.00 0.245 0.411 0.411 1.193 1.193
2008-12-24 100.00 0.170 0.337 0.337 1.112 1.112
2008-12-23 98.89 0.199 0.364 0.364 1.127 1.127
2008-12-22 97.92 0.204 0.416 0.416 1.425 1.425
2008-12-21 100.00 0.163 0.377 0.377 1.689 1.689

minimum 97.92 0.163 0.337 0.337 1.112 1.112
maximum 100.00 0.259 0.440 0.440 1.689 1.689
average 99.62 0.209 0.386 0.386 1.338 1.339

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
hij ligt er nu weer uit, heb gelukkig nog net de race orders in kunnen voeren. Was bij hert uitvallen nog net een PM aan het tikken op het moment van versturen was de site al down.
Hopelijk is het tegen 16.00 weer online zodat de race bekeken kan worden

*edit hij is er weer, was een korte down blijkbaar

[ Voor 9% gewijzigd door jazzVL op 05-01-2009 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richi E.
  • Laatst online: 18-08 12:04

Richi E.

PSN: Rich_E1988

Hij ligt er inmiddels weer uit.. Was net mijn race aan het bekijken en deze verliep goed voor mij ;)

Balen dus dat hij er uit ligt. Maarja, het is tijd dat hier wat aan gedaan wordt, want op deze manier kunnen ze echt niet verder.

Edit: Hij is weer online momenteel.. Voor hoelang durf ik niet te zeggen :X

Ben trouwens 4e geëindigd, dus dat is wel weer positief :*)

[ Voor 23% gewijzigd door Richi E. op 05-01-2009 15:43 ]

PSN: Rich_E1988

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
hmm hoop dat het om 16.00 er weer is, dan begint mijn race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-.- mja is kut :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik sta 6de plaats dit seizoen maar ook weer 7de met iemand anders

is er een mogelijkheid dat ik naar de C3 kan of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

kieknwatwort schreef op zondag 04 januari 2009 @ 12:15:
[...]

ik snap dit niet...
Mijn driver is nieuw, en betaal per race 1.1 M aan hem, verder maak ik nu per race 1.5M winst als niet meer, en balance is nu goed.

Mijn probleem was dat ik tegen mijn planning en bedoeling C3 in ben gegaan, en toen maar wat (achteraf te dure) suppliers heb gekozen. Verder doe ik 0 tests, omdat ik dat gewoon niet kon betalen in het begin :+ . Maar mijn driver is jong(21 jaar) dus kan lang mee, en bovendien niet helemaal fit omdat ik niet test :P . Dit zou dus allemaal beter moeten gaan in C4, waar ik mijn driver goed kan laten "leren", zelf wat meer data kan verzamelen, en mischien wat beter kan voorbereiden op C3. Dit seizoen was gewoon kut voor mij, omdat een nieuwe driver moest kopen, maar niet veel te besteden had, en ondertussen ook nog moest overleven qua geld :P . Heb dus niks gedaan qua tests ofzo, vandaar dat ik nu achteraan rij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazzVL
4e geworden, en mijn teammate blocked mij wth is dat.
trouwens hoe zit het egenlijk met de rest van de race nadat de eerste over de finish is? Is het dan gelijk afgelopen?
want de nummer 3 heeft in lap 79 een klapband, de eerste is inmiddels over de finish. Nu zit diegene met een klapband in lap 80 en ik in 79. In die 1,5 lap kan ik heb normaal zeker nog inhalen. Rijd de rets de race nog uit of is het echt afgelopen nadat de nummer 1 over de finish is?
Zou voor mij een verschil uitmaken tussen 4e of 3e plaats en aangezien de top 4 qua punten heel dicht bij elkaar zitten is het wel van belang

*edit, zie dat de punten al verwerkt zijn. en dat de race niet verder wordt uitgereden....... wel jammer want nadat de eerste over de finish is kan er voor de rest altijd nog best veel gebreuren.
sta nu op de 2e plaats met 1 punt achter de nummer 1. Wanener de race verder was uitgereden zouden we gelijk staan.
de nummer 3 staat nu 2 punten achter mij

[ Voor 22% gewijzigd door jazzVL op 05-01-2009 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2024
nou ik ben 10de geworden

ik ben volgens mij alleen met mijn stuur in mijn hand over de finish gekomen want de rest is er allemaal afgevallen of af gereden
dit was niet zo'n best race voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Zo, het lijkt erop dat ik vanaf p2 ga vertrekken. Ik verdenk Willem ervan dat hij een motorupgrade heeft gedaan, die is ineens heel snel en ik kan me niet voorstellen dat het puur voor de show is (dat hij dus een stop meer doet). Dat trekt volgende race wel weg, dan pak ik ook een motorupgrade. Lijkt wel nodig te worden in ieder geval. Daarna nog wat aerotests en ik ben klaar voor het komende seizoen :Y)

Al met al wordt het heel spannend in C2G3: er zijn een stuk of 5 rijders die voor de top3 strijden en de verschillen zijn heel klein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Na een ver-pieeeep-te race, ziet het er deze keer redelijk uit, 6e stek tot nu toe, top 8 op de grid zit er in. Met volgens mij ook iemand op een stop meer voor me. Aangezien het een behoorlijke blokker is, wordt het gewoon rustig er achter aan tuffen tot zijn stop, op de hungaroring haal je niet zo makkelijk in zeg maar....

Teamy staat 3 plekken voor me, maar de verschillen zijn klein, dus wie weet wat er nog kan gebeuren...

Good luck to you all!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Grrrrrene schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 07:16:
Al met al wordt het heel spannend in C2G3: er zijn een stuk of 5 rijders die voor de top3 strijden en de verschillen zijn heel klein.
Wat is dat toch met die 3e plek. Bij ons is het ook al zo spannend.

Ben benieuwd naar de race. Er staat er 1 op een stop meer, dat sowieso. Hij staat wel aardig voor me, dus hoe dat uitpakt moeten we nog even zien. Vanaf volgende race hier ook een upgrade. De laatste en hopelijk brengt het me promotie, want ik ga er nu gewoon voor met nog een paar race te gaan.

Design voor volgend seizoen zit ook wel snor. Al een aantal aero tests achter de rug en ben nu al op mijn niveau van eind vorig seizoen.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jopster schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 08:07:
[...]

Wat is dat toch met die 3e plek. Bij ons is het ook al zo spannend.

Ben benieuwd naar de race. Er staat er 1 op een stop meer, dat sowieso. Hij staat wel aardig voor me, dus hoe dat uitpakt moeten we nog even zien. Vanaf volgende race hier ook een upgrade. De laatste en hopelijk brengt het me promotie, want ik ga er nu gewoon voor met nog een paar race te gaan.

Design voor volgend seizoen zit ook wel snor. Al een aantal aero tests achter de rug en ben nu al op mijn niveau van eind vorig seizoen.
Nou, zelfde hier dus: nog 1 revisie en dan moet het goed zijn. Inderdaad al wat aerotests gedaan als dat zo uitkwam met de tracks.

P3 is zo spannend bij ons dat de top4 deze race in de Q binnen 0.109s van elkaar gekwalificeerd is :o En dan in Istanbul, wat met rondetijden van rond de 1:30 en een baanlengte van 5.3km niet bepaald een superkort circuit is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaat goed bij mij :D laatste race P2...sta nu ook 2e in het kampioenschap(C414)...ben nu beetje aan het voorbereiden op het volgende seizoen in C3, heb hier nog een vraag over... hoe staat 1 pk tegenover 1 kilo ? wat ik eigenlijk wil weten in hoeverre is een lichte motor met minder pk's beter/slechter als een zware motor met veel pk's ?....of krijg ik nu een strategisch antwoord zelf achter komen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 12:50:
Gaat goed bij mij :D laatste race P2...sta nu ook 2e in het kampioenschap(C414)...ben nu beetje aan het voorbereiden op het volgende seizoen in C3, heb hier nog een vraag over... hoe staat 1 pk tegenover 1 kilo ? wat ik eigenlijk wil weten in hoeverre is een lichte motor met minder pk's beter/slechter als een zware motor met veel pk's ?....of krijg ik nu een strategisch antwoord zelf achter komen? :D
Het is een combinatie van alles,hoe zwaar zijn onderdelen en je versnellingsbak.
Maar ik neem aan dat dit al eerder is behandeld
Vraag je zelf wat is makkelijker om weg te duwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM

BM

Moderator Spielerij
Tja, duidelijk
Lichter = beter
Meer pk's = beter

:+

Welke van de 2 beterder is.... ik heb voor mezelf een redelijk idee hoe het zit, maar mijn advies zou inderdaad zijn: zelf uitzoeken :)
Misschien heel flauw, maar uiteindelijk kom je d'r vrij snel achter.

Xbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Zal meer ook maar weer eens melden na een lange vakantieperiode... en nu ziekjes thuis...
Na een desastreus vorig raceweekend waarin in ronde 2 m'n driver de auto al in de muur parkeerde, heb ik nu een redelijke Q gedaan op P8 met de meest logische strategie...

Nu eens zien wat mijn crappy driver kan deze race, aangezien ik 1 op de 2 races uitval :o

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik heb wel eens iemand horen zeggen dat 3KG minder gelijk is aan 1pk meer, qua prestaties in de echte wereld dan. Of dit klopt, en hoe Tadas dit geïmplementeerd heeft is een tweede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

Goede zaken gedaan voor promotie naar C1 met P2 op Hongarije. En dan komt er nog een upgrade aan voor de komende race. Dat belooft nog wat. :*)

Teamy heeft het ook weer prima gedaan met P7. Dit zit nu ook wel safe voor dit seizoen. Zou het wel jammer vinden om hem te verlaten als teamy, mocht ik promoveren. Ik verwacht dan wel dat hij het seizoen er op ook in C1 zit. :P Hopelijk zit ik er dan ook nog. ;) Maar goed, nog 4 races en er kan nog veel gebeuren. 1 keer uitvallen en het wordt al heel erg lastig.

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wow, weer winst \o/ Nog maar 3 puntjes verwijderd van p3 en een goede kans op promotie. Ben benieuwd wat komende races nog gaan brengen, maar het lijkt erop dat ik wel met de top3 mee kan komen (redelijk consequent de laatste tijd).

De race ging werkelijk geweldig. In de eerste ronde haalde ik Willem al in, zonder boosts nota bene 8)7 Snap niet hoe ik dat heb gedaan, maar ik klaag niet :+ Daarna alleen na mijn eerste twee (van de drie) stops even de 1e plek afgestaan, maar na de 3e lag ik nog 1e en heb ik het gat met Christian Realdea naar 7s gereden (op de een of andere manier lag Willem ineens een heel eind achter, die verloor 6s in 2 rondjes met de pitstops :?)

[ Voor 48% gewijzigd door Grrrrrene op 06-01-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Grrrrrene schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:58:
Wow, weer winst \o/ Nog maar 3 puntjes verwijderd van p3 en een goede kans op promotie. Ben benieuwd wat komende races nog gaan brengen, maar het lijkt erop dat ik wel met de top3 mee kan komen (redelijk consequent de laatste tijd).

De race ging werkelijk geweldig. In de eerste ronde haalde ik Willem al in, zonder boosts nota bene 8)7 Snap niet hoe ik dat heb gedaan, maar ik klaag niet :+ Daarna alleen na mijn eerste twee (van de drie) stops even de 1e plek afgestaan, maar na de 3e lag ik nog 1e en heb ik het gat met Christian Realdea naar 7s gereden (op de een of andere manier lag Willem ineens een heel eind achter, die verloor 6s in 2 rondjes met de pitstops :?)
Was mooie race om te volgen. Cristian reed op een stop minder maar uiteindelijk bleek je toch aan het langste eind te trekken. Proficiat! Jopster, proficiat met je tweede stek. Dit kan zeker een mooie basis zijn naar C1!

Ik heb ook een topic aangemaakt in F1Time met de vraag om Vilnius, Old Nurburgring, Anderstorp, California Speedway & Cancun terug in de kampioenschappen op te nemen. Ik weet niet wat jullie mening hierover is, dus geef zeker jullie mening hierover.

[ Voor 14% gewijzigd door nvidia op 07-01-2009 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
nvidia schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 11:14:
[...]

Was mooie race om te volgen. Cristian reed op een stop minder maar uiteindelijk bleek je toch aan het langste eind te trekken. Proficiat! Jopster, proficiat met je tweede stek. Dit kan zeker een mooie basis zijn naar C1!

Ik heb ook een topic aangemaakt in F1Time met de vraag om Vilnius, Old Nurburgring, Anderstorp, California Speedway & Cancun terug in de kampioenschappen op te nemen. Ik weet niet wat jullie mening hierover is, dus geef zeker jullie mening hierover.
Vilnius? 101 laps, no thnx!
Nurburg? Gezien je moet kwalificeren, lijkt me niet leuk voor de auto's.
California Speedway? 94 bijna letterlijk rondjes, no thnx!
Cancun? Circuit heeft nooit bestaan, nee dankje!

Alleen Anderstorp kan ik in komen, daar heb ik zelf al eens een topic over gemaakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Grrrrrene schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 19:58:
Feli Grrrrrene! Was idd een keurige race en ik denk dat je C1 wel gaat halen aangezien jij momenteel wel de sterkste van de 4 bent... Ik vrees dat Willem of Remus Daniel de boot gaat missen (uitvalmomenten daargelaten)

Was zelf ook wel te spreken over mijn race, keurig 5e en best of the rest (want de top 4 is ongenaakbaar). Was zeker wel minder snel dan de Fransen en Henrik, maar had een betere strategie en mijn rijder was in een Trulli bui (met blocking 0) waarmee een mooie verdiende P5 binnen was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Dan hoop ik dat Willem doorgaat naar C1 en Remus Daniel net naast de pot piest, maarja, ik vrees dat als ik p3 pak, Willem de lul zal zijn. Ik heb net m'n laatste motorupgrade gedaan, 'k rijd bijna in een Veyron nu :+ En een vrij lichte ook nog, dus ik denk dat het totaalplaatje geweldig is. Nu nog wat aerotesten en hopen dat ik niet 4 races achter elkaar uitval, want dan zou ik te laat hebben gepiekt. Aan de andere kant: als een van de heren boven mij ineens een race mist of uitvalt sta ik in 1 klap 3e (naja, alleen Christian kan dat hebben). En de kans dat een van hen uitvalt is veel groter dan dat ik uitval, simpel gevalletje statistiek :+

Christian is overigens voor mijn gevoel wel sneller, maar hij stond vorige race gewoon op de verkeerde strategie. Misschien dat ik met m'n nieuwe motor gelijkwaardig ben, maar hij is bijzonder rap en valt zelden uit.

[ Voor 14% gewijzigd door Grrrrrene op 08-01-2009 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper

Luuk_Luchtloper

Ehm, vertrouw niet op je statistiek... beste voorbeeld ben ik momenteel met bijna 1 op 2 uitvallen/problemen :(
En weet niet of Cristian zoveel sneller is dan jij, want mijns inziens stond ik met mijn 2-stopper zeker sterker dan de 4 pal achter me op 3 stops. Ik denk dat jij gewoon sneller was afgelopen race dan hij...

Ik hoop idd zeker dat iig 1 vd 2 Roemenen (liefs Remus Daniel, want gun het Cristian wel als ex-teamy) het niet haalt en jij en Willem wel... Ga zelf denk ik komend seizoen very cheap rijden en terug naar C3 om het spelletje maar eens net zo "smerig" als iedereen te gaan spelen... Gewoon een seizoen met cheapass suppliers, op aero testen in C3 en daarmee geld en auto verbeteren en sterker terug naar C2...

Beetje blijven hangen in C2 red ik wel, maar ik kan niet echt een buffer opbouwen om eens met full A+ suppliers te gaan rammen voor de punten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mwah, ik heb underbid staff, dat scheelt al enorm. Ik heb dit seizoen zo'n 10M winst gedraaid, excl. de bonus voor m'n positie en de cup... En met nog 4 races te gaan en de wetenschap dat het steeds beter gaat, betekent dat dat ik misschien nog wel zo'n 10M erbij pak.

Maar goed, we zijn het eens dus: Willem, Christian en ik naar C1 (liefst met mij op p1 van het kampioenschap, maar dat lukt denk ik niet meer :+). Ik sta in ieder geval op pole nu, maarja, er moeten er nog wel wat kwalificeren, hoewel ik wel met een redelijke marge voor sta op brid (Daniel), m'n teamie en Henrik Carlgren, ook niet de langzaamste en 5e in het kampioenschap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe

andrestouwe

Zo, gisteravond geen tijd gehad om de boel er door te rammen, dus nu maar ff gedaan. 9e op de grid tot nu toe, met nog een aantal te gaan, dus het zal wel buiten de top 12 worden. Teamy doet het beter op de 3e stek. Als ie heel blijft kan die een mooie stap maken naar promotie...

Vorige race eindelijk eens een keer geen problemen in een goeie race. Doel was de 8e plek, maar door het uitvallen van iemand in de laatste ronde toch nog een 7e plek gepakt. Zoals het nu lijkt ben ik redelijk safe op de 16e pek....

Good luck to you all!!

[ Voor 84% gewijzigd door andrestouwe op 09-01-2009 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
WTF? Zelfs Christian Realdea kan niet aan mijn tijd tippen en ik sta nog steeds op pole. Sterker nog: Daniel staat direct achter me op 0.003s voor Christian. Dat geeft me wat meer vertrouwen dat Remus Daniel het ook niet kan. Even afwachten wat Willem doet: met een stopje meer zou hij het sowieso makkelijk moeten kunnen halen, met evenveel stops wordt het echt spannend ;)

[ Voor 31% gewijzigd door Grrrrrene op 09-01-2009 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _avalanche_
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 21:49
Gegokt..... en verloren :D Dacht laat ik eens een 3 stopper op softs doen. Ik was goed snel totdat mijn driver lost control had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hooolaaa, wacht eventjes...

Klopt het dat je NA de practice en Warm-up gewoon je auto nog kan repareren? dus met mijn slechte onderdelen van de vorige race eerst practice doen, en daarna repareren?
Heeft dat een grote invloed op je resultaten van de Practice? Dat scheelt wel ff in de kans op Mechanical problems tijdens de race.

Vorige race een geweldige race gereden.. 3e gestart, 3e gefinished.. mijn eerste podium!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 12:52:
hooolaaa, wacht eventjes...

Klopt het dat je NA de practice en Warm-up gewoon je auto nog kan repareren? dus met mijn slechte onderdelen van de vorige race eerst practice doen, en daarna repareren?
Heeft dat een grote invloed op je resultaten van de Practice? Dat scheelt wel ff in de kans op Mechanical problems tijdens de race.

Vorige race een geweldige race gereden.. 3e gestart, 3e gefinished.. mijn eerste podium!
Klopt. Het heeft wel invloed op je *prestaties* in de practice, maar wat boeit de practice nu? Lees anders de handleiding op F1Time eens door. Daar staat een belangrijke note: "Misbruik je wagen niet in de vrije training. Let er op dat er in de vrije training geen geld of punten valt te verdienen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Zopas gekeken naar de grid en tot mijn verwondering staat iedereen achter me op het koude Suzuka en dit toch op een ruime afstand (0,304). Het kan dus een mooie race worden al moet er gezegd worden dat ik wel op een stop meer sta. Maar toch biedt dit perspectieven. De in/out van Suzuka is immers niet zo lang en als ik in het eerste gedeelte afstand kan nemen van de tegenstand kan ik misschien wel podium rijden. Als Duffie me dan nog even helpt met ze te blocken ben ik nog tevredener ;).

[ Voor 4% gewijzigd door nvidia op 09-01-2009 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Oh god, Willem heeft z'n auto weer voor me geplant :X Ik hoop zo erg dat je een stopje meer doet, Willem, maar ik vrees het ergste :P Achja, als ik op jou geen punten pak, dan in ieder geval op Christian en Remus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:16:
Zopas gekeken naar de grid en tot mijn verwondering staat iedereen achter me op het koude Suzuka en dit toch op een ruime afstand (0,304). Het kan dus een mooie race worden al moet er gezegd worden dat ik wel op een stop meer sta. Maar toch biedt dit perspectieven. De in/out van Suzuka is immers niet zo lang en als ik in het eerste gedeelte afstand kan nemen van de tegenstand kan ik misschien wel podium rijden. Als Duffie me dan nog even helpt met ze te blocken ben ik nog tevredener ;).
Ik gun je het van harte, maar je weet hoe ik rij met de blocking.Trouwens als ik op de claxon drukt wil je dan wel even aan de kant gaan :Y
Wie is dat dan die "Duffie" :) kan hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU
  • Laatst online: 12:02

The_DoubleU

Tweaker in München

@Rene
Ik sta op een 2 stops. Dus als jij voor een 1 stopper gaat dan sta je goed. :)
Ik hoop dat ik naar C1 kan gaan en zal daarvoor ook alles doen, hoewel mijn opties een beetje zijn uitgeput. Mijn auto is net onder de 600kg, dus ik moet het met aero testen doen.

Maar mocht ik C1 halen dan zou het mooi zijn als je mee komt. Kunnen we team Gerritsen oprichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Grrrrrene schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:45:
Oh god, Willem heeft z'n auto weer voor me geplant :X Ik hoop zo erg dat je een stopje meer doet, Willem, maar ik vrees het ergste :P Achja, als ik op jou geen punten pak, dan in ieder geval op Christian en Remus :P
Je gaat hem wel voorbij, heb er vertrouwen in ... Laatste races heb je een snellere race-pace dus ja!
Verwijderd schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:52:
Ik gun je het van harte, maar je weet hoe ik rij met de blocking.Trouwens als ik op de claxon drukt wil je dan wel even aan de kant gaan :Y
Wie is dat dan die "Duffie" :) kan hem niet.
Hahaha ik rij met blocking / overtaking omdat ik snel de pits in ga. Dus hopelijk kom je niet snel achter me aan en blijf ik ruim voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
The_DoubleU schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:58:
@Rene
Ik sta op een 2 stops. Dus als jij voor een 1 stopper gaat dan sta je goed. :)
Ik hoop dat ik naar C1 kan gaan en zal daarvoor ook alles doen, hoewel mijn opties een beetje zijn uitgeput. Mijn auto is net onder de 600kg, dus ik moet het met aero testen doen.

Maar mocht ik C1 halen dan zou het mooi zijn als je mee komt. Kunnen we team Gerritsen oprichten.
Ja, dat zou inderdaad leuk zijn :D Daarom zei ik ook al: ik hoop eigenlijk dat Remus het niet haalt en dat Christian, jij en ik naar C1 gaan. Ik wil jou niet uit de top3 drukken, maar als je de zwakste van de drie aan kop bent, gebeurt dat misschien wel. Maar goed, voorlopig sta je nog 3 punten voor en lig je op koers daar 5 van te maken. Ik moet je eerst nog voorbij komen om überhaupt een kans te hebben je in te halen in het kampioenschap. Een 1-2 met mij aan kop is nog altijd niet genoeg en 1x uitvallen is rampzalig in deze fase.

Edit: Ik doe ook 2 stops trouwens, ben benieuwd wie er eerder binnenkomt dan :)

[ Voor 3% gewijzigd door Grrrrrene op 09-01-2009 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Remus Daniel heeft nu ook zijn Q gedaan.

1 Willem Gerritsen 1:28.915 +0.000 +0.000 4
2 Rene Gerritsen 1:29.022 +0.107 +0.107 4
3 Daniel van Brienen 1:29.412 +0.497 +0.390 4
4 Cristian Realdea 1:29.415 +0.500 +0.003 4
5 Filionescu Remus Daniel 1:29.531 +0.616 +0.116 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, voorlopig staan Willem en ik nog respectievelijk 1e en 2e grid met teamie Daniel op een zeer mooie 3e plaats. Christian redelijk onverwacht "maar" 4e en Remus Daniel geheel verwacht daarachter op de 5e plek. Ik had gehoopt dat Christopher Noble daar nog roet in het eten zou gooien, maar dat mocht niet zo zijn... Ik heb goede hoop op een mooie race :Y)

Edit: Spuit 11 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
5e pech-race van het seizoen (engine problems in de 7e ronde ofzo), balans die dicht bij de 10 miljoen ligt. Leuk, leuk, leuk. Als het gewoon een beetje een normaal seizoen was geweest had ik nog zeker 20-25M in kas gehad... Wat een beetje pech wel niet met je financiele plaatje doet zeg :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
Lachen... ik had een foutje gemaakt bij de kwalificatie, waardoor ik als 13e moest starten. Dus ik heb voor het eerst van mijn leven overtaking ingevuld (10). Na twee rondjes dus een vleugel eraf. Volgens mij rijd ik nu dus met een overvolle tank en op intermediates. Zo leer ik het wel af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

kieknwatwort schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:12:
Lachen... ik had een foutje gemaakt bij de kwalificatie, waardoor ik als 13e moest starten. Dus ik heb voor het eerst van mijn leven overtaking ingevuld (10). Na twee rondjes dus een vleugel eraf. Volgens mij rijd ik nu dus met een overvolle tank en op intermediates. Zo leer ik het wel af...
Okay dan, vond het al raar dat jij 18e lag ;) Dit verklaard wel wat :P . Ik tuf weer lekker achteraan rond, en hoop gewoon op veel uitvallers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Sjonge, als we finishen zoals de stand nu is wordt C2G3 een bijzonder spannend kampioenschap :o Ik loop weer 2 punten in op Willem, wat het verschil tot 1 punt terugbrengt. Remus Daniel is vrij traag en ligt 5e. Ook Christian verliest punten op mij (en op Willem ook trouwens), want die ligt op dit moment 3e.

De top4 schuift dus ineen. Ik hou hier wel van, je moet je echt van je beste kant laten zien, anders vis je achter het net :)

Edit: En ja, zo finishen we dus. Met nog drie races te gaan zit de druk er vol op :Y) Tweede winst op rij, geweldig!

[ Voor 11% gewijzigd door Grrrrrene op 09-01-2009 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieknwatwort
kieknwatwort schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 18:12:
En precies toen het begon te regenen ploften mijn banden - dus nu liggen er weer droogweerbanden onder - in de regen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_DoubleU

The_DoubleU

Tweaker in München

Gefeleciteerd Rene!
Als we zo elke race eindigen dan gaan we beide naar C1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Verdomd, Willem en ik zijn inderdaad Remus Daniel voorbij, 'k sta al 3e :D Op naar Christian zou ik zeggen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Grrrrrene op 09-01-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopster

Jopster

trotse papa x4

3e in de laatste race, 3e in het kampioenschap... break even. :)

GoT-Papa clublid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Hmm, ergens verkeerd zitten goken met mijn benzine dus, oof na 19 rondjes...
En nu ook nog eens een goede sponsor kwijt :S Nouja, geen kosten qua reparaties nu dus dat valt mee :P

Maar met 3 races nog te gaan ga ik dus nu wel wat testen qua aero, en qua ontwerp de boel focusen op kosten reductie/ en een lager gewicht, om zo volgend jaar in C4 gewoon me te kunnen doen voor de top 6 :P .

[ Voor 37% gewijzigd door Darkasantion op 10-01-2009 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Gisteren na een goede start een toch degelijke race gereden. Zoals verwacht was ik met mijn stop meer niet snel genoeg om mee te strijden met de top. Uiteindelijk 6e geworden op zo'n 28 sec. Dus slecht is dit zeker niet. Met wat meer geluk zat er misschien een 4e stek in. (5 sec voor me). Al bij al tevreden en nu op naar Silverstone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmmm, hoofdpagina is redelijk snel, probeer je in te loggen... Ga je ff lunchen....

Generated in 746.196 sec. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren een belabberde race met achter af toch nog een 3e plaats,dat nog wel in mijn jubileum race ( 100e ) maar het was te verwachten met een DRP van 86% en steven heb het voor je geprobeerd om ze tegen te houden.
Dus maar snel vergeten en weer door naar het eiland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroketje
Zo Out Of Fuel maar toch me 4e plek kunnen vasthouden. Aangezien de 5e plek ook Out of Fuel was en daarachter niet veel in de buurt reed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaMbiNo
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11:53

GaMbiNo

1337

Kroketje schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:53:
Zo Out Of Fuel maar toch me 4e plek kunnen vasthouden. Aangezien de 5e plek ook Out of Fuel was en daarachter niet veel in de buurt reed :)
He, jij hier. ;)

Dat teamkampioenschap kan ons bijna niet meer ontgaan he. 8)
Dat zou mijn eerste ook worden dan.

Ik weet niet of ik er nou zo blij mee moet zijn dat ik evt. weer promoveer naar C2 aangezien mijn coureur nog een seizoen ofzo nodig heeft om op nivo te komen. Maar hyet is ook een beetje tegennatuurlijk om nu ineens gas terug te gaan nemen. Aaah well we zien wel wat het wordt. C2G3 is ook een gezellige groep. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op zaterdag 10 januari 2009 @ 13:31:
Hmmm, hoofdpagina is redelijk snel, probeer je in te loggen... Ga je ff lunchen....

Generated in 746.196 sec. :X
Generated in 0.083 sec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Inmiddels is het vast allemaal weer goed, maar het gebeurt VEEL te vaak dat de site te langzaam of onbereikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje. Ik ben vorige seizoen begonnen en was niet op tijd om mijn driver een nieuw contract te geven. Toen werd mijn een drive "toegewezen". Nu, het is de 3de laatste race zo kan ik normaal toch het contract vernieuwen of moet ik een nieuwe aanwerven? En wat zijn eigenlijk goeie eigenschappen/waarden voor een driver? op wikipedia staan de primaire en secundaire skills maar verder niet echt veel uitlegt.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2009 15:39 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.