Ik heb ook al even gegoogelt en kan ze nergens vinden. Ben dus ook erg benieuwd waar ze ter download worden aangeboden op een fatsoenlijke resolutie.gp500 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:18:
[...]
Die foto's zijn geweldig, ik kan op de site geen downloads vinden.
kun je die even aanwijzen
* HaterFrame wil ze ook!Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:22:
[...]
Ik heb ook al even gegoogelt en kan ze nergens vinden. Ben dus ook erg benieuwd waar ze ter download worden aangeboden op een fatsoenlijke resolutie.
I am the great Cornholio!
Verwijderd
Voor de extra compleet: Wall-E spreekt haar naam uit als eeeevaaaaa, niet eve, hij snapt het niet ofzo. Net als dat hij het kleine schoonmaakrobotje MO als moooooooooo uitspreekt. Een supermooi icon van MO en een harddrive set van Wall-E en EVE zijn hierzo te vinden. Ben ik lekker toch nog on topicquelake schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:59:
[...]
Even zwaar off-topic, maar voel me geroepen om even antwoord te geven op de vraag wie die E.V.E nou is;
Klopt, E.V.E eigenlijk zelfs; "Extraterrestrial Vegetation Evaluator". E.V.E is een geavanceerd robotje dat terugkeert naar de aarde om op zoek te gaan naar tekenen van leven (vegetatie). Als dit gevonden wordt, is dit het startsein voor het menselijk ras om terug te keren naar aarde. Gewoon even ter info..
Zo na wat gepraat weer eens een plaatje:

Is van Banksy

Is van Banksy
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
Bowtieskin is "Vinyl Nano"
Achtergrond kun je genereren aan de hand van je Last.fm profiel op MasterGiraffe.
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
omg hoe weet jij wat er alemaal in mijn muziek bibliotheek zit!!!!!
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
ow echt heel erg tof
ga ik als ik thuis ben gelijk even proebeeren.
ga ik als ik thuis ben gelijk even proebeeren.
Zou eigenlijk ook gewoon met je itunes bibliotheek moeten kunnen.. Wil ook wel zo een afbeelding
Verwijderd
Uit de oude doos:

Edit: Wallpaper hier te vinden.

Edit: Wallpaper hier te vinden.
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2009 09:42 ]
Hoe heet dit BowTie thema?Wootism schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:40:
Mijn bijdrage! Niks meer, niks minder...
Die Bowtie theme is trouwens wel erg cool! Hoewel ik hem net iets te groot vindt in context met de rest van mijn desktop...
[afbeelding]
-nvm-
[ Voor 98% gewijzigd door SaURoN op 24-01-2009 00:10 ]
Dit is wel een mooie wallpaper, tijd voor een switch.
_
Helaas alleen geen 2560x1600 .. 
Waarom zijn er toch zo weinig wallpapers voor deze gemiddelde maat?!
Waarom zijn er toch zo weinig wallpapers voor deze gemiddelde maat?!
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 16:22:
[...]
Ik heb ook al even gegoogelt en kan ze nergens vinden. Ben dus ook erg benieuwd waar ze ter download worden aangeboden op een fatsoenlijke resolutie.
Sorry jongens, je moet ze even zelf rippengp500 schreef op woensdag 21 januari 2009 @ 15:18:
[...]
Die foto's zijn geweldig, ik kan op de site geen downloads vinden.
kun je die even aanwijzen
Misschien een domme vraag maar wat is de beste manier om het gegenereerde plaatje met het Last.fm scriptje op te slaan in een goede resolutie?
myg0t! Kijk boven je post.Sspruijt schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:47:
Misschien een domme vraag maar wat is de beste manier om het gegenereerde plaatje met het Last.fm scriptje op te slaan in een goede resolutie?
Woah, zo is ie errug niceVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2009 @ 21:55:
Hier mijn desktop, super die tekstgenerator, gelijk mijn standaard wallpaper maar even aangepast
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door ZpAz op 28-01-2009 22:44 ]
Hier stond achterhaalde informatie…
Verwijderd
Ik heb op printen gedrukt en dan opgeslagen als pdf, is gewoon vector dan.Sspruijt schreef op woensdag 28 januari 2009 @ 20:47:
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Heeeel gaaf BBrother, heb hem gelijk ook geinstalleerd. Ziet er zeer strak uit!!
@hierboven met hun last.fm-wallpapers: Hoe krijgen jullie die 'wordles' goed bewaard? Via pdf en dan ff photoshoppen ofzo?
Jup, een leuke abstracte achtergrond onder de layer met de artiesten. En die bovenliggende dan laten blenden met bijv. Overlay ofzo. Even kijken wat het er het beste uit ziet.Tijn89 schreef op maandag 02 februari 2009 @ 22:12:
@hierboven met hun last.fm-wallpapers: Hoe krijgen jullie die 'wordles' goed bewaard? Via pdf en dan ff photoshoppen ofzo?
hoge resulutie van Mac Chick - Cara Rae plx 
vind hem niet direct terug
O sorry zal zo thuis even een 1920x1200 online gooien.MetalG schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 09:53:
hoge resulutie van Mac Chick - Cara Rae plx
Mac Chick - Cara Rae 1920x1200 1.7 MB
[ Voor 18% gewijzigd door MoietyMe op 03-02-2009 12:24 ]
Ik heb wel interesse in je shell scriptN00bDaan schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 01:55:
Wil al jaren RSS feeds in mijn achtergrond, met m'n nieuwe MacBook Air is het gelukt en voor mij verslaat niks gewoon plain text.
[afbeelding]
Een shell script in combinatie met GeekTool, werkt perfect...
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
quelake schreef op maandag 02 februari 2009 @ 21:10:
Heeeel gaaf BBrother, heb hem gelijk ook geinstalleerd. Ziet er zeer strak uit!!
Verwijderd

Op verzoek ook de wallpaper.
even geupload:
http://img110.imageshack.us/img110/4425/road1280x800qb4.jpg
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 15:53 . Reden: wallpaper erbij gedaan ]
Ik ook!, ziet er mooi uit namelijk
_
Verwijderd

Heb me macbook pas, moet het een en ander nog leren zoals me taakbalk stylen ensjow!
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2009 22:33 ]
Taakbalk!!?!?!?!? Ga je mond spoelenVerwijderd schreef op donderdag 05 februari 2009 @ 22:33:
[afbeelding]
Heb me macbook pas, moet het een en ander nog leren zoals me taakbalk stylen ensjow!
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Als je een screenshot plaatst, plaats daar dan ook gelijk een link naar de bureaubladachtergrond bij. Dat voorkomt onnodig vragen. Als je je bureaubladachtergrond niet wilt delen, dan heeft het ook geen zin een screenshot te plaatsen. Dergelijk post kunnen zonder waarschuwing worden verwijderd.
[ Voor 11% gewijzigd door Daedalus op 06-02-2009 19:37 ]
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Hier 60 Apple wallpapers. Imho een leuke toevoeging!
http://blogof.francescomu...-apple-themed-wallpapers/
http://blogof.francescomu...-apple-themed-wallpapers/

Vol - Wallpaper (2560x1600, 1.8MB)
De wallpaper komt van Desktoptopia.
[ Voor 12% gewijzigd door Falconey op 26-06-2009 01:57 ]
Verwijderd
welk bowtie theme gebruik je daar?Falconey schreef op zaterdag 07 februari 2009 @ 00:10:
[afbeelding]
Vol - Wallpaper (2560x1600, 1.8MB)
De wallpaper komt van Desktoptopia.
Verwijderd
Eindelijk ben ik ook een Apple, met een nieuwe MBP, dus eindelijk mag ik showen!

1440x900 versie Wallpaper
Dock:
Finder, Safari, Mail, Adium, Skype, Adresboek, iCal, iTunes, VLC, iMovie, iPhoto, Garageband, Photosoep, KissMac, FTD, UnrarX, Burn, Counterstrike: Source
, Texteditor, Pages, Numbers, Timemachine, Prefpanel, Terminal, InsomniaX, Sysmonitor.
Lyrics zijn van het programma Desktoplyrics. Album-art uiteraard Coversutra.

1440x900 versie Wallpaper
Dock:
Finder, Safari, Mail, Adium, Skype, Adresboek, iCal, iTunes, VLC, iMovie, iPhoto, Garageband, Photosoep, KissMac, FTD, UnrarX, Burn, Counterstrike: Source
Lyrics zijn van het programma Desktoplyrics. Album-art uiteraard Coversutra.
Kan iemand me vertellen waar ik deze Bowtie thema kan vinden?Wootism schreef op zaterdag 17 januari 2009 @ 11:40:
Mijn bijdrage! Niks meer, niks minder...
Die Bowtie theme is trouwens wel erg cool! Hoewel ik hem net iets te groot vindt in context met de rest van mijn desktop...
Imperfectionist.
Mijn eerste zelf gemaakte " Apple bureaubladachtergrond "

Komen er wel meer denk ik..

Komen er wel meer denk ik..
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Verwijderd
Mag ik een link naar je bureaubladachtergrond?
[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 08-02-2009 16:36 ]
Naar je gemaildVerwijderd schreef op zondag 08 februari 2009 @ 16:34:
Mag ik een link naar je bureaubladachtergrond?
Apple Studio Max M2 and Apple Studio Display | Macbook Air 15" M2 | FUJIFILM X-H2 | XF200 F2 | XF1.4x TC F2 |XF 2xTC | XF500 f5.6 | XF150-600 | XF80 | XF16-80 | Viltrox 27mm f1.2 PRO X-Mount
Dat is is niet echt de bedoeling van dit topic
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Wallpaper (It's like chocolate): http://kevinandersson.dev...s-like-chocolate-86212067
Dock (Wrz): http://mpukacz.deviantart.com/art/Wrz-Dock-99014846
Bowtie theme (Serial Killer): http://macthemes2.net/forum/viewtopic.php?id=16790892
Akkoord,Daedalus schreef op zondag 08 februari 2009 @ 18:36:
[...]
Dat is is niet echt de bedoeling van dit topicAls je je bureaublad wilt showen, moet je ook een link naar je bureaubladachtergrond geven.
Linkje
Interessant hoeveel achtergronden het Apple logo erop hebben. Vinden jullie het zo'n mooi logo? Is het appeltje op de achterkant van het scherm niet genoeg?

Achtergronden met een apple-icoontje worden niet met dank afgenomen blijkbaar. Even verandering inbrengen met een appletekst.
wallpaper
Battle.net: NagaByrd#2844

Nog redelijk leeg omdat ik pas net begonnen ben met Mac OS X, het is nog even wennen.
Geinstalleerde programma's zijn iLife '09, iWork '09 en Photoshop CS4. Bowtie thema is een erg simpele, het is 'Wet Floor'.
Achtergrond komt van InterfaceLIFT, linkje.
Kan toch gewoon een PowerMac oid zijn met een CRT ofzo
Wow, jullie zijn snel. Het is idd een hackintosh. Een macbook zit eraan te komen, heb eerst nog even wat geld nodig
.
Verwijderd
Is er nog iemand anders behalve ik die zich stoort aan die ontzettend lelijk Adobe icoontjes ?
Dat zou Adobe toch beter moeten kunnen lijkt mij.
Dat ze voor deze optie kiezen voor windows machines kan ik begrijpen, die icons daar zijn zoiezo brak.
Maar apple icons zijn super mooi, en dan maken ze zich er alsnog zo makkelijk vanaf.
Aan de andere kant snap ik wel dat het zo meteen duidelijk is
PS = photoshop, BR = Bridge etc etc... maar toch
Zonde van je mooie dock.
Zodra ik mijn nieuwe mac binnen heb ga ik maar eens op zoek naar vervangende icoontjes daarvoor.
Als ik me niet vergis kan je die ook gewoon veranderen.
Dat zou Adobe toch beter moeten kunnen lijkt mij.
Dat ze voor deze optie kiezen voor windows machines kan ik begrijpen, die icons daar zijn zoiezo brak.
Maar apple icons zijn super mooi, en dan maken ze zich er alsnog zo makkelijk vanaf.
Aan de andere kant snap ik wel dat het zo meteen duidelijk is
PS = photoshop, BR = Bridge etc etc... maar toch
Zonde van je mooie dock.
Zodra ik mijn nieuwe mac binnen heb ga ik maar eens op zoek naar vervangende icoontjes daarvoor.
Ik gebruik zelf Isabi 4 als vervanging voor de iconen van CS4. Je kan ze aanpassen met CandyBar.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 12:38:
[...]
Verwijderd
Waarschijnlijk saaiste screenshot ooit! Desalniettemin, functioneel..

Wallpaper: "Dark Wood" (link)
Bowtie: "Geeky" (Startpakket)

Klopt wel aardig jaVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:02:
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Echt veel mensen met die wallpaper volgens mijVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 14:02:
[afbeelding]
En Alain Clark, waarvoor ik natuurlijk stiekem echt reageer
Imageshack
.
Oftewel, kan je je plaatje ergens anders hosten (bijvoorbeeld http://tinypic.com/), imageshack is zo ongeloofelijk traag
.

Oftewel, kan je je plaatje ergens anders hosten (bijvoorbeeld http://tinypic.com/), imageshack is zo ongeloofelijk traag

Verwijderd
Hij is inderdaad behoorlijk goed. Live it Out (Album) is eigenlijk al wat 'over tijd', maar draai hem nog steeds dagelijks! Heb ik zelden..Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 17:35:
[...]
En Alain Clark, waarvoor ik natuurlijk stiekem echt reageer
Bij dezen:Killzone schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:03:
Imageshack![]()
.
Oftewel, kan je je plaatje ergens anders hosten (bijvoorbeeld http://tinypic.com/), imageshack is zo ongeloofelijk traag.

Verwijderd
Post meteen een link naar de achtergrond erbij of post niet. Er is inmiddels vaak genoeg gewaarschuwd. Je kan de post aanpassen
[ Voor 91% gewijzigd door Hoedje op 10-02-2009 21:03 ]
Verwijderd
Ik wil niet vervelend doen hoor maar post direct je wallpaper, dan moet er niet meer achter gevragen worden.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:34:
Een 8ergrond uit de oude doos weer opgeplukt....
[afbeelding]
Dit is hier al zoveel vertelt..

Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 18:44:
[...]
Hij is inderdaad behoorlijk goed. Live it Out (Album) is eigenlijk al wat 'over tijd', maar draai hem nog steeds dagelijks! Heb ik zelden..
[...]
Bij dezen:
[afbeelding]

Wat hebben veel mensen hun dock trouwens groot staan, is dat niet vervelend? Dat je vrij kleine vensters krijgt?
d.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 20:54:
[...]
Ik wil niet vervelend doen hoor maar post direct je wallpaper, dan moet er niet meer achter gevragen worden.
Dit is hier al zoveel vertelt..
Klopt, maar misschien ging hij er vanuit dat niemand daar ook maar enige interesse in zou hebben.
Nouja, dan had hij hem alsnog even kunnen posten.
Het zijn gewoon de regels van het topic. Dus als je liever niet de achtergrond deelt, post dan ook de screenshot niet
. Maak trouwens liever in het vervolg een TR (
) aan, i.p.v. hier in het topic mensen terecht te wijzen of te speculeren over beweegredenen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
bump, zou je je shellscript willen delen?N00bDaan schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 01:55:
Wil al jaren RSS feeds in mijn achtergrond, met m'n nieuwe MacBook Air is het gelukt en voor mij verslaat niks gewoon plain text.
[afbeelding]
Een shell script in combinatie met GeekTool, werkt perfect...
~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build
Verwijderd
Geen paniek heren. Ik weet niet waar ik het origineel vandaan heb, mede doordat de wallpaper uit de oude doos komt. Maar voor diegenen die interesse erin hebben, hier de link naar het origineel (zelf geupload)Hoedje schreef op dinsdag 10 februari 2009 @ 21:05:
Het zijn gewoon de regels van het topic. Dus als je liever niet de achtergrond deelt, post dan ook de screenshot niet. Maak trouwens liever in het vervolg een TR ([afbeelding]) aan, i.p.v. hier in het topic mensen terecht te wijzen of te speculeren over beweegredenen.
Aangezien mijn 1e post ge-edit is, hierbij nogmaals mijn screenshot:

nm
[ Voor 99% gewijzigd door Livia op 13-02-2009 15:44 ]
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Vergeet bijna een link te plaatsen .. Monica Bellucci
Verwijderd
Hoe heb je het voor elkaar gekregen je (account)naam in de menubalk te krijgen?Verwijderd schreef op woensdag 11 februari 2009 @ 22:09:
Maar weer eens een update
[afbeelding]
Wallpaper
Dit topic is gesloten.
Let op:
• Ga niet offtopic.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Maak thumbnails van max. 640 pixels breed.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.
Vragen over aanpassingen en mods, kijk in: [Mac OS X] Customization & Modification
• Ga niet offtopic.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Maak thumbnails van max. 640 pixels breed.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.
Vragen over aanpassingen en mods, kijk in: [Mac OS X] Customization & Modification