ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR
Hoe heb jij dat gedaan in Adium, dat boven je contact list geen toolbar meer te zien is? Als ik via "View --> hide toolbar" doe, blijft er nog steeds een grijs balkje met 'contacts' boven te staan.
Waarschijnlijk een simpel iets, maar ik kan het maar niet vinden
n.a.
Thanks!Zero Grav schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 02:32:
Voorkeuren -> Weergave -> Vensterstijl -> Venster zonder rand
n.a.
Wallpaper ?juulie19 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 16:21:
nieuwe bureaublad (moet mis nog wel ander achtergrond nemen)
[afbeelding]
Anoniem: 275360

Wallpaper zelf geschoten op Ko Phi Phi, Thailand, 1 dag voor de ellende daar losbarste. Voor de geinteresseerden, hier nog een foto van de omgeving Pai (rijstvelden, bergen, regen, mist; ben erg trots op die foto
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 275360 op 02-12-2008 17:44 . Reden: foto werkte niet ]
bedankt voor het plaatsen!
en die icons enz heb ik gekregen met candybar
Anoniem: 83443
Prachtige foto's, tgw1986Anoniem: 275360 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 17:43:
dag voor de ellende daar losbarste. Voor de geinteresseerden, hier nog een foto van de omgeving Pai (rijstvelden, bergen, regen, mist; ben erg trots op die foto)

(Klikbaar)
Wallpaper: Saving Face gemaakt door Walker (ik heb het via Desktoptopia, programma wat automatisch wallpapers download).
Weet iemand nog een mooi icoontje voor Call of Duty 4 wordt zeer op prijs gesteld
Huidige is nog al lelijk

Zou je die Bleach achtergrond willen delen? Het liefst groot, voor mijn 24" schermJimmy_Boy schreef op maandag 01 december 2008 @ 15:38:
Nou dan plaats ik mn desktopje ook maar ff.
[afbeelding]
MBP is maar 3 weekjes oud, dus staat niet veel bijzonders op.
Wallpaper is self-made
When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.
Dat zwart is echt netjes, welke iconset heb je gebruikt naast de icontainer agua onyx??juulie19 schreef op dinsdag 02 december 2008 @ 19:36:
[...]
en die icons enz heb ik gekregen met candybar
Ik kan het niet zo snel vinden.
Wallpaper is hier te vinden op resolutie van 1920x1200icyx schreef op woensdag 03 december 2008 @ 18:27:
[...]
Zou je die Bleach achtergrond willen delen? Het liefst groot, voor mijn 24" schermIk vind dat je een knap staaltje werk verricht hebt, hij ziet er erg gaaf uit!
Zal linkje ook bij mn desktop zetten
Anoniem: 267922
Tis nog even wennen, vooral dat gekloot met photoshop en dreamweaver, heb het hele zooitje geinstalleerd op een case sensitive partition, daarna CS3 geprobeert te installeren maar dat ging niet. Moet dus op een non case sensitive partition gebeuren. Van de week maar even een externe HD er aanhangen om een backup te maken van de data en dan het hele zooitje formateren en opnieuw installeren >_<

link naar grote versie
Anoniem: 55933
Waar werk je, dan ga ik daar ook solliciterenAnoniem: 267922 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:28:
Zo, 1e mac ooit is binnen, ging via het werk (zijn nogal apple fanboys hier), aangezien ik hier aankwam met een windows laptop hebben ze gelijk een extra macbook besteld (naast de pro die ik hier op het werk moet gebruiken) en cadeau gegeven om mij er ook van te overtuigen om voortaan prive ook een mac te gebruiken
Tis nog even wennen, vooral dat gekloot met photoshop en dreamweaver, heb het hele zooitje geinstalleerd op een case sensitive partition, daarna CS3 geprobeert te installeren maar dat ging niet. Moet dus op een non case sensitive partition gebeuren. Van de week maar even een externe HD er aanhangen om een backup te maken van de data en dan het hele zooitje formateren en opnieuw installeren >_<
[afbeelding]
link naar grote versie
Net een 1TB schijfje gekocht om alles van m'n Windows te backuppen, vanavond OSx86 op m'n RAID zetten
Anoniem: 218986

Dashboard:

Wallpaper: 'Zomerfruit'
Non-standaard apps te zien op dock:
Firefox, Coversutra, Twhirl, Adium , Cyberduck.
Non-standaard widgets op het dashboard:
iStat Pro, Valuta Converter.
wallpaper?Anoniem: 267922 schreef op donderdag 04 december 2008 @ 16:28:
Zo, 1e mac ooit is binnen, ging via het werk (zijn nogal apple fanboys hier), aangezien ik hier aankwam met een windows laptop hebben ze gelijk een extra macbook besteld (naast de pro die ik hier op het werk moet gebruiken) en cadeau gegeven om mij er ook van te overtuigen om voortaan prive ook een mac te gebruiken
[afbeelding]
link naar grote versie
Bedankt!Jimmy_Boy schreef op donderdag 04 december 2008 @ 15:35:
[...]
Wallpaper is hier te vinden op resolutie van 1920x1200
Zal linkje ook bij mn desktop zetten
When you think you’ve succeeded / but something’s missing / means you have been defeated / by greed, your weakness.
Anoniem: 88064
Ik ben beginner qua mac gebruik, nou is mijn vraag hoe kom je aan die pijltjes in je dock in plaats van die blauwe bolletjes die standaard zijn?
Ik gebruik het programma Candybar om mijn dock en icons te veranderen.Anoniem: 88064 schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 13:38:
[...]
Ik ben beginner qua mac gebruik, nou is mijn vraag hoe kom je aan die pijltjes in je dock in plaats van die blauwe bolletjes die standaard zijn?
Zo kun je dus ook de indicators veranderen, succes

Chanel France 21
Finder - Safari - iTunes - Mail - iChat - Aperture - Time Machine - iCal - System Preferences - App Stack - Docs Stack - Download Stack - Trash
Good Fella schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 18:52:
[afbeelding]
Chanel France 21
Finder - Safari - iTunes - Mail - iChat - Aperture - Time Machine - iCal - System Preferences - App Stack - Docs Stack - Download Stack - Trash
Luister jij ook echt alleen maar Avril Lavigne, of speciaal voor de screenshot ?
Shrien schreef op vrijdag 05 december 2008 @ 19:32:
[...]
offtopic:
Luister jij ook echt alleen maar Avril Lavigne, of speciaal voor de screenshot ?
Neuh staan op het moment 85 artiesten (compilations niet meegerekent) in me iTunes library, staat wel vaak aan daar niet van. Met screenshots zet ik het meestal wel aan om het compleet te maken
Legoblokje schreef op zondag 30 november 2008 @ 16:39:
[.. afbeelding ..]
Heb je een speciaal programma voor zo'n gekantelde screenshot of heb je het gewoon in PS gedaan?
Kwam nu een programma tegen die een vergelijkbaar iets doet: Picturesque
[ Voor 5% gewijzigd door Neejoh op 05-12-2008 21:47 ]

Klik voor grote versie.
Linksboven: Coversutra
Linksonder: Adium
Dock: Venom Dock by Jamie Jansen
Wall: Wallpaper Clock (Metal)

wall is te vinden om mijn deviantart: http://skinny666.deviantart.com/
en verder zijn er weinig enge dingen te zien in mijn dock wil je wat weeten vraag maar.
Photoshop-->Filters-->Cutout. Nette wallpapersk1nny666 schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 14:04:
dan moet mijne er ook maar bij.
[afbeelding]
wall is te vinden om mijn deviantart: http://skinny666.deviantart.com/
en verder zijn er weinig enge dingen te zien in mijn dock wil je wat weeten vraag maar.
En vind je het echt prettig om zoveel dingen in je dock te hebben staan ?
nog wel wat meer gedaan maar daar komt het wel op neerShrien schreef op zaterdag 06 december 2008 @ 15:35:
[...]
Photoshop-->Filters-->Cutout. Nette wallpaper![]()
En vind je het echt prettig om zoveel dingen in je dock te hebben staan ?
ben nog ee beetje aan het kijken wat ik met me dock moet.
is me 1e mac en dus ook voor het eerst dat ik echt met mac werk.
dus moet echt nog even wennen.

Source wallpaper Muurpapier link
[ Voor 20% gewijzigd door Blonde Tux op 07-12-2008 12:24 . Reden: f*k imageshack ]
Heet zand zand omdat het tussen zee en land ligt?
Anoniem: 218036
Ik heb de wallpaper gisteravond zelf gemaakt.. Ik weet niet welk formaat je zoekt maar hier is hij in 3360*2100: http://hosting04.imagecro...hosting-13/8706Flames.png
Geweldige wallpaperBlonde Tux schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:17:
[afbeelding]

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Meesterlijk vette foto!!! Verder ben ik hevig teleurgesteld dat men WALL*E vergelijkt met een PC!
Heb je hier ook een grotere van, bij ImageShack krijg ik maar een heel kleintjeBlonde Tux schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:17:
[afbeelding]
Link naar een 1280*1024 versieMikey NL schreef op dinsdag 09 december 2008 @ 19:38:
[...]
Heb je hier ook een grotere van, bij ImageShack krijg ik maar een heel kleintje
Maar dat klopt niet, Wall-E maakt namelijk in de film een Mac opstartgeluidjeBlonde Tux schreef op zondag 07 december 2008 @ 12:17:
[afbeelding]

Maar kijk je kan je PC ook het Mac geluidje laten horen....Red Nalie schreef op woensdag 10 december 2008 @ 11:09:
[...]
Maar dat klopt niet, Wall-E maakt namelijk in de film een Mac opstartgeluidje
Dat noemen ze je beter voor doen dan je eigenlijk bent! Niet?Blonde Tux schreef op woensdag 10 december 2008 @ 12:56:
[...]
Maar kijk je kan je PC ook het Mac geluidje laten horen....

Wallpaper; http://interfacelift.com/...8/seattle%27s_harbor.html
Icons; Smooth Leopard, Agua, SummerDrives en diverse andere icons.
die extra info naast de hardeschijven (toon info onderdeel) stompt hij altijd af met ...x GB vrij.Kapitein Prozac schreef op donderdag 11 december 2008 @ 17:12:
[afbeelding]
Wallpaper; http://interfacelift.com/...8/seattle%27s_harbor.html
Icons; Smooth Leopard, Agua, SummerDrives en diverse andere icons.
als je een beetje speelt met de rasterafstand, icoongrootte en tekstgrootte zie je soms de hele tekst staan, maar dit is nooit blijvend bij mij.
iemand een idee hoe je dit blijvend kan maken (en nee ik wil geen icoongrootte van bijv. 128x128)
Anoniem: 271167

Mac is net nieuw en er is nog niet veel aan veranderd. Het dock is gewoon het standaard dock. En de achtergrond heb ik hier vandaan : http://wallpaperstock.net...en-wallpapers_w11779.html
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 271167 op 18-12-2008 21:43 ]
Wauw, echt mooi. Waar heb je dat Dock en je harddisk-icon vandaan als ik het vragen mag? Kan ze zo snel niet vinden...
R.D50
Anoniem: 257404
Dock is het New Dock Obsidian Black. Heb niet direct een link. En de Harddrive komt uit de Pry Hardware set.rodian50 schreef op donderdag 18 december 2008 @ 13:18:
[...]
Wauw, echt mooi. Waar heb je dat Dock en je harddisk-icon vandaan als ik het vragen mag? Kan ze zo snel niet vinden...

Dock: finder, webkit, mail, addressbook, netnewswire, adium, preview, ical, activitymonitor, aperture, toast, taskpaper, pixelmator, itunes, transmission, vlc, textmate
Menu: Dropbox, iScrobbler, Caffeine, iStat menu
WP
Openoffice en MS word for mac?lockwood schreef op donderdag 18 december 2008 @ 21:57:
Op m'n unibody 2.4GHz Macbook:
[afbeelding]
De wallpaper: @MacThemes
Anoniem: 277353
Download: http://uploading.com/files/GX43BF3N/Nice_wallpapers.rar.html
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 277353 op 22-12-2008 17:16 ]
Deze siert mijn iMac nu ook. Alleen is het bij mij 11:21
No Shame, only Fame!
Ik hem me ook maar is levenslang geregistreerd daar. Vind de wallpapers echt prachtig!S2801 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 11:21:
[...]
Deze siert mijn iMac nu ook. Alleen is het bij mij 11:21
Leuke adium skin voor je contactlijstIbexGirl schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:00:
[afbeelding]
Wallpaper
edit: hehe zag net dat iemand hierboven hem ook net gepost had

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Die heb ik zelf wat gemod tot ik hem leuk vondLivia schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:08:
[...]
Leuke adium skin voor je contactlijstWil je die delen?
KlikKaspers schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 16:12:
Met welke tools heb je die menubalk zwart gekregen ?
Waar heb je de icons van je dock vandaan, zou je een link kunnen plaatsen of als je ze zelf gemaakt heb de bestanden ergens online kunnen zetten. Vind ze erg mooi!
Ik heb eigenlijk geen ideeIbexGirl schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 15:14:
Die heb ik zelf wat gemod tot ik hem leuk vondAls jij me kunt vertellen hoe ik hem kan exporteren oid dan mag je hem hebben
Zou je anders een print screen kunnen maken van je instellingen bij voorkeuren > weergave? Kan ik zien welke instellingen je gebruikt hebt
Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.
Dat is van Blob 3 HD Noir by Martin LexowAnoniem: 275360 schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:32:
[...]
Waar heb je de icons van je dock vandaan, zou je een link kunnen plaatsen of als je ze zelf gemaakt heb de bestanden ergens online kunnen zetten. Vind ze erg mooi!
Als je je DM even aanzet dan stuur ik het zo even door.Livia schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 17:42:
[...]
Ik heb eigenlijk geen idee![]()
Zou je anders een print screen kunnen maken van je instellingen bij voorkeuren > weergave? Kan ik zien welke instellingen je gebruikt hebt
Staat aanIbexGirl schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:27:
Als je je DM even aanzet dan stuur ik het zo even door.

Wow, dat is een hele lijst met stappen die je moet maken voor een zwarte menubalk. Zijn er toevallig ook makkelijkere opties?
R.D50
Edit: Nu bezig met Schijfherstel, kijken of dat helpt... Edit 2: Nee dus
[ Voor 11% gewijzigd door rvd50 op 24-12-2008 12:26 ]
R.D50
Ik heb hier de backup bestanden op m'n schijf staan, als je wilt kan ik die wel doorsturen of ergens online zetten. Verder heb ik te weinig technische kennis om te zeggen hoe je de andere problemen kan oplossen. Misschien een apart topic openen, krijg je denk ik meer hulp.rodian50 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:12:
Oke, dankjewel. Nu heb ik een groot probleem, had net dat sArt.bin file gebackupped en verwijderd. Liep daarna me Mac vast en nu komt er geen loginscherm meer. Moet ik nu alles opnieuw installeren of is er een manier om me harde schijf te benaderen en de file terug te zetten?
Edit: Nu bezig met Schijfherstel, kijken of dat helpt... Edit 2: Nee dus

Wallpaper van mijn iMac. Mijn MacBook heeft overigens dezelfde.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oeh. heb je die wallpaper ook groter?Rivanov schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:28:
[afbeelding]
Wallpaper van mijn iMac. Mijn MacBook heeft overigens dezelfde.
Humankind… be both.
Is niet meer nodig, heb MacDrives gedownload op me bootcamp-partitie. Van daaruit me map met Back-ups met de juiste file teruggezet en me Mac is weer 100%. Nu weer proberen en wat voorzichtiger zijn! Dankjewel voor je hulp in ieder geval!Anoniem: 275360 schreef op woensdag 24 december 2008 @ 12:56:
[...]
Ik heb hier de backup bestanden op m'n schijf staan, als je wilt kan ik die wel doorsturen of ergens online zetten. Verder heb ik te weinig technische kennis om te zeggen hoe je de andere problemen kan oplossen. Misschien een apart topic openen, krijg je denk ik meer hulp.
R.D50
Ik heb 'm zelf gemaakt in Zuid-Afrika. Dus ik heb 'm full-res.Spike_wolf schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:32:
[...]
Oeh. heb je die wallpaper ook groter?
Op m'n iMac is ie sowieso 1680x1050, maar MobileMe resized de foto's.
http://public.me.com/rickvanoverbeek
[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 24-12-2008 13:51 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ThanksRivanov schreef op woensdag 24 december 2008 @ 13:51:
[...]
Ik heb 'm zelf gemaakt in Zuid-Afrika. Dus ik heb 'm full-res.
Op m'n iMac is ie sowieso 1680x1050, maar MobileMe resized de foto's.
http://public.me.com/rickvanoverbeek
Humankind… be both.
imac

mba

Beide van Vladstudio:
http://www.vladstudio.com/nl/wallpaper/?orchestra2
http://www.vladstudio.com/nl/wallpaper/?orchestra
cdtje is bowtie
Leica MM + Sony A9
Anoniem: 277353
Ik heb trouwens nog een leuk pakketje samengesteld met houten wallpapers als achtergrond, ze zien er echt prachtig uit!
URL: http://uploading.com/file...den%20Wallpapers.rar.html
Have fun.
[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 277353 op 24-12-2008 19:33 ]

Dock :: Black Glassy Dock
Icons :: Pry Hardware by Jonas Rask
MSN Icon :: Google
Background :: Kan zo snel niet vinden, op verzoek wil ik hem voor je opzoeken!
R.D50
Vet is 'ie zeker !.Tom schreef op donderdag 25 december 2008 @ 18:47:
Haha, was niet zo bedoeld, heb hem al een tijdje en ik vind het gewoon een vette wallpaper
Heb er ook even een rode versie van gemaakt

Anoniem: 274595
Ik vind hem heel mooi dus als je hem wilt zoeken, graag!rodian50 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 14:35:
[afbeelding]
Background :: Kan zo snel niet vinden, op verzoek wil ik hem voor je opzoeken!
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
As requested: http://interfacelift.com/...ails/1696/after_rain.htmlAnoniem: 274595 schreef op donderdag 25 december 2008 @ 21:28:
[...]
Ik vind hem heel mooi dus als je hem wilt zoeken, graag!
Astu
R.D50
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Maak thumbnails van max. 640 pixels breed.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.
Vragen over aanpassingen en mods, kijk in: [Mac OS X] Customization & Modification