Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• sc00p
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-10-2024
Hier heb ik nog een HTC TyTN liggen, hij is nog bijna nooit gebruikt..

Hij ging keer over, en toen ik op wilde nemen hoorde ik niets en toen ik keek wat er aan de hand was zag ik dat mijn telefoon uit, daarna is hij niet meer aan gegaan..

De telefoon lijkt wel een baksteen, hij reageert echt nergens op...

Ik heb al een hard reset geprobeert (linker+rechtersoftbutton+resetknop), hier reageerde de telefoon ook niet op..

Terug gaan naar de winkel heeft geen zin, heb van de verzekering al een nieuwe gehad :+ maar ze vroegen deze niet terug oid.

Iemand enig idee wat het kan zijn en of het te fixen valt, ik heb al op google gezocht, en op XDA gekeken, maar daar staat niet echt iets waar ik wijzer van wordt :+

• Mike2k
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 07:43

Mike2k

Zone grote vuurbal jonge! BAM!

is de accu soms leeg?

You definitely rate about a 9.0 on my weird-shit-o-meter
Chuck Norris doesn't dial the wrong number. You answer the wrong phone.

Verwijderd

Precies, accu deruit en lader erin > aandoen?

• sc00p
Dat heb ik uiteraard allemaal al geprobeert, dat is niet het probleem jammer genoeg...

Er gaat ook geen ledje branden oid.

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20-11 18:44
sc00p schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:22:
Dat heb ik uiteraard allemaal al geprobeert, dat is niet het probleem jammer genoeg...

Er gaat ook geen ledje branden oid.
Gebruik je de lader, of een USB kabel aan een computer? Met dat laatste wil de telefoon niet opladen als hij helemaal leeg is.

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Verwijderd

Jaap-Jan schreef op vrijdag 19 september 2008 @ 17:25:
[...]
Gebruik je de lader, of een USB kabel aan een computer? Met dat laatste wil de telefoon niet opladen als hij helemaal leeg is.
Ja, dat had ik ook vaan met mijn Samsung U600.

• roelke
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-11 21:15
ken je niemand ook met een tytn ?
dan zou je de accu kunnen uitwisselen.
Dan weet je of het aan het accu of laadcircuit ligt, of echt in het apparaat.
als hij met een andere volle accu ook niks doet, dan kun je hem opgeven

I've GoT a solution

• sc00p
Ik ken helaas niemand met een TyTN...

Het opladen met netsnoer en datakabel. heb ik al geprobeerd, ook zonder dat de accu er in zit..

Kan het niet softwarematig zijn? ik heb namelijk ook weleens zoiets met mijn K800i gehad en dat was toen de software..

Edit:

De telefoon gaat ook niet aan zonder accu (met netsnoer), kan het dan wel aan de accu liggen?

[ Voor 17% gewijzigd door sc00p op 19-09-2008 17:41 ]

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:31
heb je al een keer via een SPL proberen je TyTn aan de gang te krijgen ?
Vraag anders een keer op : www.xda-developers.com , daar kunnen ze je wel helpen denk ik

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

• sc00p
Pimmetje651 schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 20:35:
heb je al een keer via een SPL proberen je TyTn aan de gang te krijgen ?
Vraag anders een keer op : www.xda-developers.com , daar kunnen ze je wel helpen denk ik
Ik heb wel rond gekeken op XDA, maar ik werd er allemaal niet echt wijzer van, ik ben niet echt zon mobiel techneut :'(

Ik heb even mijn batterij gecheckt met de multimeter, hij is gewoon nog goed (denk ik) de adapter en accu worden ook nog warm als je hem oplaadt...

• RadioAir
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 20-11 16:15
Nou heb ik zelf zo'n ding, en het is vrij simpel.

Wordt er nog een lampje ORANJE op de voorkant met oplader + accu erin? Accu is aan het laden..
Wordt er nog een lampje ROOD op de voorkant met oplader + accu erin? Accu is te leeg/defect
Wordt er nog een lampje ROOD op de voorkant met oplader alleen erin? Moederbord krijgt wel stroom

Wordt er geen lampje rood of oranje? Moederbord defect, niet te repareren, moet een nieuw moederbord in.

• sc00p
tha_bulldog schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:01:

Wordt er nog een lampje ORANJE op de voorkant met oplader + accu erin? Accu is aan het laden..
Wordt er nog een lampje ROOD op de voorkant met oplader + accu erin? Accu is te leeg/defect
Wordt er nog een lampje ROOD op de voorkant met oplader alleen erin? Moederbord krijgt wel stroom

Wordt er geen lampje rood of oranje? Moederbord defect, niet te repareren, moet een nieuw moederbord in.
Dankjewel voor de uitleg :P Ik kan hem dus weg gooien

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 20-11 17:30
tha_bulldog schreef op zaterdag 20 september 2008 @ 23:01:

ik had onlangs hetzelfde met m'n oude htc wizard/qtek 9100, helemaal dood.

toch maar even een cheapass accu gekocht via ebay en hij werkt weer als een tierelier. :*)
Pagina: 1