Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hi Medetweakers,

Ik heb al menig topic doorgelezen maar ik kom mijn probleem niet tegen.
Sinds gisteren heb ik dit toestel gekocht bij T-Mobile.
Ben erg tevreden, wat een gaaf toestel!
Echter, hier staat geen standaard msn op, downloaden van msn werkt ook niet.
Erg vreemd heeft iemand wellicht een idee?

Volgens de handleiding zou het moeten staan onder start>programmas>Windows live.
Bij mij staat het er gewoon niet in, wellicht iets met T-mobile te maken?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 12:51 ]

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 15:11

BioHazard

*\o/*

Heb je dus een .cab file van Live Messenger gedownload van bijvoorbeeld xda-developers? Die hebben het bij mij altijd gedaan als ik Messenger niet had.

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Hoezo werkt downloaden van msn niet? Je hebt op je smartphone wel een apart installatiebestand nodig.

Zie hier trouwens voor download links:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=334621

Kies voor degene die je op je kaart kan installeren als je de rom ruimte niet wilt verspillen met een groot programma als msn. Als je het niet boeit, kan je gewoon de nieuwste versie nemen.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:54:
Hoezo werkt downloaden van msn niet? Je hebt op je smartphone wel een apart installatiebestand nodig.

Kies voor degene die je op je kaart kan installeren als je de rom ruimte niet wilt verspillen met een groot programma als msn. Als je het niet boeit, kan je gewoon de nieuwste versie nemen.
Hier zeggen jullie al iets nieuws, ben het nu aan het downloaden via die link.
haha, thnkx guys, ik post zo wel even of het is gelukt!

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 12:54:

Oke heb het gedownload, op de MDA gezet en toepassing proberen te starten.
Krijg ik de melding start eerst de toepassing om dit bestand te kunnen openen.
Wat moet ik dan openen, zie nergens een geldig setup bestand er tussen staan ?
Wel een XML setup maar als ik die open met Opera krijg ik een leeg scherm te zien.
Anyone? kom er niet uit :S

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 13:12 ]

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Je moet het .cab bestand in het geheel op je telefoon plaatsen, niet de inhoud van het .cab bestand. .cab is een soort zip formaat, maar het is ook het installatiebestand voor op je telefoon :)

Als je dan op je telefoon dubbelklikt op het .cab bestand wordt msn geinstalleerd. Daarna is het via Start > Programma's bereikbaar.

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Verwijderd

Topicstarter
Motrax schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 13:18:
Je moet het .cab bestand in het geheel op je telefoon plaatsen, niet de inhoud van het .cab bestand. .cab is een soort zip formaat, maar het is ook het installatiebestand voor op je telefoon :)

Als je dan op je telefoon dubbelklikt op het .cab bestand wordt msn geinstalleerd. Daarna is het via Start > Programma's bereikbaar.
Oke heb het bestand geinstalled. staat nu in de programmalijst. Maar, als ik msn probeer te starten doet ie niks. staat nu ook een nieuw prog, windows live en daar kan ik niet op inloggen.
Iemand ideetjes nog? bijna gelukt >:)

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2008 13:59 ]

• MiniDuck
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22-08 13:55
Ik heb het zelfde probleem heeft er iemand al een oplossing ..

• CousinBoneless
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 17-11 16:10
Het is me wel gelukt om Windows Live (push-hotmail) te installeren, maar nog niet een werkende MSN. Windows live even googlen en dan de een-na-laatste versie pakken...

Verwijderd

Topicstarter
CousinBoneless schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 17:56:
Het is me wel gelukt om Windows Live (push-hotmail) te installeren, maar nog niet een werkende MSN. Windows live even googlen en dan de een-na-laatste versie pakken...
Het is mij nog steeds niet gelukt, ligt dit misschien aan de provider dan toch?
Kom op mensen, er moet toch een oplossing voor zijn, dan ben ik echt geholpen...

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2008 15:56 ]

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

iemand al een oplossing?

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-11 23:14
Als je bovenstaande url volgt en dat installeert zou het gewoon moeten werken.

Al een soft reset geprobeerd ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 14:44:
[...]

Het is mij nog steeds niet gelukt, ligt dit misschien aan de provider dan toch?
Kom op mensen, er moet toch een oplossing voor zijn, dan ben ik echt geholpen...
Hebben jullie wel een MSN -icoontje? En zie je als je MSN opstart je live of hotmail e-mailadres? Al eens geprobeerd om de proxy uit te zetten [dat vooral voor eventuele Vodafone-klanten] Welke versie van Windows live hebben jullie geínstalleerd? Vragen, vragen vragen..

Kijk ook eens hier!!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2008 18:27 ]

Verwijderd

ik heb een htc diamond maar ik zoon probleem met msn.
ik ga typen voor een tijdje ga msnse met iemand.
na een tijdje kan niet meer typen dan gaat de tekst vaag naar scrollen lijkt wel. en ik ga zo wat freezen en moet ik gesprek afsluiten en daarna kan als ik gesprek opnieuw open kan ik weer msnse met die enige. ligt aan msn of aan mij? sorry beetje vaag om uitleggen in post nog wel op youtube :o

• Yukkie
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Yukkie

Vorsprung Durch Technik

Dude, ben/was je dronken? Er is geen touw aan vast te knopen :?

We've got that ring of confidence

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-11 15:11

BioHazard

*\o/*

Verwijderd schreef op maandag 22 september 2008 @ 18:15:
ik heb een htc diamond maar ik zoon probleem met msn.
ik ga typen voor een tijdje ga msnse met iemand.
na een tijdje kan niet meer typen dan gaat de tekst vaag naar scrollen lijkt wel. en ik ga zo wat freezen en moet ik gesprek afsluiten en daarna kan als ik gesprek opnieuw open kan ik weer msnse met die enige. ligt aan msn of aan mij? sorry beetje vaag om uitleggen in post nog wel op youtube :o
Ok, ik snap het niet. :X

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Dit gaat natuurlijk nergens over :? Ik zou willen voorstellen dat de topic kicker even een nieuwe ts aanmaakt met nette bewoording van zijn probleem :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.