zelfde geldt voor de MSI Wind 120 en 160GBBloodDragon schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 09:16:
160GB versie van 1000h (wel alleen zwart) is nu blijkbaar te koop bij friesland-computers: http://www.frieslandcomputers.nl/shop_detail.php?id=2610
Ligt het aan mij, of zijn de 1000H spontaan verdwenen uit de shops ?
Zowel lokaal staan ze "ineens" niet meer op de pagina, maar ook alternate maakt geen vermelding ?
Zowel lokaal staan ze "ineens" niet meer op de pagina, maar ook alternate maakt geen vermelding ?
Let op dat de productcode wat gewijzigd is omdat nu alleen de 1000H met 160GB nog maar wordt uitgeleverd...FreshMaker schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:05:
Ligt het aan mij, of zijn de 1000H spontaan verdwenen uit de shops ?
Wellicht dat het daaraan ligt, maar ik ben gister nog bij BCC geweest en daar hadden ze ze nog gewoon...ook paradigit en mycom hebben ze gewoon.
Verwijderd
Vanavond zag ik op DealExtreme een 10400mAh batterij voor de 700/900-serie, voor $ 49,90 incl. verzending, omgerekend dus nog geen € 35,00. Of hij goed werkt, last heeft van een jump-start probleem weet ik niet. Maar de prijs is lager dan ik zie op ebay...
Verwijderd
Hij kan ook in de 1000 (volgens DealExtreme) en de 901. Ondanks dat de 901 niet op de lijst staat als geschikt voor deze batterij, moet hij er volgens mij wel inpassen. Waarom? Omdat een vriend van mij de 1000 heeft en ik een 901. En we hebben precies dezelfde batterij, tot op het typenummer toe.Verwijderd schreef op donderdag 25 september 2008 @ 22:28:
Vanavond zag ik op DealExtreme een 10400mAh batterij voor de 700/900-serie, voor $ 49,90 incl. verzending, omgerekend dus nog geen € 35,00. Of hij goed werkt, last heeft van een jump-start probleem weet ik niet. Maar de prijs is lager dan ik zie op ebay...
Klopt dat het is gewijzigd, maar gewoon de netbook an sich - 1000H ( 80Gb / 160Gb) is niet meer te zienStraightOn.NL schreef op donderdag 25 september 2008 @ 13:27:
[...]
Let op dat de productcode wat gewijzigd is omdat nu alleen de 1000H met 160GB nog maar wordt uitgeleverd...
Wellicht dat het daaraan ligt, maar ik ben gister nog bij BCC geweest en daar hadden ze ze nog gewoon...ook paradigit en mycom hebben ze gewoon.
paradigit is hij ook al "weg"
ben benieuwd, ga zaterdag eens langs BCC & MM Breda - zitten naast elkaar, dus wandel eens op en neer daar
Eind augustus had Hercules haar eCafe Netbook aangekondigd. Het toestel komt eind deze maand beschikbaar (in België igg), voor een adviesprijs van 299 euro.
De specs:
- LX 800 AMD Geode CPU (500MHz)
- 8″ Widescreen display - 1024 x 600
- 512MB
- Linux
- Card reader
- Webcam
- 20GB harddisk
De specs:
- LX 800 AMD Geode CPU (500MHz)
- 8″ Widescreen display - 1024 x 600
- 512MB
- Linux
- Card reader
- Webcam
- 20GB harddisk

Heeft er iemand enig idee of de asus eee 901 met linux uitkomt in belgie of nederland? zo ja, waar kan ik die bestellen?
Macbook | AMD Phenom II X6 1075T | Samsung Galaxy S i9000 | Visture V10 | Lenovo Tab 2 | ZOPO ZP999
Verwijderd
De batterij is binnen; hij past in de EEE 900Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 20:20:
Heb de batterij van DX vanavond besteld. Zodra ik meer weer, laat ik het weten.
Vooralsnog een aanwinst, voor niet al te veel geld! Hoe lang hij nu precies meegaat, weet ik niet.
Verwijderd
Ik merk dat mn EEE met de DX 10400 battery nog wat meer stottert dan op de 4400 battery. De duur van de battery is wel goed, maar als je niet goed door kunt werken, is het wel vervelend.
Op stroom met deze battery erin, werkt hij wel goed.
Op stroom met deze battery erin, werkt hij wel goed.
Ik hou zelf niet zo van crossposts, maar ik doe het hier toch even want:
Op de website van de Duitse Aldi is zojuist de aanbieding van de Akoya toegevoegd/aangepast...
wat blijkt...hij kost niet €399 zoals eerst bericht werd, maar €369! De gratis usb bluetooth adapter zit er nog steeds bij
check hier: http://www.aldi-sued.de/de/html/offers/2827_8354.htm
of hier
http://www.kleinelaptops....hive=&start_from=&ucat=1&
verkrijgbaar vanaf morgenvroeg 8 uur tot 8.10
Op de website van de Duitse Aldi is zojuist de aanbieding van de Akoya toegevoegd/aangepast...
wat blijkt...hij kost niet €399 zoals eerst bericht werd, maar €369! De gratis usb bluetooth adapter zit er nog steeds bij
check hier: http://www.aldi-sued.de/de/html/offers/2827_8354.htm
of hier
verkrijgbaar vanaf morgenvroeg 8 uur tot 8.10
[ Voor 19% gewijzigd door StraightOn.NL op 15-10-2008 21:33 ]
De Asus 1000h met 160 Gb is in duitsland bij MM in de aanbieding voor 379 euro.
Toetsenbord is zo te zien gewoon QWERTY maar kan mij iemand vertellen wat voor versie XP er op staat ? Duitse taal of is dit in te stellen of te kiezen bij eerste opstart ?
Toetsenbord is zo te zien gewoon QWERTY maar kan mij iemand vertellen wat voor versie XP er op staat ? Duitse taal of is dit in te stellen of te kiezen bij eerste opstart ?
Weet je dat wel heel zeker dat het QWERTY is? Als je het gewoon uit het krantje hebt denk ik dat je bedrogen uitkomt...die maken zelf geen eigen foto's ofzo...ik denk dat er geen duitser is die hem koopt met QWERTY...Ga er maar van uit dat het een QWERTZ toetsenbord is...is met alle MSI's Akoya's e.a. ook het geval...of het zou wel een hele speciale MM aanbieding moeten zijn...xppieter schreef op woensdag 15 oktober 2008 @ 22:50:
De Asus 1000h met 160 Gb is in duitsland bij MM in de aanbieding voor 379 euro.
Heeft iemand al enig idee wanneer de andere kleuren van de MSI Wind U90 uitkomen? Ben momenteel aan het wachten op de witte versie.
5800X3D, X570 TUF Pro, 32 GB 3600C16, 3080 TI
DealExtreme heeft 3 nieuwe batterijen voor de EEE PC toegevoegd aan hun assortiment. 
12000mAh voor 901/1000 (zwart)
12000mAh voor 901/1000 (wit)
10400mAh voor 700/900 (wit)
12000mAh voor 901/1000 (zwart)
12000mAh voor 901/1000 (wit)
10400mAh voor 700/900 (wit)
heeft iemand al een MSI Wind U100 met 6 cell accu gesignaleerd in NL? Informatique heeft de losse accu wel, maar ik kan nog nergens een U100 met deze accu er standaard bij vinden....
nee ik ook niet, wie weet in januari en anders een nc10...DaRace schreef op donderdag 30 oktober 2008 @ 09:01:
heeft iemand al een MSI Wind U100 met 6 cell accu gesignaleerd in NL? Informatique heeft de losse accu wel, maar ik kan nog nergens een U100 met deze accu er standaard bij vinden....
Iemand enig idee of er al een 900AH uit is in NL? Zag hem niet duur op Amazon, maar die "mogen" hem niet naar NL verzenden helaas
.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
hmm.. ik wil graag een NC10 halen, maar zijn pas over een kleine maand weer leverbaar op alle webshops in NL.. dus zat te denken, kan hem ook in de UK halen maar ik geen webshops die naar NL verzenden.. iemand een idee? Op Ebay zelfde probleem!
Toetsenbord is wel iets anders in de UK.Snok schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:33:
hmm.. ik wil graag een NC10 halen, maar zijn pas over een kleine maand weer leverbaar op alle webshops in NL.. dus zat te denken, kan hem ook in de UK halen maar ik geen webshops die naar NL verzenden.. iemand een idee? Op Ebay zelfde probleem!
www.purelygadgets.com ( UK!)
388 per stuk incl verzenden bij mij.
Betalen met CC
geen problemen. 29 dec besteld. vandag8-1 binnen!
Tip voor iemand misschien?
388 per stuk incl verzenden bij mij.
Betalen met CC
Tip voor iemand misschien?
[ Voor 0% gewijzigd door een moderator op 08-01-2009 13:19 . Reden: typo fixed :P ]
Modern.nl heeft witte op voorraad: code 'actie5k' > 5% korting en geen verzendkosten. Prima prijs dus. Zwarte is momenteel wel uitverkocht.Snok schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:33:
hmm de code lijkt niet meer te werken, ik zie nergens de korting vermeld staan! ook niet als ik bij mijn betalingsschermpje zit..Ninzeo13 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:22:
[...]
Modern.nl heeft witte op voorraad: code 'actie5k' > 5% korting en geen verzendkosten. Prima prijs dus. Zwarte is momenteel wel uitverkocht.
edit: heb even gebeld met klantenservice en die zeggen dat de actie verlopen is.. helaas
[ Voor 10% gewijzigd door Snok op 15-01-2009 12:57 ]
Eindelijk komt er een dual core nettop (MSI Wind NetTop D130). Ben benieuwd of dit ook overslaat naar netbooks...
Edit: én of er dan eindelijk ook eens hdmi op komt.
Edit: én of er dan eindelijk ook eens hdmi op komt.
[ Voor 53% gewijzigd door woekele op 15-01-2009 17:29 ]
Verwijderd
http://www.bcc.nl/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/bcc-webshop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start?ProductUUID=.nnAqA1vi5kAAAEdXO0GyJsL&CatalogCategoryID=&JumpTo=OfferListNinzeo13 schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 22:22:
[...]
Modern.nl heeft witte op voorraad: code 'actie5k' > 5% korting en geen verzendkosten. Prima prijs dus. Zwarte is momenteel wel uitverkocht.
bij BCC is de zwarte NC10 wel op voorraad
Weet iemand nog een leuke actie/prijs om een samsung NC10 te halen?
Voor zover ik zie is hij voor 397 euro het goedkoopst bij modern.nl, maar er zijn geen kortingscoupons meer...
Voor zover ik zie is hij voor 397 euro het goedkoopst bij modern.nl, maar er zijn geen kortingscoupons meer...
In de US kan je de Asus eee PC 901 krijgen voor 267.99 dollar. Dat is op moment 209.66 euro. Dat is een fijne prijs, maar ho maar dat je hem in de NL voor die prijs kan krijgen.

Dat is toch om gek van te worden. In de NL is hij snel 100 euro duurder. Wat een verschil, of is hij ergens voor deze prijs te koop hier in de NL?

Dat is toch om gek van te worden. In de NL is hij snel 100 euro duurder. Wat een verschil, of is hij ergens voor deze prijs te koop hier in de NL?
Red een boom, eet een bever
Ik zie hier nog geen posts over de Asus Eee PC 1000HE.
Heeft iemand een idee waar deze op nederland op dit moment te koop is? Volgens pricewatch heeft PC megastore em momenteel in stock maar lijkt mij wat onwaarschijnlijk gezien dit dan de enige zou zijn in heel NL momenteel.
Heeft iemand een idee waar deze op nederland op dit moment te koop is? Volgens pricewatch heeft PC megastore em momenteel in stock maar lijkt mij wat onwaarschijnlijk gezien dit dan de enige zou zijn in heel NL momenteel.
209.66 is ex BTW - inclusief 'onze' BTW zou dat 250 euro worden, maakt het verschil alweer een stuk kleiner.BoutWout schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 09:21:
In de US kan je de Asus eee PC 901 krijgen voor 267.99 dollar. Dat is op moment 209.66 euro. Dat is een fijne prijs, maar ho maar dat je hem in de NL voor die prijs kan krijgen.
[afbeelding]
Verwijderd
Hey, sorry voor het bumpen van dit topic, maar ik werd hier naartoe doorverwezen vanuit het eee pc ervaringen topic
Ik wil graag een eeepc 1201N aanschaffen, maar bij alle winkels(op de pricewatch) is hij al een maand niet op voorraad. Iemand enig idee hoe ik er aan zou kunnen komen of moet ik gewoon wachten
mvg,
Marco
edit;
op central point hadden ze hem voor 425 inc verzenden:)
Ik wil graag een eeepc 1201N aanschaffen, maar bij alle winkels(op de pricewatch) is hij al een maand niet op voorraad. Iemand enig idee hoe ik er aan zou kunnen komen of moet ik gewoon wachten
mvg,
Marco
edit;
op central point hadden ze hem voor 425 inc verzenden:)
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2010 16:26 ]
Hmm, levert ASUS nog wel uit aan NL?
Welke winkel heeft een EEE t91mt (kleur maakt niet uit) OP VOORRAAD!! Geen enkele webshop in de pricewatch heeft hem.
Welke winkel heeft een EEE t91mt (kleur maakt niet uit) OP VOORRAAD!! Geen enkele webshop in de pricewatch heeft hem.
PSN: riznind
Via Laptopshop.nl heb ik twee keer
Asus Eeepc 1201N zilver besteld, en ze zullen er dinsdag zijn in Groningen. Heb er zin in
Asus Eeepc 1201N zilver besteld, en ze zullen er dinsdag zijn in Groningen. Heb er zin in
Verwijderd
Ik heb even een topic waarschuwing gezet. Bovenstaande reactie draagt namelijk niet heel erg veel bij aan de discussie
Let op:
Dit topic is niet bedoeld voor "Ik heb hem ook besteld"-reacties.
Dit topic is niet bedoeld voor "Ik heb hem ook besteld"-reacties.