Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik mag mijn abonnement bij vodafone verlengen. op 't moment heb ik een nokia N70 en daar wil ik graag vanaf...

Ik twijfel op 't moment tussen de HTC Diamond en de Samsung F480.

Mijn telefoon gebruik ik vooral sms-en..., klein beetje bellen en af en toe een foto....mobiel internetten heb ik eigenlijk nog nooit gebruikt. Een tom tom ligt in de kast.

Belangrijk voor mij is dat "ik er zo mee weg moet kunnen lopen"...niet te moeilijk dus...

Wie heeft er raad mbt deze keuze?

En is het Internetblox daadwerkelijk nodig?

Alvast bedankt!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Waarom de Samsung F480 terwijl er binnenkort een Samsung i900 aan komt die toch wel iets beter lijkt te zijn???????

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ik stomtoevallig bij media markt tegen de f480 aan liep en me er voor de rest niet in verdiept hebt moet ik eerlijk zeggen. Daarnaast wil ik ook niet te lang wachten met kiezen van een nieuwe telefoon gezien de houdbaarheid van me n70 niet meer zo heel lang is...

Verwijderd

tja het is toch een telefoon voor jouw, niet voor ons, je zult toch zelf de keuze moeten maken, ik zou zeggen ga eens een winkel langs dan kun je de htc+de samsung in handen houden, lees wat reviews en maak je afweging :)

• darkpluisje
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-11 07:31
ik heb dezelfde afweging voor jou gemaakt en als ik jou was zou ik voor de F480 gaan. Het is makkelijk te besturen en het werk allemaal prima, bij de diamond betaal je dan alleen voor functies die je niet nodig hebt. Het enige wat voordeel van de diamond is is dat je volledig qwerty toetsenbord op je beeld kan krijgen en dan kan bij de samsung (nog) niet..Ook is bij de diamond de mogelijkheid WM programma's te installeren maar je lijkt me niet het persoon wat daar veel behoefte aan heeft voord e veel hogere meerprijs

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Lees ons beleid even, als je wil....

Windows Based Mobiles & PDA's Beleid

Daar is uitgelegd waarom we "Welke moet ik kopen" topics niet willen.

Succes met je keuze.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.