Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[ervaringen] Fotolijsten leveranciers

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: december 2004
  • Niet online
Fotolijsten

Voor een opdracht moet ik op zoek naar zo'n 50 (aluminium) fotolijsten van a3 formaat. Nou kan ik ze natuurlijk bij een Xenos, Kwantum of Ikea bestellen, maar dan ben ik (denk ik) duurder uit dan als ik ze bij een groothandel of fabrikant aanschaf. Nu ben ik al een week via Google rond aan het zoeken en heb daardoor ook al een aantal fabrikanten/leveranciers gevonden. Inmiddels zijn er dan ook al een aantal mailtjes uit de deur voor offertes. Nou was mijn vraag of jullie wellicht ervaringen hebben met één van deze leveranciers en of jullie wellicht nog andere kennen.

Gevonden leveranciers
deze leveranciers heb ik reeds gemaild:

Mavanti
C&C fotolijsten
Dutch Frame Company

Meer suggesties en vooral ervaringen zijn welkom!

Canon EOS 350D + 30D +40D - 10-22 - 28 1.8 - 50 1.8 - 70-200 2.8L IS - 430EX - 580EX - Sigma 17 - 70 2.8-4.5 DC

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrisch rijden

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True