Beste mede-tweakers,
Ik zit met een dilemma. Voorheen had ik een Nokia E90 (deze vond ik te groot en te zwaar) en een Nokia E51 (deze had een slechte camera) en sinds enkele maanden heb ik een Nokia N82, maar telefoonverslaafd als ik ben, heb ik sinds kort de Nokia E71 in mijn vizier gekregen.
Een vergelijking tussen de N82 en de E71 leert mij dat:
- De E71 dunner is.
- De E71 een langere standbytijd heeft.
- De N82 een betere (video)camera heeft (o.a. 5 MP t.o.v. 3.2 MP, Xenon flits, macro modus).
- De E71 een QWERTY keyboard heeft.
- De N82 een stereo luidspreker heeft.
- De N82 video out heeft.
- De E71 sneller is.
- De N82 een 3D graphics processor heeft.
Wat zouden jullie doen in mijn geval? De N82 verkopen en voor de E71 gaan of de N82 houden en de E71 laten liggen? Het gaat mij in dit geval totaal niet om het geld wat ik eventueel "verlies".
Alvast bedankt voor jullie meningen!
Ik zit met een dilemma. Voorheen had ik een Nokia E90 (deze vond ik te groot en te zwaar) en een Nokia E51 (deze had een slechte camera) en sinds enkele maanden heb ik een Nokia N82, maar telefoonverslaafd als ik ben, heb ik sinds kort de Nokia E71 in mijn vizier gekregen.
Een vergelijking tussen de N82 en de E71 leert mij dat:
- De E71 dunner is.
- De E71 een langere standbytijd heeft.
- De N82 een betere (video)camera heeft (o.a. 5 MP t.o.v. 3.2 MP, Xenon flits, macro modus).
- De E71 een QWERTY keyboard heeft.
- De N82 een stereo luidspreker heeft.
- De N82 video out heeft.
- De E71 sneller is.
- De N82 een 3D graphics processor heeft.
Wat zouden jullie doen in mijn geval? De N82 verkopen en voor de E71 gaan of de N82 houden en de E71 laten liggen? Het gaat mij in dit geval totaal niet om het geld wat ik eventueel "verlies".
Alvast bedankt voor jullie meningen!