Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:46
Onder zowel Windows Media Player als Pocket Player heb ik het probleem dat nummers die bij 1 album horen, allemaal apart worden weergegeven bij de weergave van albums. Dus zo heb ik bijv. 20x een titel van een album, als het 20 nummers heeft. Ik heb net al mijn tags juist geupdate, om afspelen makkelijk en overzichtelijk te maken.
Iemand een idee hoe dit te fixen?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:51

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wel beide tags geupdate? (of verwijderd). Zijn dacht ik 3 versies die in MP3's kunnen zitten, mogelijk dat WMP de verkeerde pakt? (IDv1, IDv2 en APE ofzo).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:25

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Heb je zowel de ID3v1 en de ID3v2 ingevuld? Dit kan je bijvoorbeeld terugvinden in Winamp. Dit hoeft er maar 1 te zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door Outerspace op 04-07-2008 16:31 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik vermoed dat je in het verkeerde forum zit, daarbij vind ik de eigen inzet wat aan de magere kant. Je geeft alleen aan dat je je tags hebt geupdate en verder geef je niet aan wat je hebt geprobeerd.

Kortom: graag in het juiste forum verder, maar dan graag met een TS die wel voldoet aan de verwachtingen.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.