Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik ben op zoek naar een manier om mijn volledige muziek collectie via streamen beschikbaar te maken op mijn mobiele telefoon (HTC TYTN II met WM 6.0). Hierop heb ik een permanente internetverbinding.

Thuis draait een NSLU2 van linksys. Dit is een NAS server met 2 usb poorten. Dit apparaat is voorzien van Unslung (linux). Ook heb ik hier "Firefly" op geinstalleerd voor het streamen met itunes via DAAP. Mijn vraag is:

1. Is er een applicatie die het mogelijk maakt om via de mobiel te verbinden met de "daap" server (firefly)

2. Is er een andere manier om eenvoudig bij deze muziek collectie te komen?

Uiteraard zou het makkelijk zijn om een soort media bibliotheek op te zetten zodat ik op de mobiel makkelijk in de 10.000 mp3 bestanden kan zoeken.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
mervinio, welkom op GoT :)

Dit heeft weinig met PMD's te maken, en aangezien je -volgens mij- naar software op zoek bent wat iets met PDA's te maken heeft, tik ik je topic door naar WBM :)

• raymonvdm
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-06 16:35
Ik gebruik zelf ampache om mn muziek vanaf thuis naar mijn werk te streamen.

Verder kun je denken aan

Windows Media Encoder (gratis)
ShoutCast (Winamp)

Verwijderd

Winamp Remote?

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Weet je zeker dat je provider dit goed vindt? Bij bijvoorbeeld KPN (/Hi) kan je hier een dikke rekening voor krijgen.

@hieronder: dat ze het nog niet gedaan hebben wil niet zeggen dat ze het niet kunnen. Er staat in de voorwaarden expliciet gesteld dat het streamen van audio niet toegestaan is en dat daarvoor extra kosten in rekening gebracht kunnen worden... Dan weet je het in ieder geval ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Glashelder op 30-06-2008 16:45 ]

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

• SMSfreakie
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Winamp remote + Icecast2 server + Gsplayer + AAC Plus encoder :)

en ik heb van KPN / Hi nog geen rekening mogen ontvangen voor mijn 64kbit AAC stream praktijken :-)

en ze moeten je afaik toch eerst een waarschuwing geven :9

404 Signature not found

Pagina: 1