Ik wilde een navigatiesysteem aanschaffen. Ik heb al een dell axim x51v met tomtom software. Om deze naar een navigatiesysteem uit te breiden moet ik een autohouder/lader en een draadloze bluetoothgps ontvanger aanschaffen. Dit komt neer op 145 euro, maar voordeel is wel dat ik altijd aan uptodate tomtomsoftware kan komen. Nadeel is dat de axim een uitstervend ras is.
Ik was aan het twijfelen tussen een all-in-one navigatiepakket, zoals de CarTrek 600 navigatiesysteem met tele atlas maps (100 euro) of de myguide navigatie PNA 3100 3.5' benelux (80 euro).
Lijkt er dus op dat de all in one goedkoper is, maar bij mijn dell kan ik wel uptodate blijven met mijn kaarten. Zijn er ervaringen met de all-in-one pakketten? Wat is aan te raden?
Ik was aan het twijfelen tussen een all-in-one navigatiepakket, zoals de CarTrek 600 navigatiesysteem met tele atlas maps (100 euro) of de myguide navigatie PNA 3100 3.5' benelux (80 euro).
Lijkt er dus op dat de all in one goedkoper is, maar bij mijn dell kan ik wel uptodate blijven met mijn kaarten. Zijn er ervaringen met de all-in-one pakketten? Wat is aan te raden?