Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Ik wilde een navigatiesysteem aanschaffen. Ik heb al een dell axim x51v met tomtom software. Om deze naar een navigatiesysteem uit te breiden moet ik een autohouder/lader en een draadloze bluetoothgps ontvanger aanschaffen. Dit komt neer op 145 euro, maar voordeel is wel dat ik altijd aan uptodate tomtomsoftware kan komen. Nadeel is dat de axim een uitstervend ras is.
Ik was aan het twijfelen tussen een all-in-one navigatiepakket, zoals de CarTrek 600 navigatiesysteem met tele atlas maps (100 euro) of de myguide navigatie PNA 3100 3.5' benelux (80 euro).
Lijkt er dus op dat de all in one goedkoper is, maar bij mijn dell kan ik wel uptodate blijven met mijn kaarten. Zijn er ervaringen met de all-in-one pakketten? Wat is aan te raden?

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In Navigatie FAQ staan diverse aspecten van de diverse apparaten beschreven. Omdat dit een persoonlijke keuze is, kunnen wij je hier verder niet mee helpen. De een zal zeggen det een PDA goed is, een ander zal zeggen dat all-in-one het ultieme is, daar heb je dus niets aan. Je zal dus zelf de keuze moeten maken. Succes met de keuze! :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.