Goedenavond
Weet niet of dit het goede forum is, kan misschien ook in windows-clients?
hoe dan ook:
heb een vreemd VPN probleem.
als ik hem op een collega instel (windows Vista Home Premium) dan loopt ie in een keer door, dus alles gegevens zijn goed, hij maakt verbinding, en de verbinding blijft in stand.
Ik kan dan op het VPNetwerk browsen, en met extern bureaublad naar alle computers/servers gaan.
Je zou dus denken dat alles perfect werkt, maar toen ik het zekere voor het onzekere wilden nemen (en aan de collega laten zien hoe je nu die VPN tot stand brengt, en met ext. bureaublad werkt) deed niets het meer.
ik dus de verbinding verbroken, en probeer gewoon via 'verbinding maken' de vpn verbinding tot stand te brengen.
user/pass kloppen (was immers al met die gegevens ingelogd geweest).
ik heb het allemaal nog eens geprobeerd, firewall uit (norton internet security oid.), en nog steeds geen resultaat.
WLan verbinding verbr. en opnieuw aan werkte niet, noch een reboot van de laptop.
weet iemand de oplossing?
de systeem specs:
Windows Vista Home Premium
volledig up-to-date (automatische updates)
Acer Aspire 77202
Verbinding word gemaakt via WiFi,
volledig aangelged door KPN,
er staat oa. een KPN Experience Box
en een KPN Quatrovox III
(de hele setup was voormalig ISDN, tegnewoordig ADSL)
Weet niet of dit het goede forum is, kan misschien ook in windows-clients?
hoe dan ook:
heb een vreemd VPN probleem.
als ik hem op een collega instel (windows Vista Home Premium) dan loopt ie in een keer door, dus alles gegevens zijn goed, hij maakt verbinding, en de verbinding blijft in stand.
Ik kan dan op het VPNetwerk browsen, en met extern bureaublad naar alle computers/servers gaan.
Je zou dus denken dat alles perfect werkt, maar toen ik het zekere voor het onzekere wilden nemen (en aan de collega laten zien hoe je nu die VPN tot stand brengt, en met ext. bureaublad werkt) deed niets het meer.
ik dus de verbinding verbroken, en probeer gewoon via 'verbinding maken' de vpn verbinding tot stand te brengen.
user/pass kloppen (was immers al met die gegevens ingelogd geweest).
ik heb het allemaal nog eens geprobeerd, firewall uit (norton internet security oid.), en nog steeds geen resultaat.
WLan verbinding verbr. en opnieuw aan werkte niet, noch een reboot van de laptop.
weet iemand de oplossing?
de systeem specs:
Windows Vista Home Premium
volledig up-to-date (automatische updates)
Acer Aspire 77202
Verbinding word gemaakt via WiFi,
volledig aangelged door KPN,
er staat oa. een KPN Experience Box
en een KPN Quatrovox III
(de hele setup was voormalig ISDN, tegnewoordig ADSL)
||P4 2,6ghz-1792MB-Aquos LCDTV|| ++Canon20D+Tamron 28-75++