Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

WhatPulse deel 26 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1
Acties:
  • 38.336 views

Onderwerpen

• Ascathon
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08-01 13:49
http://wp.whyz.nl/startpost.logo.png

http://wp.whyz.nl/startpost.top.php?t=Alle+delen

» Deel 1
» Deel 2
» Deel 3
» Deel 4
» Deel 5

» Deel 6
» Deel 7
» Deel 8
» Deel 9
» Deel 10

» Deel 11
» Deel 12
» Deel 13
» Deel 14
» Deel 15

» Deel 16
» Deel 17
» Deel 18
» Deel 19
» Deel 20

» Deel 21
» Deel 22
» Deel 23
» Deel 24
» Deel 25

http://wp.whyz.nl/startpost.top.php?t=Wat+is+Whatpulse?

WhatPulse is een project dat je keys, clicks en afgelegde afstand met je muis kan bijhouden door middel van een programma dat je op je computer installeert. Het programma heeft ook de mogelijkheid (dus niet verplicht) om je toetsaanslagen apart te registreren zodat je een overzicht krijgt van welke toets je nou het meest indrukt.

Uiteindelijk draait het bij de meeste mensen om de competitie. "LUElinks" is onze grote rivaal en de huidige nummer vijf "1337" was eerst ook een grote bedreiging, maar hun output lijkt een beetje ingekakt te zijn de laatste tijd. Op dit moment lijkt Ogame.pl ook een bedreiging voor ons te gaan worden, maar ze moeten nog wel even voordat ze ons inhalen. Dus daarom hebben we ook jou hulp nodig.

Lijkt het je leuk om voor jezelf en/of voor het GoT team mee te doen lees dan verder...

http://wp.whyz.nl/startpost.top.php?t=Dus+Whatpulse+is+een+keylogger?

Dit zou mijn eerste vraag zijn waarop ik antwoord zou willen hebben als ik dit voor het eerst las dus dit maar eerst:

Ja, zo zou je het best kunnen zeggen. Maar niet 1 die wachtwoorden of andere zaken "steelt". Diverse mensen (ook hier op GoT) hebben het WhatPulse programma gesnifft of het geen informatie verzend die de privacy schend. Ook heb ik persoonlijk nergens geruchten of feiten gelezen dat het WhatPulse programma onveilig is. Hiernaast komt het feit dat er nu al tienduizenden mensen meedoen met dit project over de gehele wereld dus dat als het onveilig zou zijn dit echt wel opgemerkt was.

http://wp.whyz.nl/startpost.top.php?t=Hoe+kan+ik+beginnen?
  1. Je gaat naar WhatPulse.org en je registreert je daar.
  2. Als je WhatPulse 1.5 beta 1 wil gebruiken, zul je eerst minstens één Pulse Profile in moeten stellen. Ga je 1.4.7 gebruiken, dan kan je deze stap overslaan. Ga naar je Pulse Profiles in My WhatPulse (link werkt alleen als je ingelogd bent). Vervolgens typ je een naam in het vakje en klik je op Add New Profile. Die naam moet je ook invullen na de volgende stap, als je WhatPulse op je computer bent geïnstalleerd. Hier kan je meer lezen over Pulse Profiles.
  3. Vervolgens moet je het programma (de cliënt) downloaden en installeren zodat je keys, clicks en muisafstand bijgehouden kunnen worden. Note: de muisafstand bijhouden is nieuw sinds 1.5 beta 1, oudere versies ondersteunen dit dus niet.
  4. Nu ben je in principe klaar. Maar als je ook nog bij een team wilt horen dan ga je naar my.whatpulse.org/teams (deze link werkt alleen als je geregistreerd en ingelogd bent op whatpulse.org) om een team te kunnen joinen (*).
  5. In je profiel op whatpulse.org heb je de mogelijkheid om "Notify me on new private messages" aan te vinken. Het is handig dat je dit aanvinkt als je besluit in team GoT te komen zodat je een email ontvangt zodra er een nieuwe private message binnengekomen is.
Let op: De nieuwe Linux client werkt op dit moment nog niet.
De ontwikkeling ervan lijkt ook gestopt zijn op dit moment, meer informatie is te vinden op het WhatPulse forum.

Er is ook een Mac versie van WhatPulse, die kan momenteel alleen keys en clicks bijhouden. Hier kan je hem downloaden.

* Ons team van GoT heet simpelweg GoT. Dus als je ons wilt joinen moet je daar op zoeken. Je hebt een wachtwoord nodig om ons team te kunnen joinen. Het idee achter het wachtwoord is dat niet-GoTters weten dat we hier onze discussies houden en dat ze zich eventueel kunnen registreren op GoT om mee te kunnen discussiëren. Maar goed, het wachtwoord is:
Dit wachtwoord is (tijdelijk) verwijderd.

fratsers

http://wp.whyz.nl/startpost.top.php?t=Veel+voorkomende+problemen

Hoe kan ik inloggen als ik het WhatPulse programma heb opgestart?
Je vult je username, wachtwoord en (als je WhatPulse 1.5 gebruikt) naam van Pulse Profile in en drukt vervolgens op "Get Account Information" (eventueel vul je nog een Proxy in als je daarachter werkt). Bij een succesvolle join moet je in datzelfde venster bij het kopje status je account informatie te zien krijgen. Druk vervolgens op "OK" en vanaf nu worden je keys, clicks en muisafstand geregistreerd.

Hoe kan ik mijn keys, clicks en muisafstand nu zenden naar WhatPulse.org?
Dit kan je doen door dubbel te klikken op het W plaatje in je systray. Het WhatPulse programma zelf heeft ook diverse instellingen om dit automatisch te laten doen. Dat zenden wordt ook wel "Pulsen" genoemd.

Ik krijg meldingen dat er niet in het register geschreven kan worden?
Je kunt WhatPulse alleen gebruiken als je rechten hebt tot schrijven in het Windows register. Dit i.v.m. de beveiliging tot cheaten bijvoorbeeld. Sinds versie 1.5 beta 1 wordt er geen gebruik meer gemaakt van het register.

Ik ben keys, clicks of de muisafstand zomaar kwijt geraakt?
Vanwege de beveiliging schrijft het WhatPulse programma in een zogenaamde .bin bestand EN in het Windows register. Er is geen mogelijkheid om dit te backuppen ook weer vanwege de cheatgevoeligheid.

Om te voorkomen dat je zomaar keys, clicks en de muisafstand kwijt raakt: sluit WhatPulse of Windows op de juiste manier af. Dus niet zomaar de power of reset knop van je PC indrukken. Ook kun je beter niet het Whatpulse programma afsluiten via taakbeheer.

Verder als je last hebt van een onstabiel systeem die regelmatig vastloopt of zomaar reset is het verstandig op je keys en clicks regelmatig (automatisch) te laten pulsen, zodat een eventueel verlies minimaal is. Ook als je gaat experimenteren als in overklokken of andere zaken waar de PC een grote kans van slagen heeft zomaar te rebooten of vast te lopen is het verstandig om van te voren alvast te pulsen.

Mooi, dan installeer ik WhatPulse ook op mijn moeders pc!
Dit mag dus niet! Je mag WhatPulse WEL op meerdere PC's installeren maar ALLEEN als jij er dan ook daadwerkelijk gebruik van maakt. Als iemand anders gebruik gaat maken van de PC waar WhatPulse op staat dan wordt je geacht uit te loggen.

Natuurlijk is dit systeem vrij moeilijk te controleren, maar cheaters (dit wordt gezien als een vorm van cheaten, ja) worden vanzelf opgemerkt en dan wordt je hele account gebanned! Niet leuk voor jezelf en zeker niet voor het team (die dan keys verliest en mogelijk een slechte naam hierdoor krijgt).

Activity Throttle Breached?
Dit is meestal een cheat beveiligings issue. Je kan sowieso maximaal 1 keer in de minuut pulsen. Een tweede check is of je avKPS (*) niet hoger ligt dan 4.

Als je bijvoorbeeld gebruik maakt van 2 pc's en je pulsed op de ene pc keys en je wilt daarna ook de keys pulsen van de andere PC dan heb je veel kans dat je dit bericht krijgt. Er komt dan te staan dat je het over een uur nog eens moet proberen, maar afhankelijk van de hoeveel tijd tussen je laatste pulse en het moment dat je wilt gaan pulsen kan dit (veel) langer duren.

* avKPS is average keys per second.

Ik heb per ongeluk mijn 500k gepulsed terwijl ik spaarde voor 1M!
Tja, daar valt weinig aan te doen.
Sinds versie 1.5 beta 1 is er een mogelijkheid om in te stellen dat het WhatPulse programma niet meer kan pulsen bij een dubbelklik op de W icoon. Als je gebruik maakt van een eerdere versie kan je het per ongeluk pulsen voorkomen door een niet bestaande proxy in te stellen. Deze wijziging moet je vanzelfsprekend weer ongedaan maken als je wel wilt gaan pulsen.

Veel voorkomende termen/afkortingen:
» kc
» tkc
» mc
» tmc
» rank
» klp
» avkps/avkpm/avkph
» avcps/avcpm/avcph
» k/c r of k/cr
keycount
total keycount
mouseclicks
total mouseclicks
global rank
keycount last pulse
gemiddelde keys per seconde/minuut/uur
gemiddelde mouseclicks per seconde/minuut/uur
key/click ratio

http://wp.whyz.nl/startpost.top.php?t=Statistieken

Dagelijkse statistieken
Erkens post in het actieve GoT Whatpulse topic elke dag de dagelijkse statistieken.

De dagelijkse statistieken worden gegenereert met PHP en draait op http://gotpulse.nl. Elke dag om 04.00 uur draait er een cronjob die de XML bestand van whatpulse.org ophaalt van het GoT team. Van de teams en landen in het algemeen bestaat geen XML bestand maar die worden 'geript' door de html source uit te pluizen en vervolgens in de database gedumpt die draait op gotpulse.nl.

En.... wat bij WhatPulse niet kan, kan hier bij GoT wel: het behalen van mijlpalen! Hieronder staan de mijlpalen waarmee je met name genoemd zult worden in de statistieken!

» Hout
» Kool
» Steen
» Beton
» Gewapend Beton
» Metaal
» Brons
» Zilver
» Goud
» Titanium
» Diamant
» Platina
» Kryptonite

100.000
250.000
500.000
750.000
1.000.000
2.500.000
5.000.000
7.500.000
10.000.000
25.000.000
50.000.000
75.000.000
100.000.000

Waarom dan die dagelijkse statistieken terwijl het op WhatPulse.org "actueel" is?
Omdat het dan makkelijker is om de cijfertjes te vergelijken in hoeverre je als persoon of team erop vooruit gaat in een bepaalde periode. En verder is het natuurlijk goed voor eventuele discussievoer ;)

Overige statistieken informatie
http://gotpulse.nl - alles wat met WhatPulse en cijfertjes te maken heeft kun je hier vinden. Ben je niet de typheld die in de top 50 staat dan kun je bijvoorbeeld hier jezelf in de lange lijsten opzoeken.

http://wp.whyz.nl/Graphs/ - de cijfertjes in grafiekvorm van de top 10 teams op whatpulse.org (binnenkort weer actueel).

http://www.appget.nl/WhatPulse/ - Van GoT-ter JozyDaPozy. Persoonlijke cijfertjes in de vorm van grafieken. Het update elke dag om 04:30 uur. Let wel op dat je WebAPI is ingeschakeld in My WhatPulse onder My Profile. Je krijgt grafieken over je totale output keys en clicks, teamrank en global rank en dagtotalen. Je kunt het beste dagelijks pulsen om mooie (zinnige) grafieken te krijgen.

http://pulse.offbeat-zero.net/ - van je persoonlijke statistieken een plaatje maken om in een profiel neer te zetten op een forum bijvoorbeeld. Voorbeeld:
http://pulse.offbeat-zero.net/sig/MrBondt.png

http://wp.whyz.nl/icon/ - van je persoonlijke statistieken een plaatje maken om in een profiel neer te zetten op een forum bijvoorbeeld. Deze is van Lighteye met het idee dat het geschikter is om in de profiel op GoT te zetten. Voorbeeld:
http://wp.whyz.nl/icon/icon_ani.php?id=103145

http://www.superrembo.com/misc/whatpulse/ - een mogelijkheid van het WhatPulse programma is om je keyfrequenties bij te houden (welke toetsen je hebt ingedrukt). Als je dit bestand exporteert naar een html bestand kun je dit kopiëren en plakken op deze site. Voorbeeld:

http://wp.whyz.nl/startpost.top.php?t=Tot+slot

http://lighteye.whyz.nl/pics/mirc_logo.gif irc.tweakers.net/whatpulse is het IRC kanaal van het GoT WhatPulse team. Het is hier erg gezellig.
De statistieken van het chatten op irc zijn hier te vinden.

Om reclame te maken voor het GoT team zou je het volgende in je signature kunnen zetten:
[norml][url=http://topic.gotpulse.nl/]Join het GoT Whatulse team[/url][/norml]
of iets anders naar jouw smaak :) Deze wordt automatisch doorgelinkt naar het nieuwe topic.

Dus help mee om GoT (the bloody Dutch AGAIN!) terug op #1 te zetten :*)

Met dank aan Lighteye voor de uberstrakke startpost! _o_

• Ascathon
Ik zal m later even wat bijwerken qua urls, nu nog op het werk enzo. Met die info Erkens bijvoorbeeld. Niet alle linkjes zijn nog geldig want er is nogal wat veranderd sinds het moment waarop de oude TS is gemaakt. Duw opmerkingen enzo maar even in een DM.

Ascathon wijzigde deze reactie 08-04-2008 13:17 (67%)

• Ascathon
quote:
Helaas nog even dagje wachten.
Erkens in "WhatPulse deel 25" Of Erkens moet een repost doen. Vind t een beetje aso zn zelf te kopieren.

Ascathon wijzigde deze reactie 08-04-2008 14:14 (13%)

• Ascathon
quote:
nuxy69 schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 14:50:
[...]

Holy crap, mag je me toch eens uitleggen wat je precies doet. Met coden hier ongeveer 100k per week. Als ik dat uberhaubt al haal. Nu moet ik ook zeggen dat dit meer drag-n-drop programmeren is :(

Maareuh, hebben we nog een megapulse te verwachten binnenkort? Koninginnendag? Of wacht iedereen op de peperpulse?
100/5=20 per dag haal ik niet met alleen coden. Ik doe natuurlijk ook veel Intellisense gebruiken dus dat scheelt nogal wat. En als je nog moet uitzoeken hoe je iets gaat implementeren...Ik ben niet de hele dag aan t tikken.

• Ascathon
quote:
snottyangel schreef op vrijdag 11 april 2008 @ 15:39:
Voor bobje komen de 18 maanden inactiviteit wel dichtbij. Het wordt tijd dat hij eens pulsed :9 .
Kleine 8 weken dus.... Misschien wacht ie tot dat moment. Zul je net zien dat Wasted het gewoon uit zichzelf dit keer na 17 maanden doet. Of verkeerd heeft ingesteld als auto-prune.

• Ascathon
Van mij hoeft die FP post echt niet. Vind het verder totaal niet t.net gerelateerd. Tis meer een GoT-gebruikers activiteit.

• Ascathon
Dankje Bruce! :)

Hebben we toch met zn allen een mijlpaal gehaald. Op naar LL.

Ascathon wijzigde deze reactie 15-04-2008 08:29 (34%)

• Ascathon
quote:
Wom schreef op maandag 21 april 2008 @ 00:49:
Average key per second. Wat is daar over te vertellen?
Wat is daar maf aan? Als ik naar de pulsetijden kijk, klopt het wel hoor.

• Ascathon
Waar staat wie ons verlaten heeft? Ik wil wel eens weten wie deze piemels zijn. :( :'(Waarom zag ik dat niet? (was nog vroeg)

Ascathon wijzigde deze reactie 24-04-2008 10:05 (20%)

• Ascathon
Waarom sta ik hier 52ste en hier 53ste? Volgens Erkens' stats sta ik ook 53ste.

Ascathon wijzigde deze reactie 26-04-2008 15:00 (12%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
iig de een van de volgende data :)
quote:
Work 2,110,799 664,404 73.69 2007-12-04 15:36:48
Home 1,963,514 447,275 53.34 2007-12-04 19:24:28
USB 33,972 14,207 1.33 2007-12-11 16:32:25
@beneden: daarom had ik die regel niet gekopieerd.
Nou ja, op zich kan het best.

Ascathon wijzigde deze reactie 06-05-2008 11:32 (16%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
Enige waar ik op zich naar kijk is mijn positie binnen het team zelf. LUElinks inhalen zie ik op deze manier toch nooit gebeuren.

• Ascathon
quote:
bReChThOu schreef op zaterdag 17 mei 2008 @ 16:06:
NIemand komt erachter maar dit is gewoon "cheaten" anders kan je met 1 account bv. 100 profiles maken op een kantoor met 100 werknemers :Y)
100 profiles in je main profile...Alsof iemand zoveel pc's heeft. :)

Bij sommige accounts kun je wel zien dat er iets niet klopt. Bijvoorbeeld eentje met 8 accounts met gewoon mensennamen. Opvallend...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
Holy, alweer 4 inactieve gebruikers verwijderd. Dan staat er ons nog wat te wachten.
Bobje nadert ook de 18 maanden. :D

Of is het langer dan 18 maanden. Er staat namelijk ook een hele zooi last pulsers uit 2005.

Ascathon wijzigde deze reactie 19-05-2008 09:00 (28%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
De vraag is dan wel waarom die bovenstaande personen. De data zijn nogal onregelmatig. 10 maanden verschil.

@erkens: wel opvallend dicht bij elkaar.

Ascathon wijzigde deze reactie 19-05-2008 10:15 (17%)

• Ascathon
Thuis in peeceetje prikken en daar pulsen. Als de lokale client daar natuurlijk uit staat.

• Ascathon
quote:
snottyangel schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 12:42:
Mooie output :) .

Ik denk dat een mass-PM naar alle whatpulse users (ik denk dat de teamfounder [lighteye/mrbondt] zo'n pm kan sturen vanop de whatpulse site?) wel wat inactieve users weer actief maken. Zo worden ze niet verwijderd en kan onze gemiddelde dagoutput weer stijgen ;) .
De PM notificatie naar mail staat standaard uit iirc. Dus ik denk dat er zeer weinig gebruikers zijn die dat lezen.

@Erkens: Zelden. En al helemaal niet als ik steeds opnieuw moet inloggen. Dat is rete-irritant

Ascathon wijzigde deze reactie 21-05-2008 13:04 (8%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
Erkens, ik weet niet hoe jij de gegevens hebt opgeslagen, maar kun je misschien ergens een lijstje neergooien in volgorde van de gemiddelde keys/seconde? Daar ben ik namelijk best benieuwd naar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
quote:
Erkens schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:56:
[...]

Ik moet nog steeds de database optimaliseren, maar in principe kan ik natuurlijk alles eruit halen, kost alleen wat moeite.
Ik vraag me alleen af hoe je die keys/sec wil uitrekenen? Wil je dat vanaf het moment dat je jezelf aanmelde of wil je dat tussen je laatste twee pulsen zien?
Nou ja, ik had eerst moeten kijken wat in de XML files staat. De team-XML levert die gemiddeldes niet, dat staat alleen in je persoonlijke XML file.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
Als jij op de site met hetzelfde adres twee gebruikersnamen hebt geregistreerd, dan zijn dit gewoon 2 accounts en is er niks aan de hand.

Ascathon wijzigde deze reactie 27-05-2008 13:11 (63%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
Oef, dat zijn relatief stevige verliezen. Weer twee inactieve gebruikers. Moet zo niet doorgaan! Wakker schudden die mensen. :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
quote:
FreezeXJ schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:47:
Weh, daar kan ik ook niet tegenaan helpen :(
Gaan je keys soms verloren als je je team quit? Zou zonde zijn.
Als je een team verlaat, raak je zelf niks kwijt. Je team daarintegen wel. Beetje onlogisch maar het systeem zit gewoon "eenvoudig" in elkaar. Maar die 2 gebruikers die weg zijn, zijn verwijderd uit de database. En ook dan gaan er keys verloren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
[quote]Jardjee schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:22:
Hoe kan je eigenlijk subteams joinen en wat zijn dat nou eigenlijk?
Zijn dat kleine teams onder GoT?
[/quote]Het zijn gewoon subgroepen binnen het GoT team. Niet erkend of "terug te vinden" op de WhatPulse site. Je komt bij een groep door die groepnaam of afkorting voor je naam te zetten.
Mijn username was eerst Ascathon, nu [#WP]Ascathon. Daardoor ziet dat statsding van Erkens dat ik in de groep {#WP] zit.
Allemaal voor niks dus...Beter eerst zelf linkjes verkennen. :)

Ascathon wijzigde deze reactie 30-05-2008 12:36 (6%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
We kunnen ook eens afspreken om massaal een week uit GoT te gaan en daarna weer terug te komen. Gewoon voor het effect zeg maar. :)

"Kijk wat een output we vandaag hebben."

Ascathon wijzigde deze reactie 02-06-2008 11:55 (14%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
Of de ene weet gewoon veel toetsencombinaties en hoeft dan minder naar de muis te grijpen.

MSN met alt+tab, gewoon niet MSN gebruiken. Bah :)

• Ascathon
Mooie verhouding tot kliks ook. Gewoon 14:1. Wat doet Xebber eigenlijk? :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
ff wachten, facts checken
Foutje..ik dacht te kijken waar Rikmans nu zit. Dus ik tiep Rickmans in op wp.org. Kwam dus bij de verkeerde uit.

Het loopt niet echt storm in dat fusie topic.

Ascathon wijzigde deze reactie 06-06-2008 09:26 (154%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
Moet je vooral dat gaan zeggen. Komen ze nooit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
quote:
peeter123 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 10:19:
Helemaal super toch! :D

En over de subteams, iedereen moet pulsen anders verlies je je wachtrij als je je naam verandert. Got Joinen, Dan naam veranderen in bijvoorbeeld [MW]Rikmans. In whatpulse opnieuw inloggen en dan verder gaan sparen ;)

Zeg maar zo:

[<subteam afkorting>]<nickname>

Dus bijvoorbeeld: [KOE]Erkens
Je zou in WP niet uit hoeven te loggen. In ieder geval niet met de laatste versie. Maar even pulsen is wel zo veilig.

@ Rikmans. Dat wordt dan een behoorlijke migratie. Het zijn nogal wat users.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
Misschien de tabellen centreren en/of de tabellen even breed maken.

Nog een opmerking: Het contrast groen/grijs is niet zo perfect. Het rood is duidelijk alleen is een donkere kleur groen misschien iets beter.

@ bReChThOu
Ik vind het ook prima hoor, maar gewoon wat tips/ideeen vanuit mijn kant.
Ik dacht: een heel aantal tabellen zijn allemaal 6 kolommen breed en van dezelfde types.

Ascathon wijzigde deze reactie 09-06-2008 16:02 (80%)

• Ascathon
Ik denk dat het een browserfout is die een php ziet als downloadbare contect ipv weergeefbare pagina met content.

• Ascathon
En het team dat je zelf opgericht hebt opgeven. Hulde.
Nog meer van het team met een GoT account? Of allemaal nieuwelingen die nu maar GoT lid gaan worden zodat ze weten waarmee ze te maken hebben.
quote:
snottyangel schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:33:
[...]

Breng gewoon dat hele MW-Team mee naar hier als subteam! ;) 8)
Dat was toch ook de bedoeling??

Ascathon wijzigde deze reactie 10-06-2008 11:35 (35%)

• Ascathon
Wat is er eigenlijk bij FOK! gebeurd? Er zijn geen mensen weg maar er zijn gewoon 30 miljoen keys (en de rest) verdwenen.

• Ascathon
Tuurlijk. Ik keek bij GoT of het netto wel klopt. Maar aan dat evenwicht had ik niet gedacht. Stom. 8)7
En RoD die me uit de Top 50 knikkert. Stond ik net mooi in dat lijstje.

Ascathon wijzigde deze reactie 12-06-2008 11:55 (27%)

• Ascathon
quote:
Enfer schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 18:08:
Het is een voorstel ;) Nog niet daadwerkelijk gerealiseerd, en ook niet haalbaar waarschijnlijk
En de naam alleen dan? Is daar nog niet over vergaderd. Dat staat er toch los van? Of is het alles of niks.

Ascathon wijzigde deze reactie 14-06-2008 20:42 (3%)

• Ascathon
quote:
KingOfDos schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 21:45:
Toch blijf ik het vreemd vinden dat WhatPulse dingen toezegt en het gewoonweg niet nakomt. Rare manier van handelen als je het mij vraagt.
Er is natuurlijk weinig officieels aan die organisatie dus als ze geen zin hebben om er iets over te vertellen... Anderzijds natuurlijk hetzelfde. Waarom niet gewoon zeggen dat er geen voortgang is.

• Ascathon
Theoretisch gezien hebben hen dan een hogere output. In ons team zitten voornamelijk Nederlands en Belgen en nog wat Europeanen. LL heeft relatief gezien vast meer "zuidelijk halfronders" in het team zitten die nu geen zomervakantie krijgen.

• Ascathon
Maar het is gewoon MET Spockster dus is het lekker bijna 14 miljoen.
En weer uit de top 40 :(

• Ascathon
Misschien dan ook slim om je USB stick er uit te halen en dan weer de uninstaller te runnen. Zodat shortcuts ed weer weg zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ascathon
LL overheerst nogal...Beetje euforisch gevoel vandaag of hoe t heet.

Nummer 1000 en:
WhatPulse deel 27
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True