:: Second Place Is First Place Loser ::
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar zijn VLC/Quicktime player mod.NvM schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:37:
[...]
En nu gaan we met zijn allen raden wat voor tweaks het zijn?
Verwijderd
SlimmertimeBlaxje schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 20:47:
[...]
Ik ben inderdaad wel benieuwd naar zijn VLC/Quicktime player mod.
Gave wallpaper ook
Damn, niet goed opgeletcornelixnootje1 schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 23:59:
zie 10 post hoger
Verwijderd
Dat doe ik door middel van StattooNvM schreef op zondag 27 april 2008 @ 09:54:
[...]
Waar haal je de transparante look van je iTunes player vandaan?
Wat zijn voornamelijk je icons in je menubar?
Op de bekendste na dan, zoals Adium, iStat, Time Machine, MenuCalenderDock etc. etc.
BTW: Aan schijven geen gebrek zeker?
Verwijderd
zijn misschien partities op een schijf ?Miss_Stranger schreef op maandag 28 april 2008 @ 21:32:
[...]
Wat zijn voornamelijk je icons in je menubar?
Op de bekendste na dan, zoals Adium, iStat, Time Machine, MenuCalenderDock etc. etc.
BTW: Aan schijven geen gebrek zeker?
Van links naar rechts in de menubalk;
Cover Stream, ByteController, Adium, BwanaDik, Himmelbar, SpiritedAway, MainMenu, iSync, Time Machine, Spaces, SoundSource, Synergy, MenuMeters, Beeldschermen, AirPort, volume, Bluetooth.
Ik heb 4 schijven aan de Mini (en USB hub) hangen; 2x 2,5" en 2x 3,5" in een AC Ryan AluboxDuo Two.
Oja, en dan nog de twee schijven in m'n PC via het netwerk (gele schijficonen in het dock).
[ Voor 12% gewijzigd door Kapitein Prozac op 28-04-2008 23:24 ]
Ok nice.Kapitein Prozac schreef op maandag 28 april 2008 @ 23:18:
@ Miss_Stranger
Van links naar rechts in de menubalk;
Cover Stream, ByteController, Adium, BwanaDik, Himmelbar, SpiritedAway, MainMenu, iSync, Time Machine, Spaces, SoundSource, Synergy, MenuMeters, Beeldschermen, AirPort, volume, Bluetooth.
Ik heb 4 schijven aan de Mini (en USB hub) hangen; 2x 2,5" en 2x 3,5" in een AC Ryan AluboxDuo Two.
Oja, en dan nog de twee schijven in m'n PC via het netwerk (gele schijficonen in het dock).
Ik dank u voor de info, gevonden wat ik nodig had
[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 30-04-2008 10:09 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Verwijderd
Natuurlijk, http://carpebios.devianta...-Hans-en-Grietje-84320214
Ps. foto is gisteren in de Efteling gemaakt
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 30-04-2008 14:55 ]
zoals claus ooit eens Zei.. Bedankt voor die bloemencornelixnootje1 schreef op woensdag 30 april 2008 @ 12:52:
Bloemen! Lekker zomers.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Claus? Volgens mij was dat de paus hoor (Johannes Paulus de 2de ofzoTo_Tall schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:35:
[...]
zoals claus ooit eens Zei.. Bedankt voor die bloemen
/major offtopic, maar ik kan het niet laten:
Mijn hersenen kraken nu al een paar uur, maar ik krijg niet de correcte connectie gelegd:
Wie is die chick ook alweer???
/edit
tnx @ hieronder
[ Voor 8% gewijzigd door bas-r op 30-04-2008 18:31 ]
Verwijderd

achtergrond van interfacelift
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 18:09 ]
Verwijderd

HUD mod voor Adium ( Te vinden in het customize topic)
Coversutra om de album cover te weergeven.
Icon set van Louie Mantieu(?) (Te vinden in het customize topic)
Wallpaper ook van Louie Mantieu.
Ben er zo wel tevreden mee. Ik houd ervan als het zo leeg mogelijk is op mijn bureaublad.
Stoor me alleen aan het ontiegelijk lelijke finder Icon. Misschien zelf maar een vervangend Icon voor maken wat iets meer in de strakke zilveren stijl past.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-05-2008 11:39 ]
DetailsSillymidget schreef op woensdag 30 april 2008 @ 14:42:
[...]
Claus? Volgens mij was dat de paus hoor (Johannes Paulus de 2de ofzo)
A Soldiers manual and a pair of boots.
Hoe heet die wallpaper dan op Interfacelift, kan hem niet vindenVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 09:15:
en hier mijn bureaublad achtergrond...[afbeelding]
achtergrond van interfacelift

Zet em dan gelijk ff online, ik wil hem ook wel hebbenVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 18:16:
Dahlia,
Kan het ook niet meer vinden op interface.....
Heb hem naar je Hotmail gestuurd.
Echt een hele mooie achtergrond! Ik kan hem alleen niet op internet vinden als ik zoek op "Louie Mantieu". Heb je ook een direct linkje naar de wallpaper?Verwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:38:
Mijn MacBook Pro:
[plaatje]
...
Wallpaper ook van Louie Mantieu.
...
Hartstikke bedankt!
in het Blend pack zit een mooie zilveren/witte finderVerwijderd schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 11:38:
Ben er zo wel tevreden mee. Ik houd ervan als het zo leeg mogelijk is op mijn bureaublad.
Stoor me alleen aan het ontiegelijk lelijke finder Icon. Misschien zelf maar een vervangend Icon voor maken wat iets meer in de strakke zilveren stijl past.
Verwijderd
Heb het even voor je opgezocht:Thooomas schreef op donderdag 01 mei 2008 @ 21:53:
[...]
Echt een hele mooie achtergrond! Ik kan hem alleen niet op internet vinden als ik zoek op "Louie Mantieu". Heb je ook een direct linkje naar de wallpaper?![]()
Hartstikke bedankt!
http://louiemantia.com/
Mantieu, Mantia...whats the difference.

De wallpaper heb ik zelf in elkaar geklust (idee gejat van iemand op macthemes2.net, maar vond die kleuren niet zo).
verder zelf mail icon gemaakt, maar het verschil met de oude is niet zo goed te zien op deze grootte
[ Voor 25% gewijzigd door DocB op 03-05-2008 01:33 ]
Zou tof zijn als je deze wall ook wil sharen.DocB schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 01:19:
Mijn desktopje voor nu:
[afbeelding]
De wallpaper heb ik zelf in elkaar geklust (idee gejat van iemand op macthemes2.net, maar vond die kleuren niet zo).
verder zelf mail icon gemaakt, maar het verschil met de oude is niet zo goed te zien op deze grootte
Wall is very nice.
Heb hem op maat gemaakt voor mn macbookje, dus als iemand hem groter wil dan hoor ik het wel. 1280 x 800 staat hierMiss_Stranger schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 05:32:
[...]
Zou tof zijn als je deze wall ook wil sharen.
Wall is very nice.
Perfect.DocB schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:02:
[...]
Heb hem op maat gemaakt voor mn macbookje, dus als iemand hem groter wil dan hoor ik het wel. 1280 x 800 staat hier
Heb je ook een url naar de officiële wall op MacThemes2.net?
Ik zou de officiële kleur graag willen zien. Maar kon hem niet vinden.

- - Edit - -
Nevermind.
Officiële wall gevonden. Zie Retro Wall, stond in het forum van MacThemes2.net.
Maar wat een fiasco wall...

[ Voor 22% gewijzigd door Miss_Stranger op 03-05-2008 11:31 ]
Verwijderd

Wallpaper
Icons zijn voornamelijk van: InterfaceLIFT
Als je iets moet weten vraag je het maar.
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2008 13:05 ]
Staat ergens in dit topic: Mac OS X Customization*Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 09:10:
[...]
Leuke iconen, vooral die van Mail!
Waar halen we die?
Gebruik 'm zelf ook
Verwijderd

Orgineel
Deze wallpaper ik gemaakt met photoshop op basis van een al bestaande. Het dock wat ik gebruik is het standaard 2D dock uit Leopard.
Ze hebben allen een heraldisch bloemmotief als achtergrond en zijn 1920x1200

download set (6.5Mb)
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Well done.dadj schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:38:
ik heb net een aantal backgrounds gemaakt van het apple logo geïnspireerd op eerder geposte designs.
[afbeelding]
download set (6.5Mb)
thanks cynth
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
Zooooo, lag ik ff te pitten..Miss_Stranger schreef op zaterdag 26 april 2008 @ 12:03:
[...]
Ehm je had best mogen klikken op de afbeelding.![]()
Op zijn Flicker.com page staat al heel netjes een url.Rendezvous .New York.
By the way mooie wall.

Erg mooi, heb nu de grijs en groene als combi op m'n MBP + 20" ACD externe scherm.dadj schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:38:
ik heb net een aantal backgrounds gemaakt van het apple logo geïnspireerd op eerder geposte designs.
Fujifilm X100VI ||| QNAP TS473A ||| XS4ALL ||| Ubiquiti UniFi & Protect ||| Homey Pro (2023) ||| Philips Hue ||| Jan Janssen Venom Ultegra Di2 ||| 6710 Wp ZZO/WZW SolarEdge
Coolratz schreef op zondag 04 mei 2008 @ 15:05:
[...]
Erg mooi, heb nu de grijs en groene als combi op m'n MBP + 20" ACD externe scherm.
mocht er behoefte zijn aan andere kleuren dan kan ik die ook wel maken.
Is het veel gevraagd om 'm 1440x900 te maken, of gewoon 1920x? Ik zou 'm erg graag hebbenDocB schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 11:02:
[...]
Heb hem op maat gemaakt voor mn macbookje, dus als iemand hem groter wil dan hoor ik het wel. 1280 x 800 staat hier
Ik blijf de seizoensfoto's van de Sopranos zeer intrigerend vinden! Erg mooi.Verwijderd schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:10:
[afbeelding]
Orgineel
Deze wallpaper ik gemaakt met photoshop op basis van een al bestaande. Het dock wat ik gebruik is het standaard 2D dock uit Leopard.
ehhhh..HOI
Is er een reden dat ik ze niet op mijn Windows XP pc kan bekijken terwijl ze als extensie toch .jpg hebben?dadj schreef op zaterdag 03 mei 2008 @ 17:38:
[afbeelding]
download set (6.5Mb)
dat is weird.. geldt dat voor allemaal? ik heb save for the web gebruikt in pshop dus niets raars.. let me know, dan kijk ik er van de week in mn studio ff naar (heb hier geen winbak)SFRtje schreef op zondag 04 mei 2008 @ 21:43:
[...]
Is er een reden dat ik ze niet op mijn Windows XP pc kan bekijken terwijl ze als extensie toch .jpg hebben?
[ Voor 7% gewijzigd door dadj op 04-05-2008 22:15 ]
Verwijderd
Ik heb er nog wel een voor je:kRiZzZiZ schreef op zondag 04 mei 2008 @ 21:42:
[...]
Ik blijf de seizoensfoto's van de Sopranos zeer intrigerend vinden! Erg mooi.
http://www.matthijsonline.../Sopranos-wallpaper-1.jpg

[groter]
Finder, Firefox, Mail, iCal, Illustrator, Photoshop, Wakoopa (Custom Icon), iTunes, MPFreaker, CoverStream, InDesign, VLC, Transmission (Custom Icon), Sketchup, Fusion, xScope, Grab, Adium
DesktopLyrics laat de lyrics zien op de achtergrond
Adium: Color Theme: Decay 2.0
Achtergrond: zelf gemaakt, combinatie van aerostream_blue en apple logo
Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)
Nice! Thanks.Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2008 @ 15:50:
[...]
Ik heb er nog wel een voor je:
http://www.matthijsonline.../Sopranos-wallpaper-1.jpg
ehhhh..HOI
*edit
[ Voor 102% gewijzigd door zer0l op 05-05-2008 20:32 ]
In retrospect, it was inevitable
Verwijderd
Misschien is het programma Docker iets voor je. Kan je handig je dock customizen. CandyBar is ook een fantastische app imo maar is betalend (met trialversie).-Cyril- schreef op maandag 05 mei 2008 @ 20:32:
Hoe krijg je dan een strakke 2d dock? Die ik nu heb heeft ronde uuuh hoeken zeg maar..
Een gemodificeerde ja. Ik heb het logo weggehaald en de wallpaper gespiegeld. Of het nu een Vista-wallpaper is of niet, doet er niet toe bij mij; ik vind hem strak, dus gebruik ik hem.RRCreations schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:47:
[...]
Is dat geen windows vista ultimate wallpaper:P?
Goedzo! Niets aantrekken van dat zure gecomment op alles wat naar PC ruikt..Arne schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:52:
[...]
Een gemodificeerde ja. Ik heb het logo weggehaald en de wallpaper gespiegeld. Of het nu een Vista-wallpaper is of niet, doet er niet toe bij mij; ik vind hem strak, dus gebruik ik hem.
Nee, gebruik dan deze.Arne schreef op maandag 05 mei 2008 @ 23:52:
[...]
Een gemodificeerde ja. Ik heb het logo weggehaald en de wallpaper gespiegeld. Of het nu een Vista-wallpaper is of niet, doet er niet toe bij mij; ik vind hem strak, dus gebruik ik hem.

Een googlen op "Vista ultimate" afbeeldingen en je vind de achtergrond
Verder geen hele spannende dingen op m'n mac;
In de menubalk vlnr Caffeine, iStat Menus en wat icoontjes van Apple zelf.
In de dock vlnr de Finder, Dashboard, Mail, Safari, Adresboek, iCal, iTunes, Adium, iPhoto, Skype, Word 2008, FrostWire (variant op LimeWire), Cyberduck (FTP), Transmission (Bittorrent), VMWare (WinXP), Lightroom (RAW-bewerking), To-Do Stickies (to-do lijst...dûh).
De dock is ietsjes aangepast met een set genaamd "Dock Revamped". Een donkere dock valt minder op naar mijn mening.
[ Voor 6% gewijzigd door eaalb op 06-05-2008 12:21 ]
Url Office icons?
Mijn fout.Zero Grav schreef op dinsdag 06 mei 2008 @ 18:57:
Standaard 2008 icoontjes..
Heb die icons maar een paar minuten gezien, gelijk veranderd. Thx anyway.
Mijn desktop (toen)
Mijn "windows"
*Windows xp (parallels) + dashboard
*link openen in safari (firefox toont de afbeelding niet
Mijn desktop (nu)
Wallpaper
*menubalk: SMC fancontrol - you control tunes - cafeine - ejector -(spaces - bleutooth WLAN geluid, datum batterij, spotlight)
youtcontrol:
Bytecontrol is kleiner, maar ppc en moeilijker klikbaar
eject:
er is een native "eject"
*leopard>systeem>bibliotheek>CoreServices>Menu Extras>Eject.menu
* macboook 2.4 Wit / Leopard
[ Voor 124% gewijzigd door g4wx3 op 12-05-2008 02:19 ]
die tvgids widget, waar vind ik die ?
die link klopt dus niet meer, waar kan ik hem ergens WEL vinden
[ Voor 16% gewijzigd door CrankyGamerOG op 08-05-2008 16:53 ]
Verwijderd
Als je even had gegoogled had je het meteen gevonden...CrankyGamerOG schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 16:50:
[...]
die tvgids widget, waar vind ik die ?---> Onmisbare widgets voor Dashboard
die link klopt dus niet meer, waar kan ik hem ergens WEL vinden
Omdat het zulk lekker weer is zal ik jou die moeite besparen
TV-gids widget
Verwijderd
MacBook WallpaperVerwijderd schreef op donderdag 08 mei 2008 @ 17:24:
[...]
Waar kunnen wij deze wallpaper vinden? Dank.
Foto van sxc.hu en met photoshop nog wat ruimte erbij gemaakt.
Verder geen exotische thema's, alleen coversutra draaien.
Beetje late reactie, maar ze doen het al na nog een keer downloaden.Thanks voor het uploaden!dadj schreef op zondag 04 mei 2008 @ 22:14:
[...]
dat is weird.. geldt dat voor allemaal? ik heb save for the web gebruikt in pshop dus niets raars.. let me know, dan kijk ik er van de week in mn studio ff naar (heb hier geen winbak)

haha niceNietzman schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:17:
Omdat ik zo slim was om met een té vroege Adiumbeta te gaan werken...
[afbeelding]
.
Mijn simpele desktopje..

Muurpapier
Ik ben al een tijdje op zoek naar jou HDD icon, heb je misschien een link?Shrien schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 00:39:
[...]
haha nice![]()
Mijn simpele desktopje..
[afbeelding]
Muurpapier
Hier zit 'ie tussen volgens mij.VeeGee schreef op vrijdag 09 mei 2008 @ 08:13:
[...]
Ik ben al een tijdje op zoek naar jou HDD icon, heb je misschien een link?
klik
[ Voor 10% gewijzigd door Shrien op 09-05-2008 08:47 ]
Hoe kan je je chatvenster zo instellen, want ik heb nu zo'n lelijk standaard wit dinglowfi schreef op zaterdag 19 april 2008 @ 18:29:
powerbookje:
[afbeelding]
macpro ziet hetzelfde eruit ongeveer
space 2
menubalk - mods:
- SlimBatteryMonitor (onzichtbaar: 100%+netstroom)
- growltunes
- SMC fancontrol
- you control tunes
- cafeine
- ejector
ejector:Ook ingebouwd in het systeem systeem>bibliotheek>CoreServices>Menu Extras>Eject.menu
Maar hoe schakel je deze uit?
Dit topic is gesloten.
• Ga niet offtopic.
• Maak thumbnails van max. 600 pixels breed.
• Plaats een link naar je bureaubladachtergrond.
• Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's.