Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-11 13:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Poeh, naar veel zoeken op het internet moet ik toch even hier mijn vraag kwijt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik zoek een tool waarmee het mogelijk om geluid van mijn PDA door te sturen naar mijn bluetooth ontvanger. Ik ben in bezit van een HTC TyTN en heb ik mijn auto een Parrot. Dit systeem werkt erg goed maar ik zou graag de geluiden van mijn toestel ook op mijn Parrot laten doorgeven zoals die van tomtom.

Momenteel geeft het toetsel alleen de de geluiden door van een telefoon gesprek. Als ik iemand opbel en tomtom geeft net iets door dan pakt mijn Parrot het ook op. Ik moet dus een tool hebben die altijd de geluiden doorvoort.

Iemand een goed idee voor een goede ( freeware ) tool?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:58
DukeN schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 14:05:
Poeh, naar veel zoeken op het internet moet ik toch even hier mijn vraag kwijt. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik zoek een tool waarmee het mogelijk om geluid van mijn PDA door te sturen naar mijn bluetooth ontvanger. Ik ben in bezit van een HTC TyTN en heb ik mijn auto een Parrot. Dit systeem werkt erg goed maar ik zou graag de geluiden van mijn toestel ook op mijn Parrot laten doorgeven zoals die van tomtom.

Momenteel geeft het toetsel alleen de de geluiden door van een telefoon gesprek. Als ik iemand opbel en tomtom geeft net iets door dan pakt mijn Parrot het ook op. Ik moet dus een tool hebben die altijd de geluiden doorvoort.

Iemand een goed idee voor een goede ( freeware ) tool?
hoevaak gaan we deze vraag nog zien hierzo? overigens no offence naar de topicstarter...

zolang je parrot geen A2DP stereoprofiel heeft is dit niet mogelijk... sommigen hebben na een firmware update dat ze gekke dingen krijgen zoals tomtom over de radio maar verre van consequent en stabiel...

persoonlijk raad ik je aan als je dit zo graag wil een parrot MK6000 (heb ik icm TytnII) of een parrot MK6100. deze MK modellen zijn de muziek edities en ondersteunen als enige parrot modellen A2DP profiel.

tevens zou je je vraag nog een keer kunnen posten in of het ervaring parrot BT carkits topic of het HTC tytn topic!

succes

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

• DukeN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-11 13:07

DukeN

ook @ www.leeralles.nl

Topicstarter
Omdat dit om een algemeen programma gaat wat dus bruikbaar is voor zowel parrots als headsets en op diversen toestellen kon ik hem niet in een vast topic kwijt.

Via A2DP is het inderdaad mogelijk om stereo de gegevens door te sturen. Nou ben ik al 1 programma tegen gekomen, BlueCast die het mogelijk zou kunnen moeten maken. http://simplesmartphone.c...t&task=view&id=5&Itemid=6

BlueCast

BlueCast streams all device sounds to your Bluetooth headset including your podcasts, music, voice notes, TomTom sounds, GPS navigation commands, game sounds, and more. Simplify your life and leverage your current Bluetooth headset investment by purchasing BlueCast.

Het is dus wel mogelijk. Ik heb het nog niet getest en helaas is BlueCast een betaald programma. Misschien heeft iemand een freeware suggestie?

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek

Verwijderd

Misschien heb je hier iets aan. ....BT AUDIO.... Het is mij gelukt via mijn P3300 naar mijn bluetooth headset, de kwaliteit was niet meesterlijk, maar misschien via de radio.....

http://www.freewarepocket...bluetooth-audio-v1-0.html

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 april 2008 @ 21:41:
Misschien heb je hier iets aan. ....BT AUDIO.... Het is mij gelukt via mijn P3300 naar mijn bluetooth headset, de kwaliteit was niet meesterlijk, maar misschien via de radio.....

http://www.freewarepocket...bluetooth-audio-v1-0.html
Ik gebruik BT AUDIO enwerkt naar tevredenheid..
Helaas herstelt het zich niet na een telefoontje.. (in uit gaand)
Dus heb ik na een gesprek de PDA weer te pakken en opnieuw in te stellen.

BlueCast herstelt zich wel.
Ik heb slecht de Demo versie.
Ik heb geen creditkaart en in NL heb ik het nog niet kunnen vinden.

Heeft iemand een idee?
Ik wil het kopen.