Toon posts:

Pakketje gaat opnieuw kraken?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatstwas mijn koetje een pakketje bijelkaar aan het grazen. Toen crashte mijn pc op een geven moment. Na opnieuw de pc gestart te hebben keek ik ff naar mijn koetje, en wat bleek hij had alles uitgespuugd en was het aan het herkauwen. Terwijl hij voordat mijn pc vastliep nog de crunch meter nog op 40%, na de crash begon ie met hetzelfde pakketje weer bij 0%....

Hoe kan dit?

• Elteor
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-12-2021

Elteor

doet wat met computers ....

Als je pc crashed zonder dat hij de voortgang van het pakket opgeslagen heeft gebeurt dit idd.
Je kan als het vaker voorkomt een checkfile aan laten maken, die elke zoveel tijd de status wegschrijft, dan mis je maar heel eventjes als de boel onderuit gaat.

Distributed Computing - TEB - Elteor-statspage

• MarcyDarcy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-05 00:26
Ik heb er ook vaker last vna gehad (door stroomstorignen e.d.)....daar ik echter een trage computer heb en over een pakketje van 32 wu's erg lang wordt gedaan heb ik nu de packetgrootte op 1 wu staan......en ik heb een logfile aangemaakt.

In het configuratiescherm --> 2 (buffer and buffer update options) --> 4 (checkpoint filename)...vul daar iets in zoals checkpoint ofzo, dan op enter douwen en een kaar keer de 0 invullen en klaar is clara }:O