Ik ben door mijn familie gevraagd om hun te helpen met internetproblemen.
Ik vol goede moed naar hun toegegaan en naar het verhaal geluisterd....
[Verhaal]
In de laptop zat eerst een Linksys PCMCIA kaart. En alles werkte perfect
Totdat ze de laptop lieten vallen, precies op de Linksys kaart die is dus kapot geknapt.
Toen zijn ze een nieuwe Kaart gaan halen maar hebben ze toch gekozen voor zon wireless USB stick van Sweex omdat ze dachten dat er inwendig een probleem zou kunnen zijn met het PCMCIA slot. En hun kregen dat "o zo handige Plug en play apparaatje '' maar niet aan de praat.
[/Verhaal]
Nou ik dus die stick erin doen, alle bestaande drivers verwijderen.
Nieuwe drivers geinstalleerd van de CD. En hij werkte meteen.
Echter toen ik opnieuw opstarte was alles weg qua configuratie van de Sweex stick.
ik moest hem dus opnieuw inpluggen, maar toen kwamen de problemen.
Hij begon namelijk te zeiken dat er ineens geen netwerken meer waren / of dat deze niet beschikbaar waren.
Waar kan dit aan liggen?
Is dit een bekend probleem bij laptops dat hij deze '" instellingen '' niet kan onthouden ?
Ik vol goede moed naar hun toegegaan en naar het verhaal geluisterd....
[Verhaal]
In de laptop zat eerst een Linksys PCMCIA kaart. En alles werkte perfect
Totdat ze de laptop lieten vallen, precies op de Linksys kaart die is dus kapot geknapt.
Toen zijn ze een nieuwe Kaart gaan halen maar hebben ze toch gekozen voor zon wireless USB stick van Sweex omdat ze dachten dat er inwendig een probleem zou kunnen zijn met het PCMCIA slot. En hun kregen dat "o zo handige Plug en play apparaatje '' maar niet aan de praat.
[/Verhaal]
Nou ik dus die stick erin doen, alle bestaande drivers verwijderen.
Nieuwe drivers geinstalleerd van de CD. En hij werkte meteen.
Echter toen ik opnieuw opstarte was alles weg qua configuratie van de Sweex stick.
ik moest hem dus opnieuw inpluggen, maar toen kwamen de problemen.
Hij begon namelijk te zeiken dat er ineens geen netwerken meer waren / of dat deze niet beschikbaar waren.
Waar kan dit aan liggen?
Is dit een bekend probleem bij laptops dat hij deze '" instellingen '' niet kan onthouden ?
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ