Toon posts:

Popcornhour A-100 (Networked Media Tank)

Pagina: 1
Acties:
  • 127.743 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 198584

Topicstarter
http://www.popcornhour.com/userhome/onlinestore/ph_a-100.jpg
Popcorn Hour A-100 allows you to pull in digital video, audio and photos from various sources for your enjoyment on your HDTV or Home Theater setup.

You can stream or playback your digital media content from a variety of sources, such as your PC, NAS, digital camera, USB mass storage devices (Flash drive, HDD, DVD drive) , internal HDD* and even directly from the Internet via the Media Service Portal.

It also serves as a NAS and a BitTorrent peer-to-peer downloader** to eliminate the need to switch on a PC or other device for this purpose.

The Popcorn Hour A-100 supports the latest high bitrate video formats (MPEG2 MP@HL, H.264 HP@L4.1, VC-1 AP@L3 in TS of at least 40Mbps) to give you up to 1080p high-definition videos.

In recognition of advances in Internet TV, the A-100 supports peer-to-peer Internet TV streaming technology from SayaTV, as well as popular unicast internet TV such as YouTube, Google Video and Metacafe via the Media Service Portal.

The A-100 firmware is upgradeable to support future media containers, codecs and features.

Specification :

Connectivity

* Bonjour
* UPnP SSDP
* DLNA
* Windows Media Connect
* Windows Media Player NSS
* SMB
* NFS
* HTTP servers: myiHome, WizD, SwissCenter, MSP Portal
* BitTorrent P2P
* NAS access : SMB, NFS, FTP

Web services

* Video : YouTube, Google Video, MetaCafe, VideoCast, DL.TV, Cranky Geeks
* Audio : iPodcast, Radiobox, ABC News, Jamendo
* Photo : Flickr, Picasa
* RSS feed : Yahoo! Weather, Yahoo! Traffic alerts, Yahoo! Stock, Cinecast, Traffic Conditions.
* Peer-to-peer TV : SayaTV
* Internet Radio : Shoutcast

Media files supported

* Video containers:
o MPEG1/2/4 Elementary (M1V, M2V, M4V)
o MPEG1/2 PS (M2P, MPG)
o MPEG2 Transport Stream (TS, TP, TRP, M2T, M2TS, MTS)
o VOB
o AVI, ASF, WMV
o Matroska (MKV)
o MOV (H.264), MP4, RMP4
* Video codecs:
o XVID SD/HD
o MPEG-1
o MPEG-2
+ MP@HL
o MPEG-4.2
+ ASP@L5, 720p, 1-point GMC
o WMV9
+ MP@HL
o H.264
+ BP@L3
+ MP@L4.0
+ HP@L4.0
+ HP@L4.1
o VC-1
+ MP@HL
+ AP@L3
* Audio containers:
o AAC, M4A
o MPEG audio (MP1, MP2, MP3, MPA)
o WAV
o WMA
* Audio codecs:
o WMA, WMA Pro
o AAC
o MP1, MP2, MP3
o LPCM
* Audio pass through : DTS, AC3
* Photo formats : JPEG, BMP, PNG, GIF
* Other formats: ISO, IFO
* Subtitle formats : SRT, SMI, SUB, SSA

DRM

* Cardea DRM (WMDRM-ND)

Chipset

* Sigma Designs SMP8635

Memory

* 256MB DDR SDRAM, 32MB Flash

Audio/Video outputs

* HDMI v1.1 (up to 1080p)
* Component Video (up to 1080p)
* S-Video
* Composite Video
* Stereo Analog Audio
* S/PDIF Coax Digital Audio

Interface

* 2x USB 2.0 host
* Parallel ATA

Network

* Ethernet 10/100

Power

* 12V DC, 3A

Dimension

* Width 10.5"(270mm) x Depth 5.25" (132mm) x Height 1.25" (32mm)

Weight

* 2.2 lbs (1Kg)

Package Content

* NMT A-100 (HDD not included)
* 100~240V Power Adapter and 3 Prong Flat US Power Cord
* 1.5M length HDMI cable
* Remote Control with 2 "AAA" batteries
* Quick start guide

Topicstarter
Eindelijk heb ik hem binnen. Zo op het eerste gezicht ziet hij er mooi uit. Goed verzorgt. Ik ga hem vanavond en morgen uitgebreid testen en ik zal hier een verslag doen.

Eerst even een korte indruk (na kort gebruik):
  • Zoals beloofd speelt hij MKV af. Ik heb een willekeurig sample tje gebruikt en die werkt prima! Goede beeld en geluidskwaliteit.
  • Podcasts werken ook uitstekend
  • Youtube werkt (maar wel traag!)
  • HDMI/ tv modus (9 verschillende standen) werkt in één keer goed
Min punten (in vergelijking met de Freecom 3.5
  • bij losse vob
De rest volgt morgen overmorgen!

Topicstarter
141,75+28,69 (import belasting + BTW) = 170,48 (excl. hardschijf).

[Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 198584 op 17-12-2007 23:46]

Topicstarter
marcieking schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:48:
Dat is een mooie prijs voor een apparaat dat zo veel kan. Jammer alleen dat er niet heel veel uitgangen voor geluid zijn, 5.1 was fijn geweest.
SPDIF digital coax niet voldoende? Werkt bijmij prima hoor, bovendien.... HDMI??

Topicstarter
Dit is goed nieuws van de http://www.mpcclub.com/

"the FW is no almost ready and supports embedded subtitles in mkv files and a hell of a lot more. With the latest beta issued today, PoPCorn hour / Syabas NMT is the first player to bring embedded subtitles inside mkv files."

Topicstarter
Tja,

Inmiddels gefixt, hij kan dus GEEN shares zien van pcs in een domain. Pc uit domein gesloopt, gewoon ff in MSHOME en werkt de smb prima!
Dat is dus iets wat nog ff gefixt moet worden. Maar geen nood, gaat zeker lukken.

Ik wat gister wat minder vrolijk, omdat dit niet lukte en er een aantal andere opties niet goed werken, maar na uitgebreid lezen van zowel de MPC site als die van networkedmedia, ben ik tot de conclusie gekomen dat het allemaal top is en wordt! Dit ding is volleding in ontwikkelin, meer nog dan ik al dacht. Omdat hij ook nog eens op linux draait heb ik hoge verwachtingen!

O, en LieveNiels, 1080p (60 mhz) h.264 werkt bij mij prima. Zal straks eens wat fotos online zetten van de inhoud van de A100. Zit echt niets in....

Topicstarter
Damien2004 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:47:
[...]
Itunes server

Ja dat bedoel ik idd. Was effe snel aan het reageren tussen door :p
????
hoe doe je dat??

[Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 198584 op 18-12-2007 19:32]

Topicstarter
Spyro_the_Dragon schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:29:
[...]

Waar gekocht voor deze prijs? Mooi apparaat!

Heb net mijn AppleTV 160GB.... als ik dit zie dan ga ik die snel weer verkopen denk ik (toch meegenomen uit de US dus verlies draai ik er niet op...)

edit:

oh ik zie het al denk ik... gewoon op hun site (www.popcornhour.com)
Ziet er uit alsof ze niet kunnen leveren - beetje te veel vraag - goed teken op zich
popcornhour.com. ik heb lang geleden geregistreerd. wegens groot succes zijn ze (weer) op

Topicstarter
Schweino schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:45:
[...]

Zou je ook eens de beruchte "vogelscene"uit Planet.Earth.01.From.Pole.to.Pole.2006.1080p.HDDVD.x264-AJP.mkv willen proberen. Er zijn namelijk maar weinig HTPCs die deze scene vloeiend kunnen afspelen en vroeg me af of dit kleine geinige kastje het wel zou kunnen.....
ik download nu voor jou (!) 4,5 gb om te kijken. morgen commentaar!!!

Topicstarter
mbrouwer schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 23:00:
Ik heb eens een vraag. Ik ben eigenlijk op zoek naar iets dat mijn XBMC kan vervangen, de PS3 is het toch net niet wat dat betreft. Nu kwam een collega met de TViX als suggestie maar deze klinkt ook best goed.

Nu heb ik alleen één vraag. Hij opent bestanden van remote shares maar kan hij door die bestanden een beetje goed scrollen, stel dat ik bijvoorbeeld naar 30 minuten in een of andere DivX file wil scrollen?
ja en nee.
twee opties
1) doorspoelen: dit kan nu nog maar met 2x 4x of 8x bij de nu komende firmware wordt dit max 32x
2) timesearch: gewoon een tijdstip intoetsen en klaar.

daarnaast komt in de toekomst de mogelijkheid om een gestopte film (dvd, divx etc) weer af te spelen waar je gebleven bent.

tevreden?

Topicstarter
top.gear.polar.special.720p.hdtv.x264-bia.mkv

deze werkt PRIMA!! Ga zo die Planet.Earth.01.From.Pole.to.Pole.2006.1080p.HDDVD.x264-AJP.mkv
kijken! Let u know

Topicstarter
okeee... ff kort. ik heb net een half uur gekeken van Planet.Earth.01.From.Pole.to.Pole.2006.1080p.HDDVD.x264-AJP.mk.
Hij doet het SUPER, alleen aan het begin, met die trekkende vogels, heeft ie het moeilijk!
Maar goed. Ik moet werken, en zal vrijdag de rest eens bekijken.

Topicstarter
179$+45$ = 141.79€
28,60 BTW/ en Import.

totaal 170.48

Topicstarter
mbrouwer schreef op woensdag 19 december 2007 @ 21:45:
Nou ik heb hem zojuist opgehaald bij DivxPlayer in Spijkenisse. Ik kom dr alleen nog niet helemaal uit. Ik heb twee sources. Een Windows Server 2003 en een LaCia 1TB NAS. Op de server geeft ie aan "No Content Found on Server" op de NAS "Permission Denied!"
Op de server heb ik zelfs geprobeerd om de directe folde te sharen maar helaas... Allebei de gevallen probeer ik te benaderen via SMB.

Server : smb://192.168.0.11/Series
NAS : smb://192.168.0.13/share
I know,

Het probleem is, dat hij nu (ik heb de nieuwste firmware nog niet) niet op een domain functioneerd! Schijnt met de nieuwste wel te werken. let u know

Topicstarter
@Oscar Mopperkont

Tja, dit soort scenes kom je natuurlijk bijna nooit tegen, miljoenen overtrekkende volges. In het hele scherm beweegt bij deze scene elke pixel, dat is natuurlijk het probleem. Verder doet de hele film het SUPER goed. Dus hij loopt 2-3-4 seconde te piepen, maar daarna doet hij het weer prima!
Vette show trouwens, zal eens kijken of er nog meer zijn.

Topicstarter
Prometheus schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 01:37:
Dat gaat niet met usb, want de popcorn hour heeft geen usb slave mogelijkheid, hij kan alleen usb host zijn voor externe hdd's
dit is correct! Maar... de share en ftp lopen wel lekker hoor (op 8mbyte/sec)

Topicstarter
Iemand had het trouwens over itunes. Hoe werkt dat precies?

Topicstarter
mbrouwer schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 20:11:
Bij mij werkt het. Zowel naar mijn server (is DC) en mijn NAS. Ik moet alleen iedere keer een user invullen...
Gek wat heb je dan ingevuld. Ik krijg net als mbrouwer steeds dezelfde meldingen:
Op de server geeft ie aan "No Content Found on Server" op de NAS "Permission Denied!"

Topicstarter
Oscar Mopperkont schreef op zondag 23 december 2007 @ 00:32:
[...]

Ik snap dat het voor nu uitzonderlijk is, maar bij DivX was het ook zo dat het formaat zich langzaam ontwikkelde en steeds mooiere beelden liet zien. Gevolg daarvan was wel dat computers die het eerst net aan konden, later door de mand vielen. Dus het is voor mij meer de vraag of de HD codecs zich misschien ook zo gaan ontwikkelen.
Tja, goeie vraag. Daar heb ik geen antwoord op. Voor nu vind ik dit een prima apparaat en wie weet komt er over 1-1,5 jaar iets beters. Tot die tijd geniet ik van HD Lost en andere series.

Topicstarter
@mphilipp: klinkt logisch. Op de site van popcorn valt te lezen dat er meer mensen zijn die een dvd speler op de USB hebben aangesloten. Dus wie weet.

Topicstarter
Anoniem: 103399 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 14:04:
[...]

reageer dan helemaal niet bijdehandje ...

..Audio pass through : DTS, AC3 geen dolyb digital ?
de hele reut, maar mphilipp heeft wel een beetje gelijk. Het kan behoorlijk irritant zijn als mensen niet lezen wat eerder is besproken. Komt lui over.. zo zoeken jullie het lekker uit, dan kan ik het ff vragen.. snap je?!
Verder, gefeliciteerd! Jammer dat je zoveel kwijt bent (100 euro meer dan ik) of zit er een 750gb in ofzo?

Top.Gear.Polar.Special.2007.BBC-HD.1080p.H.264.AC3.2.0.mkv Werkt voor geen meter!! Sh*t...
Terwijl deze het echt super goed doet: top.gear.polar.special.720p.hdtv.x264-bia.mkv

[Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 198584 op 26-12-2007 22:35. Reden: Top.Gear.Polar.Special.2007 Gekeken]

Topicstarter
Anoniem: 246941 schreef op zondag 30 december 2007 @ 17:22:
Wie weet wat het gemiddelde verbruik is van dit apparaat (aantal Watt)?
net zoals ik niet begrijp waarom dat verbruik zo interessant is. Wat boeit het nou, of dat ding nou 1 of 2 cent stroom gebruikt.

Topicstarter
Tjakko schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 14:48:
Hoe zijn de ervaringen met een externe HD en dit apparaat? Ben namelijk van plan de A-100 te nemen maar dan met een externe HD ipv een interne.
Tja, bij mij werkte dat prima met DVD, DivX en muziek. HD heb ik nog niet geprobeerd, maar het werkt bij mij echt prima. Ik heb het alleen getest(!) en ik gebruik gewoon de interne HD.
Wat ik wel jammer vind, is dat je niet van de externe naar de interne kunt copieren. Dat moet mogelijk zijn, ik bedoel het is al mogelijk om files te delete (bijvoorbeeld bij serie die je al gezien hebt). Dat werkt echt fijn.

Topicstarter
Anoniem: 103399 schreef op vrijdag 04 januari 2008 @ 01:48:
ik heb die van mij vandaag binnengekregen heb al redelijk veel 720p filmpjes getest ..het werkt pico bello ..morgen ff 1080p's testen.

ik heb alleen probleems met sommige srt(ondertiteling) die pakt ie namelijk niet altijd. en kan je deze ding niet uitzetten zie namelijk nergens een uit knop :P

en btw het heeft geen interne hdd
Mooi dat jij hem nu ook hebt. Ik zal eens een paar problemen hierop zetten die ik ondervind en dan ben ik benieuwd of jij dat ook hebt.
O en niet allemaal meteen denken dat het een slecht apparaat is hoor, maar hij heeft wel een paar (!) kinderziekten!

Topicstarter
@Mr_Big: Ik heb nog steeds problemen met smb (samba) shares omdat ik een domein thuis heb. Het zou nu ondersteund moeten worden/zijn, maar werkt niet goed. Maar met de myIhome software op je pc (hou ik ook niet van, maar je moet wat) werkt alles prima.

@markie33: Ja, de menu's werken allemaal prima. De beeldverhouding staat standaard op 16:9, maar wanneer het beeld 4:3 is, wordt het ook in 4:3 naar de tv gestreamd. DUs ik denk dat je dat wel prettig vindt.

@edterbak: Ja, daar word ik ook niet vrolijk van wanneer ik dat lees. Maar als je het bericht bekijkt van mphillpp@ 6-1-2007:00.02 dan moet ik zeggen dat ik het daar mee eens ben! Ik zelf heb de freecom mp-35 staan en die werkt PERFECT echt nooooooit problemen. Speelt alleen geen wmv en hd af.

#Caveman: Mooi dat je deze ook hebt aangeschaft! Ik heb zo nu en dan ook problemen met hd, maar niet geluid, alleen dat hij het ff niet trekt en dan staat het beeld heel ff stil en gaat ie weer verder (alleen bij 1080p). Daarnaast doet die van mij zoiezo nu en dan raar met geluid en is hij heel gevoelig hoe een dvd is geript.

@GenC: Heb jij dan nooit dat het geluid opeens weg is? (uiteraard heb ik de nieuwste firmware)

@mphilipp: Dat zou betekenen dat de 350 ook hd zou moeten kunnen afspelen of zie ik dat verkeerd?

Topicstarter
iop tha man schreef op zondag 06 januari 2008 @ 12:58:
@ mphilipp
Het is een hollander die een networked player- community is gestart, ik zit met mn kiss dp558 ook op zn forum, in die tijd was hij hier ook nog actief (misschien nog steeds wel)

Het lijkt me een leuk apparaatje, misschien ook maar eens gaan bestellen =]
heb je het nu over Hi-Jack?

Topicstarter
Anoniem: 103399 schreef op zondag 06 januari 2008 @ 21:27:
iemand anders problemen met subtitles (srt)

subtitle en film zitten in zelfde map en zelfde naam (1.avi 1.srt) bij sommige films pakt ie het wel en bij sommige niet..raar 8)7
Ik zou ff hier kijken http://www.networkedmediatank.com/

Topicstarter
RoD schreef op maandag 07 januari 2008 @ 16:48:
Na wat overleg is besloten dat dit topic toch beter past in Consumentenvideo en videobewerking :)

PMD --> VID
Dan zou de freecom mp35 daar toch ook onder moeten vallen?

Topicstarter
sander- schreef op zondag 13 januari 2008 @ 19:45:
Ik heb nummertje 7000 rond. Kun je er dan ook meer bestellen als je aan de beurt bent? want ik heb een hoop geintresseerden hier :)
nope.... 1 pp. helaas. Anders had ik er ook wel 5 besteld :) ze staan overgins voor 230 $ op Ebay ed.

Topicstarter
Anoniem: 103399 schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 22:27:
eind januari kunnen we een nieuwe firmware verwachten :) (time seek, goto in mkv's :D)
EINDELIJK de time seek functie!!! daar heb ik echt behoefte aan! Na de firmware meteen lost s04e01 kijken in 1080 SUPER!!!

Topicstarter
sander, lees ff stukje terug in dit forum, er staat ergens een link naar een topic op de NMT site waar dat wordt bijgehouden.

Topicstarter
hee ik was maatr 24euro kwijt. moest ik aan de deur aan dhl betalen. plus 122 euro voor de pop komt bij mij op 146 eurotjes :) prima hoor. maar ik had dan ook nummer 918 :)

[Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 198584 op 06-02-2008 11:58]

Topicstarter
Caveman schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 20:52:
[...]

hmmm, ik kom van een Freecom MP-35 en ik vind de popcorn een verademing t.o.v daarvan. Als je het bladeren en van pause/play wisselt langzaam gaat... is het maar goed dat je nooit een mp35 geprobeert hebt. ;)
caveman... ik heb juist het idee dat bladeren door locale- en netwerkmappen met de mp35 veel sneller gaat.........geen idee. vind het iig niet storend. wat wel irritant is, is dat de popcorn sommige dvd films niet wil afspelen (vob). Maar goed... opnieuw downloaden in ISO doet wonderen :)

kent iemand deze trouwens? V&A aangeboden: ELLION HMR-700A Multimedia Recorder / player SCART-IN SATA HDMI 10/100 inc. 80 GB HD

[Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 198584 op 17-02-2008 09:43]

Topicstarter
http://www.mcsnet.nl/inde...target=front.html&lang=nl kijk hier maar eens naar.... misschien wel het beste van de huidige mogelijkheden.

Topicstarter
SYQ schreef op zondag 24 februari 2008 @ 22:32:
huh, nummer 7000 al een invite ontvangen??? ik heb member_id 1765
heeft mijn spamfilter de mailtje verwijderd ofzo :( :(
geen probleem volgens mij. gewoon mailen met de support en je kunt hem (waarschijnlijk) alsnog bestellen.... wel ff zeggen van je spam filter op je werk blablabla... succes

Topicstarter
Dames en heren,

ben een tijdje weg geweest en er zijn weer 20 pagina's bij onderhand! Mooi!
Ik geniet zeer zeker van mijn popcorn, ookal vind ik de laatste firmware update geen topper, HD liep opeens vast na 34 minuten (3 films!!! en 1 serie!) maar goed.

Ik snap eerlijk gezegd dat geëmmer over de snelheid over het netwerk niet. Ik haal top 5, maar gemiddeld 4 megabyte( ik schrijf het even uit voordat iemand zegt/denkt dat het Megabit is!!!) per seconde. Dat is toch prima? Je kunt 1080p HD kijken terwijl je met die snelheid wat op je schijf zet. Wat is dan nog het probleem? Dat is zeker vele malen sneller dan de freecom 35/350, daar haalde ik amper 1 megabyte per sec over het netwerk. Echter was de USB zeer snel, maar dan kon je weer niet kijken ondertussen. Zo is het altijd wat.

Al met al heb ik eigenlijk weinig klachten over de popcorn. Behalve terugspoelen in divx en mkv werkt tergend langzaam, maar met de time search sinds december in de popcorn werkt het allemaal prima.

Voor iedereen die enthousiast is over de delivery, ik was echt 170 kwijt, was ook niet thuis maar heb hem, gezien het feit dat ik dichtbij hoofddorp woon, dezelfde avond opgehaald. Prima prijs, Super apparaat!

Ben erg benieuwd naar de nieuwsgroep functie! maar als ik op NMT.com lees, gaat dat nog wel ff duren.

Topicstarter
Tussen alle commentaren mis ik eigenlijk hetgeen ik het meest vervelend vind en dat is het aanzetten na hard-power-off (delete en powerknop). Dan moet je je stekker d'r uit en in doen. Dat is echt KLOTE ten opzichte van de freecom, deze gaat tenminste gewoon uit.

@Roma0803: stap terug? nee, ik ben zeer tevreden!

@Elefante: Ik ben het overgens helemaal met Elefante eens. Je wist wat je kocht! Zelfs ik, terwijl ik er heel vroeg bij was, wist dat omdat ik het op de NMT.com site al had doorgenomen. Ik heb/had ook de mp35, en was daar ook zeer tevreden over. Echter moet je de muziek functionaliteit van beide apparaten negeren, want die is gewoon ronduit slecht. Qua video heb ik geen problemen! Ik vind HD wel echt SUPER, als je een goede tv hebt kun je dat alleen maar beamen.

@Marzman, ik begrijp die hele rss niet echt, Maar ik hoop dat het kan! Je schijnt op de PCH ook te kunnen brouwsen, maar dat is mij nog niet gelukt, behalve 1x per ongeluk.

@eisbear: Niet zo overdrijven! Wanneer je een goede xvid hebt, zijn bijvoorbeeld series PRIMA weer te geven op de freecom evenals op de pch en de freecom koop je nu voor 80 dus ja... ik snap het wel!

Daarnaast, wisten jullie dat dit kon? Heb er nog niet over gelezen. Ik heb het gisteravond geprobeerd en dit werkt echt SUPER! Met een ipod!

How do I copy files from external USB flash/ HDD to the internal HDD?
Try browsing to a file, select it by pressing the "Angle" key, a tick will appear besides the file icon. You can select multiple files,.
Browse to your destination (internal HDD should work), and press "Time Seek" key to start the Copy process.
Later, various file operations will be implemented more elegantly and grouped under the "File Mode" keys.

Daarnaast kan ik beämen dat en klein rubberdopje waar je je schroef doorheen draait heel goed werkt. Heb ik al vanaf het begin zo.

Kijk hier ook maar eens! Goede mods! Een kerel heeft zelf een hele nieuwe kast gemaakt waar wel 3 hd;s in passen.

[Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 198584 op 26-03-2008 17:29]

Topicstarter
Pierre61 schreef op woensdag 26 maart 2008 @ 18:06:
[...]

Dan kan je misschien beter hier naar kijken, hier zit wel een power button in.
vindt niemand dat vervelend dan? Nee, ik koop die niet. Ik ben uitermate tevreden over de popcorn, behalve een paar kleine dingetjes, maar die power button is wel echt vervelend

Topicstarter
SileX schreef op maandag 31 maart 2008 @ 10:57:
Enigste wat ik wel mis van de PCH; optical out. (mijn receiver heeft alleen 1 coax en ik heb meerdere coax bronnen)
  • Het opspinnen en blijven draaien van de interne HD ook al staat de PCH op stand-by.
Het is al aangegeven op de site van NMT, dat dit verholpen wordt door de volgende firmware.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee