Sinds een tijdje valt mijn internetverbinding regelmatig uit. Het enige wat helpt is om het modem te resetten, waarna het weer ongeveer een uurtje goed gaat. Vreemd genoeg blijven downloads wel gewoon doorlopen totdat ze binnen zijn, net als Skype-gesprekken die zijn begonnen voordat de verbinding wegvalt. Wil ik echter een nieuw bestand downloaden, een internetpagina openen of mijn mail checken, dan krijg ik een error.
Het lijkt om een softwarematig probleem te gaan: ik heb allereerst mijn router tussen het modem en de pc weggehaald, maar het probleem bleef bestaan. Vanochtend heb ik van mijn provider een nieuw modem gekregen, maar ook hier hetzelfde. Ik zou niet weten wat ik verder nog kan doen, want mijn kennis van Windows XP is op dit gebied beperkt. Kan iemand me helpen?
Het lijkt om een softwarematig probleem te gaan: ik heb allereerst mijn router tussen het modem en de pc weggehaald, maar het probleem bleef bestaan. Vanochtend heb ik van mijn provider een nieuw modem gekregen, maar ook hier hetzelfde. Ik zou niet weten wat ik verder nog kan doen, want mijn kennis van Windows XP is op dit gebied beperkt. Kan iemand me helpen?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2007 19:18 ]