Compaq V6000 (kruitvat)

Pagina: 1
Acties:
  • 757 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06-2025
Hallo iedereen,

Ik heb het volgende probleem. Mijn wireless LAN werkt niet meer. Voorop de laptop brand het lampje rood ipv blauw.

Volgens mij is het een broadcom LAN, maar dat weet ik niet zeker. Bij aparaat beheer zie ik ook geen WLAN staan....alleen een NVIDIA VLAN.

Wellicht weet iemand wat ik moet doen....

Verwijderd

Heb je al gecontroleerd of de WLAN niet is uitgeschakeld in het menu ''netwerkverbindingen'' ?

• marchanekamp
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06-2025
Ik heb een vista machine.

Aan/uit schakelen doe ik met een schakelaar...maar het lampje blijft rood.

Ik zie de WLAN nergens meer terug in Vista (behalve bij drivers..) dus ook niet bij netwerkverbindingen.

What to do???

Verwijderd

Beste Marchanekamp,

Heb je al een oplossing gevonden voor jouw probleem?

Ik heb nl. precies hetzelfde probleem!

Groetjes,
Marcel

• _-_bram_-_
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-03 16:28
Misschien iets hardwarematigs of een driverfout of zo... Als je nu al met twee bent, kan je misschien toch beter Compaq zelf eens contacteren?

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-03 22:07
Alle drivers verwijderen via apparaatbeheer. Desnoods eerst opstarten in beveiligde modus [F8].
Daarna opnieuw opstarten en dan zal windows zelf weer de goede drivers installeren.
Windows zou ook om de drivers kunnen vragen. Dan via de backup cd/dvd ze installeren.

[ Voor 17% gewijzigd door cornfed99111 op 05-01-2008 15:48 ]

Verwijderd

Is hier al iets uitgekomen, zit hier met een V6000 met precies hetzelfde, Geen WLAN meer, zie ook niets in apparaat beheer (kan dus ook geen drivers verwijderen ofzo). In netwerk zie ik ook helemaal niets meer. ps. ook de LAN zie ik nergens meer. Draait overigens op WinXP

edit:
Ben er inmiddels achter dat in veilige modus de afdeling netwerk hardware weer verschijnt in apparaatbeheer.
Heb een keer met succes de WLAN kunnen uitschakelen en daarna weer ingeschakeld.
Maar dat was niet van blijvende duur en om nu telkens op veilige modus over te gaan om de WLAN weer in te schakelen gaat ook niet werken.
Installatie ongedaan maken doet ie niet met de melding dat de WLAN kaart nodig is voor de werking van het systeem.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2008 17:28 ]

Pagina: 1