Hallo,
Sinds 3 dagen heb ik een draadloos netwerk via een Sitecom WL 183 router.
De verbinding is 300mbps (draft n). Ik zit op glas 24mbit up en down, dus de downloads gaan met zo'n 3 mb per seconde. Nu download ik zo nu en dan een film die is opgedeeld in een aantal RAR bestanden, meestal zes of zeven 100 + mb bestanden. Het downloaden gaat razendsnel, maar vrijwel alle bestanden zijn corrupt, oftwel veel CRC errors in Winrar en het gedownloade is dus waardeloos (repairen helpt niet).
Ik heb sterk het vermoeden dat het aan de router ligt of aan een bepaalde instelling waardoor om één of andere reden er iets mis gaat tijdens het downloaden.
Ook komen sommige images niet goed over op websites.
Dit had ik nooit met de gewone LAN kabel.
De link quality is 100%
Strenght 1 & 2 ligt meestal rond de 81%
Noise ligt meestal rond de 26%
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb zelf namelijk geen idee.
Alvast bedankt.
Sinds 3 dagen heb ik een draadloos netwerk via een Sitecom WL 183 router.
De verbinding is 300mbps (draft n). Ik zit op glas 24mbit up en down, dus de downloads gaan met zo'n 3 mb per seconde. Nu download ik zo nu en dan een film die is opgedeeld in een aantal RAR bestanden, meestal zes of zeven 100 + mb bestanden. Het downloaden gaat razendsnel, maar vrijwel alle bestanden zijn corrupt, oftwel veel CRC errors in Winrar en het gedownloade is dus waardeloos (repairen helpt niet).
Ik heb sterk het vermoeden dat het aan de router ligt of aan een bepaalde instelling waardoor om één of andere reden er iets mis gaat tijdens het downloaden.
Ook komen sommige images niet goed over op websites.
Dit had ik nooit met de gewone LAN kabel.
De link quality is 100%
Strenght 1 & 2 ligt meestal rond de 81%
Noise ligt meestal rond de 26%
Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Ik heb zelf namelijk geen idee.
Alvast bedankt.