Zoww, mag ik van jou weten waar je die nice achtergrond vandaan hebt?
Heb je een link naar die CS3-iconen? En heb je die wallpaper toevallig ook zonder de afbeelding. Ik hou meer van rustige, neutrale achtergronden...drensenbrink schreef op zondag 27 januari 2008 @ 19:39:
[afbeelding]
Zwarte dock, en wat aangepaste iconen.
[ Voor 17% gewijzigd door Genya op 28-01-2008 20:14 ]
Bently Continental GT!
Ik hou niet zo van auto's op m'n achtergrond maar áls er dan wat op zou moeten..!
Hij is geupdate op deviantart, met een hoge resolutie (2560x1600) versie. Klik. Deze kun je dan verkleinen/croppen.Anoniem: 159697 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 07:29:
[...]
Ik zou hem heel graag hebben in 1920*1050.
De iconen komen hier vandaan. In het wallpaper pakketje heb ik ook een 'schone' versie bijgevoegd..Arne schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:11:
[...]
Heb je een link naar die CS3-iconen? En heb je die wallpaper toevallig ook zonder de afbeelding. Ik hou meer van rustige, neutrale achtergronden...

Wallpaper: Dock: Icons: Menubar: (v.l.n.r.) | Deep Aqua Finder, Safari, iTunes, Mail, Transmission, Alligator Uploader, CyberDuck en CandyBar De skin is Venom Dock by TwylightTwylight (ikzelf Agua, Agua Extras vol. 1, Agua Apps vol. 1, Agua Leopard Folders by David Lanham En nog wat losse icons o.a. Transmission Second Gear by Rick Patrick, iPod Touch by Dustin Schau, CyberDuck by Na Wong & Mixed Updates vol. 1 by Jonas Rask. Het Mail.app icon is een mod van mijzelf en is N.F.R. Awaken 4.0, Airport, iStat menus & Bluetooth |
Ziet er goed uit... doe je nog iets speciaals om die movie covers te krijgen, of is dat gewoon ouderwets handwerk?TwyLight schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:19:
[afbeelding]
[afbeelding] Full Size
Wallpaper:
Dock:
Icons:
Menubar: (v.l.n.r.)Deep Aqua
Finder, Safari, iTunes, Mail, Transmission, Alligator Uploader, CyberDuck en CandyBar
De skin is Venom Dock by TwylightTwylight (ikzelf)
Agua, Agua Extras vol. 1, Agua Apps vol. 1, Agua Leopard Folders by David Lanham
En nog wat losse icons o.a. Transmission Second Gear by Rick Patrick, iPod Touch by Dustin Schau, CyberDuck by Na Wong & Mixed Updates vol. 1 by Jonas Rask.
Het Mail.app icon is een mod van mijzelf en is N.F.R.
Awaken 4.0, Airport, iStat menus & Bluetooth
Oké, hier ook die van mij maar weer:

Achtergrond komt van deze blog. Dock en Adium Contactlist skin komen van Macthemes.

Achtergrond komt van deze blog. Dock en Adium Contactlist skin komen van Macthemes.
Hoempapaaa Holladiejeej.
Wat zijn de verhoudingen die je neemt voor de film-icoontjes (zodat ze tenminste allemaal even hoog zijn in Cover Flow)? Super veel HD films trouwens; hiero er duidelijk de downloadlimiet niet voor...TwyLight schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:19:
[afbeelding]
[afbeelding] Full Size
Wallpaper:
Dock:
Icons:
Finder, Safari, iTunes, Mail, Transmission, Alligator Uploader, CyberDuck en CandyBar
Agua, Agua Extras vol. 1, Agua Apps vol. 1, Agua Leopard Folders by David Lanham
En nog wat losse icons o.a. Transmission Second Gear by Rick Patrick, iPod Touch by Dustin Schau, CyberDuck by Na Wong & Mixed Updates vol. 1 by Jonas Rask.
@drensenbrink: Hartelijk bedankt.
Anoniem: 140651
denk je dat je het red met je opslag capaciteitLoneWolf schreef op maandag 28 januari 2008 @ 18:49:
[afbeelding]
en dit is de background:
[afbeelding]
best een leuke verzameling
Volgens mij zijn het shares naar eenzelfde 2 disken maar dan veschillende directories. Vandaar dat ze ook deels dezelfde capaciteiten laten zien.Anoniem: 140651 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:26:
[...]
denk je dat je het red met je opslag capaciteit?
best een leuke verzameling
[ Voor 3% gewijzigd door Myrdhin op 30-01-2008 10:39 ]

Originele afbeelding, AquaBlend Iconen
Nog niet ge-upgrade naar Leopard...Twee programma's in m'n dock die wellicht iets minder bekend zijn:
iTunes Monitor
KiGB (Voor als ik m'n Gameboy + Tetris DX niet bij me heb)
[ Voor 17% gewijzigd door c4ke op 01-02-2008 14:52 ]
I USE CAPS LOCK BECAUSE I WILL BECOME NOTICED, POPULAR, AND GOOD IN BED
Anoniem: 202119
Hey, dat is en bekende achtergrondnipro schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:26:
Oké, hier ook die van mij maar weer:
[afbeelding]
Weet je toevallig ook waar deze foto is genomen? Mooie bentley, mooi riva bootje en naar was het lijkt het como meer :]
Anoniem: 141680
http://www.continentalgt.com/
voor iedereen die de wallpaper zoekt: menu>gallery
zitten nog veel meer mooie bij.
@noks: zuid spanje.
voor iedereen die de wallpaper zoekt: menu>gallery
@noks: zuid spanje.
Is dat niet wat ongepast zo'n schoolmeisje wallpaper?r.venema schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:15:
[afbeelding]
Nog niet ge-upgrade naar Leopard...Twee programma's in m'n dock die wellicht iets minder bekend zijn:
iTunes Monitor
Mooie wallpaper.. care to share?r.venema schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:15:
[afbeelding]
iTunes Monitor
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Leuke wallpaper, ook wel interesse, linkje toevallig?r.venema schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:15:
[afbeelding]
iTunes Monitor
@ Hierboven: Hier de originele afbeelding. Wellicht dat je 'm nog even moet bijsnijden en resizen (heb ik ook gedaan), 't heeft een resolutie van 4542 x 3068 pixels
Dank ur.venema schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 18:22:
@ Hierboven: Hier de originele afbeelding. Wellicht dat je 'm nog even moet bijsnijden en resizen (heb ik ook gedaan), 't heeft een resolutie van 4542 x 3068 pixels
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Anoniem: 230988
Van waar heb je je icons?r.venema schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 14:15:
[afbeelding]
Originele afbeelding
iTunes Monitor
Mijn 2x 1680x1050 setup dan maar eens:
Clean:

Normale staat:

(Naja normaal min Sketchup/Vray, school opdracht aan renderen ... )
EyeTV staat permanent aan bijna
Clean:

Normale staat:

(Naja normaal min Sketchup/Vray, school opdracht aan renderen ... )
EyeTV staat permanent aan bijna
[ Voor 10% gewijzigd door Osxy op 31-01-2008 20:45 ]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
AquaBlend Icons op InterfaceLift. Volgens mij al vaker gepost...iig icoontjes die ik vrij lang gebruik en nog steeds prima bevallen
Op de internets.Harm schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 12:12:
Heren, waar is het origineel van jullie wallpapers?
En die wallpaper van die stenen staat gewoon op elke mac

Weinig speciaals
Anoniem: 196364
Die wallpaper is zo nice!!
Je ziet bij heel veel mensen dat ze nogal wat icoontjes hebben rechtsboven. Vraag me af hoe nodig dat altijd is...
Je ziet bij heel veel mensen dat ze nogal wat icoontjes hebben rechtsboven. Vraag me af hoe nodig dat altijd is...
Ach, ik stoor me er niet aan: als ik ze nodig heb, kan ik er nu bij. Het zijn trouwens, van links-naar-rechts: Skitch, Adium, iScrobbler en CoverSutra. Nu je het zegt ben ik ze dus eens gaan wegwerken, Adium en CoverSutra zijn nu verdwenenAnoniem: 196364 schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 16:56:
Vraag me af hoe nodig dat altijd is...
Over de wallpaper: nog meer van dezelfde artiest (hoewel ik deze het mooiste vind)
[ Voor 18% gewijzigd door lhoBas op 02-02-2008 17:43 . Reden: Link ]
http://www.flickr.com/pho...thijs/2237139160/sizes/o/
mijn achtergrondje, weliswaar op flickr
Let vooral op het per ongeluk gepimpde de iCal icoon
groetjes
Wall komt ook van flickr
groetjes
Wall komt ook van flickr
Mijn background, een photosoepje.
De dock van TwyLight's DeviantArt, dankje
En nog wat eigen gemaakte cs3 icons in de dock.
http://img517.imageshack.us/img517/7718/afbeelding1sq5.png
De dock van TwyLight's DeviantArt, dankje
zie ik daar nou gta san andreas, is dat er voor osx?Loderunner schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:09:
De dock van TwyLight's DeviantArt, dankje![]()
Daar had ik wel de hulp van Crossover bij nodig he.
Nu ik zie dat je Sopcast draait...Pinata schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:02:
[afbeelding]
Lekker clean. Je ziet alleen Colloquy en Sopcast ( via vmware unity ).
Weet iemand of Sopcast ook met Crossover werkt?
Anoniem: 239759
Volgens dit topic zou het moeten werken.Gabliboeba schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:21:
[...]
Nu ik zie dat je Sopcast draait...
Weet iemand of Sopcast ook met Crossover werkt?
Welk dock gebruik je daar? Ik vind hem erg mooi!Loderunner schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:09:
De dock van TwyLight's DeviantArt, dankje![]()
En hoe krijg je die scheidingslijnen in je dock?
Anoniem: 250518
Zo dat vind ik een vette achtergrond!Pinata schreef op zondag 03 februari 2008 @ 13:02:
[afbeelding]
Lekker clean. Je ziet alleen Colloquy en Sopcast ( via vmware unity ).
Zou je de link kunnen geven of hem uploaden?
astuAnoniem: 250518 schreef op zondag 03 februari 2008 @ 15:03:
[...]
Zo dat vind ik een vette achtergrond!
Zou je de link kunnen geven of hem uploaden?
Heb je nou niet dat je een beetje depri wordt van zo'n zwarte achtergrond? Dat heb ik zelf altijd een beetje om de een of andere reden...
Hoe krijg je het weeknummer bij de tijd?
Ubuntu in je terminal?Sijmen schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:21:
Mijn nieuwe iMachij is fantastisch!
[afbeelding]
Oja....Anoniem: 93072 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:29:
ssh connectie zo te zien

Ligt eraan, ik vind het wel lekker overzichtelijk en rustgevend.
International -> Formats -> Times -> CustomizaSerenity schreef op maandag 04 februari 2008 @ 07:35:
[...]
Hoe krijg je het weeknummer bij de tijd?

Waar haal je dat Windows icoon vandaan?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
De scheidingslijnen kan je middels dummy apps krijgen. Google maar eens op 'OSX dock separators'SyS_ErroR schreef op zondag 03 februari 2008 @ 14:39:
[...]
Welk dock gebruik je daar? Ik vind hem erg mooi!
En hoe krijg je die scheidingslijnen in je dock?
Launching containers into space
Anoniem: 140651
dat is een mooi dock zeg ! zou je hem willen delen, daar ben ik al een tijdje zelf naar op zoek echter ben ik een beetje te lui om hem zelf te makenAnoniem: 239759 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 11:34:
Ik heb me dock eens een beetje gecustomized.
[afbeelding]

Ik ben erg te spreken over deze wallpaper, care to share? Thnx!turrrbothijs schreef op zaterdag 02 februari 2008 @ 18:00:
http://www.flickr.com/pho...thijs/2237139160/sizes/o/
groetjes
Wall komt ook van flickr
Ja idd, je krijgt dan gewoon een mapje met 'fake' programma's waarvan je het icoon in de dock sleept. Het mapje heb ik inmiddels weggegooid, dus als ik nu per ongeluk op zo'n seperator klik komt er een mooi vraagtekentje overheen te staan.Whieee schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:33:
[...]
De scheidingslijnen kan je middels dummy apps krijgen. Google maar eens op 'OSX dock separators'
http://www.flickr.com/photos/9351400@N05/2123186186/quelake schreef op maandag 04 februari 2008 @ 13:19:
[...]
Ik ben erg te spreken over deze wallpaper, care to share? Thnx!
alstu
hij is niet van mijzelf, maar heb hem nu al 2 weken als wall, en dat zegt tog wel veel
Hoe stom is het dat de menubar wel weeknummers ondersteunt maar iCal nietKaspers schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:59:
[...]
Ligt eraan, ik vind het wel lekker overzichtelijk en rustgevend.
[...]
International -> Formats -> Times -> Customiza
[afbeelding]
Inderdaad, want als ik in iCal zit en ik wil weten welke week welk nummer is is, zit ik weer dmv de week in m'n menubar te tellen..lowfi schreef op maandag 04 februari 2008 @ 16:01:
Hoe stom is het dat de menubar wel weeknummers ondersteunt maar iCal niet
Volgens mij is dit een klacht die loopt sinds het uitkomen van iCal. Ik werd nog via DM erop gewezen dat je je ook kan abonneren op weeknummer kalenders. Echt handig is dat ook niet maar misschien wel weer beter dan jouw oplossing
Anoniem: 239759
Staat in dit topic, 2de post.Anoniem: 140651 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 12:56:
[...]
dat is een mooi dock zeg ! zou je hem willen delen, daar ben ik al een tijdje zelf naar op zoek echter ben ik een beetje te lui om hem zelf te maken
Ik heb nu 'echte' seperators, maar ze zijn wel blanco. Je kan ze krijgen door de volgende commando's uit te voeren in je terminal (werkt alleen in Leopard);Loderunner schreef op maandag 04 februari 2008 @ 14:01:
[...]
Ja idd, je krijgt dan gewoon een mapje met 'fake' programma's waarvan je het icoon in de dock sleept. Het mapje heb ik inmiddels weggegooid, dus als ik nu per ongeluk op zo'n seperator klik komt er een mooi vraagtekentje overheen te staan.
code:
1
2
| defaults write com.apple.dock persistent-apps -array-add '{ "tile-type" = "spacer-tile"; }' killall Dock |
Kan je zovaak doen als je wilt. Je krijgt dan een seperator erbij die je gewoon kan slepen waar je wil, maar niet op kan klikken.
[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 239759 op 05-02-2008 18:34 . Reden: Typo's ]
Welk stuk programma draai je linksboven in de hoek?
Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic.
Mensen, hoe kom ik aan zo'n Windows Vista icoon (bubble) ?
iPhone 16 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Max & Pro 2 HomeKit CarPlay MagSafe AirTags
Ik gok LittleSnitch.domi235 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 19:16:
[...]
Welk stuk programma draai je linksboven in de hoek?
oke, maar hoe krijg je dat nou in je menubalk? want ik kan er alles bijzetten maar dat komt niet in de menubalk te staan.Kaspers schreef op maandag 04 februari 2008 @ 08:59:
International -> Formats -> Times -> Customiza
[afbeelding]
Ook zie ik bij iedereen de datum rechts van de "batterij" staan, bij mij staat dat andersom.
hoe kan je dat allemaal aanpassen?
Het was mij ook niet gelukt. Kon ook dingen aanpassen kreeg niks 'extra's' te zien. Die volgorde veranderen van de icoontjes doe je met cmd+slepen.brewer schreef op maandag 04 februari 2008 @ 20:40:
[...]
oke, maar hoe krijg je dat nou in je menubalk? want ik kan er alles bijzetten maar dat komt niet in de menubalk te staan.
Ook zie ik bij iedereen de datum rechts van de "batterij" staan, bij mij staat dat andersom.
hoe kan je dat allemaal aanpassen?
Anoniem: 148651
Verander het "medium" format bij tijd.
Deze instelling (format) wordt, als ik het goed heb, niet enkel door je menubalk gebruikt/aangepast, dus een erg sjieke oplossing is het niet.
Deze instelling (format) wordt, als ik het goed heb, niet enkel door je menubalk gebruikt/aangepast, dus een erg sjieke oplossing is het niet.
Less slowchat, more screenshots!
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Kijk, daar heb ik wat aan, dankje. Dit werkt een stuk beter.Anoniem: 239759 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 18:13:
[...]
Ik heb nu 'echte' seperators, maar ze zijn wel blanco. Je kan ze krijgen door de volgende commando's uit te voeren in je terminal (werkt alleen in Leopard);
code:
1 2 defaults write com.apple.dock persistent-apps -array-add '{ "tile-type" = "spacer-tile"; }' killall Dock
Kan je zovaak doen als je wilt. Je krijgt dat een seperator erbij die je gewoon kan slepen waar je wil, maar niet op kan klikken.
hoe verwijder je die?
| www.everythingisspiritual.com | www.mosaic.org |
Superbedankt!.Arne schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:33:
@THE_BASE: Have [url=http://-kol.deviantart.com/art/Apple-and-Windows-PNGs-58208088]fun[/url]!
Die seperators ?whitehouse schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 12:56:
hoe verwijder je die?
Al eens aan slepen gedacht ?
Klopt. Maar het werkt welAnoniem: 148651 schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:32:
Verander het "medium" format bij tijd.
[ Voor 46% gewijzigd door Kaspers op 05-02-2008 15:40 ]
Waar heb je dat Windows Vista logo vandaan? Misschien kan je die delen?
http://www.xbmcfreak.nl/
.Arne schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:03:
Dit is serieus de 7635763ste keer dat ik dit logo post. Hij staat zelfs nog op deze pagina...
=> [url]http://-kol.deviantart.com/art/Apple-and-Windows-PNGs-58208088[/url]

Maar thanks anyway!
http://www.xbmcfreak.nl/
nm
[ Voor 97% gewijzigd door MickyHendrix op 06-02-2008 14:38 ]

Ja. Ik ben (tijdelijk) overgestapt naar Transmission ivm kernel panics met Azureus. Ook is Transmission weer toegestaan op 2 van mijn favoriete trackers, en gek genoeg werkt het vanaf 1.04 weer allemaal goed. En dat terwijl ik allemaal slechte dingen lees op het support forum, maarja.
Wall: hier

Ik kwam in het Mac OS X Customisation* topic een leuke skin voor het dock tegen, dus die had ik maar even toegepast. Wel een beetje aangepast na eigen smaak.
Items in het dock:
- Finder
- Dashboard
- Opera 9.5 beta - dé browser, veel features, heel snel, en goed customizable
- Adium - werkt lekker, maar file transfers zuigen voor MSN
- Colloquy - simpel, eigenlijk te simpel maar ik weet niks beters voor irc op OS X
- Transmission - snel, handige interface, niet zo bloated en bugged als Azureus
- Unison - ook te simpel eigenlijk, enkel goed voor downloaden
- SABnzbdPlus - qua functionaliteit geweldig, qua interface vind ik het nog steeds niet super
- iTunes
- iCal
- iPhoto
- Simple Comic - voor het lezen van manga
- Photoshop CS3
- System Preferences
- Activity Monitor
- - - - - - - - - - -
- Download Stack
- Trash
Items in de menubar:
- Quicksilver - staat er pas sinds gisteren op, werkt wel lekker, wel ff wennen
- InsomniaX - zorgt ervoor dat mn MBP niet op sleep gaat als ik het scherm dicht klap
- HimmelBar - alle apps onder 1 knop
- smcFanControl 2 - standaard heb ik mn fans op 2500rpm gezet, blijft mn MBP rond de 47 graden
- iStat Menus - stat over vanalles en nog wat, mooier en met meer features dan menumeters, goed customizable
- Spaces
- Bluetooth
- Wireless
- Volume
- Battery
- Date + time - van iStat Menus, voor een handig maandoverzicht
- Spotlight
[ Voor 21% gewijzigd door Vanitas op 05-02-2008 20:13 ]
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Linkje van die Stack icons?Gabliboeba schreef op dinsdag 05 februari 2008 @ 18:57:
[afbeelding]
Ja. Ik ben (tijdelijk) overgestapt naar Transmission ivm kernel panics met Azureus. Ook is Transmission weer toegestaan op 2 van mijn favoriete trackers, en gek genoeg werkt het vanaf 1.04 weer allemaal goed. En dat terwijl ik allemaal slechte dingen lees op het support forum, maarja.
Wall: hier
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zou ik mogen weten waar je die Stack Icons vandaan hebt?
Bvd.
Canon 5D2 | Fuji X100 | Fuji X100F | Sony RX100 III | Ricoh GRD IV | Yashica T5 | Contax T2
Anoniem: 110321
Hoe heb je die covers voor elkaar gekregen? Want het ziet er wel vet uit!TwyLight schreef op maandag 28 januari 2008 @ 23:19:
[afbeelding]
[afbeelding] Full Size
Wallpaper:
Dock:
Icons:
Bah. Krijg dat icoon er niet in..Arne schreef op maandag 04 februari 2008 @ 21:33:
@THE_BASE: Have [url=http://-kol.deviantart.com/art/Apple-and-Windows-PNGs-58208088]fun[/url]!
Ik open het .PNG-bestand, kopieer het, open Parralels met CMD+I en probeer dat gekopieerde icoon te plakken. Het wil niet...
Iemand?!
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Ga niet offtopic!
- Plaats screenshot van maximaal 600 pixels breed, met een link naar het origineel. Instructies staan in de topicstart
- Vertel wat er te zien valt, zoals iconsets, thema en programma's. Plaats ook een link naar je bureaubladachtergrond.