Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ervaringen gezocht: Cark-91 -> bluetooth converters

Pagina: 1
Acties:
  • 1.332 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• MrBrown
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-10 15:53

MrBrown

Reservoir Dog

Topicstarter
Ik heb sinds kort een HTC TyTN als vervanging van mijn trouwe 6310, die nu toch uit elkaar begon te vallen. Nu heb ik in de auto alleen wel een cark-91 handfreeset, netjes over de speakers enzo. Ik ben op zoek gegaan of deze carkit is om te bouwen naar een bluetooth-carkit, en kwam daarbij alleen deze naamloze dingetjes tegen:
Optie 1
Optie 2

Optie 2 is netter, optie 1 makkelijk te installeren.

Heeft iemand toevallig ervaring met dit soort spul? Of misschien andere oplossingen? Ziet er op zich allemaal een beetje amateuristisch uit, maar als het werkt, werkt het, toch? :P

Powered by Manetti (compiled by Jura)

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Met die tweede optie heb ik laatst toevallig gespeeld in een huurauto. Werkt prima! Als je tevreden bent met je cark91, dan zal je hier vast ook wel tevreden over zijn. :Y)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• MrBrown
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-10 15:53

MrBrown

Reservoir Dog

Topicstarter
Ow, ok, thanks! Optie twee is inderdaad de netste, en heeft de voorkeur. Nadeel is dat ik mijn dashboard moet opentrekken (tweedehands auto, geen idee waar dat kastje voor de carkit zit)..