Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Staan jullie ook op LinkedIn?

Pagina: 1
Acties:
  • 16.499 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• -W0kk3L-
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 04-04 09:56
Een beetje IT'er onderhoud tegenwoordig zijn connecties op LinkedIn. (http://www.linkedin.com)
Ik ben nieuwsgierig, zijn jullie hier ook op te vinden?

Mijn LinkedIn: *knip* niet de bedoeling

[Voor 30% gewijzigd door Rukapul op 22-07-2007 18:17]

• -W0kk3L-
Zo zie je maar dat het toch weer allemaal een klein wereldje is he :)

• -W0kk3L-
Urls plaatsen? Misschien wel leuk om te zien wie wat doet. Of wil iedereen dat prive houden :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -W0kk3L-
Qua spam valt het inderdaad enorm mee. Ik krijg weinig mensen als connection die ik echt niet ken, en als het dan toch eens gebeurt, kunt je ze gemakkelijk weigeren.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -W0kk3L-
Dat is mij dus ook al overkomen. Weggegaan bij een bedrijf, en kontakt met bepaalde personen (helaas) verloren. Bleek hij ook net vertrokken te zijn. En via Linkedin recentelijk weer met elkaar in kontakt gekomen. Da's toch leuk :D

Acties:
  • 0Henk 'm!

• -W0kk3L-
quote:
Rukapul schreef op zondag 22 juli 2007 @ 18:21:
[modbreak]

[...]

[/]
Blijkbaar moet iets heel goed opvallen wil men er gehoor aan geven :+

Omdat men zo volhardend urls bleef posten zijn deze nu verwijderd (posts met alleen een url in het geheel).
Sorry, maar totaal overheen gelezen. :D
Waarom eigenlijks? Het is toch leuk om te zien in een centraal topic hoe dicht of juist niet dicht men met elkaar verbonden is? Voor hetzelfde geldt werk je bij hetzelfde bedrijf, zonder het van elkaar te weten (en dat zou in mijn geval maar zo kunnen ;)). Leuk voor nieuwe kontakten.

Followup hiervan is terug te vinden in Rukapul in "Werk & Inkomen - Feedbacktopic" :)

[Voor 8% gewijzigd door een moderator op 22-07-2007 22:31]

• -W0kk3L-
Ik kijk altijd even op google EN linkedin. Zowel als ik voor of achter de intaketafel zit. Zo ben ik zelf wel eens op intake gegaan bij een bedrijf, en kwam ik erachter dat de manager bij wie ik op intake ging bij hetzelfde bedrijf werkt als ik (allebei gedetacheerd). Dat praat toch een stuk makkelijker met die gedachte in het achterhoofd ;)

• -W0kk3L-
Klopt, op een of andere manier zit er een vertraging in. Meestal krijg ik pas na een paar dagen reactie van iemand. Ik ben er inmiddels aan gewend...

• -W0kk3L-
Het hoeft ook niet altijd negatief uit te pakken. Voor hetzelfde geldt heb je een keer een prima gesprek met zo'n recruiter :)

• -W0kk3L-
Van headhunters heb ik nog geen last gehad. Maar dat komt waarschijnlijk ook omdat mijn nummer er niet bijstaat. Ik hoor wel berichten dat ons kantoor vaak gebeld word. Maar die schakelen ze niet door (redelijk logisch! ;-))

• -W0kk3L-
Je kunt ook instellen dat mensen die geen lid zijn van de tweakersgroep de groep niet zien in je profiel. Zo weet tweaker wel dat je een medetweaker bent, en de niet-tweaker weet het niet. Sim-pel.
Pagina: 1

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True