Het F1Time (Online Formule1 Management) topic #3

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 3.536 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ja, een puntje inderdaad, dat zou mooi zijn :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Grrrrrene schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:12:
Ja, een puntje inderdaad, dat zou mooi zijn :)
Ik voor 10 :) Wordt wel lastig, staan er 2 voor me :/ En mn racepace na 2 ronden tot de 15e ronde is meestal niet zo goed zeg maar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Laatst online: 17-09 21:24
Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 21:04:
[...]

})

Hmm las net een berichtje op ons forum van de betreffede "cheater", hij zat inderdaad te pochen met zn motor testing. Ben benieuwd wat ze er mee doen.
In C3G10 is er eentje die is 10 (1) seconden sneller dan de rest :? Lijkt me ook een bug, hoop dat er iets aan gedaan gaat worden, dit wordt zo elke drie rondjes een ronde aan je broek :P

BTW, mijn sponsor is er vandoor :( Na 2 keer onderhandelen al :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-09 19:15

j1nx

Geek - Enjoying life

B-Force schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:01:
[...]

In C3G10 is er eentje die is 10 (1) seconden sneller dan de rest :? Lijkt me ook een bug, hoop dat er iets aan gedaan gaat worden, dit wordt zo elke drie rondjes een ronde aan je broek :P

BTW, mijn sponsor is er vandoor :( Na 2 keer onderhandelen al :(
Je kan dit natuurlijk ook naar je eigen hand zetten. Monaco heeft 78 rondjes, als je elke drie rondjes gelapped wordt betekend dat dat je dus uiteindelijk 26 rondjes minder hoeft te rijden (hint - strategy)

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
j1nx schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 10:36:
[...]

Je kan dit natuurlijk ook naar je eigen hand zetten. Monaco heeft 78 rondjes, als je elke drie rondjes gelapped wordt betekend dat dat je dus uiteindelijk 26 rondjes minder hoeft te rijden (hint - strategy)
Nou, rondje monaco duurt toch al gauw 1 minuut door die gast, dus dan duurt het 6 rondjes en hoef je 13 rondjes minder te rijden :9

En over die sponsor: I hate to say I told you so :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Hoppatee, racingday..... :*) Dat wordt weer op 3 tijdstippen races in de gaten houden..... :D
Al mijn maten/"buurjochies" en ikzelf rijden op andere tijden, dus dat word weer zitvlees kweken B)

En ehh, ThorolaZ .. je was weer lekker laat met kwalificeren...(helaas net niet te laat volgens mij (binnen 12 uur) }))

A good race to all of you.. *O*

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:34

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Hmm jammer.. Gisteren nog maar 12 gekwalificeerden, nu al weer 15.. en in de practice zijn er 18 dus er komen er nog 3 bij misschien :(

Maar toch, altijd minder dan de 25 in de 1e 2 races :+

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Pff, ik switch steeds tussen een 1-stopper en een 2-stopper. Ik twijfel nml of ik 35 rondjes Silverstone bij 12 --> 8 graden kan rijden :D Oh well, ik zal 5 minuten voor het sluiten van mijn office wel weer switchen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Angeloonie schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 12:51:
Hmm jammer.. Gisteren nog maar 12 gekwalificeerden, nu al weer 15.. en in de practice zijn er 18 dus er komen er nog 3 bij misschien :(

Maar toch, altijd minder dan de 25 in de 1e 2 races :+
Beter dan hier, gisteren 10 man en ik 2e. Nu 18e en ik 5e :( En er moeten er nog een stuk of 4/5. :(

@Grrrrrrrrrrrene: ik denk dat het niet veel maakt. Een 2-stopper op hards is ook verre van ideaal. Ik zou het proberen... Maarja, das weer makkelijk praten :P

[ Voor 16% gewijzigd door Joss op 26-06-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Momenteel staat de 1-stopper weer ingesteld, nadat ik gisteren met m'n teamgenoot had overlegd dat een 1-stopper met een stint van 35 ronden en 140 liter tanken in de pitstop uiteraard niet zou werken :+

Achja, het is in ieder geval een bijzondere strategie en ik had opzich al bedacht dat de pitstop bij een 1-stopper iets voor de helft van de race zou moeten liggen. Maarja, nu ligt hij er wel heel ver voor :+

Ik merk in ieder geval goed hoe laag de bandenslijtage van harde, low_wear banden werkelijk is. In het ergste geval moet ik in ronde 57 ofzo binnenkomen voor nieuwe banden, omdat er een geploft is. Boeiend, dan heb ik alsnog de 2-stopper gereden. Ik sta inmiddels 16e in de kwalificatie, dus ik ben sowieso redelijk kansloos voor punten als er niks bijzonders gebeurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Helaas weer geen live race in C4G33. Minuten lopen wel in de simple viewer, maar geen data :?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-03 14:03
yup nu al 3 races achter elkaar het zelfde ge-eikel, begint langzaamaan irritant te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
j1nx schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:09:
Helaas weer geen live race in C4G33. Minuten lopen wel in de simple viewer, maar geen data :?
Dit is echt te belachelijk voor woorden! Het is nu #@^#%&@ al 4 keer gemeld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Joss schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:11:
[...]

Dit is echt te belachelijk voor woorden! Het is nu #@^#%&@ al 4 keer gemeld :(
Misschien kan jij als "senior" de developers direct om informatie vragen. Het forum werkt klaarblijkelijk niet. Zou je zo vriendelijk willen zijn?

EDIT: laat maar heb je bericht op het f1time forum al gezien

[ Voor 8% gewijzigd door j1nx op 26-06-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
j1nx schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:35:
[...]

Misschien kan jij als "senior" de developers direct om informatie vragen. Het forum werkt klaarblijkelijk niet. Zou je zo vriendelijk willen zijn?

EDIT: laat maar heb je bericht op het f1time forum al gezien
Geloof mij, ik baal hier bijna net zo hard van als jullie. Ik lok jullie naar dit spelletje toe, en dan is er 1 luie/blinde/ignorant gast uit Canada die keer op keer dezelfde fout maakt... :/ Heb hem ingame 2 pmetjes gestuurd zoals je gelezen hebt, maar zijn mail heb ik verder ook niet... Zit voor mij ook weinig anders in. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Joss schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:40:
[...]

Geloof mij, ik baal hier bijna net zo hard van als jullie. Ik lok jullie naar dit spelletje toe, en dan is er 1 luie/blinde/ignorant gast uit Canada die keer op keer dezelfde fout maakt... :/ Heb hem ingame 2 pmetjes gestuurd zoals je gelezen hebt, maar zijn mail heb ik verder ook niet... Zit voor mij ook weinig anders in. :/
Maar hoe kan HIJ dan de fout maken? Is het iets manueel dan? (vinkje vergeten ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
j1nx schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:44:
[...]

Maar hoe kan HIJ dan de fout maken? Is het iets manueel dan? (vinkje vergeten ofzo)
Iedere keer als er een nieuwe starttijd aan de races wordt toegekend, moet hij er blijkbaar met de hand voor zorgen dat de XML-files ook op die tijd klaar staan om minuut per minuut uitgelezen te worden. Blijkbaar is hij dat nu al 2/3 weken vergeten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Maar hoe kan het dan dat precies als het laatste rondje gereden is, de files er wel staan? Laatste race waren voor mij 77 rondes. In minuut 97 stond de data er ineens wel. Maar dan is de race afgelopen en blijft die data hetzelfde tot de 120 minuten voorbij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
j1nx schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:00:
Maar hoe kan het dan dat precies als het laatste rondje gereden is, de files er wel staan? Laatste race waren voor mij 77 rondes. In minuut 97 stond de data er ineens wel. Maar dan is de race afgelopen en blijft die data hetzelfde tot de 120 minuten voorbij zijn.
Omdat alles wel berekend is, en het einduitslag-bestand altijd meteen na de race (of 2 uur na de start) automatisch in te zien is. De file voor de minute-to-minute live race is echter een ander bestand, wat dus door Tadas moet worden ingesteld.

#^$#%$&$ der komen weer ff 3 mensen last minute kwalificeren:
code:
1
2
3
4
4 Mouratidis Gervasios     1:27.600     +0.506     +0.012     4
5 Garcia Francisco      1:27.670    +0.576  +0.070  4
6 Agostinho Joaquim        1:27.742     +0.648  +0.072  4
7 Biemans Reggie        1:27.755    +0.661  +0.013  4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg jammer inderdaad. Wordt echt tijd dat Tadas een maatje erbij neemt. Aantal managers blijven stijgen dus het spel bied veel potentie.

18e tijd in Quali nu. Het wordt met de race dramatischer kwa kwalificatie. Toch elke keer nog in top 8 rijden (op 1 keer na viel ik uit als 7e :() Dit keer minder hoop dat het gaat lukken. Maar wie weet zit het mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Jaja, mijn eerste winst is binnen (de viewer deed het ineens halverwege de race)

Van P10 in kwali, door de juiste strategie op geklomen naar P3. De leider en de nummer 2 vielen respectievelijk 5 en 1 rondje voor het einde uit.

Geen slecht begin; eerste race tweede, tweede race eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit in c4g10 dit word mijn 5de race er doen maar elke keer rond de 10 rijders mee als het niet minder zijn, mijn afstelling komt nooit boven de 50% optimale afstelling en toch win ik 1 keer en een keer 3de.
Is dit spel zo makkelijk want ik lees er wel veel over, maar dit is wel erg simpel. en hoeveel punten moet ik hebbe om te promoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:37:
Ik zit in c4g10 dit word mijn 5de race er doen maar elke keer rond de 10 rijders mee als het niet minder zijn, mijn afstelling komt nooit boven de 50% optimale afstelling en toch win ik 1 keer en een keer 3de.
Is dit spel zo makkelijk want ik lees er wel veel over, maar dit is wel erg simpel. en hoeveel punten moet ik hebbe om te promoveren.
Ach Class 4 is een leer class. Een hoop mensen registreren maar zijn te beroerd om uit te zoeken hoe het werkt. De 1 heeft het wat sneller door als de ander. Promoveren van C4 naar C3 is dus niet altijd het moeilijkste. Maar dan in C3 begint het echte werk, geen kadootjes meer denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:37:
De eerste drie promoveren. Dat je eerste en derde bent geworden zegt meer over hoe slecht de competitie is, dan over hoe goed jij bent ;)
Met 50% hoef je niet te verwachten dat je in de top 25 mee kunt komen van de C3 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Joss schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 16:45:
[...]

De eerste drie promoveren. Dat je eerste en derde bent geworden zegt meer over hoe slecht de competitie is, dan over hoe goed jij bent ;)
Met 50% hoef je niet te verwachten dat je in de top 25 mee kunt komen van de C3 ;)
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
#   Manager Laps    Lap Time    Gap Retired Pits
1 P. Steenbergen    58  1:30.525    0.000   -   2
2 F. Silva  58  1:31.078    22.995  -   2
3 A. Petrov 57  1:28.342    (0.000)     engine  2
4 D. Cimirotic  57  1:31.967    (+1 Laps)   -   2
5 P. Door   55  1:55.000    (+3 Laps)   -   5
6 c. barbosa    55  1:33.224    (+3 Laps)   -   3
7 G. Berrocal   55  2:35.000    (+3 Laps)   -   5
8 L. Silva  53  1:28.537    (+4 Laps)   mechanical  2
9 S. Dalessandro    51  1:29.303    (+6 Laps)   out of fuel 5
10 C. Herrig    27  1:29.868    (+30 Laps)  out of fuel 1
11 J. Robinson  25  1:31.179    (+32 Laps)  out of fuel 0
12 N. McAndrew  16  1:28.837    (+41 Laps)  out of fuel 0
13 J. van Helden    10  1:31.055    (+47 Laps)  mechanical  0
14 o. aleksandrov   7   1:30.040    (+50 Laps)  out of fuel 0
15 J. de Nijs   7   1:31.805    (+50 Laps)  lost control    0

Dit moet al genoeg zeggen over sommige groepen in klasse 4 8)

[ Voor 4% gewijzigd door j1nx op 26-06-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, was leuk tot aan ronde 35.. gearbox problem terwijl ik 2de lag en voor me 2 concurenten zat wat betreft het kampioenschap :( daar gaat me eerste plaats eraan

Gelukkig zat ik wel goed kwa bandenkeuze en mijn algehele tactiek.
Volgende keer beter, dan hopelijk wel eens winnen om zo weer eerste komen te staan :)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Speed-bug is gefixt en plotsklaps staat die gast onderhand laatste bij jullie in de C3G9 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Mijn rondetijden zijn 15 seconden langzamer als eerst. Er zal wel iets kapot zijn (ik denk de electricity, maar ik heb de melding niet gezien). Ik hoop dat ik in ieder geval voor degene na mij blijf rijden :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Jup, hij heeft een 10s tijdstraf gekregen. Hij heeft dus blijkbaar wel de bug misbruikt en zal wel spijt hebben gekregen ofzo en heeft het toen maar gemeld? Ben benieuwd of het nu in de race goed gaat...

[ Voor 24% gewijzigd door Grrrrrene op 26-06-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:31:
Mijn rondetijden zijn 15 seconden langzamer als eerst. Er zal wel iets kapot zijn (ik denk de electricity, maar ik heb de melding niet gezien). Ik hoop dat ik in ieder geval voor degene na mij blijf rijden :)
Ik gok je voor en achtervleugel :P Na de race weten we meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:36:
[...]

Ik gok je voor en achtervleugel :P Na de race weten we meer :P
Het inhalen/blocken stond op 0/0 en de onderdelen waren er nieuw opgezet voor de race dus ik ben benieuwd. Ik gok zelf de electronica. Die stond op 51 % en ik zat te twijfelen of ik die voor of na de race ging vervangen. Maar zo te zien gaat het me geen plaats kosten :)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:38:
[...]

Het inhalen/blocken stond op 0/0 en de onderdelen waren er nieuw opgezet voor de race dus ik ben benieuwd. Ik gok zelf de electronica. Die stond op 51 % en ik zat te twijfelen of ik die voor of na de race ging vervangen. Maar zo te zien gaat het me geen plaats kosten :)
Dan is het goed, hoeveelste ben je geworden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:X 1-stopper is dus niet zo slim, ik lig nu al 37 sec achter na 6 ronden, en ik ben 2-3 sec langzamer dan de rijder voor me, en 6 sec langzamer dan de #1 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Joss schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 17:45:
[...]

Dan is het goed, hoeveelste ben je geworden? :)
6e, maar dat kwam voornamelijk door een hoop uitvallers :) (daar zat helaas ook Sempy mijn teamgenoot bij die op de 4e plek lag voor hij uitviel.

Het was de gearbox trouwens "gearbox is malfunctioning, you have lost few gears."

[ Voor 12% gewijzigd door Marzman op 26-06-2007 18:36 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TutanRamon
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:53
Misschien een heel domme vraag... maar hoe lager de wear (bij de tyres) des te beter ze zijn toch?

[ Voor 7% gewijzigd door TutanRamon op 26-06-2007 18:59 ]

We see things as we are, not as they are

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Marzman schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:31:
[...]

6e, maar dat kwam voornamelijk door een hoop uitvallers :) (daar zat helaas ook Sempy mijn teamgenoot bij die op de 4e plek lag voor hij uitviel.

Het was de gearbox trouwens "gearbox is malfunctioning, you have lost few gears."
Wees blij, ik viel al te vroeg uit :p Maarja, zie dat ik toch nog 2de sta in het kampioenschap met maar 2 punten achterstand om de nr1. Wel jammer gezien ik anders 2de zou worden vermoed ik.
Op naar de volgende race, hoop dat je dan ook wat dichter bij Sempy en mij komt, van mij mag het wel spannender worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
TutanRamon schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 18:59:
Misschien een heel domme vraag... maar hoe lager de wear (bij de tyres) des te beter ze zijn toch?
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

hmm 18 racers, 5 uitgevallen tot zover, en ik rijd zowaar niet eens meer laatste :o (11e) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowhereman78380
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 14:05
4mm regen op medium tyres... en mijn rondetijden gaan in vergelijking met 2mm regen een paar rondes eerder 3 seconden erop achteruit.... (van 1:12 naar 1:15)

Dat gaat niet goedkomen!

[ Voor 6% gewijzigd door Nowhereman78380 op 26-06-2007 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Hmmm, volgens mij is mijn auto ook naar zijn grootje: rij op de laatste plaats rond met 6 seconden per rondje verliezen op de een-na-laatst en 14 op de nr. 1 :D Komt nog wel regen aan, hopen dat er 11 sneuvelen, dan heb ik een puntje! :P

update: nummer een-na-laatst is uitgevallen en is ingehaald, ben wel net gelapt door de nieuwe nummer een-na-laatst :P Na 16 ronden al :(

BTW: er lag 9 mm regen, dan is het toch niet heel raar om op wets te starten toch?

[ Voor 32% gewijzigd door B-Force op 26-06-2007 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
B-Force schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:23:
BTW: er lag 9 mm regen, dan is het toch niet heel raar om op wets te starten toch?
Of het de goede banden zijn ga ik niet zeggen, maar 6 seconde zou je sowieso niet kunnen verliezen op verkeerde banden.

[ Voor 38% gewijzigd door Joss op 26-06-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Nou, dat was het weer voor vanavond.

LAP26/56: Reggie Biemans engine explodes. There is really not much more to say about this dissapointing failure.

Ging net weer een beetje de goede kant op. Niet qua rondetijden, die zogen nog steeds, maar wel qua posities. Won wat plaatsjes door mensen voor mij op 3-stoppers (ik op 2). Helaas, het mocht niet zo zijn. Ookal was mijn engine nog in topconditie :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
DQP

Ik heb al menig post doorgelezen hier en op het f1forum over het verdelen van je DQP/DRP. Ik kom dr maar niet uit.

Wat ik doe:

stel ik heb 110 punten te verdelen. zet er overal 15 in en race een rondje. Daarna ga ik elke ronde 1 aspect verhogen of verlagen. En zo tot het % niet meer stijgt. Daarna ga ik door naar het volgende onderdeel. Na alles te hebben gehad kom ik meestal op zo'n 70 procent uit en heb ik vaak nog wel wat puntjes over. Maar echt hoger dan 70 kom ik nauwelijks. Heeft er iemand tips? of kan mijn driver gewoon niet beter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Kleinere aanpassingen. Niet 10 erbij, maar 5, of 3 als je echt niet hoger komt. Iedere driver kan 100% halen, DQP is volledig afhankelijk van de man achter het toetsenbord ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Joss op 26-06-2007 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

woot _O_

Ben 8e geworden :D Wel op 2 laps van de #1 maar toch redelijk geslaagd die 1-stopper :+
Weer 1 punt er bij voor het team :) Teamgenoot heeft helaas PC problemen en heeft al 2 races niet meegedaan.

Die 8 uitvallers tellen niet mee :+

[ Voor 44% gewijzigd door Angeloonie op 26-06-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

mijn race gaat zo van start met maarliefst 3 deelnemers, net als de vorige race :( Alleen wel 1 zekerheid, wat ik deze race ook doe...ik sta sowieso nog bovenaan in de stand om het kampioenschap na deze wedstrijd :+

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
Rpol schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 19:49:
DQP

Ik heb al menig post doorgelezen hier en op het f1forum over het verdelen van je DQP/DRP. Ik kom dr maar niet uit.

Wat ik doe:

stel ik heb 110 punten te verdelen. zet er overal 15 in en race een rondje. Daarna ga ik elke ronde 1 aspect verhogen of verlagen. En zo tot het % niet meer stijgt. Daarna ga ik door naar het volgende onderdeel. Na alles te hebben gehad kom ik meestal op zo'n 70 procent uit en heb ik vaak nog wel wat puntjes over. Maar echt hoger dan 70 kom ik nauwelijks. Heeft er iemand tips? of kan mijn driver gewoon niet beter?
Het gaat ook vooral om verhoudingen heb ik het gevoel ipv een optimale waarde. Kleine uitleg erbij:

stel dat je eerst a verhoogt en dan b: (
10/10-50%
20/10-60%
30/10-70%
40/10-60%

30/20-75%
30/30-75%
30/40-60%

dan kan het zijn dat je daarna weer de eerste moet verhogen om de verhouding goed te krijgen. Met 1 ding is dat niet heel moeilijk (zoals hier) maar met 5 wordt het al een stuk lastiger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Volgens mij doe ik constant iets fout met het bepalen van de DRP... Ik had in de quali 90%+, en in de race maar 67% :S

WTF :? Ik boek een track om Engine > Efficiency te testen, en ik moet nu zelf afstelling e.d. gaan doen zoals in Setup Tune-Up?

[ Voor 36% gewijzigd door Angeloonie op 26-06-2007 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

na een paar rondjes op weg te zijn ben ik er al achter dat de andere 2 deelnemers op een hele andere strategie staan, ben benieuwd hoe dit uitpakt 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
B-Force schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:03:
[...]

Het gaat ook vooral om verhoudingen heb ik het gevoel ipv een optimale waarde.
Dat is niet waar. Elk onderdeel krijgt voordat je begint een optimale waarde, bijvoorbeeld:
Acc: 20
Bra: 31
Spe: 26
Cur: 46
Rac: 11

Als jij daarvan afwijkt, wordt het afwijkpercentage berekend en daaruit volgt je DQP percentage. Heeft dus niets met verhoudingen te maken (ja, totdat je het om gaat rekenen naar DRP).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Angeloonie schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:07:
Volgens mij doe ik constant iets fout met het bepalen van de DRP... Ik had in de quali 90%+, en in de race maar 67% :S

WTF :? Ik boek een track om Engine > Efficiency te testen, en ik moet nu zelf afstelling e.d. gaan doen zoals in Setup Tune-Up?
Heb je een onderdeel op je wagen zitten dat inmiddels 0% is? Dan stopt hij namelijk met testen (krijg je wel gewoon de volledige boost als het goed is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Joss schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:10:
[...]

Dat is niet waar. Elk onderdeel krijgt voordat je begint een optimale waarde, bijvoorbeeld:
Acc: 20
Bra: 31
Spe: 26
Cur: 46
Rac: 11

Als jij daarvan afwijkt, wordt het afwijkpercentage berekend en daaruit volgt je DQP percentage. Heeft dus niets met verhoudingen te maken (ja, totdat je het om gaat rekenen naar DRP).
ik zat daar eigenlijk ook al aan te denken hoor die percentages, want ik doe voor elk onderdeel steeds met 1 punt omhoog/omlaag tot ik het optimum heb berijkt en toch kom ik tot nu toe niet hoger dan 90% DQP

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Yessssssss 1e winst in C3 behaald :D. Wat een gaaf spel blijft het toch. Ik was deze race weer snel, maar had ook nog de goede strategie. Na 1 uur ging het 7 mm minder hard regenen. Ik heb geprobeerd m'n pitstop strategie zo te plannen dat ik dan precies naar binnen kwam en m'n wets ging wisselen voor intermediates. Dat kwam op 1 rondje na nog uit ook :). Als je dit soort dingen zo precies plant, en ze komen nog uit ook.. geeft veel voldoening. Wat een verslavend spel blijft dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
:*) Weer 1e :*) Jammer genoeg is teammaatje sarinsarin door gearbox problemen uitgevallen. :'(

Best een spannende race, heb de helft nog mee kunnen pakken via de live race viewer, Ik had eerder al gevraagd naar mijn banden setup en na wat hints heb ik een extra stop ingebouwd. Deze kwamen precies uit en ik ben nu wel achter het limiet van mijn banden met die hitte.
In lap 70 van 71 had ik zelfs nog een exploding tyre maar gelukkig was mijn voorsprong groot genoeg om wel als eerste te finishen. Mijn directe concurrent was sneller per ronde maar mijn pitstops waren sneller en hij kampte met een exploding tyre op een ongunstig moment.

Het spelletje wordt steeds leuker zo. Jammer alleen dat die live race viewer niet op tijd startte :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:D :D :D

In de practice in lap 1 meteen al 93% DQP _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

de andere 2 rijders gaan voor een 3 stopper want zij zijn inmiddels al 1x binnen gekomen, ik sta op een 1 stopper dus kijken hoe dit afloopt :o

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Angeloonie schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:25:
:D :D :D

In de practice in lap 1 meteen al 93% DQP _O_
lol 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Zeg er niet bij dat ik al getest had op dat circuit 8)

Pff er zit nog steeds zo veel #random verschil in laptimes met exact dezelfde instellingen, 0,7 sec welteverstaan...

[ Voor 23% gewijzigd door Angeloonie op 26-06-2007 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Angeloonie schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 20:29:
[...]

Zeg er niet bij dat ik al getest had op dat circuit 8)
Vooral niet doen :X

0.7 maar? Bij mij weleens 1.5 :)

[ Voor 7% gewijzigd door Joss op 26-06-2007 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

grootste concurent is gecrasht...als er bij mij niets kapot gaat moet ik ook deze wedstrijd kunnen winnen. 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheese_man
  • Laatst online: 22-02 16:38

Cheese_man

Waarom kiezen?

Merde ende barreux!

ReLive gekeken naar mijn wedstrijd en ik HAD 1e kunnen worden. Maar ik kreeg een Josje Verstappen (lost control). Ik lag achter, had dezelfde strategie, maar betere pitstops en ik mocht nog tot de eerst volgende stop flink verliezen om na de tweede stop 1e te worden en dan hopelijk te blijven. Blijft verslavend, maar nu al twee keer pech gehad (1x motor en nu dus de crash...). Wel jammer dat het veld zo hard uitdunt trouwens...

reserveringshouder Tesla Model 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

:( lap 50 van 72, krijg ik een foutmelding tijdens het refreshen in de live race viewer...zal wel weer iets mis wezen |:(

hele site ligt plat :(

En we zijn weer online :+ 8)

[ Voor 19% gewijzigd door Wes46 op 26-06-2007 21:18 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Hmmm, rare bijkomstigheid na uitvallen op de helft: M'n onderdelen zijn niet zo ver versleten natuurlijk. Heb ik bijna alles nieuw klaar liggen :P

Nouja, we doen het er maar mee. Titel is héél ver weg, 18 punten achter en de snelheid zit er in de race gewoon niet in (p/w/q uitstekend). Ik weet het niet, dit seizoen wordt niks...

En dan gewoon zien dat mijn rivalen van vorig seizoen, waar ik regelmatig van won, in de C3G4 overwinning na overwinning binnenslepen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Ik ben even aan het kijken in de designers market. en daar staan er een heleboel met een motivatie van 0

code:
1
2
3
4
5
6
Innovation  
78
Speciality  
chassis
Motivation  
0

Ondanks dat de innovatie hoger is als ik nu heb, vraag ik me af of het nog goed komt met de motivatie? Is dat erg van belang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

jaja, mijn 4e overwinning op rij :D , als dat zo doorgaat wordt ik vet kampioen :+ 8)

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andrestouwe
  • Laatst online: 29-08 07:14

andrestouwe

De boer dat is de kerel...

Tja, na weer een regenrace moet ik toch ThorolaZ feliciteren... Was me net 9 seconden te snel af..

Gefeliciteerd jong _/-\o_

Ach, je kan het ook zo zien, de enige 2 nederlanders zetten de rest van het veld op minimaal 2 rondes *O* *O*

"De computer is de logische voortzetting van bepaalde mensen: intelligentie zonder moraal." F1time.com: André van der Stouwe - C2-G1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

aan het einde van de race nog 8,3 L brandstof over en een DRP van 89%. Ik sta nu 10 punten voor op de nummer 2 en 3.

Ben dus zeer tevreden over deze racedag 8)

EDIT: Tot mijn grote schrik zie ik net dat ik veel mazzel heb gehad volgens mij. Ik had mijn revs limiter nog op 100% staan maar mijn motor heeft het niet begeven :o _/-\o_ 8)

[ Voor 35% gewijzigd door Wes46 op 26-06-2007 22:04 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Wes46 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:03:

EDIT: Tot mijn grote schrik zie ik net dat ik veel mazzel heb gehad volgens mij. Ik had mijn revs limiter nog op 100% staan maar mijn motor heeft het niet begeven :o _/-\o_ 8)
Ik rij al twee race-jes op 100, mag dat niet? Waarom niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
j1nx schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:14:
[...]

Ik rij al twee race-jes op 100, mag dat niet? Waarom niet?
Verhoogt de kans op een geplofte motor nogal drastisch. Mag wel, je hebt nu ook een beetje geluk gehad, maar ik denk dat je 1 op de 3 / 4 wedstrijden zeker naast de baan zult staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Joss schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:15:
[...]

Verhoogt de kans op een geplofte motor nogal drastisch. Mag wel, je hebt nu ook een beetje geluk gehad, maar ik denk dat je 1 op de 3 / 4 wedstrijden zeker naast de baan zult staan...
hm ok, ga nu naar de 3de race, dus ben nog op tijd om hem nu terug te schroeven :*) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

ben nu aan het testen op spa-francorchamps maar wat is dat een klote baan zeg..ik krijg mijn DQP niet boven de 64% na 18 rondjes en met de setup gaat ook niet echt voorspoedig |:(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie

Angeloonie

Cheeseburger Addict

:D

Zit in de practice dik onder tijden die normaal niet eens haalbaar zijn voor mij, als ik naar de managers kijk. Die staan altijd boven mij en dan ook dik boven, en nu is het precies omgedraaid _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Wes46 schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:24:
ben nu aan het testen op spa-francorchamps maar wat is dat een klote baan zeg..ik krijg mijn DQP niet boven de 64% na 18 rondjes en met de setup gaat ook niet echt voorspoedig |:(
Ik zit met hetzelfde probleem op Estoril

Wil niet lukken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
heb em nu op 90% gekregen en sta op dit moment op pole na 1x quali. Lekker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j1nx

j1nx

Geek - Enjoying life

Het lullige van Estoril is, dat ik niet op de FIA site kan kijken wat ze in het echt gedaan hebben de afgelopen jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Angeloonie schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 23:05:
:D

Zit in de practice dik onder tijden die normaal niet eens haalbaar zijn voor mij, als ik naar de managers kijk. Die staan altijd boven mij en dan ook dik boven, en nu is het precies omgedraaid _O_
Pas maar op dat je geen 10s tijdstraf krijgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanderrr
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-02 08:49
Ik rij alle races op 91 revs maar nu ALWEER (2e keer in 5 races) een geplofte motor... :( Dit kost me mijn hele seizoen...

Ich liebe es wenn ein plan funktioniert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik me even af vroeg. Hebben prestaties ook invloed op hoe goed de coureur is?
Ik heb dus zoon rijder die aan het begin zeer slecht was en random gekozen is.
Als ik nu naar de coureurs kijk dan zie ik dat de mijne steeds weer beter word (zonder te trainen) en inmiddels al een paar coureurs die wel onder echt contract staan gepasseerd ben.
Hij is nog niet zo goed als de coureur die ik vorig seizoen kreeg aangewezen, maar heb nu waarschijnlijk vergeleken met degeen die wel een coureur een contract konden geven een kwa verhouding extreem goedkope en zelffs betere of gelijke coureur.
Vind dit uiteraard niet erg, maar is wel vreemd en eigenlijk niet eerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

zojuist een DQP van max. 97% behaald _/-\o_ :D maar nog steeds geen pole, op de 1 of andere manier kan ik zo'n amerikaan maar niet verslaan. Ik kom wel steeds dichterbij, ik sta nu nog bijna 0.8 seconden achter hem maar ik kan nog niet aan hem tippen in de kwalificatie :'(

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
Na in 3 races 4 mechanische problemen (geen ongeluk, eenzijdig) te hebben gehad (suspension, gearbox en rear wing, gearbox) de volgende vraag: Hier hebben de 100% revs toch geen invloed op maar alleen op de engine? En als dat zo is, is er iets wat ik hier aan kan doen? onderdelen voor de race alle boven de 80, meeste boven 90%.

En als je uitvalt in de race, heeft dit invloed op de drp, negatieve invloed dus?

In de eerste race vlak voor einde problemen en was de drp gewoon hoog, de 2 races daarna grotendeels met problemen gereden, dqp hoog en op dezelfde manier omgerekend, maar de drp een stuk lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speels sinds een paar races mee in C4G6 en zit wel met wat nederlandse (Volgens mij ook een GOTter) in de group. Zeer verslavend spelletje... de eerste race ging volledig mis maar omdat ik pas later zonder brandstof kwam te staan scoorde ik nog een punt en wordt steeds beter.
Kan het steeds beter uitrekenen, ik ben van alles bijhouden en historische data gebruiken voor zover mogelijk. Sta momenteel vierde en de laatste 2 race 2 derde plaatsen gescored.

Zeer leuk. Zit iedere keer weer met spanning op raceday te wachten. Moet nog een techniek vinden die voor mij werkt om de DQP en DRP goed te krijgen, nu met wat spelen kom ik tot rond de 75% maar meot en methode voor de bedenken zijn die dit nauwkeuriger kan krijgen.

Questioni over het gewicht, ls je onderdelen doorontwikkeld worden ze soms zwaarder, is het gewicht van de auto gewoon alle onderdelen bij elkaar opgeteld? F1 autos moeten inc rijder 605 kg zijn... en vaak is er dan ballast nodig dan is af en toe wat extra gewicht niet echt erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
sarinsarin schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 10:13:
Na in 3 races 4 mechanische problemen (geen ongeluk, eenzijdig) te hebben gehad (suspension, gearbox en rear wing, gearbox) de volgende vraag: Hier hebben de 100% revs toch geen invloed op maar alleen op de engine? En als dat zo is, is er iets wat ik hier aan kan doen? onderdelen voor de race alle boven de 80, meeste boven 90%.

En als je uitvalt in de race, heeft dit invloed op de drp, negatieve invloed dus?

In de eerste race vlak voor einde problemen en was de drp gewoon hoog, de 2 races daarna grotendeels met problemen gereden, dqp hoog en op dezelfde manier omgerekend, maar de drp een stuk lager.
Revs hebben overal invloed op. Het bepaald met name hoe hard je gaat... hoe harder je gaat, hoe sneller je onderdelen slijten. Dus ja, 100% revs hebben ook invloed op andere uitvalbeurten dan engine.

Uitvallen beinvloed de DRP absoluut niet. Bij een goede omrekening mag je DRP 0 tot maximaal 4% van je DQP afwijken. Waarschijnlijk heb je dus gewoon een foutje gemaakt.

@hierboven: Gewicht heeft zeker invloed, maar er is geen echt minimum in F1Time. Het is inderdaad alles bij elkaar opgeteld, plus een coureur van ik dacht 60 of 70kg. Ik zou echter niet weten op wat voor getal je dan uitkomt, nooit uitgerekend :9

[ Voor 9% gewijzigd door Joss op 27-06-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er dus gewoon op neer zwaardere onderdelen -> langzamere auto en is gewicht wel degelijk een factor.

Leuk om te zien dat er meer mensen uit de hoeksche waard hier op GOT zitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andrestouwe schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 21:35:
Tja, na weer een regenrace moet ik toch ThorolaZ feliciteren... Was me net 9 seconden te snel af..

Gefeliciteerd jong _/-\o_

Ach, je kan het ook zo zien, de enige 2 nederlanders zetten de rest van het veld op minimaal 2 rondes *O* *O*
Haha ja, was een spannende race :) .. alleen nu de qualificatie vernakt omdat ik met wet tires ipv van softs gequalificeerd hebt >.<. Achjah komt wel goed in de race hoop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Hehe, eindelijk weer een DQP > 90% \o/ Setup lijkt ook goed te zitten, maar de Q valt een klein beetje tegen. Financieel draait het ook niet helemaal 100%, m'n sponsoraanbod dat ik vorige race kreeg is echt om te huilen vanwege m'n prestaties dit seizoen: R.Gerritsen: 26/-/-/11/17. Hopelijk kan ik volgende race de racepace 's hoog houden en ook 's punten pakken, maar met 6 gekwalificeerden (waarvan 3 toppers) en mijn 5e plek daarin, is er nog niks zeker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Joss schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 22:15:
[...]

Hmm, tot nu toe elke keer 100% revs gehad... Ook maar es wat bijstellen voor wat meer zekerheid. Tot nu toe elke keer mazzel gehad dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt drukker op forum :D Gaat goede kant op.

Afgelopen race wederom een succesvolle 1 stopper gemaakt. DRP en benzine prima voor elkaar en kon enkele toppers goed bijhouden. Voor de 3e keer op 5e worden. En sta nu 4e in kampioenschap. Niet slecht voor een newbie in C3 :D
Samen met Luuk doen we het lekker in C3 :D

Uiteindelijk zal het volgend seizoen nog lastig worden omdat me managers onder contract allemaal slecht zijn omdat ik helaas geen nieuwe heb kunnen contracteren. Dus loop elke race steeds een beetje meer achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, ligt het nou aan mij of is de markt voor drivers/c.directors/designers niet geupdate? In C3G9 bijna is geen fatsoenlijke driver te krijgen, dus iedereen duikt zometeen weer op dezelfde rijders. Ik dacht dat Tadas had beloofd dat er voor iedere groep een volledig nieuwe driverbase zou zijn, zodat er wat meer keuze was en je niet allemaal op dezelfde rijder duikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grrrrrene schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:42:
Ja, ligt het nou aan mij of is de markt voor drivers/c.directors/designers niet geupdate? In C3G9 bijna is geen fatsoenlijke driver te krijgen, dus iedereen duikt zometeen weer op dezelfde rijders. Ik dacht dat Tadas had beloofd dat er voor iedere groep een volledig nieuwe driverbase zou zijn, zodat er wat meer keuze was en je niet allemaal op dezelfde rijder duikt?
Niet geupdate nee. Maar de markt gaat toch pas open na race 9. Tegen die tijd heeft hij het toch wel een keer voor elkaar. De helft van onze league is gelukkig al voorzien. Dat scheelt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

kun je niet eerder dan na race 9 een coureur kopen???? en is dit verplicht?? ik rijd in C4 en heb dus nog een driver gekregen maar hoe gaat dat dan volgend jaar?

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wes46 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:02:
kun je niet eerder dan na race 9 een coureur kopen???? en is dit verplicht?? ik rijd in C4 en heb dus nog een driver gekregen maar hoe gaat dat dan volgend jaar?
Je kan na race 9 een coureur contracteren voor volgend seizoen. Dus dit seizoen zit je aan je huidige coureur vast. Ook ik heb dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 12:50:
[...]

Niet geupdate nee. Maar de markt gaat toch pas open na race 9. Tegen die tijd heeft hij het toch wel een keer voor elkaar. De helft van onze league is gelukkig al voorzien. Dat scheelt weer.
Ik kreeg voor vorige race een melding dat je minder dan 13 races te gaan moest hebben, dus de markt zou open moeten zijn.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:06:
[...]

Je kan na race 9 een coureur contracteren voor volgend seizoen. Dus dit seizoen zit je aan je huidige coureur vast. Ook ik heb dit probleem
Na race 7 ;) Als de coureurs nog minder dan 10 races op hun contract hebben.

[ Voor 10% gewijzigd door Joss op 27-06-2007 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 13:38:
[...]

Na race 7 ;) Als de coureurs nog minder dan 10 races op hun contract hebben.
Afijn, ik zat in de buurt. Maar dan zou het nu dus inderdaad wel een keer vervangen moeten worden. Wil graag ook een goed talentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Vreemd dat er dan een melding kwam van "minder dan 13 races". Fout is de melding niet, want 10 is ook minder dan 13, maar toch vreemd ;)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk_Luchtloper
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-08 11:53

Luuk_Luchtloper

Moge de kracht met je zijn...

Marzman schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:22:
Vreemd dat er dan een melding kwam van "minder dan 13 races". Fout is de melding niet, want 10 is ook minder dan 13, maar toch vreemd ;)
De wens is de vader van de gedachte?! ;)

www.elskamp.org * Mijn Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Luuk_Luchtloper schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 14:31:
[...]
De wens is de vader van de gedachte?! ;)
Je bedoelt dat ik het me verbeeld heb? Ik ben er toch vrij zeker van dat ik die melding echt gehad heb. Ik zal het vanavond nog eens proberen, misschien staat er dan minder dan 12 races ;)
[edit]Net maar even geprobeerd:
"You can only offer a new contract, when your current driver has less than 13 races remaining on his contract." Dat is nu :)

In de regels staat dan weer:
Any driver on the market will start accepting offers only when your current driver has less than 11 races on his contract.

Lekker consistent allemaal. Niet gek dat dan hier ook iedereen iets anders roept :) Waar komt jouw info dan vandaan Joss?

[ Voor 39% gewijzigd door Marzman op 27-06-2007 15:18 ]

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag voor de kenners.

Als je test. Zodra je klaar bent met het testen kom je in het welbekende scherm waar je van vleugels kan afstellen met daar al je 50 rondjes.

Kan je met een motor test daar van te voren/halverwege op welke manier dan ook iets aanpassen? Of staat alles standaard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sarinsarin
engine power test worden 50 laps automatisch gedaan, ik neem aan met de andere engine tests ook.

edit: als je dat bedoelt dan tenminste...

"If you do a setup tune-up test day you can drive up to 50 laps where you can alter the setup and driver orders as if it were a practice session. With the other testing options, you will automatically drive 50 laps. "

[ Voor 61% gewijzigd door sarinsarin op 27-06-2007 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Marzman schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 15:13:
[...]

Je bedoelt dat ik het me verbeeld heb? Ik ben er toch vrij zeker van dat ik die melding echt gehad heb. Ik zal het vanavond nog eens proberen, misschien staat er dan minder dan 12 races ;)
[edit]Net maar even geprobeerd:
"You can only offer a new contract, when your current driver has less than 13 races remaining on his contract." Dat is nu :)

In de regels staat dan weer:
Any driver on the market will start accepting offers only when your current driver has less than 11 races on his contract.

Lekker consistent allemaal. Niet gek dat dan hier ook iedereen iets anders roept :) Waar komt jouw info dan vandaan Joss?
Waar komen die 13 vandaan dan? 10 weet ik uit ervaring en vertaling:
Driver pagina, dan het vraagtekentje bij Driver contract.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.