geen snap covers op de 1720 denk ik
Nog 5 dagen en het speculeren is voorbij.
Het valt me op hoeveel de nederlandse en belgische site van Dell verschillen kwa prijzen / offertes. Op de i9400 is er hier in Belgie slechts enkel een promotie van "goedkope financiering". Wat ben ik daar nu mee? Ik hoop dat ze dit wat bijschroeven als de 1720 eraan komt. Anders misschien via een hollandse vriend kopen, en hopen dat ik er een azerty-klavier bij kan krijgen.
Het valt me op hoeveel de nederlandse en belgische site van Dell verschillen kwa prijzen / offertes. Op de i9400 is er hier in Belgie slechts enkel een promotie van "goedkope financiering". Wat ben ik daar nu mee? Ik hoop dat ze dit wat bijschroeven als de 1720 eraan komt. Anders misschien via een hollandse vriend kopen, en hopen dat ik er een azerty-klavier bij kan krijgen.
Verwijderd
Ladies and gentlemen.
Het is me zojuist bevestigd door Dell International zelf.
Vanaf 27/6 zijn ze bestelbaar
Het is me zojuist bevestigd door Dell International zelf.
Vanaf 27/6 zijn ze bestelbaar
? het was toch 26/6?
naja 1 daggje extra.. lijkt kort.. maar toch is het lang
echt zin in, omdat ik nieuwe laptop ga kopen
.
naja 1 daggje extra.. lijkt kort.. maar toch is het lang
ben benieuwd, maar lees nu dat Toshiba ook met een paar hele mooie apparaten komt die half juli beschikbaar komen waaronder een 17" game notebook
Ik ga altijd voor Dell
denk dus deze keer ook
.
waarom vraag je er dan niet veel meer info over
? als je m toch al kan krijgen
waarom vraag je er dan niet veel meer info over
Aaah zucht
... ik was er stiekem al bijna van uitgegaan dat het Notebook Service Centre van de UTwente de 1520 zou gaan uitkiezen als high end notebook van komend collegejaar.
Hebben ze de latitude D830 gekozen.. met een Intel X3100. Ik had gehoopt op de korting die Dell kan geven door de garantie dat veel studenten de gekozen laptops gaan kopen. Daarnaast is het erg handig dat je dan direct bij het Notebook Service Centre terecht kan voor reparatie en support.
Nou ja, dan maar 'gewoon zo' de 1520 bestellen straks. (mits de prijs binnen de perken blijft)
@jahoe: die Toshiba's zijn duur zeg
...
Hebben ze de latitude D830 gekozen.. met een Intel X3100. Ik had gehoopt op de korting die Dell kan geven door de garantie dat veel studenten de gekozen laptops gaan kopen. Daarnaast is het erg handig dat je dan direct bij het Notebook Service Centre terecht kan voor reparatie en support.
Nou ja, dan maar 'gewoon zo' de 1520 bestellen straks. (mits de prijs binnen de perken blijft)
@jahoe: die Toshiba's zijn duur zeg

[ Voor 10% gewijzigd door ChillinR op 21-06-2007 22:54 ]
dat is echt jammer
anders had ik het misschien ook zow kunnen bestellen.
inderdaad die toshiba zijn echt duuuur
Het is uiteraard alleen mogelijk om er gebruik van te maken als je studeert aan de UT.bartju schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 07:16:
dat is echt jammeranders had ik het misschien ook zow kunnen bestellen.
Verwijderd
Ik was vanmorgen van plan om een Inspiron 6400 te bestellen, vooral omdat ik korting krijg en de verzendkosten gratis zijn tot 26/06, maar gisteravond las ik in deze topic, dat er nieuwe modellen uitkomen. Ik besloot daarom om even te wachten met het plaatsen van de bestelling. Ik ben vnl. geinteresseerd in de 1420 vanwege het 14.1 inch beeldscherm. Volgens Morpheusthe2nd komen de nieuwe modellen op 27/06 op de website, bevestigd door Dell International, maar ik heb zojuist met een medewerker gesproken, die mij vertelde dat ze pas op 09/07 bestelbaar zijn en pas eind juli leverbaar. Hij wist niets af van een model met een 14.1 inch -scherm, maar er zou wel een nieuwe 13 inch scherm komen, wat ik persoonlijk te klein vind. ik heb vervolgens weer gebeld en met een andere medewerker gesproken en ook volgens hem komen de nieuwe modellen pas over 2/3 weken en niet volgende week. Raar, want volgens Morpheusthe2nd probeerde een medewerker al een laptop aan hem te verkopen. Ik heb de laptop eigenlijk nu al nodig, een week wachten vind ik geen probleem, maar eind juli vind ik wel net te laat. Ga nml. medio augustus naar het buitenland en bleef dan een tijdje weg. Wil de laptop nog even 'getest' hebben. Wanneer komt hij nu echt uit en zal de prijs hoger liggen to.v. de oude modellen, want er zitten toch wat nieuwe dingen op, b.v. ingebouwde webcam.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 12:09 . Reden: aanvulling ]
Verwijderd
Zojuist met Dell gesproken.
Er is mij gezegd dat de nieuwe Dell beslist niet volgende week op de website staat, laat staan te verkrijgen.
Pas in de tweede week van juli komt de nieuwe dell beschikbaar op de website en is hij te bestellen.
Vaag, vaag, vaag
Er is mij gezegd dat de nieuwe Dell beslist niet volgende week op de website staat, laat staan te verkrijgen.
Pas in de tweede week van juli komt de nieuwe dell beschikbaar op de website en is hij te bestellen.
Vaag, vaag, vaag

ok laat maarChillinR schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 10:04:
[...]
Het is uiteraard alleen mogelijk om er gebruik van te maken als je studeert aan de UT.
Kan misschien nog via mijn vader's werk korting krijgen
bij mij zeiden ze iets later dan 27/6
EDIT: even gechat en ze zeiden binnen 2 weken.
[ Voor 6% gewijzigd door bartju op 22-06-2007 12:50 ]
Verwijderd
Ja kijk, daar heb je het al. Volgende week kunnen we dus wel vergeten.bartju schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:43:
[...]
ok laat maardaar studeer ik niet
![]()
Kan misschien nog via mijn vader's werk korting krijgen![]()
bij mij zeiden ze iets later dan 27/6
EDIT: even gechat en ze zeiden binnen 2 weken.
WatVerwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 12:07:
Zojuist met Dell gesproken.![]()
Er is mij gezegd dat de nieuwe Dell beslist niet volgende week op de website staat, laat staan te verkrijgen.![]()
Vaag, vaag, vaag

[ Voor 5% gewijzigd door ChillinR op 22-06-2007 13:23 ]
Verwijderd
Ah komaan, ik ga hier geen mails copy/pasten om de privacy en job van de medewerk(ster) te beschermen.
Laat het mij zo stellen:
"Geachte heer,
Contacteer mij vanaf 27/6, vanaf dan zijn de nieuwe inspirons beschikbaar.
"
Meer kan ik ook niet doen hoor.
ps: dit is van lokale benelux sales verantwoordelijke
ps2: dit werd me nogmaals bevestigd door een medewerker van DELL intl.
Als u wil weten waarom ze niets lossen of express foutieve informatie doorgeven.
Bij DELL is data leaken over nieuwe modellen gelijk aan ontslag
(breng een enorme dip in hun sales en dus winst...)
Laat het mij zo stellen:
"Geachte heer,
Contacteer mij vanaf 27/6, vanaf dan zijn de nieuwe inspirons beschikbaar.
"
Meer kan ik ook niet doen hoor.
ps: dit is van lokale benelux sales verantwoordelijke
ps2: dit werd me nogmaals bevestigd door een medewerker van DELL intl.
Als u wil weten waarom ze niets lossen of express foutieve informatie doorgeven.
Bij DELL is data leaken over nieuwe modellen gelijk aan ontslag
(breng een enorme dip in hun sales en dus winst...)
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 13:27 ]
in België geven ze nog minder informatie: nl GEEN 
(domme Pascal Behr
)
(domme Pascal Behr
Verwijderd
ik kan je zo een naam geven in België die wil info zal geven.
Als ik die naam hier zet, staat zijn job wel op het spel natuurlijk.
Ach don't be cool... Laat 't lekker zinken en bestel ze over 2 weekjes

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
kan je 2 dingen doen:Verwijderd schreef op vrijdag 22 juni 2007 @ 14:18:
ik kan je zo een naam geven in België die wil info zal geven.
1: mij de naam mailen
2: zelf info vragen en de hele zooi hier posten
(optie 3: je trekt je er niets van aan, laten we hier effe buiten beschouwing
Achja, binnen 5 daagjes weten we hoe "genuine" morpheus is :-)
Verwijderd
1: Noem liever geen namen, dat ontslag bij leak is heus geen grap. Nogthans denk ik dat vanaf vandaag ze officieel wel mogen toegeven dat er nieuwe modellen op komst zijn. Gisteren lieten 3 verschillende bronnen nogal makkelijk info los vandaar.
2: wat moet je nog weten? alle specs zijn bekend op lesdelliens staat het volledige gedetailleerde overzicht. Is overigens geconfirmeerd door DELL zelf.
3. 27/6 is 100% zeker
Copy paste van de mail:
"Dear,
As from the 27 of June we will receive the new Inspirons, contact me the 27th so I can help you with a quote.
Regards
"
Bovenstaande mail komt van sales België
2: wat moet je nog weten? alle specs zijn bekend op lesdelliens staat het volledige gedetailleerde overzicht. Is overigens geconfirmeerd door DELL zelf.
3. 27/6 is 100% zeker
Copy paste van de mail:
"Dear,
As from the 27 of June we will receive the new Inspirons, contact me the 27th so I can help you with a quote.
Regards
"
Bovenstaande mail komt van sales België
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 22-06-2007 17:53 ]
Verwijderd
Iemand enig idee wat voor performance je mag verwachten van de 8600GT op een 1920x1200 scherm?
Ik bedoel, kan je eigenlijk deftig games draaien op zo'n hoge resolutie?
Ik bedoel, kan je eigenlijk deftig games draaien op zo'n hoge resolutie?
ligt eraan met welke cpu en memmory je em samenstelt. if max specs dan ja.
Bears and Bulls
Noooooitmindcre8r schreef op zondag 24 juni 2007 @ 22:36:
[...]
ligt eraan met welke cpu en memmory je em samenstelt. if max specs dan ja.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
als je de reso van je game naar pakweg 1440x900 haalt, is het scherp dan nog scherp, of merk je dit?
Anders haal je gewoon de reso naar beneden...
Anders haal je gewoon de reso naar beneden...
nog 1 nachtje slapen, en we weten of de 26ste een correcte datum is 
te lang zullen ze niet moeten wachten, want dan ben ik het beu, en bestel ik gewoon de Sony Vaio AR41S
te lang zullen ze niet moeten wachten, want dan ben ik het beu, en bestel ik gewoon de Sony Vaio AR41S
ik wacht wel op Dell
desnoods tot na de vakantie. neem mijn oude gewoon meej 
bij veel kortingen zie je wel nog 2 dagen dus zou heel goed kunnen
bij veel kortingen zie je wel nog 2 dagen dus zou heel goed kunnen
[ Voor 30% gewijzigd door bartju op 25-06-2007 13:01 ]
Verwijderd
Okee jongens, net met een medewerker van Dell gesproken en het hoge woord is er eindelijk uit al is het nog "geheim" volgens deze medewerker.
Vanaf woensdag 27 juni zijn ze te koop !!
Nog twee nachten slapen..........
Op de vraag of de prijzen het zelfde blijven gaf hij als antwoord: JA
Vanaf woensdag 27 juni zijn ze te koop !!
Nog twee nachten slapen..........
Op de vraag of de prijzen het zelfde blijven gaf hij als antwoord: JA
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 13:20 ]
Alleen jammer dat ze de 256MB variant van de 8600GT erin stoppen ipv de 512MB variant...
Voor de rest ziet hij er top uit.
Voor de rest ziet hij er top uit.
Tsjah wat zal ik zeggen...
Die nieuwe Inspirons zijn wel leuk
hebben wwan, wlan en wpan aansluitingen
Die nieuwe Inspirons zijn wel leuk
hebben wwan, wlan en wpan aansluitingen
Linux is zo cool dat ik het koud heb
kwas van plan vandaag of morgen een 6400 te bestellen.. maar door de matige videokaart kwam ik bij de chat service terecht.. hij zei dat er spoedig nieuwe laptops te koop zouden zijn en de moeite zou zijn om dus even te wachten met laptop bestellen^^.. ik ga voor een dell ivm de service.. nou moet ik er alleen nog een kiezen waar flight sim x goed op te draaien valt.. zou dat mogelijkzijn op die nieuwe laptops?
ze zien er overigens wel cool uit, maar die quicksnap covers waren ook wel wreed.. hoop eigenlijk dat die er deze keer ook bij zitten.
ze zien er overigens wel cool uit, maar die quicksnap covers waren ook wel wreed.. hoop eigenlijk dat die er deze keer ook bij zitten.
idd
zou chill zijn. vindt ze er beter uitzien want dat witte randje bij de oude types vind ik lelijk
Verwijderd
wat FSX betreft,
Zorg voor een degelijke processors. ééntje uit de T7 serie dus.
Zorg voor 2GB ram.
Een 8600GT zal dat zonder probleem trekken.
Vooral je CPU en voldoende ram zorgen er voor dat je een sim deftig kan draaien.
Zorg voor een degelijke processors. ééntje uit de T7 serie dus.
Zorg voor 2GB ram.
Een 8600GT zal dat zonder probleem trekken.
Vooral je CPU en voldoende ram zorgen er voor dat je een sim deftig kan draaien.
Hoe zit het met de koeling ?
Want wat mij betreft kunnen ze die nog flink verbeteren, aangezien mijn 6400 geen probleem heeft om 75 celsius te halen.
Want wat mij betreft kunnen ze die nog flink verbeteren, aangezien mijn 6400 geen probleem heeft om 75 celsius te halen.
het wordt pas vervelend als ie 75° haalt en WEL n probleem heeft
Wist je..
Dat er ook een hybrid harddrive voor deze systemen zijn?
Dat er ook een hybrid harddrive voor deze systemen zijn?
heb je eenige bron ?Sjoq schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:02:
die nieuwe inspirons zijn wel wel chil. ook qua tempratuur
@kwakkel: lolbroek

Bron is user experience
De bovenkantjes van inspirons zijn zelfs nog in verschillende kleuren te krijgen..
ah, oke dan weet ik dat ik goed zitSjoq schreef op maandag 25 juni 2007 @ 16:39:
[...]
Bron is user experiencevorige week training erin gehad. En uit elkaar mogen slopen..
De bovenkantjes van inspirons zijn zelfs nog in verschillende kleuren te krijgen..
het eenigste nadeel wat ik dus ondervond was de slechte koeling.
ik denk dat ik zomaar eens gek ga doen en een zwarte frontje neem

thnx morph..
zal er zeker rekening mee houden bij het bestellen..
btw van die 6400 vind ik die design echt niet lelijk.. ik dnek zelfs als ik die 6400 met goeie hardware zou kunnen krijgen dak em dan zelfs nog koop^_^ maja ff afwachten wat komende dagen zal brengen.
btw van die 6400 vind ik die design echt niet lelijk.. ik dnek zelfs als ik die 6400 met goeie hardware zou kunnen krijgen dak em dan zelfs nog koop^_^ maja ff afwachten wat komende dagen zal brengen.
Ik vind het design van de 6400 ook erg mooi,Jor_den schreef op maandag 25 juni 2007 @ 18:32:
thnx morph..
maar de 1520 heeft alle nieuwe technologieen aan boord. Ik neem aan dat de 6400 niet meer geupdate word en langzaam van het strijd toneel vertrekt.
dat is waar
ik ga zeker voor de 1520
vindt ze wel heel wat mooier. en natuurlijk ook veel beter 
2 dagen dus hopelijk..
2 dagen dus hopelijk..
ok. vraag me toch nog steeds af maar denk het wel
niemand van Dellchat wil het echt gaan bevestigen...
wat zijn de gemiddelde levertijden bij DELL en is de verwachting dat de levertijd van een 1720 vanaf dag 1 ook die gemiddelde leverijd zal hebben?
Quote van een amerikaans forum (ik kan natuurlijk niet controleren of deze persoon ook echt voor Dell werkt:Verwijderd schreef op dinsdag 19 juni 2007 @ 13:23:
DVI zal afhankelijk zijn van jouw keuze werd me verteld bij DELL zelf
Might I keep reminding people that I work for Dell and have seen/played with these systems. There was no hdmi/dvi port on the ones I had and there is not one listed in the specs or shown in the pictures. I really think it is stupid too!!
Nog een paar daagjes, dan zullen we het zien.
Verwijderd
Ja kan zijn dat het idd zonder dvi zal zijn.
Was verkeerde/onbevestigde info van een medewerker.
Was verkeerde/onbevestigde info van een medewerker.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 25-06-2007 22:56 ]
Verwijderd
Ja hoor hij staat er toch echt op in de USA de 1721 in verschillende kleuren
http://www.dell.com/conte...72x?c=us&cs=19&l=en&s=dhs
Vandaag ook bij ons??
Vandaag ook bij ons??
Maar die hebben wel erg brakke videokaarten... nog geen 8600 te bekennenVerwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 08:03:
Ja hoor hij staat er toch echt op in de USA de 1721 in verschillende kleuren![]()
Vandaag ook bij ons??
Bovendien kan je alleen 5400RPM harde schijven kiezen...
Edit: bij de tech specs staat de 8600 wel vermeld, die optie zal dan later nog wel komen waarschijnlijk?
Edit2: nevermind, het is inmiddels aangepast door Dell
[ Voor 20% gewijzigd door ChillinR op 26-06-2007 09:41 ]
Verwijderd
Zag wel dat je kan kiezen voor een andere videokaartChillinR schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:24:
[...]
Maar die hebben wel erg brakke videokaarten... nog geen 8600 te bekennen
Bovendien kan je alleen 5400RPM harde schijven kiezen...
Edit: bij de tech specs staat de 8600 wel vermeld, die optie zal dan later nog wel komen waarschijnlijk?
1720 is ook met verschillende fronten te krijgen.Verwijderd schreef op maandag 25 juni 2007 @ 17:28:
zijn de 1720 ook met verschillende fronten te krijgen Sjoq?
Zien er wel nice uit...
De 1520 staat er ook bij: http://www.dell.com/conte...520?c=us&l=en&s=dhs&cs=19
Alle opties zijn aanwezig!
Alle opties zijn aanwezig!
$2900 voor de 1720 zoals ik m zou willen (dat is inclusief blue ray en alles bijna maxxed, maar zonder extra apparaten zoals printer, ....:) ), oftewel €2100 ... hoop dat de prijzen hier ongeveer tzelfde zijn dan
vrees alleen dat t systeem van $2900 wel eens €2900 zou kunnen kosten
van inflatie gesproken
heb er wel maar 2 GB ram ingestoken, want vond +$750 voor 4GB toch wat veel
nu wachten, want voorlopig staan ze nog niet op dell.be
vrees alleen dat t systeem van $2900 wel eens €2900 zou kunnen kosten
van inflatie gesproken
heb er wel maar 2 GB ram ingestoken, want vond +$750 voor 4GB toch wat veel
nu wachten, want voorlopig staan ze nog niet op dell.be
Toch mooi, die klimaatbewustheid...
De nieuwe Dell Inspiron 1520, nu met de optie "Plant a Tree for Me [add $1]"
Prachtig
De nieuwe Dell Inspiron 1520, nu met de optie "Plant a Tree for Me [add $1]"
Prachtig
[ Voor 7% gewijzigd door ChillinR op 26-06-2007 11:08 ]
Sterker nog, de m1330 xps staat er ook op in Amerika. Beetje jammer dat je die maar met maximaal een 8400 kunt krijgen:
http://www.dell.com/conte...s&cs=19&l=en&s=dhs&~ck=mn
http://www.dell.com/conte...s&cs=19&l=en&s=dhs&~ck=mn
In de nieuwe MKB folder die vanmorgen in de bus viel staat de nieuwe 1720 al (gewoon ergens tussen de andere Inspirons) met de volgende specs:
- Intel Core 2 duo T5250 (1,5 Ghz, 2 Mb L2 cache, 667 Mhz FSB)
- Vista Home Basic
- 1024 Mb 667 Mhz DDR2 geheugen
- 120 Gb SATA schijf
- 17" breedbeeld scherm
- 128 Mb nVidia GeForce 8400M GS
- 8 x DVD +/- RW
- 1 yr next business day
- Dell wireless 1390 Mini PCI 802.11b/g
voor 699,- Euro excl. BTW en bezorging
Lijkt een aantrekkelijke deal, gewicht van 2,81 kg (vanaf) is ook ruim een kilo minder dan mijn Inspiron 9400...
--- edit ---
Ik vermoed overigens dat dit gewicht niet op de 1720 slaat maar op de 1520, dan zou het vergelijkbaar zijn met de 6400 en 9400. Leek me ook al een hele forse gewichtsreductie...
--- edit ---
Batterijduur is max. 6,26 uur.
Hij ziet er ook wel strakker en gladder uit dan de 9400, maar met dat numerieke keypad zit je volgens mij dus wel wat scheef voor het scherm als je gewoon aan het typen bent. Het alfanumerieke deel zit daardoor nl. niet meer gecentreerd tov. het scherm. Met een gewoon keyboard schuif je dat dan een beetje op ten opzichte van het scherm, maar dat gaat nu natuurlijk niet. Maar misschien went zoiets wel snel.
- Intel Core 2 duo T5250 (1,5 Ghz, 2 Mb L2 cache, 667 Mhz FSB)
- Vista Home Basic
- 1024 Mb 667 Mhz DDR2 geheugen
- 120 Gb SATA schijf
- 17" breedbeeld scherm
- 128 Mb nVidia GeForce 8400M GS
- 8 x DVD +/- RW
- 1 yr next business day
- Dell wireless 1390 Mini PCI 802.11b/g
voor 699,- Euro excl. BTW en bezorging
Lijkt een aantrekkelijke deal, gewicht van 2,81 kg (vanaf) is ook ruim een kilo minder dan mijn Inspiron 9400...
--- edit ---
Ik vermoed overigens dat dit gewicht niet op de 1720 slaat maar op de 1520, dan zou het vergelijkbaar zijn met de 6400 en 9400. Leek me ook al een hele forse gewichtsreductie...
--- edit ---
Batterijduur is max. 6,26 uur.
Hij ziet er ook wel strakker en gladder uit dan de 9400, maar met dat numerieke keypad zit je volgens mij dus wel wat scheef voor het scherm als je gewoon aan het typen bent. Het alfanumerieke deel zit daardoor nl. niet meer gecentreerd tov. het scherm. Met een gewoon keyboard schuif je dat dan een beetje op ten opzichte van het scherm, maar dat gaat nu natuurlijk niet. Maar misschien went zoiets wel snel.
[ Voor 9% gewijzigd door Wesco op 26-06-2007 13:41 ]
Opel Ampera-e (2020)
jammer dat er geen dikkere videokaart in kan maar ik ga zeker een 1720 bestellen!
waarschijnlijk met de 2,4ghz proc en 2 gb ram.
waarschijnlijk met de 2,4ghz proc en 2 gb ram.
als t n dell wordt, ga ik wel effe vragen of ze ook andere GFX kunnen leveren
ik weet namelijk niet of de 8600 GT wel aan mijn eisen zal voldoen
ik weet namelijk niet of de 8600 GT wel aan mijn eisen zal voldoen
Vind het wel mooie laptops geworden met die kleurenkeuzes, maar ik kan gewoon niet begrijpen dat ze er geen HDMI of DVI opgooien, je kan er een Bluray in stoppen maar dat signaal een beetje fatsoenlijk naar je LCD sturen is er niet bij.
De nieuwe XPS 1330 heeft trouwens wel een HDMI aansluiting, maar daar kan je weer maximaal een GF 8400 in krijgen
De nieuwe XPS 1330 heeft trouwens wel een HDMI aansluiting, maar daar kan je weer maximaal een GF 8400 in krijgen
ik had dat Dell foldertje vandaag ook gekregen
staat de 1720 echt gewoon tussen alle andere systemen alsof ie er allang was..
ik ga voor de 1520
groot genoeg voor mij. Bij Dell.com koste dit $1150 ,- naja redelijk prijsje
Het systeempje dat ik wil komt op 1638 dollar uit.
17inch (laagste res)
T7300
2GB ram
Nvidia 8600
120GB HD
Ik hoop van harte dat deze prijs hetzelfde is wanneer hij morgen hier ook uitkomt:-). Als ge voor de dollar 0.78€ telt, kom ik uit op 1277€. Toch mooi voor zo een config
17inch (laagste res)
T7300
2GB ram
Nvidia 8600
120GB HD
Ik hoop van harte dat deze prijs hetzelfde is wanneer hij morgen hier ook uitkomt:-). Als ge voor de dollar 0.78€ telt, kom ik uit op 1277€. Toch mooi voor zo een config
Damn geheugen bij dell is wel erg duur....
Is het mogelijk dat je zelf gewoon SO-DIMM geheugen koopt en hierin stopt...scheelt zo'n 800 dollar
Maar voor de rest kun je wel een erg leuk 17" systeempje in elkaar zetten voor een redelijke prijs.
Is het mogelijk dat je zelf gewoon SO-DIMM geheugen koopt en hierin stopt...scheelt zo'n 800 dollar
Maar voor de rest kun je wel een erg leuk 17" systeempje in elkaar zetten voor een redelijke prijs.
[ Voor 26% gewijzigd door DrDoo op 26-06-2007 13:59 ]
idd dat vind ik dan weer jammer van dell dat het geheugen te duur is
ga zelf bij azterty kopen en oude op marktplaats zetten ofzo..
Ik vind het jammer dat er maar een "256MB NVIDIA® GeForce® Go 8600M GT" leveren als snelste, waarom niet met 512MB zoals op zepto's. Wel leuk zijn die kleuren.
Plus 19% btw en andere europese/nederlandse extra kosten.... reken er maar gewoon op dat dollarprijs == europrijs (zo niet nog hoger).benny.ria schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 13:50:
Het systeempje dat ik wil komt op 1638 dollar uit.
17inch (laagste res)
T7300
2GB ram
Nvidia 8600
120GB HD
Verwijderd
256 of 512 zal qua performance niets uitmaken op een 8600GT.
De prijzen zijn gelijk gebleven
De prijzen zijn gelijk gebleven
Waarom maakt dat niets uit als ik vragen mag?
Vroeger kreeg je 64MB ook al niet vol...dus waarom 512MB niet?
Heeft dit met iets anders te maken?
Heb ik een topic hierover over het hoofd gezien?
Vroeger kreeg je 64MB ook al niet vol...dus waarom 512MB niet?
Heeft dit met iets anders te maken?
Heb ik een topic hierover over het hoofd gezien?
naja met de komst van vista maak je 128 MB snel vol en met goede games 256 ook wel. met 512 MB zit je een beetje ruim. De kaart kan toch ook van het geheugen nemen dus toch 512?
Ik had vroeger een GForce 4 met 64MB, toen die stuk ging had ik een ATI Radeon 9200SE met 128MB gekocht. Bij de eerste kon ik spelletjes beter spelen als met de laatste! Kijk eerder naar de klok-frequentie als naar de grootte van het geheugen. 256 lijkt me voldoende hoor!
ik heb nu ook nog steeds gf 4 ti 440
toe aan vervanging dus. geheugen maakt dus niet veel uit wat ik al dacht
alleen met dat ene wat ik dus eerder zei.
EDIT: in het dell boekje staat een evalue van de 1720 maar werkt nog niet
EDIT: in het dell boekje staat een evalue van de 1720 maar werkt nog niet
[ Voor 20% gewijzigd door bartju op 26-06-2007 15:05 ]
de proc's zijn wel 800FSB maar het geheugen is nog steeds 667, kan je in deze laptops ook zelf 800FSB RAM zetten?
zou dat veel schelen?
zou dat veel schelen?
ja. het kan wel. ligt aan de proccessor die je erin zet. waarschijnlijk scheelt het heel wat. Ik denk dat de overstap het wel waard is, maar ikneem het niet. beperkt budget 
@morpheusthe2nd: je hebt inderdaad gelijk met de datum
nog een chat en een echte bevestiging 
dat wordt dus geen pak slaag voor je
@morpheusthe2nd: je hebt inderdaad gelijk met de datum
dat wordt dus geen pak slaag voor je
[ Voor 28% gewijzigd door bartju op 26-06-2007 15:16 ]
Medewerkers van Dell hebben gezegd dat de prijzen van de nieuwe Inspirons op hetzelfde niveau liggen als de huidige/oude. Als ze echt europrijs==dollarprijs doen worden die laptops wel erg duur.LordLynx schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 14:19:
[...]
Plus 19% btw en andere europese/nederlandse extra kosten.... reken er maar gewoon op dat dollarprijs == europrijs (zo niet nog hoger).
Je mag toch hopen dat dat niet zo is... dan zou mijn configuratie praktisch 2000,- euro kosten. Als dat zo is haal ik wel een Compal FL90 met gelijkwaardige specs bij laptops4u voor 1600,-. Het design van de Compals is erg lelijk, maar ja, met 400,- Euro verschil...
Laptops4u claimt dat er problemen zijn met 800MHz ram in combinatie met de Santa Rosa chipset en daarom leveren ook zij momenteel max 667 MHz ram. Ik weet niet hoe betrouwbaar deze info is, heb het verder niet nagezocht.SanderAlterNET schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 15:04:
de proc's zijn wel 800FSB maar het geheugen is nog steeds 667, kan je in deze laptops ook zelf 800FSB RAM zetten?
zou dat veel schelen?
[ Voor 28% gewijzigd door ChillinR op 26-06-2007 15:25 ]
Verwijderd
Nope geen pak slaag voor mij 
Zal wel wat foefelen worden om die met een btw nummer te kunnen bestellen.
Ze zetten de nieuwe niet onder ondernemingen...
Zal wel wat foefelen worden om die met een btw nummer te kunnen bestellen.
Ze zetten de nieuwe niet onder ondernemingen...
ik dacht trouwens dat er gigabit netwerk in zou zitten? maar op de amerikaanse dell site zie ik staan als je bestelt:
Integrated 10/100 Network Card and Modem
hmm?
Integrated 10/100 Network Card and Modem
hmm?
Dit topic is gesloten.