Ik heb een probleem met mijn Linksys WRT54G versie 1.0. Gisteren viel de verbinding uit. De diagnostic-LED ging branden. De router een tijdje uitgezet, gereset, geen verbetering. Toen maar helemaal uitgezet, ging toch slapen... Vanochtend start de router niet meer op, dat wil zeggen, geen enkele LED gaat branden. Ik heb de router even geopend, geen kapotte condensatoren of andere duidelijke problemen kunnen zien. De voeding lijkt het te doen. Hebben jullie nog tips? Wat zou ik kunnen testen/doormeten?
Nog wat details: Had de op een na laatste Tomato-firmware erop draaien, daarvoor DD-WRT, het ding is al jaren oud natuurlijk. Ik gebruikte het als "ontvangst"-deel van een bridge, dus breedband-netgear--draadloos--linksys-PCs.
Wat zou een redelijk alternatief zijn mocht het ding definitief de geest hebben gegeven? Een Linksys WRT54GL?
Nog wat details: Had de op een na laatste Tomato-firmware erop draaien, daarvoor DD-WRT, het ding is al jaren oud natuurlijk. Ik gebruikte het als "ontvangst"-deel van een bridge, dus breedband-netgear--draadloos--linksys-PCs.
Wat zou een redelijk alternatief zijn mocht het ding definitief de geest hebben gegeven? Een Linksys WRT54GL?