Als ik het goed begreep was het mechanisme wat de stats genereert uit de results die wij leveren een single threathed appl. Hij heeft dat nu omgeboud naar multi-threathed... daarom duurde het ook wat lang.
Check volgende topic op Stephen z'n site. ***-dc (lauren2) heeft de afgelopen paar dagen aardig wat gepost (+/- 10 mil). Zo te zien is ***-dc op een sniekie manier de afstand aan het verkleinen ...
Ik vind het leuk om zo'n project mee te doen niet alleen voor de puntjes maar ook gewoon voor het project..
Soms vind ik het echt jammer dat mensen zoooo gefocused zijn op de punten ipv de results.
We moeten gewoon nog effe geduld hebben en dan komt er vanzelf wel weer iets op gang
Soms vind ik het echt jammer dat mensen zoooo gefocused zijn op de punten ipv de results.
We moeten gewoon nog effe geduld hebben en dan komt er vanzelf wel weer iets op gang
Ja anders krijg je op een gegeven moment een foutmelding en klapt 1 client eruit.Mmikie schreef op woensdag 23 mei 2007 @ 16:56:
[...]
dienen wel beide clients aparte mappen te hebben. en dus eigen result.txt en results.dat file
Vergeet niet threads op 1 te zetten in de config file. Uitgebreide uitleg
Zo te lezen komen die stats wel goed.
I do not suffer from insanity... I enjoy every minute of it!
Verwijderd
Maar we zitten nu wel lang zonder hoorPallas schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 11:50:
Ik vind het leuk om zo'n project mee te doen niet alleen voor de puntjes maar ook gewoon voor het project..
We moeten gewoon nog effe geduld hebben en dan komt er vanzelf wel weer iets op gang![]()
Ik spaar ze wel even op. Tot er weer statistieken zijn die ik snap. Stephen zal t vast een keer werkend hebben.
Soms f0t0gr@@f (7D + 10-22 f3.5-4.5 + 17-55 f2.8 IS + 35 f1.4L + 85 f1.2 II L + 70-200 f2.8 IS L + 580EX )
Verwijderd
lol en nog geen stats. Als je een kijkje neemt, zul je zien dat ze wel leuk! Maar goed, toch maar geduldig wachten. Dat in 2007.Mad Max schreef op donderdag 24 mei 2007 @ 18:14:
Ik spaar ze wel even op. Tot er weer statistieken zijn die ik snap. Stephen zal t vast een keer werkend hebben.
Als het zo doorgaat heb ik straks een megaflush. Op zich ook wel leuk. Misschien een paar puntjes bewaren voor later.
Soms f0t0gr@@f (7D + 10-22 f3.5-4.5 + 17-55 f2.8 IS + 35 f1.4L + 85 f1.2 II L + 70-200 f2.8 IS L + 580EX )
Mad Max je maakt me benieuwd hoeveel jij gaat flushen...Mad Max schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 15:11:
Als het zo doorgaat heb ik straks een megaflush. Op zich ook wel leuk. Misschien een paar puntjes bewaren voor later.
volgens mij worden de punten die je nu flushed wel in een goede stats gezet. alleen de totalen kloppen nog niet.
stephen de de oudere results nog niet in de stats verwerkt
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
Ik zeg nix...Mmikie schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 18:22:
[...]
Mad Max je maakt me benieuwd hoeveel jij gaat flushen...
Het is al meer dan mijn totaal... dat wil ik nog wel kwijt.
Dat denk ik ook. Volgens mij klopt mijn totaal wel. Het is alleen vervelend om de verschillen met anderen niet te zien. Zo te zien zijn de totalen van de grote groepen nu op de helft.white_panther schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 20:39:
volgens mij worden de punten die je nu flushed wel in een goede stats gezet. alleen de totalen kloppen nog niet.
Verder meen ik mij te herinneren dat we dicht bij de 50.xxx.xxx simulaties en over de 7.xxx.xxx.xxx.xxx.xxx particle time steps waren. Voordat het in orde is duurt dus nog wel even.
Maar dat geeft nix. Het houdt het spannend. Ik laat mijn koetjes wel doorrekenen. Bovendien was er een vraag om te sparen. Dat lukt nu automagisch. Het duurt niet zo lang meer voor het gevraagde tijdstip is bereikt.
O en even wat anders... Was iedereen vandaag wel netjes op reis met zijn handdoek, zoals het hoorde vandaag?
Haha... ik had moeten weten dat jij er als eerste over zou beginnenMad Max schreef op vrijdag 25 mei 2007 @ 22:59:
[...]
Ik zeg nix...
Het is al meer dan mijn totaal... dat wil ik nog wel kwijt.
[...]
Dat denk ik ook. Volgens mij klopt mijn totaal wel. Het is alleen vervelend om de verschillen met anderen niet te zien. Zo te zien zijn de totalen van de grote groepen nu op de helft.
Verder meen ik mij te herinneren dat we dicht bij de 50.xxx.xxx simulaties en over de 7.xxx.xxx.xxx.xxx.xxx particle time steps waren. Voordat het in orde is duurt dus nog wel even.
Maar dat geeft nix. Het houdt het spannend. Ik laat mijn koetjes wel doorrekenen. Bovendien was er een vraag om te sparen. Dat lukt nu automagisch. Het duurt niet zo lang meer voor het gevraagde tijdstip is bereikt.
O en even wat anders... Was iedereen vandaag wel netjes op reis met zijn handdoek, zoals het hoorde vandaag?
Ik heb lekker thuis gewerkt, dus mijn handdoek de hele dag bij de hand gehad... zoals het hoort op Towel Day
Bij wie klopt op dit moment de stats al?? Ik mis ongeveer de helft denk ik...
527M toch ?Verwijderd schreef op maandag 28 mei 2007 @ 00:10:
NC mist nog 27M ofzo.

Kloppende stats? DeApen lijken compleet uit de stats gevaagd te zijn.....
Al een paar dagen geen update. Stephen zal vandaag wel weer de server aanslingeren en er verder aan werken. (hhop ik dan
)
Al een paar dagen geen update. Stephen zal vandaag wel weer de server aanslingeren en er verder aan werken. (hhop ik dan
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
is 't in engeland ook geen pinksteren dan?
missen maar een paar miljoenKuuke schreef op maandag 28 mei 2007 @ 05:11:
Kloppende stats? DeApen lijken compleet uit de stats gevaagd te zijn.....
Al een paar dagen geen update. Stephen zal vandaag wel weer de server aanslingeren en er verder aan werken. (hhop ik dan)

En we missen ook stats. Da's pas vreemd

Toch maar eens een andere sig bedenken :P
volgens mij kloppen de stats nu aardig weer
achja wat zal ik zeggen .................. ik zeg wel niks............... voor de handleiding van dpad klik hier
wmahhhh ZMT mmist ongeveer 5 mil.white_panther schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:04:
volgens mij kloppen de stats nu aardig weer
edit: moet ook niet bij de dailies kijken
[ Voor 13% gewijzigd door Mmikie op 29-05-2007 15:15 ]
Mijn punten zijn terug identiek aan het aantal voor de statsproblemen. Daar ik niks geflusht heb, klopt dit dus 
Maar mpg heeft wel van de statsoutage geprofiteerd om me voorbij te gaan
Moet ik binnenkort wat aan doen
Maar mpg heeft wel van de statsoutage geprofiteerd om me voorbij te gaan

"You can get more with a kind word and a gun than you can with a kind word alone." - Al Capone
ken dat insanti is ook lekker bezig geweestKristof schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 15:24:
Mijn punten zijn terug identiek aan het aantal voor de statsproblemen. Daar ik niks geflusht heb, klopt dit dus
Maar mpg heeft wel van de statsoutage geprofiteerd om me voorbij te gaan![]()
![]()

Lekker bezig geweest ? ik heb amper wat gedoneerd de laatste weken.
Was ook ff afwezig op het forum, heb eindelijk weer een job duzz
Jullie doen het goed hoor, het gaatje is nog maar 70K
Treur niet Mmikie... en hou je
* DPAD * : DF! LP U-D S939 V2N!C2 3K+ @ +2.8GHz 24/7 TR XP-90C - AMD GeekZ : LvL 2 #1 @ 3024Mhz
Mooi stats doen het weer. Mijn aantal klopt ook, al is het nog lang niet zo hoog als van jullie.
Komt er nu ook weer een nieuwe weektopic?
Indien de stats het morgen doen, dan welMad Max schreef op dinsdag 29 mei 2007 @ 18:42:
Mooi stats doen het weer. Mijn aantal klopt ook, al is het nog lang niet zo hoog als van jullie.
Nieuw weektopic had je gisteren ook al mogen maken.
Stats of geen stats, da's niet zo belangrijk
Stats of geen stats, da's niet zo belangrijk
Kuuke's Sterrenbeelden | 英俊的兔子
Nieuw topic dan maar aangemaakt voor de komende daagjes: DPAD Hitparade van week 22