[MMORPG]Silkroad Online, deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 31.331 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:15
DeluxZ schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:04:
Lol was net ingelogd...ik restart ff wil ik weer inloggen staat er op de site server inspectie van 3:00-4:00 SRO standaard tijd dus tot 9 uur vanavond :(
dus ik ga over die 10k sp langer als een week doen :@ naja das dan jmmr maar nog een vrage mensen kunnen jullie mij ast wat over vertellen: ALCHEMY ik begrijp er geen drol van maar het schijnt dat je er geld mee kunt verdienen door van tabs stones te maken... kan iemand mij daar wat over uitleggen pls. ik het trouwens al wel wat elements.

Always look on the bright side of life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09-2023
hahahah stel jambekken _/-\o_

prachtig,de hele vergaat :P

Rogue/Cleric Full str Crow Bow Server ; Malazgirt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Ik weet niet of hier mensen zijn die op Perisa zijn maar ik heb sinds kort een guild opgericht "Sustainable". Als er mensen zijn die 35+ zijn en willen joinen moet je "Smurfin" PM'en of na volgende week MrJohn (dat ben ik maar ik ben volgende week weg).

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens ik wil weten wat voor zwaktes bepaalde monster hebben bijv kunne ze niet tegen koud of warmte...of elektrische aanvalle... white tiger en black en die chakji warroir..ze moeten zwaktes hebbe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:06:
[...]

dus ik ga over die 10k sp langer als een week doen :@ naja das dan jmmr maar nog een vrage mensen kunnen jullie mij ast wat over vertellen: ALCHEMY ik begrijp er geen drol van maar het schijnt dat je er geld mee kunt verdienen door van tabs stones te maken... kan iemand mij daar wat over uitleggen pls. ik het trouwens al wel wat elements.
Cker. De tablets laten zien welke elements je nodig hebt om een bepaalde stone te maken. Open Alchemy met Y stop de tablet in het eerste vakje van de eerste tab en stop de benodigde elements in de vakjes ernaast. Druk op fuse en in je inventory staat je stone. Voor eigen gebruik of voor de verkoop. Mijn gold heb ik grotendeels verzameld met de verkoop van stones. Op http://sro.mmosite.com/ kun je onder Alchemy (bij de Guides) nog eea nalezen >:) suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Verwijderd schreef op vrijdag 11 mei 2007 @ 20:54:
[...]

Cker. De tablets laten zien welke elements je nodig hebt om een bepaalde stone te maken. Open Alchemy met Y stop de tablet in het eerste vakje van de eerste tab en stop de benodigde elements in de vakjes ernaast. Druk op fuse en in je inventory staat je stone. Voor eigen gebruik of voor de verkoop. Mijn gold heb ik grotendeels verzameld met de verkoop van stones. Op http://sro.mmosite.com/ kun je onder Alchemy (bij de Guides) nog eea nalezen >:) suc6
ok dankje hoppel ik ga flink wat element bij elkaar sparen en dan tabs zoeken =) hopen dat ik er wat mee verdien =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ik word wakkerrrrr en wat zie ik ! een hele lading sp :D gelijk heaven lion shout full farmed :D nu nog een van 7 lvls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die korean silkroad download duuuurt eeeuuwwen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met elements kan je echt heel goed verdienen.
Wind 2 is op troy 2k per stuk waard en earth 6 en wind 6 1k per stuk.
Grof geld :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow. De Koreaanse silkroad ziet er cool uit, maar ik kan geen account maken op de site?
Er is een gedeelte dat ik niet begrijp en wat ook niet lukt..
De koreaanse id heb ik een programma voor gevonden

http://rapidshare.com/fil...ean_ID_Generator.zip.html

Alleen ik krijg het gedeelte van dit niet voor elkaar.

http://img364.imageshack.us/img364/3553/ksroit6.png

hulp?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 12-05-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, trouwens. Als je KSRO installeerd herplaatst hij iSRO automatisch.
Dus je bent je normale SRO kwijt bij installatie KSRO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee hoe je voor KSRO een account kan maken?
En hoe je dat kan typen dan in silkroad heb je hier een appart Koreaans toetsenbord voor nodig ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beetje onzin niet om ksro te checken? zie het allemaal we lhier verschijnen duurt mischien wat langer maar maakt me niks uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2007 @ 19:27:
beetje onzin niet om ksro te checken? zie het allemaal we lhier verschijnen duurt mischien wat langer maar maakt me niks uit :)
reken maar op 2 jaar,en zover hun zijn wel dik 3 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je je build kan maken met zo'n sp berekening, ik farm nu op lvl 57 met 4 GAP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
http://bobtheveg.dyndns.org/SRO/Char_Build_Applet/

Is een site met java applet die alles uitrekend :D Zeer fijn

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
hust zit je ook op troy dan ? wat is je ing dan?

ene vandaag is het me niet gelukt om in te loggen ik had eigenlijk ook niet zo'n zin maar was rond de middag pas uit bed en dan is het moeilijk d=þ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
zelfs nu kom je die server niet,kan ook niet gekker worden,straks kun je om 3 uur nog niet in weekends |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heaget
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 19:36
clifdon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:25:

ene vandaag is het me niet gelukt om in te loggen ik had eigenlijk ook niet zo'n zin maar was rond de middag pas uit bed en dan is het moeilijk d=þ
Hey Clif, je moet me nog ff een keer aanspreken, vorige keer was echt ff een slecht moment, had net dikke ruzie thuis achter de rug.

lvl65 btw :D

Afbeeldingslocatie: http://img120.imageshack.us/img120/9011/sro2007051314562185lr7.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 00:25:

ik zit op troy ja, maar wat is een ing? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Verwijderd schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:28:
[...]

ik zit op troy ja, maar wat is een ing? :P
Hij bedoeld IGN = In-Game Nick :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
DeluxZ schreef op zondag 13 mei 2007 @ 16:30:
[...]

Hij bedoeld IGN = In-Game Nick :P
srry typ foutje =P

@ heaget ik spreek je nog wel een keer aan maar ik ben voorlopig ik denk nog zo'n 3 dagen nogal druk dus ik weet niet of ik wel ga SROen (heb je zo he einde schooljaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
wat een verhalen laatste 2 weken zo ongeveer,..

mensen beweren dat de 90 cap binnekort komt,en een maat vertelde me dat een maat van hem beweerde over 15 dagen al de 90 cap komt,snap niet echt waar die fabels vandaan komen,maar geloof er niks van dat die cap al zo snel komt\

wie wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Z1ppo schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:32:
wat een verhalen laatste 2 weken zo ongeveer,..

mensen beweren dat de 90 cap binnekort komt,en een maat vertelde me dat een maat van hem beweerde over 15 dagen al de 90 cap komt,snap niet echt waar die fabels vandaan komen,maar geloof er niks van dat die cap al zo snel komt\

wie wel?
ik niet hoor geloof ik niets van :S ene op de SRO site staat nog niets duss.. maar wel hoop ik dat er dan eindleijk ook nieuwe skills komen =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op zondag 13 mei 2007 @ 22:56:
[...]

ik niet hoor geloof ik niets van :S ene op de SRO site staat nog niets duss.. maar wel hoop ik dat er dan eindleijk ook nieuwe skills komen =)
nieuwe skills komen pas bij 100 cap.
90 cap is all ROC mountain *( nieuw deel )* en 9th degree equipment. )*

mss krijgen we binnenkort wel een trade update (* http://forum.mmosite.com/topics/105/200606/03/430,1.html *)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
die item machine,is me dan wel keer verteld dat hij komt,maar jammer genoeg zal het wel niet sos enzo zijn die er in gepropt worden,want tja zo is joymax wel weer... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op dat plaatje zie ik echt wel sos items staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
als voorbeeld en dat is het dan ook wel , of je moet minimaal 5 mil om te gokken,dan zou het nog wel kunnen,want dan word de pot toch groter en groter,zou vast ook wel een vlinke geld vreter worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
hmm dat de level cap tot 90 kom is zeker, wanneer is wel onzeker!

en over de nieuwe skills.. kan best kloppen want er worden enkele move's van uit KSRO genomen richting de europeese versie..
ik ben zeer benieuwd :9~

________________________________________________________________________________

He punxje waar zit je ouwe ^^ ik verveel me dood op me werk..

van de week ff switche van guild in de server Zeus..
nog meer mensen die intresse in een L51 blader voor je guild

[ Voor 37% gewijzigd door BrianV op 14-05-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Hello. This is Silkroad Online.

As we have posted before, we will be investigating alleged bot users and if it is found that they are using bots, we will be blocking bot users, like those below.

We will be continually investigating bot users and when found, we will be punishing these users.

[Xian]
GuanzhilinX / _H_e_C_T_o_R / _xProNukeRx_ / Actor_kks / BaBi_WaWa / Bajsdjd / Ban_Sory / bb_Female / Black_cum / BOOTQ / Carroll / Cdawnsd / cherk / Create / Crete / dieout / Djgvjfdsa / Fa_wq / goodbyekiss / GUANENG / Gudy / guohengyt / hahawang / HDjjjk8ii / HeatonSKY

[Aege]
liucheng / Angenling / Arrogant / beawetrr / Darkying / DIR / Get_out / gjoexs / her_os / hIsMICKEY / hkpoh / Hyowon_LAKER / IHOUGUO / Kannimama / King_Of_Wolf / Krusnik_03 / kvmeos / Lesslove / LisKiDse / LJHXIA1 / love_meinv / medofox / Michelinka / Mihaeloo / Oidejrer

[Troy]
AGELEkill / bailei / bongolo / daowang / Devil_Glavie / dfjhsbcu / Ehren / fdgfj / FREEsatan / fsdfs / GBboy / ghff / huhus / IreWa / jhou / jipo / Juekbooy / Juke / jyhfs / JYHJGHJ / K3 / Kairer / KAkaxili / kaoni / keeapor

[Athens]
886699 / binghuo / Buchi / Chunchun / dilong0 / donghua / eyumang00 / juan00 / Kongchuan / maryjohn / NoMercx / okdfsa / Rensun / S0oJo0S / Sianein / SjenS / sjwn478 / stealer / Termers / TinRA / tintnc / tkdwl / TmuamT / Toeane / tyttrdcf

[Venice]
Gesteali / ASDJFFF / attation / Aude_V6 / Confirm_ / crace / Devil_Mars / diaosini / Ganja_RuS / Ghfhoegr / GIKERBLA / gojing / gou_gou / Heellth / heightmale / HeNan / hhjojnjlovcc / hyg / Infatuate / Ipconfig / Jack_Chen / Jasminc / Jjhgdb / jjyyyyyyjj / JuStLoVEU

[Alps]
Korens / Afenda / Alguien / alpaa / BoS_d / Bxuebi / CarmangeTC / chooseoo / Ckele / DeCCal_ / dfgghdfgfsd / Dniqusi / Dwahaha / Ehongcha / EnD_GaMe / Fannwong / flamepk13 / GoldeNuke / Japs / jgdfgsz / krust / KXHZ / LANDMARK77 / Lapye / LAtIN_DrAgoN

[Oasis]
Silas17 / arada / asdsfs / COMT / decidesome / DONGTIAOYIJI / FIRSTGENMAN / gangried / GOIAJH / hengnibuku / joumeymon / LACTOGEN / leechin / Love_ielly / Love_joviale / lucky_fairy / Luis_VS / MICFom / Nestle_ / Neues / OAC_SEN / oasa / OLove_LinO / RON_A / SASM

[Rome]
_Phoenix_ / AcHiLLeSsS / agenter / Annno / AoosSir / AzinhoGirL / banall / Bbherd / brochhi / CsHoui / Cury_ueiyp / DneXis / Eingkdg / EoisKu / fathomed / formwork / Ghost_vyeryI / Glen_jojo / hengxin / James_fire / jk56o / Johne / listy / maschela / MI_cool

[Greece]
Attractive_1 / Baby__sandy / bingah / callow / CassidyLee / chouxiaozi / cweqw / dances / ddandy / Enroll / Evan_Chris / Evening22 / Fightings / formidable / furong / Galaxys / GC_NuKeU / gloney / HAPMAN / Hawaiidemon / helloone / heqi0 / heqi000 / HiTmAn47 / hoouysk

[Redsea]
yuedis / Ailisi / aispknol / allpkadnotma / angrylamb / Cainiaos / ChiTianshi / cruelty / Fly__king / Fly_king / GDFWEGA / geyriutuobb / gfgffnhfn / hfdfgds / hongbooth / IBA_Tylan / jgjghfghdd / kdjgsdg / King_fly / kjhkfdg / kongdl / kuykd / longge / longshentaiz / Mar_dsiko

[Tibet]
_Shut_Out_ / AISHANGNI / asorith / bo0o / Buxiangle / calviny / Coolsoul / Drygony / easything / Farozo / Fopentjg / greedon / greenl / health / hejkiethe / Henrey / Jamth / jomason / KaNaDal / Ledops / Lunada / McXebatkaR76 / Mey_w / Queendarknes / Raisins

[Olympus]
MISSDJ / ___BOOS___ / ___WANG___oO / __Da__BOOS__ / __K8__ / __NiuZi__ / __Oo_PoFu / __QianDeng__ / __XiaoXianNv / __Y3__oO / __YaNv__ / _BuLaiNi / _Da_Mei_ / _GuiGui_ / afdguupio / asgjkkh / BeiDaCang / butterfly_ / Colemand / cxvhjkl / DaGuNiang / dongfangnv / duyanlong / fduyyotyiu / ghgjsgfgjhfg

[Babel]
galanos / Applese / Brithen / Citys / Dpser / Elixoad / Fireiov / Garmentt / GASDGD / Gentarga / Girl_gLod / GodSoildeR / grantial / guladys / haclong2 / HaHaLe / haohua / HeartTHIELf / Hekpoc / Hikatami / Hinad / hong_gif / infurmd_s / Ipconfig / Ithe

[Sparta]
bhjhj4 / bimglol / Buxiang / cghhfc6 / Cinghan / CorpS / Crasboy / dasd5 / Dennya / ducooc / Galtop\ / Gettyly / Gilmmer / Gissing / Gossmm / Grabam / Greatfor / Guster / huixi / jnngai / JoyHS / Kraisiti / louna_ktity / Moinica / MoonlineSOS

[Eldorado]
864692 / BalBO / BlueSnowCat / Btz / chuantian / Cola_Zero / daxian / dontlove / EL0301 / eldaa / eldb / ELshanen0101 / ELshanen0202 / ferentus / From / galgun / GoldenSoul / GUIOHFLL / HANKS / haohaohao / hfuwew / honghegu1900 / hsuesjj / jiaosen / Kaen

[Pacific]
Pinkeye_e / Po_HM / Qiangshen / qinfqinf025 / Renciveborn / sdfsd / shixian / sickable / signle_kill / Silk_melody / Snipe / Snuffe / Spider_man / supermodle / sutaGi / TAIYANG1 / TAIYANG2 / TAIYANG3 / TAIYANG4 / TAIYANG5 / Thit / Tinslny / ufogame / Westernn / Wfasd

[Alexander]
Adam_Tome / ALE0101 / ALE0201 / alec / aled / alee / aowei_nan / baby_moon / bainv / bapo / bbylhao / Changbai / Datang / FienOpat / Figwhat / FYwxd1 / GHYTRALL / Hamigua / huangxiihao / kaoruchan / KinSun / kjuytyIJHY / kuangren / Lilideai / LITEONA

[Persia]
Baishas / angry / apple_GG / baimo / baisha / BLEND / chaozeng / CHARAC / concon / cudin / door / DORO / During / Febicat / FILTER / fkjsdhmncxh / FSDJ / Gnghkd / H14020782 / Koyouka / luzi520 / mejii / NIver / nrekkoTnaV / oOjamesOo

[Zeus]
Pqer / _Ton_ / Catalog / cheak / cosonic / Creates / Delices / durati / jinbao / keaide / mooillw / moos / nndtmd / Players / Professiona / redapple / Redapples / shine_me / shineMe / shinning / SimenS / sogigh / Spart / stara_sun / sunORmoon
leuke lijstje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
lol die mensen die gepakt zijn op de server Zeus ken ik niet ens heb ik nog nooit gezien..

hahahah whaha een flapdrollen zijn het daar..

dit zijn"Gold Farmers"

die link met het gokke is vette shit !
kan je gewoon gokke voor een SOS/SOM/SOSUN wapen
of astral steenen enzo.. maar dit is vette shit _/-\o_ WOOT

maar wat ik denk is dat dit speeltje alleen voor KSRO bedoelt is en niet voor sro..
en over die nieuwe trading map is al vrij oud!
zoals je ziet is de groote op map niet over een met onze wereld..
dus helaas ..
old and bad information!

[ Voor 67% gewijzigd door BrianV op 14-05-2007 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
BlackAss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:07:
lol die mensen die gepakt zijn op de server Zeus ken ik niet ens heb ik nog nooit gezien..

hahahah whaha een flapdrollen zijn het daar..

dit zijn"Gold Farmers"

die link met het gokke is vette shit !
kan je gewoon gokke voor een SOS/SOM/SOSUN wapen
of astral steenen enzo.. maar dit is vette shit _/-\o_ WOOT

maar wat ik denk is dat dit speeltje alleen voor KSRO bedoelt is en niet voor sro..
en over die nieuwe trading map is al vrij oud!
zoals je ziet is de groote op map niet over een met onze wereld..
dus helaas ..
old and bad information!
old and bad ?

Old mayb ja..Maar bad ? Nee, dit zit in de europe versie...als het goed is komt die eind dit jaar/begin volgend jaar hoor :) Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet in iSRO een paar servers al zoals kSRO inrichten, dat je daar gewoon kan proberen en stuff :D Zou zeker vet zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:41

Auredium

Informaticus Chaoticus

Zow, ik ben door de introductiemissies heen. Maar helaas moet ik eerst weer het spel opnieuw installeren want ik heb dit weekend mijn PC geherinstalleerd. Het grote voordeel van een MMORPG is dat de gegevens niet op je eigen pc staan. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
oke met bad bedoel ik met informatie die al aardig "oud" is...
echter ben ik heel blij met dat gok systeem..
dat lijk me wel wat !!

wat je dan krijg dat de server's die over vol zitten en de rest niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
echter punxje..
^^ wat is jullie laagste level van je guild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
BlackAss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:34:
echter punxje..
^^ wat is jullie laagste level van je guild
punx en ik zitten niet meer in ThoseGuys, in onze guild nu is laagste level dacht ik 15/16 ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
DeluxZ schreef op maandag 14 mei 2007 @ 14:38:
[...]

punx en ik zitten niet meer in ThoseGuys, in onze guild nu is laagste level dacht ik 15/16 ofzo
dat dacht ik al , zag last Punx pvpe ..
maar waarom zijn jullie uit ThoseGuys ?
ik zit nog bij Dark_Legacy.. maar en of andere low level heb ineens de master rechte gekregen .. dus ik peer hem..
ik zoek nu een leuk high level guild.. die als laagste level 40 heb .. ^^ goed voor wars :D moehahaha

[ Voor 11% gewijzigd door BrianV op 14-05-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
ThoseGuys is uitgestorven. Iedereen ging er ineens uit :S Ook leader was ineens weg toen ik er nog inzat :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
DeluxZ schreef op maandag 14 mei 2007 @ 15:02:
ThoseGuys is uitgestorven. Iedereen ging er ineens uit :S Ook leader was ineens weg toen ik er nog inzat :S
Hm dat komt me bekend voor..
ik heb echter nog een guild ( me eigen )
genaamd GoldDiggers
dus bij interesse kan je hier ook terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Ik zit nu in SpecieS daar zitten heel veel mensen van ThoseGuys in dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
DeluxZ schreef op maandag 14 mei 2007 @ 16:54:
Ik zit nu in SpecieS daar zitten heel veel mensen van ThoseGuys in dus :)
punxje toch ook ?
doen jullie beetje warre of niet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
DeluxZ schreef op maandag 14 mei 2007 @ 13:49:
[...]

old and bad ?

Old mayb ja..Maar bad ? Nee, dit zit in de europe versie...als het goed is komt die eind dit jaar/begin volgend jaar hoor :) Ik snap eigenlijk niet waarom ze niet in iSRO een paar servers al zoals kSRO inrichten, dat je daar gewoon kan proberen en stuff :D Zou zeker vet zijn :D
haha test server,denk je?:P al die mensen van sro alle servers willen opeens in een server,weet zeker dat het gekke werk word,en dat die server bom vol zit 8)7

en blackass je quote teveel waneer het niet nodig is :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Z1ppo schreef op maandag 14 mei 2007 @ 18:47:
[...]

haha test server,denk je?:P al die mensen van sro alle servers willen opeens in een server,weet zeker dat het gekke werk word,en dat die server bom vol zit 8)7

en blackass je quote teveel waneer het niet nodig is :*)
w00t jah dat wordt echt een gekke wrk dan zullen ze de helft van deze severs nu moetten pakken en dan nog is het dubbele er bij moetten zetten ben ik bang =þ want dan wil iedereen op die servers dat gaat dus niet leuk worden xD

ben vandaag weer niet ingelogged =( moet engelse spreekbeurt maken pfff oohjah als iemand nog een korte (400 woorden) heeft liggen pm mij pls ik ben erg slecht xD

dat was ff offtopic d=þ maar ik wil graag ff lvl 30 zijn maar in de vakantie gaat het mij lukken in te loggen dat weet ik ckkr en dan ga ik veel spelen tot ik pijn in mijn rug krijg (dat is na 4uur al) maar dan ga ik ff iets anders doen xD

lvl 34 wordt dan de eerste nuke toch? met gap 4 =P ik heb gehoort dat het het lvle dan sneller gaat als je een nuke hebt :s maar ik zal dan wel een but wapen hebben ='( ga toch +4 proberen te scoren =þ

zo dat was weer wat gelul ter informatie =P

maar wat denken jullie zal ik gap 9 pakken en tot 10k sp sparen of gap 8 en dan tot lvl 34 door gaan met farmen? ( ik weet niet hoe veel sp ik dan zal verdiennen) anders tot lvl 34 gap 7 ik hoop dat jullie mij ff kunnen helpen =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
nouja ik zal je vertellen,ik heb op 32 kleine farm gedaan om wat skils te uppen 52 ff en toen 68 tot ik full farmed ben,opzig is het tijd verspilling gewoon tot 70 lvlen en dan farmen

en het klopt indd dat int snel lvled,full int is beste om keihard te lvlen ;) maarja wie wil er full int zijn 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op maandag 14 mei 2007 @ 17:12:
[...]

punxje toch ook ?
doen jullie beetje warre of niet ?
nee, niet echt.
ze zijn echt teveel afk.
Wel iemand uit onze guild heeft een 64 SOM bow +5, ik ben zooo jaloers op die kerel.

Gisteren men men 64 bow +4 gemaakt ( meerdere keren, maar +5 wilde niet :( )
Morgen hopelijk 64, stomme kut databackup :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
server down korter dan verwacht,..oftewel vroeger naar huis :P 12 uur kan ik nog wel server in ,1 uur kan ik wel vergeten.dus zo maar weer na huis wil wel weer i de server zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
haha ik ben om half 2 klaar en dan vlug naar huis inloggen en me guild uit stappen. want ze beduvelen de boel..
som+5 is wooot woot maar dan 10 x langer O-)

ik moet het momenteel doen met een L52+3 blade critt 10 en hooge % + shield +3 bl15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omdat mijn guild "Patriots" @ Alps zo dood als een pier is ben ik gisteren bij de Guild agent langs gegaan en ben nu "guild loos". Moet nu 3 dagen wachten en heb een aanbieding van Dutch Power om bij hun aan te sluiten. Is er nog een actieve GoT guild op Alps ??? laat even weten. Eigen guild oprichten lijkt mij ook wel wat...Ik hoor graag van jullie (@Alps) :*) ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

een nederlander uit mijn friendslist heeft sosun bow lvl 64+5 ben ook zo jaloers :( is op XIAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
dutch guild @ alps , tip : niet doen ;) dan krijg je een noob guildje want de meeste nlers/belgen zitten in engelse guild,..eerst was het opzig wel aardig succes met een nl guild,maar nu heb je meer guilds rond de 42/52 datje nl guild misschien hebt,ik ben 73 niet echt wat voor mij meer nl guilds ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Z1ppo ....En nog een goede tip dan om bij aan te sluiten ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 11:58:
@Z1ppo ....En nog een goede tip dan om bij aan te sluiten ???
HuTsPoT is idd wel een "noob"guildje (L2) maar wel een gezellige, maar het is maar net waar het je om gaat...
Maar het klopt dat er verrrekte veel kleine NL guildjes zijn.
Ik zou dus iig geen nieuwe guild beginnen.

Gr. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
aan sluiten nee,dan ben ik hoogste van de guild daar zit ik ook niet op te wachten,gezelligheid speeld een rol maar kwa lvl vind ik ook wel,ik wil voornamelijk guildwars doen veel straks waneer ik 80 ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 15 mei 2007 @ 12:55:
[...]

HuTsPoT is idd wel een "noob"guildje (L2) maar wel een gezellige, maar het is maar net waar het je om gaat...
Maar het klopt dat er verrrekte veel kleine NL guildjes zijn.
Ik zou dus iig geen nieuwe guild beginnen.

Gr. *O*
en als je op Aege zit al helemaal niet, dan neem je gewoon de lvl 5 ModelMasters over!
deze guild is internationaal en is beschikbaar voor de eerste die het leuk lijkt om hem voort te zetten.
dus zonder kosten ofzo.
als je interesse hebt, dan wordt je gewoon lid en krijg je daarna direct de leiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
GOEDEMORGEN...

Ik ben nu aan het levele bij die ijs soldate:P.. op het bevroren meer..
had gister wolf gekocht
en hij is nu al level 26..
gaat lekker.. + chest sos 57 voor 7m gekocht.. 4m 53/54 voor voete sos garment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had vanmorgen nog een mazzeltje... een mooie boog gekocht, L68+5 met een stuk of wat blauwtjes... 40K :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lees dit
war with bots?? wat bedoelen ze daar mee?

Hello. This is Silkroad Online.

We have prepared two services as a compensation event for the long duration of server inspection that has occurred recently.

No.1

The effort in making a clean gaming environment has continued steadily, and as a result we have managed to secure a list of massive numbers of bot users.

We will be cracking down the bot users for the next month, and will punish them severely every week.

No.2

We have caused great inconvenience to our users from the long duration of server inspection that has occured beginning of May. We will be proceeding Experience Point Event as a compensation event for the incident. In order to have a larger number of users to enjoy the event, we will first be proceeding bot punishment for a month. We ask for our users understanding regarding this issue.

Event Information : Experience & Skill Points 30% Increase

Event Date : Around Mid-June (Precise date may change depending on the bot punishment situation. We will be announcing the exact date of the event in the future.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Topicstarter
Dat ze een event gaan houden. Je krijgt een week (of 2weken) lang 30% meer experience en skillpoint experience. Omdat de servers zoveel eruit hebben gelegen begin mei. Maar voordat ze het event doen willen eerst meer bots bannen zodat normale mensen er ook plezier van hebben (als je dan kan inloggen):P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
ik heb zo special GT van 200 silk..
het werkt erg geweldig!!
kan gewoon inloggen om 7 en 8 uur !!
en over dat botten tjaa..
als het een betaalde game zou zijn ala..
maar die bot is van Joymax zelf dus dit is dom ?
ik stel ook voor laat paar servers KSRO betaald speele!
zodat je daar een goede service krijg + mooi uitgebreide SRO met veel meer opties!
ik zou het dan zeer zeker gaan speelen..
maarja over die bots tja ik heb geen idee..
ik merk van zelf wat me overkomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ik ben het zat ik had vanmorgen ingelogged maar nu een DC =v ene zo'n premium ticket mag ik niet kopen =( GVD dat is echt niet leuk meer inloggen lukt niet meer ik ga nog een half uur proberen en dan stop ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
mwa,ze vertellen verhaal mooi over bots,maar de high lvl bots worden niet zo snel gebanned,en soms tja dan pikken ze er een high lvl uit om de mensen wat op te schrikken lol,het is gewoon meerderheid lager lvls :)

btw sro + bots? dat zal vooraltijd bij elkaar blijven,het enige wat ze doen is goldminers bannen,en hoog waarscheinelijk een lijstje maken van goldminers die in de vorige lijsten niet zijn geweest (oftewel samen gevoegd met deze lijst) zodat het over komt dat ze " heel veel moeite doen om bots te bannen"

botroad :*)

edit :

74!:D wiiii

[ Voor 3% gewijzigd door Z1ppo op 16-05-2007 22:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
GOEDEMORGE... LOL

ja ja ik ben werk aan het werk op deze mooie dag :+

reden waarom ik werk op deze = 200% per uur :D WOOT WOOT..

Btw. Ik ben Guild Loos.. ( Server Zeus.. ) *hint hint*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
hahaha die black =P ga dan werken en niet op forum rondhangen xD

maar ik kan weer is niet inloggen zoals normaal =þ naja dat is maar een klein probleem :S

met dat premium ticket hebben ze er voor gezorgt dat er gewoon minder mensen in de server kunnen. en dan kunne de premium's gewoon inloggen. mocht dus buffer nou opraken geven ze gewoon dc's. dus mensen zonder ticket worden nu 3 dubbel benadeeld ='(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
lol ja indd,het is gewoon zelfde als css servers bijv is altijd wel 1 of 2 slots,die vrij gehouden worden voor admins/mods om toch nog na binnen tekomen,lekker gedaan allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Tja wat denken jullie nou?
ze moet verdien aan die Premium accounts
want jullie GRATIS speelers kost alleen maar geld;)
het is juist de bedoeling dat mensen die meer betaalen er ook beter in komen

mensen zoals ik dus 8)

[ Voor 6% gewijzigd door BrianV op 17-05-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
,,|,, geen silk,ik betaal minstes 14 euro per maand voor hun |:( ma goed,ik ga ook waneer deze gt over is een primium kopen,.best wel belachelijk maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat een klote lag zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
te erg,ik zit helemaal klem kan gewoon niks meer nu :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er nu echt mee gestopt vanwege die lag's, tis gewoon niet normaal meer. Maargoed dat er laatst een HELE vette mmorpg uitgekomen is ^_^ Dat Sro is te laggy nu :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
lolll,vanacht was er iemand boos op me,omdat ik zei dat zijn hits laag waren en die van mij veeeel hoger met zerk,toen heeft dat gastje een zijn nep gm in geschakeld (want wist dat ik op dat moment botte ) en toen kwam hij aan baggeren,gmnog wat,hi ik zo rofl,en toen wou ik vragen wie hij was ,gelijk al weer dc _/-\o_

das nou jammer dat ik die tool uit heb als een gm me pmed dat ik dan niet dc :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon9114
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-08 17:58
ik was van plan om sro weer eens te gaan spelen maar hij start helemaal niet op :S
als ik op de exe klik gebeurt er niks :S

kan dit door AVG anti virus komen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Pff, ik ben pasgeleden voor de geint met een nieuw karakter begonnen. Grinden bij de maongs: onmogelijk.. bungwangs: onmogelijk: muijigi: onmogelijk... ishades: onmogelijk.

Echt zoveel goldfarmers daar, niet normaal man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
blij dat ik die tijd heb gehat,..en als ik een nieuwe zou maken zo ik hem 24/7 botten met een 0 gap..te druk overal |:( snipers zit ook bom vol met goldfarmers,en gewone bots... niya general zit vrijwel leeg omdat denk ik beetje te lastig word voor bot :P achja,ben dicht bij de 80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal, ik wil nu ook beginnen met SO, nadat ik andere mmo's heb gespeeld, maar mn vraag luid, op welke server zitten de meeste NLers, dus waar is de NL community een beetje leuk en gezzelig?

Mn SO download is bijna klaar endus zal mn ingamenickname zijn: iLiaSs 0f iLiaSsIsPro.

Hoii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stoeber
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:49:
Hallo allemaal, ik wil nu ook beginnen met SO, nadat ik andere mmo's heb gespeeld, maar mn vraag luid, op welke server zitten de meeste NLers, dus waar is de NL community een beetje leuk en gezzelig?

Mn SO download is bijna klaar endus zal mn ingamenickname zijn: iLiaSs 0f iLiaSsIsPro.

Hoii
kom op aege en dan in mijn guild ik heb hele nederlandse union met ongevver 100-150 man

pm Ferankor maar ff of RobinSan want ik ben er deze week niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
Verwijderd schreef op vrijdag 18 mei 2007 @ 16:49:

Hoii
ja ga ma aege,daar zullen ze vast nog wel wat van die BrEeZeRs hebben |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kom XIAn zitten de meeste nl 'ers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
ga naar NeDeRlAnDeRs server :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het is inderdaad wel leuk dat er veel Nederlanders spelen op Aege, maar die server is echt té druk. Wat dat betreft kun je beter een andere server nemen. Nu ook, hij is als eerste crowded en zelfs 's nachts gaat het inloggen vaak moeizaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SOEFuture
  • Niet online
BlackAss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 14:19:
Tja wat denken jullie nou?
ze moet verdien aan die Premium accounts
want jullie GRATIS speelers kost alleen maar geld;)
het is juist de bedoeling dat mensen die meer betaalen er ook beter in komen

mensen zoals ik dus 8)
Het is officeel een P2P game geworden. Ze mogen dat "Free 2 Play" wel weghalen van hun site.
Als je niets betaald kan je dit spel niet meer spelen. Voor mij geen sro meer! Ik ga wel lekker andere games spelen ipv silkroad. Daar kom je tenminste ook nog echte spelers tegen ipv al die bots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
erg spijtig dat de draadloos i-net alweer verloren was,en draad i-net was er nog steeds,beetje jammer

[ Voor 5% gewijzigd door Z1ppo op 19-05-2007 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
SOEFuture schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 12:55:
[...]

Het is officeel een P2P game geworden. Ze mogen dat "Free 2 Play" wel weghalen van hun site.
Als je niets betaald kan je dit spel niet meer spelen. Voor mij geen sro meer! Ik ga wel lekker andere games spelen ipv silkroad. Daar kom je tenminste ook nog echte spelers tegen ipv al die bots.
jah daar heb je gelijk in ik vindt SRO keivet maar ik kom die server gwn niet in :s en kijk ik heb de laatste tijd weinig tijd ik het het gwn druk en met SRO kan je als F2P niet 'even' gaan spelen omdat je al minstens een half uur nodig hebt om in te loggen :s
het is dus gewoon niet leuk meer ='( en jah dan kan ik gaan botten maar dat is ook niet echt eerlijk dus ik stop voorlopig..... alsi k in kan loggen probeer ik het wel =) maar ik w8 op 2 moons zodat ik dat kan gaan spelen dat lijkt mij leuker =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
kijk zie het zo,joymax geeft je gewoon geen keus om te botten,omdat die servers zo vol zaten,en dat was ook wel een van de reden dat ik wou botten (poos terug en nu),het is niet meer leuk,dag en nacht moet ik die pc aan laten voor sro,best wel ziek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
Z1ppo schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 16:24:
kijk zie het zo,joymax geeft je gewoon geen keus om te botten,omdat die servers zo vol zaten,en dat was ook wel een van de reden dat ik wou botten (poos terug en nu),het is niet meer leuk,dag en nacht moet ik die pc aan laten voor sro,best wel ziek
ik heb toch wel een pc die dag en nacht aan staat (niet deze) maar ik vindt het zo overdreven want als ik heb 's ochtends aanzet, en 's middags thuis kom heb ik toch weer een DC en kan ik niet meer inloggen :s..
ik vindt het gewoon niet lief van JM dat ze ons zo naaien d=þ XD

maar ik vindt het eigenlijk best zonde van zo'n mooi spel dat het verloren gaat door zo'n stupit joymax echt zielig ='( (ze hebben het toch ckkr niet gemaakt om te botten?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
nee eigenlijk niet,maar goed joymax is gewoon het team die het gemaakt heeft,tis dat ik aardig verslaafd aan sro ben,anders was ik allang hem gesmeerd,maar is gewoon feit dat ze meer aandacht aan ksro besteden dan deze sro,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op donderdag 17 mei 2007 @ 10:41:
GOEDEMORGE... LOL

ja ja ik ben werk aan het werk op deze mooie dag :+

reden waarom ik werk op deze = 200% per uur :D WOOT WOOT..

Btw. Ik ben Guild Loos.. ( Server Zeus.. ) *hint hint*
ehm, dude hoe heet je dan op zeus, kei veel nederlanders praten tegen me op zeus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

clifdon schreef op zaterdag 19 mei 2007 @ 17:09:
[...]

ik heb toch wel een pc die dag en nacht aan staat (niet deze) maar ik vindt het zo overdreven want als ik heb 's ochtends aanzet, en 's middags thuis kom heb ik toch weer een DC en kan ik niet meer inloggen :s..
ik vindt het gewoon niet lief van JM dat ze ons zo naaien d=þ XD

maar ik vindt het eigenlijk best zonde van zo'n mooi spel dat het verloren gaat door zo'n stupit joymax echt zielig ='( (ze hebben het toch ckkr niet gemaakt om te botten?)
mensen waarvan ik men bot heb, zijn er achter gekomen dat in de officiële files van Silkroad een auto hunt functie zit, die ze momenteel aan het uitbouwen zijn ;)

only time shall tell

Silkroad en botten is hetzelfde als Counterstrike met WH, elke duitser doet het :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
ik weet niet of ik dat hier mag vragen :$ maar Z1p kan geen DM ontvangen,

z1p wil jij mij ff toevoegen op msn [EMAIL] pls
EDIT: toen ik probeerder te sturen deet hij het niet hij gaf een foutmelding :S ik ga het nog is proberen xD

Foutmelding

Deze gebruiker wil of kan geen Direct Messages ontvangen: 'Z1ppo'

[ Voor 46% gewijzigd door Clifdon op 20-05-2007 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z1ppo
niet ontvangen hmm vaag,deluxe kan anders wel sturen

punx,achja dat met bot is toch niet te fixen,bots etc voor games,kunnen somige spellen niet beheersen,en indd css bijv is daar goede voorbeeld voor

[ Voor 59% gewijzigd door Z1ppo op 20-05-2007 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
Verwijderd schreef op zondag 20 mei 2007 @ 09:50:
[...]

ehm, dude hoe heet je dan op zeus, kei veel nederlanders praten tegen me op zeus :P
kijk op PAGE1 GEBRUIKERS ZEUS ;)

Zeus
GoT Nick - IGN
DeluxZ - Khimera
BlackAss - Eikeltje & Hooker
puNxje - punx_

[ Voor 17% gewijzigd door BrianV op 21-05-2007 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlackAss schreef op maandag 21 mei 2007 @ 08:30:
[...]

kijk op PAGE1 GEBRUIKERS ZEUS ;)

Zeus
GoT Nick - IGN
DeluxZ - Khimera
BlackAss - Eikeltje & Hooker
puNxje - punx_
ik heb 4 chars, zet ze er allemaal maar bij ;d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
@punxje..

dan moet je deluxz even pm sturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clifdon
@heaget
hee, als je hier nog is kijkt kan ik je melden dat Big_Nuker niet meer kan spelen ='( haar client doet het ineens niet meer :s het is vast wel te fixen maar het lukt haar niet =(

wat betekent dat ik ook meschien ga stoppen ='( ik vindt het heel leuk maar ik zit nu ff op andere char een full str te maken ookal maak ik die nooit af ben ik bang =(ik ben dat inloggen zat....

als ik weer batterijen heb voor mijn andere keyboard zal ik een pc aan kunnen laten staan =P maar voorlopig zit dat er niet in =(

w8 nog ff met bannen pls... cause ik (en zij) het nog niet zeker weten ;)

grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Woot alweer lvl 60 gaat hard zo met die GT :D zijn er nog meer mensen die op athens spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker ik speel op athens, ID: bafradude ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

oke wat is je lvl en guild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
oke de maingate is voorbij ondertussen neem ik aan..
nog enige verandering + ban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lvl 37, guildloos atm
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat en geen posts over bots!