Toon posts:

[mssql 2005] tonen stored procedures in manager

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

waarom worden er geen stored procedures in sql manager 2005 getoond?

Als ik stored procedures aanmaak in sql 2000 dan worden ze in de enterprise manager van sql 2000 gewoon getoond. Dit is in de manager 2005 niet het geval.

:?

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 13:20

Gé Brander

MS SQL Server

Ze worden zeker wel getoond, echter onder de database, onder programmability vind je een mapje stored procedures.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
Was het maar waar. Als ik dit open staat hier niks. Maar als ik de directory kijk waar ze opgeslagen
worden zijn ze wel aanwezig.

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Dan heb je niet genoeg rechten in de server/database om ze te zien. Hoe log je in?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Verwijderd

Topicstarter
als default

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

Wat bedoel je als default? Je logt in met sa of met een andere SQL login, of via Windows authenticatie. Default inloggen zegt niet zo veel.

Verwijderd

Topicstarter
via windows authenticatie

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

En wat voor rechten heeft de Windows login in de server, en wat voor rechten heeft de windows login in de database? (Wat voor server roles en wat voor database roles?)

Verwijderd

Topicstarter
ga ik nakijken !

Verwijderd

Topicstarter
in de server als sysadmin

in de database kan ik hem niet vinden dus zal het probleem wel zijn.

Verwijderd

Topicstarter
ik ga het morgen proberen bedankt voor de informatie.

• Gé Brander

Gé Brander

MS SQL Server

En is het gelukt?

Pagina: 1