[citrix + server 2003]

Pagina: 1
Acties:

• Martijn1977
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09-2025
Wij hebben een x aantal citrix servers draaien. Op het moment dat er nu een gebruiker zich aanmeld op een server, en de windows verkenner start, dan is de standaard weergave "pictogrammen"
Graag wil ik het zo instellen dat alle users als stadaard de "detail" weergave krijgen. Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan regelen.

• Woohooo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-02 07:02

Woohooo

Smilie, James Smilie

GPO

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
op een terminalserver werken de explorer weergave zaakjes niet echt lekker (shellnoroam iemand :P )

heb er heeeel wat tijd in gestoken maar tot dusver het niet lekker voor elkaar gekregen

http://www.brianmadden.co...50433&mpage=1&key=&#50653

A wise man's life is based around fuck you

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Scriptje maken dat de correcte HKCU keys inleest tijdens het inloggen.
En als je het echt goed wilt doen schaf je RES PowerFuse aan. Dat is voor Terminal Server/Citrix omgevingen dé tool om gebruikersomgevingen mee te beheren. Het probleem dat je nu hebt is daarmee binnen een paar minuten voor eens en voor altijd opgelost.

[ Voor 64% gewijzigd door Microkid op 18-04-2007 22:29 ]

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-01 19:37
Microkid schreef op woensdag 18 april 2007 @ 20:55:
Scriptje maken dat de correcte HKCU keys inleest tijdens het inloggen.
En als je het echt goed wilt doen schaf je RES PowerFuse aan. Dat is voor Terminal Server/Citrix omgevingen dé tool om gebruikersomgevingen mee te beheren. Het probleem dat je nu hebt is daarmee binnen een paar minuten voor eens en voor altijd opgelost.
jammer dat tools als powerfuse vaak achteraf nog moeten worden aangeschaft (en dat gaat flink in de bedragen lopen weet ik uit ervaring :( )

aanbieden tijdens offerte traject en goed motiveren en je hebt idd iets heeeeel moois in handen.

tot die tijd blijf je dweilen met de kraan open

A wise man's life is based around fuck you